Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/mogelijk zwanger en bevallen in showbizzland

29-06-2007 17:24 7399 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier verder! bewerkt door moderator,
Die kan rechtstreeks door naar een ander topic....
Jamie Lynn Spears introduces Maddie Briann Aldridge.

Jaycee Lynn....... tja
The time is now
quote:misschicken schreef op 09 juli 2008 @ 12:26:

Die kan rechtstreeks door naar een ander topic....
Zoon Matthew McConaughey heet Levi

Uitgegeven: 9 juli 2008 09:19

AMSTERDAM - Matthew McConaughey en zijn vriendin Camila Alves hebben hun pasgeboren zoontje Levi Alves McConaughey genoemd. Dat heeft een woordvoerder van de 38-jarige acteur bevestigd aan het Amerikaanse tijdschrift People.

De 25-jarige Alves beviel maandagmiddag in Los Angeles van het kerngezonde jongetje van ruim zes pond. Levi is het eerste kind voor zowel McConaughey als Alves.

De broer van de gespierde filmster gelooft dat zijn jongere broertje geschikt is voor het vaderschap. "Hij zal een fantastische vader zijn", zei Rooster McConaughey tegen People.

"Het is goed als de eerste een jongetje is", vindt de 54-jarige nieuwbakken oom verder. "Je kunt ze tenminste een paar keer laten vallen zonder dat er meteen iets mis mee is. Dat kan niet met een meisje."
Take a look at this, this is the latest Baby-Born, isn't it cute?

My sister had one, and now I have one of my own!

nog even terugkomend op dat haar van het zoontje van celine. Ik heb een keer een interview met haar op televisie gezien (volgens mij oprah) en werd er ook naar gevraagd. Ze zei toen dat ze het absoluut niet mocht laten knippen van hem. Hij wil niet naar de kapper, en wordt vreselijk verdrietig en boos als ze er over begint. Zoiets was het.
Tja.........mijn dwarse autistische puberzoon wil ook niet naar de kapper. Maar hij gaat wel....

De eerste foto's van zoon Wolter Kroes

Dunya Diercks

Gerelateerde artikelen

Wolter Kroes heeft een zoon

Vanochtend zijn Wolter Kroes...

Wolter Kroes is stem kwijt

Zanger Wolter heeft zijn...

Twingly blog zoekenBlog over dit artikel

Als je een opmerking en een link naar dit artikel plaatst in jouw blog, zal jouw blogpost vanuit hier worden gelinkt.

Ping je blog bij Twingly, zodat wij hem kunnen vinden.

Wat is Twingly? AMSTERDAM - FOTO'S - Qua uiterlijk lijkt de op maandag geboren Thomas vooralsnog meer op moeder Tessa dan op vader Wolter. Het stel is zielsgelukkig: „Die kleine is echt een droom. Hij heeft lieve blonde haartjes, maar wat voor kleur ogen hij heeft kunnen we nog niet zien.” Tessa blijft voorlopig in het ziekenhuis: „Ik heb slecht geslapen vanwege de pijn, ze willen me in de gaten houden.”
quote:misschicken schreef op 09 juli 2008 @ 14:10:

Tja.........mijn dwarse autistische puberzoon wil ook niet naar de kapper. Maar hij gaat wel....tja mijn idee, die van mij krijst de hele salon bij elkaar maar gaat mooi wel.(met papa dat dan weer wel )
quote:Banba schreef op 09 juli 2008 @ 12:40:

Jaycee Lynn....... tjaIk vind Lynn wel een mooie naam!
Sean Preston.

Actress Julianna Margulies, 42, walked back to her Soho apartment with 5 ½-month-old son Kieran Lindsay after grocery shopping at Whole Foods on Tuesday. Dad is lawyer Keith Lieberthal; he and Julianna wed in November 2007.

david letterman

Musician Dave Matthews posed at the Magic Kingdom in Lake Buena Vista, Fla, with 6 ½-year-old daughter Grace Anne on Tuesday. Dave's group, the Dave Matthews Band, was in the state this week as their 41-city summer concert tour rolls on, playing in Tampa, Fla. tonight. Dave, 41, and his wife Ashley Harper are also parents to Grace's fraternal twin, Stella Busina, and son August Oliver, who celebrated his first birthday in June.
ellemieke vermolen is zwanger!
Joh! Het heerst!
ik ben toch geen mosterd?

geen mosterd maar je heb wel een lever worst gewonnen!
yessss!!!
Ja, ik las t net ook! Stond er toch wel een beetje van te kijken.

Slecht nieuws voor mannen die dachten nog een kansje te maken bij Ellemieke Vermolen. De blonde presentatrice is namelijk zwanger. Dit heeft zij zojuist bekendgemaakt in het tv-programma 'SBS Shownieuws', dat zij enige tijd heeft gepresentateerd met Viktor Brand.

De 31-jarige Vermolen, die tegenwoordig in het Belgische Knokke woont, is inmiddels al drie maanden zwanger. De geluksvogel die haar heeft mogen bezwangeren is haar verloofde Sergio Herman. De topkok van driesterrenrestaurant Oud Sluis en de mooie blondine zullen in september in het huwelijksbootje stappen op het eiland Ibiza
Nadia uit de gouden kooi schijnt te zijn bevallen
Sjeesus, wéér mosterd. Ik heb ook nooit een primeur!
Wat een ordinaire naam trouwens.
Nou, een goed voorbeeld hoe je een babydrager in ieder geval NIET moet gebruiken. Als ze hem loslaat dondert die eruit volgens mij....
las in de telegraaf dat ellemieke al 15 kilo bij zou zijn gekomen in 3 maanden tijd. ik hoop dat het een typfoutje is.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven