Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/mogelijk zwanger en bevallen in showbizzland

29-06-2007 17:24 7399 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier verder! bewerkt door moderator,
Claudia de Breij schijnt bevallen te zijn van een zoontje.
Heeft Lance Armstrong wat met Kate Hudson??? Die valt ook altijd op dezelfde vrouwen qua type.
Stressed is just desserts spelled backwards
Vind je? Ik vind "Pam je haar danst" Daniëlle Overgaag toch een heel ander type dan Kate Hudson...
ja, vind ik wel, het zijn altijd slanke blonde vrouwen met lang haar.
Claudia de Breij bevallen

AMSTERDAM - Claudia de Breij is een maand te vroeg bevallen van haar eerste kindje. Het jongetje werd pas in juli verwacht...

Het jongetje, dat van zijn ouders de naam Bing Cornelis Bram heeft gekregen, kwam dinsdagmiddag ter wereld. RTV Utrecht laat weten dat moeder en kind het goed maken.

Claudia is getrouwd met de Utrechtse tv-presentatrice Conny Kraaijeveld.
Claudia de Breij bevalt van zoon

UTRECHT - De Utrechtse TV-presentator en cabaretier Claudia de Breij en Conny Kraaijeveld, presentator bij RTV Utrecht, hebben een kind.

Claudia de Breij is dinsdagmiddag bevallen van een zoon. Moeder en kind maken het goed en alles is prima verlopen. De trotse ouders noemen hem Bing Cornelis Bram.

"Ons geluk grenst aan hondsdolheid", zo laat De Breij weten op haar weblog.

De 33-jarige cabaretiere maakte in januari in RTL Boulevard bekend zwanger te zijn. "We wilden het heel graag", vertelde ze. "Maar het is veel eerder gelukt dan we dachten. De vader is Connie, en de donor is iemand die we goed kennen, maar die anoniem wil blijven."
hihi goeie timing Maleficent!
Bing.

Tsja.
Bing de Breij zelfs
quote:misschicken schreef op 18 juni 2008 @ 12:42:

hihi goeie timing Maleficent!knap van ons 2
Bing. Doet me dan weer erg aan GTST denken.
Iets teveel GTST gekeken misschien?
Bing Crosby?
Bing Cornelis Bram? Wat een lelijke combi!
misschien O vergeten ......Bingo?

Chris O'donnell met zijn familie, 6 maanden oude Maeve is thusi gebleven

PS MISSChick...... tja het duurt even

aftellen voor nicole 2-3 weken
quote:dutchie1976 schreef op 18 juni 2008 @ 17:53:

[afbeelding]

aftellen voor nicole 2-3 wekenAls je haar zo ziet, zou je eerder denken dat ze nog 3 maanden ipv 3 weken te gaan heeft.
De 22-weken zwangere vriendin van oranjespeler Khalid Boulahrouz ligt in het ziekenhuis. Zij blijft daar nog een dag voor observatie.

Boulahrouz speelt als alles goed gaat zaterdag gewoon de kwartfinale.

Wie heeft er nog meer shownieuws gekeken net? Er werd gezegd dat nog een spelersvrouw zwanger is, maar ik heb niet gehoord wie...
Frederik en Mary (Denemarken) met Christian en Isabella.

quote:flowerangel schreef op 18 juni 2008 @ 19:40:

Wie heeft er nog meer shownieuws gekeken net? Er werd gezegd dat nog een spelersvrouw zwanger is, maar ik heb niet gehoord wie...Ik heb niet naar shownieuws gekeken, maar wel ergens gelezen dat de vrouw van Dirk Kuyt zwanger is van hun 3e kindje.
Nog wat kiekjes uit België.

Albert en Paola (en schoondochter Claire) met alle kleinkinderen; Elisabeth, Gabriël, Emmanuel, Eléonore, Amedeo, Maria Laura, Joachim, Luisa Maria, Laetitia Maria, Louise, Nicolas en Aymeric.

Wesley Sneijder wordt vader

door de redactie

wo 17 mei 2006, 12:50

AMSTERDAM - Naast Leontien van Nistelrooy zit er tijdens het WK voetbal nóg een zwangere voetbalvrouw op de tribune. Ramona

Dat meldt weekblad Privé woensdag. Ramona is uitgerekend in september. De 21-jarige voetballer vertelt: "We zijn allebei helemaal gek van kinderen. Ik denk dan ook dat het niet bij één zal blijven. Drie kinderen, dat is onze wens."

Ook zijn Ajax-teamgenoot Klaas-Jan Huntelaar is gelukkig in de liefde. Hij woont sinds kort samen met zijn vriendin Maddy in Ouderkerk aan de Amstel.
Wesley Sneijder is toch al vader? Ze hebben een zoontje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven