Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijn zwanger of bevallen in de Showbizznizz

30-11-2012 19:31 3702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een nieuw topic!

Leef en roddel hier mee over de aanstaande moeders en vaders in showbizzland & hun nieuwbakken beebs
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind het wel humor. Die naam North West, als dat zo is dan hebben de verpleegkundige daar ons wel om de tuin geleid ;)
North West Kanye Best !!!

( wel een mooie buik zeg ! )
quote:Grob schreef op 21 juni 2013 @ 08:50:

Dan had ik denk ik toch voor Wild gekozen
Yarn is cheaper than therapy...
North By North West dan toch?

Al vermoed ik dat ze allebei nog nooit van Hitchcock hebben gehoord.
In dit geval dus eigenlijk North by Kanye West...

Heel flauw..
Of Far, Far West Zó veel leuke opties hehe
East West Home Best West
Haha wat een naam! Zo zielig. Zometeen word het een meisje dat helemaal niet in de publiciteit wil, dan kan je nooit anoniem zijn met zo'n naam. ( denk niet dat dat gebeurt met zo'n familie maar goed...) Kaidence was zoveel beter, ze denken alleen aan het kleding merk, niet aan t meisje, zo sneu!
kijk dit zijn toch goede redenen waarom kinderen van hun ouders willen scheiden.... sneu.....
Ik heb het hier nog niet gelezen, maar Sarah en John van Walk Off The Earth hebben woensdag (?) een zoontje gekregen:

zucht
quote:dutchie1976 schreef op 21 juni 2013 @ 20:51:

[afbeelding]

zuchtOh jee, is het dan echt waar? Ik hoop(te) dat het een rare roddel was. North West. Wat een dommigheid.
quote:waranaka schreef op 21 juni 2013 @ 16:40:

Ik heb het hier nog niet gelezen, maar Sarah en John van Walk Off The Earth hebben woensdag (?) een zoontje gekregen:

[afbeelding]geen idee wie dat zijn. mss niet zo gek dat het hier nog niet gemeld was dus. wel een poepie. word ik enorm week van.
Och hemel, zit voor de grap weer eens bij de Duggars te kijken. Hun oudste zoon, Josh, heeft kennelijk net zijn 3e kind gekregen. En wat Michelle en Jim Bob met de Js hadden, dat doen zij kennelijk met de Ms. Mackenzie, Michael en Marcus. Pfff. Oh, nog leuk detail: Anna, Josh's vrouw, heeft tijdens de weeen hard gebeden. Weer eens wat anders dan altijd is kortjakje ziek.
Het lijkt echt waar te zijn, North West...
quote:DJ.Momo schreef op 21 juni 2013 @ 21:26:

[...]

geen idee wie dat zijn. mss niet zo gek dat het hier nog niet gemeld was dus. wel een poepie. word ik enorm week van.

Ja, lief ventje...!

Walk off the earth is de groep die dit liedje deed, met zijn vijven op één gitaar.
Acteur Mike Weerts is vader geworden van een zoontje: Ties Michaël

Klik hier
Hoe zullen de andere kinderen dan gaan heten
Ga in therapie!
South en East lijkt me dan...
West West zullen zelfs zij niet doen, toch?
Zou die akte niet gephotoshopt zijn? Lijkt me dat ze hun kind ook wel een middle name geven..
quote:Lebowski schreef op 22 juni 2013 @ 22:45:

West West zullen zelfs zij niet doen, toch? Je weet maar nooit...
quote:Prachtnaam schreef op 22 juni 2013 @ 22:53:

Zou die akte niet gephotoshopt zijn? Lijkt me dat ze hun kind ook wel een middle name geven..

Dat lijkt me toch. Of ik hoop het heel hard. Ik denk echt dat North West een grapje is hoor. Kom óp zeg..!

Ik vond KimK er trouwens niet slecht uitzien in bikini. Maar het schijnt dat die foto's geshopt zijn door KimK's favo paparazzi (die gewoon gebeld wordt om even langs te komen).

Ach, we zullen 't allemaal nooit echt weten!
Simon Kuipers vader geworden

AMSTERDAM - Voormalig olympisch schaatser Simon Kuiper is vrijdag vader geworden van een meisje.

Het meisje, die naar de naam Julia Kim Kuipers luistert, maakt het goed.

Simon laat aan RTL Boulevard weten dat hij op een roze wolk zit. "Het gevoel van vader worden is niet te beschrijven. Wat een geweldige ervaring. Ik ben helemaal verliefd."

De bevalling die in het ziekenhuis in Heerenveen plaatsvond, is volgens de voormalige topsporter 'erg goed gegaan'. "Binnen acht uur was ons meisje bij ons."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven