Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijn zwanger of bevallen in de Showbizznizz

30-11-2012 19:31 3702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een nieuw topic!

Leef en roddel hier mee over de aanstaande moeders en vaders in showbizzland & hun nieuwbakken beebs
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:evygreat schreef op 26 juni 2013 @ 16:50:

Dat alle mannen mooi ouder worden....... is nie zo hè?

[img]http://www.contactmusic.com/videos/2013 ... t-muse.jpg[/img]

Djeeeezusss. Zo zag hij er twintig jaar geleden ook uit toen hij een compleet geflipte maniak speelde in Twelve Monkeys.

http://media.theiapolis.c ... nes-in-twelve-monkeys.jpg

(ik mag ook geen plaatjes plakken)
Herman van Veen is weer opa geworden!!

Voor het eerst van een kleindochter!

Dat vertelt Albert Verlinde in RTL Boulevard.

Het kleine meisje is van zijn zoon Merlijn en zijn schoondochter Claudia. Ze heet Ourelia Vera Louise van Veen. Haar roepnaam is Lia.

Herman heeft al twee kleinzoons: Sebastiaan en Silvijn. Dat zijn de twee kinderen van Babette.
Yarn is cheaper than therapy...
Zou je dat als Aurelia uitspreken of als Oerelia?
Ga in therapie!
Ik hoop als Aurelia.. Oerelia was nog niet eens in me opgekomen!
Le-zen, roepnaam wordt Lia niet te moeilijk doen dus

De baby van Adéle voor het eerst gekiekt.
Jij leest de Telegraaf, Maleficent.

Ze ziet er niet heel euh fit uit vind ik, nogal slonzig ook. Leuk ventje wel.
Dus dan hoef je het niet uit te spre-ken?
Ga in therapie!
Mijn ervaring is toch wel dat eerste namen toch nog (te) vaak gebruikt worden ipv roepnamen (oa diplomauitreiking) dus dan zal de naam toch op de een of andere manier uitgesproken moeten worden

Wat een schattig ventje van Adele!
Eindelijk ook weer mooi nieuws voor Ernst Daniel Smid: hij is vandaag opa geworden van een kleindochter: Edina. De zanger en presentator laat aan RTL Boulevard weten dolblij te zijn.

Niet heel flatteus, die foto.
Geen celebrities, wel zwanger en entertainment: daarom plaats ik het hier. OMG, zwangere buik foto's gone wrong!
Sommige foto's vond ik echt heel erg, maar ook enkele totaal niet.
quote:juniper213 schreef op 28 juni 2013 @ 13:21:

Geen celebrities, wel zwanger en entertainment: daarom plaats ik het hier. OMG, zwangere buik foto's gone wrong!Daar zitten een hoop toekomstige Keanu's en Cherisha's tussen
Ik kan hem niet openen
Loes Haverkort is donderdag bevallen van een gezonde dochter.

Actrice Loes Haverkort is gisteren bevallen van haar tweede kindje. Dat heeft haar manager gemeld aan RTL Boulevard. Het meisje heeft de naam Marie Hannah Verbeij gekregen.

Moeder en dochter maken het goed. De bevalling is goed gegaan en de kersverse ouders zitten op een roze wolk. Loes beviel eerder van zoon Johannes. Hij is nu twee jaar.
Leuke actrice is dat, Loes Haverkort.

En schattige namen, Johannes en Marie ♥

Geen celebrities, wel zwanger en entertainment: daarom plaats ik het hier. OMG, zwangere buik foto's gone wrong!Hahaha! Ik moest soms wel lachen hoor. De meeste foto's zijn heel vreemd.
Wat is dat voor een gekke trend om in lingerie [althans, daar moet het voor doorgaan je dikke buik te willen showen?

Ziet toch niet uit!

Geen celebrities, wel zwanger en entertainment: daarom plaats ik het hier. OMG, zwangere buik foto's gone wrong!Heeeeeeeeel vreemd en ik vraag me serieus af wie zo'n foto van zichzelf wil hebben.
die bizarre zwangerschapsfoto's.
Jessica Simpson is 30 juni bevallen middels een keizersnede.. Zoon genaamd Ace.
Zoontje voor Jessica Simpson

Jessica Simpson is zondag in Los Angeles bevallen van een zoontje. Ace Knute is het tweede kindje van de 32-jarige zangeres en haar verloofde Eric Johnson.

Foto: ANP Een woordvoerder van Simpson meldde zondag dat het kindje via een keizersnee ter wereld kwam.

Tegenover Us Weekly verklaarde hij: "Ace Knute (uitgesproken als Ka-nute) Johnson is geboren! Mama en de baby maken het prima. Jessica, Eric en Maxwell zijn dolgelukkig om de nieuwe aanwinst in het gezin te mogen verwelkomen."

De mentor in het Amerikaanse tv-programma Fashion Star, die met Johnson al de 1-jarige dochter Maxwell heeft, maakte afgelopen maart bekend dat ze wederom zwanger was.

De twee verloofden zich in 2010 en stelden hun eerdere huwelijksplannen uit vanwege de onverwachte zwangerschap van Simpson
Keenat?!?! Mis ik iets?
Whahaha die naam!
Knute???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven