Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/mogelijk zwanger en bevallen in showbizzland

29-06-2007 17:24 7399 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier verder! bewerkt door moderator,

minnnie driver

Model Camila Alves, 25, took in some rest and relaxation today at Ona Spa in Los Angeles, CA. She and boyfriend, actor Matthew McConaughey, expect their first child -- a delivery surprise -- in late June/early July.
Wonder Years childhood star/current director Fred Savage, 31, and his wife Jennifer Stone Savage have welcomed their second child. Daughter Lily Aerin Savage arrived on Saturday, May 3rd in California. No further details were released.
heeft heide klum nou een tattoo op haar binnen arm of is het haar "to do list"?

phill collings met dochter lily 19 jaar

wat een meisje is dat toch (julianne moore)
Wat een prachtige grote ogen!
mooie kindje. zeker omdat ze allebei dat rossige van hun ma hebben.

en julianne, men zo wil ik ook wel ouder worden. zij is toch al dik over de 40 of niet?
lees net, ze is 48!
Of was dat ook in 2006??
Spice Girl Melanie Brown met dochtertje Angel Iris (14 maanden).

Gwyneth Paltrow zwanger??

Of wel heul erg zwaar getafeld......ik zeg: zwangert!
Mits de foto niet uit 2006 is zeg ik zeker zwangerT
das zoooooooooo 2006 om het steeds over mijn ubermosterd te hebben
Leni en Johan van Heidi Klum.

Johan heeft een lief snuitje! De naam vind ik nog steeds niet kunnen.
Zanger Lee Ryan maakt fan zwanger.

LONDEN - Lee Ryan, oud-zanger van de Britse jongensgroep Blue, heeft een kind verwekt bij een 20-jarige fan, met wie hij sinds een paar maanden een relatie heeft. Dat meldden vrienden van Ryan zondag in de Britse krant Sunday Mirror.

De twee leerden elkaar kennen toen de vrouw, sinds haar tienerjaren fan van Blue, eerder dit jaar pikante foto's plaatste op een internetprofiel van Ryan.

Die nam contact met haar op en vroeg haar uit. Sindsdien zijn ze volgens vrienden onafscheidelijk. Later dit jaar treden ze in het huwelijk.
Jayden James.

Chris Martin met Apple en Moses.

quote:misschicken schreef op 22 juni 2008 @ 17:51:

Johan heeft een lief snuitje! De naam vind ik nog steeds niet kunnen.ik moet gelijk aan theo en thea denken en een leverworst bij het hjoren van die naam......

Anthony Kieidis.... toch heerlijk een ruige man met een klein hummeltje?

Zo en gelijk de hort op na een week,.... kraam bed kennen ze hier niet hoor 2 dagen na de bevallign stond ik weer in de supermarkt...

Matthew McConaughey and Camila Alves shared a smooch (extended post) at the beach in Malibu, CA on Saturday. The 38-year-old actor and his buddies surfed and played sports on the beach, while model Camila, 25, tended to a friend's son. The couple expect their delivery surprise in the next few weeks.
Zoon voor Martijn Krabbé.

AMSTERDAM - Martijn Krabbé is voor de vierde keer vader geworden. De vrouw van de presentator, Amanda, is zondagmiddag bevallen van een zoontje.

De trotse vader: 'We hebben hem Achilles Jeroen Jakob genoemd, naar achtereenvolgens de Griekse held uit de werken van Homerus, mijn vader en mijn jongste broer'.

Na de kwartfinale van Oranje, afgelopen zaterdagavond, begonnen de weeën. 'De volgende dag werd Achilles om 14.47 uur in het ziekenhuis geboren', vertelt Martijn. 'Zijn geboortegewicht was 3130 gram'.

Het gezin Krabbé had al drie kinderen: zoon Bickel (8) en dochtertjes Michelle (3) en Jasmijn (2). 'Nu zijn we compleet', zegt de viervoudig papa tevreden.
Achilles
Melissa Joan Hart en Mark Wilkerson met Mason en Brady.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven