Wel/niet/bijna/schijn zwanger of bevallen in de Showbizznizz

vrijdag 21 juni 2013 om 14:45

vrijdag 21 juni 2013 om 21:26
vrijdag 21 juni 2013 om 22:01
Och hemel, zit voor de grap weer eens bij de Duggars te kijken. Hun oudste zoon, Josh, heeft kennelijk net zijn 3e kind gekregen. En wat Michelle en Jim Bob met de Js hadden, dat doen zij kennelijk met de Ms. Mackenzie, Michael en Marcus. Pfff. Oh, nog leuk detail: Anna, Josh's vrouw, heeft tijdens de weeen hard gebeden. Weer eens wat anders dan altijd is kortjakje ziek.

zaterdag 22 juni 2013 om 10:11

maandag 24 juni 2013 om 00:05
quote:Prachtnaam schreef op 22 juni 2013 @ 22:53:
Zou die akte niet gephotoshopt zijn? Lijkt me dat ze hun kind ook wel een middle name geven..
Dat lijkt me toch. Of ik hoop het heel hard. Ik denk echt dat North West een grapje is hoor. Kom óp zeg..!
Ik vond KimK er trouwens niet slecht uitzien in bikini. Maar het schijnt dat die foto's geshopt zijn door KimK's favo paparazzi (die gewoon gebeld wordt om even langs te komen).
Ach, we zullen 't allemaal nooit echt weten!
Zou die akte niet gephotoshopt zijn? Lijkt me dat ze hun kind ook wel een middle name geven..
Dat lijkt me toch. Of ik hoop het heel hard. Ik denk echt dat North West een grapje is hoor. Kom óp zeg..!
Ik vond KimK er trouwens niet slecht uitzien in bikini. Maar het schijnt dat die foto's geshopt zijn door KimK's favo paparazzi (die gewoon gebeld wordt om even langs te komen).
Ach, we zullen 't allemaal nooit echt weten!
maandag 24 juni 2013 om 11:19
Simon Kuipers vader geworden
AMSTERDAM - Voormalig olympisch schaatser Simon Kuiper is vrijdag vader geworden van een meisje.
Het meisje, die naar de naam Julia Kim Kuipers luistert, maakt het goed.
Simon laat aan RTL Boulevard weten dat hij op een roze wolk zit. "Het gevoel van vader worden is niet te beschrijven. Wat een geweldige ervaring. Ik ben helemaal verliefd."
De bevalling die in het ziekenhuis in Heerenveen plaatsvond, is volgens de voormalige topsporter 'erg goed gegaan'. "Binnen acht uur was ons meisje bij ons."
AMSTERDAM - Voormalig olympisch schaatser Simon Kuiper is vrijdag vader geworden van een meisje.
Het meisje, die naar de naam Julia Kim Kuipers luistert, maakt het goed.
Simon laat aan RTL Boulevard weten dat hij op een roze wolk zit. "Het gevoel van vader worden is niet te beschrijven. Wat een geweldige ervaring. Ik ben helemaal verliefd."
De bevalling die in het ziekenhuis in Heerenveen plaatsvond, is volgens de voormalige topsporter 'erg goed gegaan'. "Binnen acht uur was ons meisje bij ons."