Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/mogelijk zwanger en bevallen in showbizzland

29-06-2007 17:24 7399 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier verder! bewerkt door moderator,
Bridget Maasland

The time is now
Froukje de Both

The time is now
Marit van Bohemen

The time is now
Ja en hoeveel is dat nou dan he, die 5 lbs. Ergens onder de 5 pond zegt mijn gevoel. Lekker klein weer. Maar goed een tweeling is altijd wat lichter toch? En ze zijn toch wat eerder gehaald ook?

Knox is een afschuwelijke naam, maar Leon vind ik prachtig. Mss wordt ie wel gewoon Leon genoemd? Leon en Vivienne klinkt wel mooi.

Maar ik vind de naam Vivienne in hun rijtje wel erg gewoontjes moet ik zeggen.

Is zij nou met behulp van ivf of eisprong stimulerende middelen zwanger geworden? Ja toch? Ik schijn ooit in het begin zoiets gelezen te hebben. Omdat ze niet zomaar zwanger werd ofzo. Destijds werd er nog gespeculeerd dat dat door haar ondergwicht zou komen ofzo.

Nou ja dat kan iig die tweeling verklaren. Want tweelingen zijn wel helemaal hipperdepip in Hollywood nowadays.

Knox....nou ja. Pax en Maddox zijn ook met een x, mss wel daarom?

Hoe dan ook, het zal wel weer wennen.

Ben razend benieuwd naar de foto's!
Ik vraag me af of er in het BN'ers handboek staat dat je je buik altijd vast moet houden als je zwanger op de foto wordt gezet??

Nou ja, in het geval van Froukje is er nog amper iets vast te houden...
The time is now
quote:fleurtje schreef op 13 juli 2008 @ 07:09:

[...]

Ja, dat verbaast me dus ook.ja inconsequent van me he Maar ik bedoel gewoon dat de oudste echt kenmerken heeft die sommige mensen lelijk kunnen vinden, dikke en kleine oogjes, groot en dik hoofd. Maar de andere 2 hebben gewoon hele regelmatige trekken en geen ('lelijke', tussen aanhalingstekens want daar kan je over twisten) 'afwijkingen' (let weer op de aanhaaltekens aub).
Whatever, I do what I want
quote:anky schreef op 13 juli 2008 @ 10:54:

Wat een buitengewoon afgrijselijk naam is Knox. Vivienne vind ik hartstikke leuk, maar Fort Knox....Hoe spreek je dat 'Knox' nu uit? 'Noks'?
Wordt het dan..Knox Pitt?? Moet een beetje aan unox denken. Leon wel een hele mooie naam en Vivienne ook wel.

Ik vind Bridget en Marit er wel mooi uitzien. Ben erg benieuwd naar een foto van Renate Verbaan, die schijnt nogal..big te zijn..
En ik vind Amalia een schatje om te zien. Heerlijk een bolle toet! En helemaal niet dik of mollig, gewoon een heerlijk meisje!
Renate Verbaan

Ik vind het nog wel meevallen, Bridget ziet er veel 'groter' uit.
The time is now
Al een poos een stille meelezer...

Moet nu toch echt iets kwijt..

Vind Bridget en Renate er heerlijk zwanger uit zijn. Niks vet of groot, groter, grootst!

Ik was een walrus en niet zomaar een walrus maar, een gigantische walrus ( zeg maar 2 of 3 bridgets hahaha) Was dan ook ruim 25 kilo aangekomen!

Moet zeggen dat ik het bij mijn volgende zwangerschap anders ga aanpakken...maar, bovenstaande vrouwen geven mij een beeld van hoe het ook kan!

Of ben ik nou gek?
Van Bohemen ziet er mooi uit uit, De Both stelt zich aan en Verbaan en Maasland vind ik yakkie.
Wat me opvalt is dat Renate Verbaan, Bridget Maasland en Marit van Bohemen vooral zo moe kijken! En ik vind Renate erg flets zo.
thanx Fleurtje dat je mij super super yakkie vond?

Heb jij kindjes? En hoe zag jij er uit?

Alla Silvie die bijna geen buik had ( Hellp Syndroom had en een prematuur kindje?) Allleen maar omdat, je er goed wilde uitzien? Laat iedereen toch lekker zwanger zijn..

Waarom stelt De Both zich aan? Mischien is zo zoo blij dat ze zwanger is ( zijn de meeste vrouwen) en wil ze haar buik nooit meer loslaten hahahah , laat dat mens lekker!

Zwanger kan toch zelfden yakkie zijn? Kijk dik dik vind ik zeker een onsmakelijk plaatje.

Vind Renate en Bridget er heerlijk zwanger uit zien blijf ik bij!

Niks pro Ana zwangerschappen....is slecht voor de kindjes!

Die kilo's raken bovenstaande echt wel kwijt...mogen ze ook eens eten!
Misschien kijken ze altijd zo verrot uit hun ogen, maar valt dat door alle make up niet zo op. Vind dat bij Maasland trouwens wel meevallen.
zwanger zijn is idd niet yakkie, nooit. Maar hoe sommigen eruit zien vind ik wel degelijk yakkie.

Oh ja, ben nu 31 weken zwanger en eet alles wat los en vast zit.
Ik ben 30 kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap en yakkie dekt de lading niet eens, als je ziet hoe ik er toen uitzag. Ik ben steeds panisch weggedoken als er een camera bij me in de buurt kwam . Dus gelukkig is er weinig vastgelegd, de laatste foto is gemaakt toen ik 18 weken zwanger was, dat ging nog net.

Tja, de één is 'mooi zwanger', de ander is net een plofkip. Ik viel in de laatste categorie, niks om je voor te schamen, maar yakkie is het wel.
banba wijzigde dit bericht op 13-07-2008 15:43
Reden: spelvout
% gewijzigd
The time is now
Ik ben zelf 33 weken zwanger en vind mezelf er, zonder onbescheiden te willen doen, er stralender uit te zien dan de dames maasland en verbaan. Omdat zij er altijd zo gestyled uitzien qua haar en make up, verwacht je dat onbewust ook tijdens hun zwangerschap.

Mooie buiken hoor maar idd wel vermoeide gezichten, die premieres etc lijken me op een gegeven ook echt te vermoeid en volgens mij heb je daar dan ook geen zin meer in.
quote:Banba schreef op 13 juli 2008 @ 11:42:

Ik vraag me af of er in het BN'ers handboek staat dat je je buik altijd vast moet houden als je zwanger op de foto wordt gezet??

Volgens mij is dat om vooral te laten zien dat de extra kilo's/de wallen/de pens te danken is aan een zwangerschap en dat ze dus niet gewoon vet zijn geworden .
Froukje moet zelf weten of ze haar hand op haar buik legt. Zelf had ik dat bij drie maanden nog helemaal niet. Dat gevoel kwam pas bij een week of 20..

Maar ja, bij mij lag er ook niemand in de bosjes klaar om een foto van me te maken..
Nou, deze foto is duidelijk niet vanuit de bosjes gemaakt!
The time is now
Haha, nee dat zeker niet!
quote:Miss Moneypenny schreef op 13 juli 2008 @ 15:48:

[...]

Volgens mij is dat om vooral te laten zien dat de extra kilo's/de wallen/de pens te danken is aan een zwangerschap en dat ze dus niet gewoon vet zijn geworden .
quote:Marielle29 schreef op 13 juli 2008 @ 15:49:

Froukje moet zelf weten of ze haar hand op haar buik legt. Zelf had ik dat bij drie maanden nog helemaal niet. Dat gevoel kwam pas bij een week of 20..

Maar ja, bij mij lag er ook niemand in de bosjes klaar om een foto van me te maken..Misschien is De Both wel het type 'buikband bij tien weken'.
Dat denk ik ook Fleur.

Wat een Renate Verbaan een onflatterend geval aan zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven