Wel/niet/bijna/mogelijk zwanger en bevallen in showbizzland

donderdag 26 juni 2008 om 15:22
quote:dutchie1976 schreef op 25 juni 2008 @ 18:52:
[afbeelding] kingston is een beetje moe
Ik vind dat echt zo'n lief joch!
En ik ben fan van zijn moeder. Mooi, dat blonde haar met die knalrode lippenstift. Daarnaast vind ik Gwen Stefanie helemaal mooi.
Er wordt wel eens gezegd dat Kingston op zijn vader lijkt, maar ik zie dat niet echt.
I
[afbeelding] kingston is een beetje moe
Ik vind dat echt zo'n lief joch!
En ik ben fan van zijn moeder. Mooi, dat blonde haar met die knalrode lippenstift. Daarnaast vind ik Gwen Stefanie helemaal mooi.
Er wordt wel eens gezegd dat Kingston op zijn vader lijkt, maar ik zie dat niet echt.
I
donderdag 26 juni 2008 om 17:44
nog een weekje...
Brazilian model Camila Alves, 25, was spotted out on Montana Ave in Santa Monica on Wednesday, attending appointments and running errands. Camila and boyfriend Matthew McConaughey expect their delivery surprise in the next week.
minnie driver zo'n buik had ik ook een bier buik geen zwangere buik ...
mini heath
donderdag 26 juni 2008 om 20:10
Fountain fun for Madonna's children Lourdes, Rocco and David.
Madonna's children Lourdes Maria, 11, Rocco John, 7, and David Banda, 2, spent Wednesday afternoon frolicking in the fountains inside Central Park in NYC, under the watchful eye of their nannies. Lourdes' father is Carlos Leon, while Rocco and David's is screenwriter/director Guy Ritchie.
Madonna's children Lourdes Maria, 11, Rocco John, 7, and David Banda, 2, spent Wednesday afternoon frolicking in the fountains inside Central Park in NYC, under the watchful eye of their nannies. Lourdes' father is Carlos Leon, while Rocco and David's is screenwriter/director Guy Ritchie.
donderdag 26 juni 2008 om 20:22
quote:dalida schreef op 25 juni 2008 @ 15:09:
[...]
Hij was vroeger bi en was een tijdje samen met zanger Marilyn (echte naam Peter Robinson). Marilyn is geboren in Kingston (!), Jamaica...
Gavin heeft over zijn bi-periode met Marilyn een nummer geschreven; Glycerine (met de rockband Bush).
Het is wel heel lang geleden aan de foto's te zien.
[...]
Hij was vroeger bi en was een tijdje samen met zanger Marilyn (echte naam Peter Robinson). Marilyn is geboren in Kingston (!), Jamaica...
Gavin heeft over zijn bi-periode met Marilyn een nummer geschreven; Glycerine (met de rockband Bush).
Het is wel heel lang geleden aan de foto's te zien.