Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Haaaaaaaai ;)!!

Goudvis, superveel plezier!!! Geniet!!

Revival, voor jou! Hoe gaat t nu? Er nog veel mee bezig? Ik snap je gevoel hoor...Juist net voor je vakantie wil je die kilo's er natuurlijk af en wil je niet zo op het strand lopen! Had het vorig jaar ook...Wilde bijna niet meer op vakantie haha..Maar dat zou toch echt te erg zijn.

Ik denk dat een chrashdieet idd geen zin heeft, dat hou je idd niet goed vol lijkt me, lijkt mij verschrikkelijk iig. Probeer nu gewoon door te gaan met waar je mee bezig was (gezond eten en dat mooie lijstje houden ) en niet teveel te denken aan de teveel aan kilo's. Het is nu eenmaal zo...Over een tijdje is die buik weg, daar moet je maar aan denken!

Vaak zie je het zelf idd veel erger als anderen het zien...dus op het strand zal écht niemand raar kijken. Vind namelijk niet dat je heel veel weegt ;).

Hoe was het waterskien? Hoe komt het dat je dat nu vaker doet? Leuk hoor, lekker actief!

Marieke, mooi dat je positief op het gesprek terugkijkt! Is je lijstje die je hebt geplaatst gelukt? Ziet er supergoed uit!

Noor, heb je morgen weer een vroege dienst? Ik heb niet heel veel meegekregen van het weer, maar heb jij nog een beetje in de zon kunnen liggen? (of te warm). En hoe gaat t bij jou met eten?

Grappig om die op de valreep verhalen te lezen!

Hier alles goed, vandaag gewerkt, gezellig. Daarna heb ik nog spinning gedaan.

O: optimel met muesli en appel en een cracker hagelslag

L: 2 boterhammen, 1 met geitenkaas en 1 met vruchtenhagel

T: boterham eiersalade

D: gebakken aardappeltjes, paprika, mango en een perenijsje

T: meloen en klein bakje optimel

Heb bedacht dat ik me woensdag ga wegen..Jullie deden het donderdag he? maar dan ben ik in het huis van mn ouders en daar is geen goede weegschaal, dus doe het wel woensdag..

Kreeg zaterdag trouwens de opmerking van een vriendin 'dat ik niet nog dunner moest worden'. Nou, zo erg is het niet hoor haha! Met kleren aan zie je het beetje vet namelijk ook niet ;). Ik vind te dun zeker niet mooi, maar net die 2 a 3 kg eraf zou mij super staan, en dat is niet te dun voor mijn lengte!

Morgenochtend wil ik eigenlijk gaan hardlopen, maar heb nu al geen zin...Verder smiddags werken.

Jullie nog plannen?

Slaap lekker!! xx
Zoo, ik ga werken, heerlijk vroeg maar niet heus. Slecht geslapen ook, bwaaa. Lijstje is redelijk gelukt, laat op de avond nog wel wat rijstzoutjes gehad.

Iedereen een fijne dag!!

xxx
Ben gewoon echt pissig!!! Stond gisteren op de weegschaal (net voordat ik zou gaan lopen 's morgens) en ... 66.7kg!!! NOU JA, gatverdamme zeg. Ben echt boos op mezelf. Hoe kan dat nou?? Toch nog van de vakantie? Ik sport me een slag in de rondte. BAH. En het rennen ging ook slecht met de warmte. Wel weer 40 minuten gelopen.

Zo en hoe is het hier??

Ik ga morgen weg ).

Mariekske, moeilijk zo'n gesprek he!

Revival haha lachen om dat oude berichtje hihi. Baal ook zoooo van mijn buik, zo erg dat ik niet eens meer een kini aandoe en dat is toch wel erg he!

Moet iemand helpen op het potje, sorry dat ik niet op iedereen reageer ;-(...

x

Jennie
Wat een lieverds zijn jullie ook he maar mijn buik is écht te dik hoor, geen aanstelleritus en ik zie het ook niet 90x erger uitvergroot... hij is gewoon niet in verhouding met de rest van mn lichaam. Nou ben ik helaas ook niet gezegend met grote borsten, waardoor mn buik ook weer meer opvalt. Rare theorie misschien, maar ben ervan overtuigd dat mn buik minder naar voren zou springen als ik een grote C ofzo zou hebben. Maar goed, het is zoals het is. Maar het frustreert me wel... helemaal als het weer bikinitijd is. Heb inmiddels wel geaccepteerd dat ik nooit een plat buikje zal hebben, maar iets platter dan dit zou wel fijn zijn. Buikspieroefeningen heb ik echt al weeeken in de planning om weer op te pakken (al heb ik nooit echt het idee dat het helpt) maar ik vergeet het stomweg gewoon steeds. Zodra ik op mn kussen lig ben ik weg, en sochtends heb ik altijd haast, dus dan denk ik er ook niet aan.

Waterskien was super! Weet ook niet waarom dit ineens twee keer gebeurd, ach ja, actieve vriendengroep denk ik met een aantal die vakantie hebben en dus allerlei leuke dingen bedenken! Hebben daar trouwens niet gegeten, vriend en ik hebben gewoon thuis gegeten: bruine boterham met daarop een hamburger met champs, ui en tomaat. Sla erbij met kaas,tomaat, komkommer, pijnpitjes, appel en spekjes. Daarna alleen nog thee gedronken. Prima dagje dus weer, moest ook wel na zondag. (weet dat je het goed bedoelt Marieke hoor! Heb er ook echt wel van genoten... alleen als ik het dan de volgende dag op papier zet en het teruglees denk ik wel: wow, dat waren wel errug veel calorietjes )

Noor, ik zie het eigenlijk ook niet echt zitten hoor, zo'n crashdieet... ik zie het wel zitten om in een week een paar kilo af te vallen, maar ik zie het niet zitten om zooo weinig te eten en vervolgens weer gewoon aan te komen als je weer 'normaal' gaat eten. Dus heb het ook maar weer uit mn hoofd gezet! Moet je vandaag ook werken? Wanneer heb je eigenlijk vakantie?

Marieke, fijn dat je er een goed gevoel over hebt en dat het wat rust geeft.... werkse vandaag, aftelluuhhh!!! Bijna vakantie!!

Eyris, nog hardgelopen vanmorgen? Ik ga morgen weer... jij gaat morgen wegen dus? Hoelang heb je dat niet gedaan? Enig idee hoeveel je weegt? Wel grappig, ik zette gisteren mijn vriend op de weegschaal, die was gewoon 9 kg zwaarder dan hij dacht... Maar hij kan het wel hebben hoor, vind ik! Hij krijgt een beetje een buikje en dat vindt ie vreselijk, ik noem het een dertigers-buikje Ben benieuwd of jouw gewicht je mee of tegenvalt. Mooi lijstje trouwens!

Wij gaan waarschijnlijk vanavond bbq-en, even kijken wat het weer doet, maar volgens mij blijft het wel droog hier. Mijn lijstje / planning vandaag:

O: magere yoghurt met flakes en druiven

T: water, bbh light kaas/tomaat

L: 2 bbh kipfilet/tomaat, bbh light kaas/tomaat

T: druiven

D: bbq-en (maar bij ons thuis, dus zorg voor een paar lekkere salades en vers fruit )

Fijne dag allen!!! Tiet lieter!!

Goudvis, fijne vakantieeee!!!! Geniet ervan!!
Oh Jennie wat balen!! (en wat herkenbaar...) Sport je ook meer? Zou het dan kunnen dat je vet omzet in spieren? Dat moet meer wegen.... merk je het ook aan je kleren?
Heeej meiden!

Pfff, ik pas net wakker. Hoe erg is dat?! Maar na gister zo vroeg opgestaan te hebben, had ik het echt even nodig denk ik... Vanaaf maar paar uurtjes werken van 8 tot half 12, dus dat is wel lekker!

Ik gister echt niet in de zon kunnen liggen (hij scheen ook niet echt) was gewoon té warm! Heb lekker salade gegeten 's avonds en daarna met vriend en hond naar het hondenstrand geweest hier. Heerlijk verkoelend even dat water en de hond vond het ook fantastisch!

Eyeris, wel heerlijk om wat over je lijn te horen toch!? Ookal heb je zelf nog wel het één en ander erop aan te merken... En die paar kilo kan dan net even schelen. Op hoeveel zit jij nu eigenlijk!? (kan me even niet meer herinneren). Gister supernet lijstje trouwens!

Jennie, jeetje wat klote zeg! Hoe zit het inderdaad met je kleren? Want dat is wel betere meting dan gewicht wanneer je zoveel aan het sporten bent... Wij hebben op het werk zo'n weegschaal waar je ook je vetpercentage mee kan meten en ik merk dat ik daarin gezakt ben (hoewel ik qua gewicht de laatste maanden ongeveer constant blijf). Dus alleen gewicht zegt niet alles... Maar toch wel frustrerend om te zien! Jakkes

Marieke, werkse vandaag! Netjes lijstje hoor gister (ondanks de zoutjes). Hoezo weer zo slecht geslapen meis!?

Revival, zo balen van je buik meis! (klopt van die borsten trouwens...) En ik vind ook echt niet dat je een crashdieet moet gaan doen hoor, is superslecht voor je! Maar het kan soms wel helpen om even snel een beetje lichter te zijn voor bijvoorbeeld een vakantie. Ik merk bijvoorbeeld wanneer ik bijvoorbeeld ziek ben of op dagen dat het superwarm is en ik weinig eet dat mijn buik minder opgezet is de dagen erna... En dat kan al een lekkerder gevoel geven soms. Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe het met jou buikje zit... En meid, misschien toch eens over buikspieroefeningen gaan nadenken, want de combinatie van krachttraining en cardio (wat je al super doet) is de sleutel tot afvallen (hoor ik altijd in de sportschool). Onze instructeurs zeggen dat veel mensen de fout maken door alleen veel te gaan cardio-en, maar dat krachttraining minstens zo belangrijk is. Omdat je je spieren aanleert te verbranden zullen ze dit ook doen wanneer je rust. Daarom zijn bodybuilders (slecht voorbeeld, ik weet het) ook zo droog, omdat hun spieren constant voeding vragen... Ik heb je wel eens de link gegeven naar dat filmpje op youtube he!? Zoek anders even op '8 minutes abs' als je dat elke dag (tis maar 8 minuten doet) merk je echt best snel verschil... Nou meis, in ieder geval voor nu, werkse!

Goudvis, fijne vakantie!!!!

Jennie, ook morgen!!!!

Ik ga even bakkie brinta pakken...

Fijne dag allen!

Ps. Revival, ik ga pas 1 september op vakantie, maar heb de week daarvoor ook vrij, dus misschien even met vriendlief naar Zeeland (kennisen hebben daar een stacaravan).
Goedemorguh!!

Noor, lekker hoor zo lang uitslapen, heerlijk! Snap dat je het ook wel nodig had. Hebben jullie een hond? Watvoor één? Verder nog plannen vandaag?

Revival, snap je gevoel hoor van je buik...Echt frustrerend is dat. Ik vind dat idd ook van die borsten, bij mij hetzelfde als bij jou :s. Ik denk dat het nu, voor de vakantie, vooral belangrijk is dat je er niet teveel mee gaat zitten, en helemaal niet op vakantie natuurlijk! Dunner is mooier, maar het is nu niet anders...Volgende keer beter!

Maar het is natuurlijk nooit verkeerd om buikspieroefeningen te doen en supergezond te eten ;) (goed lijstje btw). Ik heb zelf ook nooit echt het idee dat buikspieroefeningen helpen, maar ja het is wel zo neem ik aan...

Waterskien lijkt me ook echt zoo leuk! Maar best wel duur denk ik?!

Jennie, wat balen he, die weegschaal ook :@! Ik snap het ook niet bij je...Je hebt goed je best gedaan en je sport veel. Maar kijk idd eens naar de kleren...of misschien hou je op één of andere manier vocht vast?

Ben je al wat minder pissig?

Heeeeeeele fijne dagen alvast iig! Geniet ervan!

Nou, ik moet zo werken..Nog wel hardgelopen vanmorgen, ging weer lekker (vorige 2x totaal niet). Maar ik heb me dus al vanmorgen gewogen, want ik dacht: ach waarom nu niet? . Ik had ongeveer verwacht 53.5 a 54 kg te zijn. Nou dat klopte wel, hij gaf 53,3 kg aan...Dus wel weer meer dan een kg meer als eerst, is ook wel te zien vond ik zo..

Maar toen na het hardlopen dacht ik: ik ga eens kijken of je nu al verschil zou zien op de weegschaal qua gewicht, ik dacht van niet, lijkt me beetje raar...Maar goed, toen gaf de weegschaal dus 51.6 kg aan!! Heb er 3 keer opgestaan, elke keer 51.6 kg! Na het douchen er nog een keer op gaan staan, geloof het niet, weer 51.6! Maar goed, ik vind het dus echt heel raar..Ik geloof die 53.3 wel maar die 51.6 niet...Kan gewoon bijna niet...Pff, vervelend die weegschalen! (had trouwens bij allebei hetzelfde aan).

Nou dan ga ik donderdag maar bij mn ouders er ook even op staan, kijken wat die doet (dat is alleen geen digitale dus moeilijk aflezen).

Nou ik ga me snel klaarmaken voor het werken! Tot snellie!! ;)

xx
Waterskien is niet zo duur hoor... (alhoewel, beetje subjectief natuurlijk) wij moesten 16 euro p.p. betalen voor een uur. Als je twee uur wil, kostte het 25 euro. Valt mee toch?? Alleen... SPIERPIJN!! Maar wel leuk om eens te proberen hoor, tis nog best moeilijk!
Ik denk dat het een deel vocht is, ben ongi en door de warmte hou ik meer vocht vast ;-(. (ik hoop dat het dan maar is).

Ik draag al dagen jurkjes en dan zie ik niet echt of ik dikker ben, maar m'n buik is dikker snik.

Eyris, hmmm het kan dat je weinig hebt gedronken voor het rennen en dan heb je veel vochtverlies. Kan zo 1 a 2 kg zijn. Morgen nog een keer wegen, dan weet je het. Je gaat goed.

Ben niet zo heel boos meer, maar zo zwaar als nu heb ik alleen na de zw schappen gewogen. Baal gewoon, na de geboorte was ik uiteindelijk 62 kg en het gaat alleen maar slechter. Ik heb er wel vrede mee dat ik geen 55 kg meer ga wegen, maar dit is niet acceptabel...slik.

Revival, klopt wel van die boobs. Vroeger (voor Bob) woog ik tussen de 50 en 55 kg en toen had ik 75a en nu 75c a 80c en nu is het beter in verhouding, maar toch valt mij die buik erg op. Toen gaf ik natuurlijk ook nog 10 uur per week aerobicles en dat is best goed voor de lijn hihi.

x

Jennie

jennie
Waterskieen lijkt me ook best gaaf!!
Bedankt meiden.. Ik zie jullie volgende week woensdag weer!

Geniet van het leven!!

XX
Zo ...

Waren weer lange stukken om bij te lezen en ik weet nu al de helft niet meer waar ik op wilde reageren. Jennie sprong er wel tussenuit, wat een frustratie zeg, mooi kloten! Ook omdat je zo je best doet en dan wil je ook gewoon resultaat. Hou je ook niet veel vocht vast met dit warme weer?Als ik naar mijn voeten kijk dan lijkt het wel zo bij mij in ieder geval. Nouja, je zegt ook dat je het aan je buik kan zien. Niet in de stress schieten hoor! Eerst maar even genieten van je vakantie....

Ik snap er trouwens niets meer van. Ok, goudvis gaat nu dus weg t/m woensdag, maar ik dacht dat Jennie al geweest was? Porec is nu weg, weet ook zo 1,2,3 niet wanneer die er weer is. Hoe moeilijk kan het zijn zul je denken.... zeker geen desinteresse hoor!

Revival bbq-en dus? het gaat hier nu net los qua regen en onweer.Misschien trekt het straks weer over, hoop het voor je! Gaat revival-vriend je spierpijn nog wegmasseren?

Noor, de hitte deed mij slecht slapen. Daarnaast ook een enge droom waar ik helemaal overstuur door wakker werd. Zal nog eens opzoeken wat het betekent, ging ook over een slang en het einde van het liedje werk ik weggezogen in drijfzand/moeras, was echt buiten adem toen ik wakker werd

Was dus erg moe vandaag, vanochtend ging ik ook nog hardlopen met een jongere, pffff. Paar keer 1 min rennen, 1 min lopen enz. Was erg warm ook...

Lijstje:

O: 1 bh kaas, 1 bh anijshagel

T: banaan/appel, biscuitje

L: 1 bh sspread, 1 bh kaas, 1 bh appelstroop

T: sultana

D: zelfde als gisteren(rijst,quorn,groenten)

T: eierkoek

Eyris, bijzonder trouwens van je gewicht. Volgens mij weeg je echt niet veel. Ook omdat je vriendinnen hun zorg uitspraken, ben je wel gezond bezig? Ik vind ook nog steeds je lijstjes wat aan de magere kant af en toe. Wil me nergens mee bemoeien verder,meer uit zorg bedoeld.

xxx
Hmmz, ik dacht ik ga Evy ook even downloaden,maar ik kan het nergens meer vinden Iemand tips?
Zooo...ben ik weer .

Hoe is het met jullie vandaag?

Marieke, ik zou ook niet weten waar je dat start to run kan vinden...Maar iemand anders vast wel . Wil je er ook mee beginnen?

Goed lijstje en activiteit tijdens werk is nooit verkeerd!

Vind het niet bemoeierig hoor wat je over mn eten zegt . Ik heb het idee dat ik niet zoveel nodig heb...Maar misschien zou ik wat meer moeten eten, boterham erbij ofzo, maar ik ben bang dat ik dan weer aankom. Ik ben waarschijnlijk wel meer met eten bezig als de gemiddelde mens, dit komt doordat ik walgde van mezelf toen ik 8 kg meer was als nu...Ik wil dat nóóit meer worden, was er zo ongelukkig door. En het zou beter zijn als je wat aan de dikke kant was en nog gelukkig bent, maar dat kan ik niet...Dus dan liever zo :-).

Ook heb ik vaak echt wel genoeg gegeten hoor met dit lijstje, bijna nooit echt trek. En ik mag mezelf ook regelmatig verwennen met iets lekkers :-). Qua gezondheid ofzo zou ik zeker niet hoeven afvallen, maar ik mag volgens het BMI zelfs 46 kg wegen (vind dat zelf veel te weinig), maar voor mezelf wil ik er gewoon graag nog een paar kg vanaf...Zo is het ook goed, maar dan nét iets beter.

Revival, dat waterskien vind ik dan idd helemaal niet zo duur! Had ik niet verwacht...Hmm, moet ik eigenlijk eens doen met een groepje ofzo!

Hoe is het vandaag met je gedachten over je buik? Nog gewerkt vandaag?

Nou ik weet t ff niet meer..trouwens, wat je zegt Marieke: moeilijk bij te houden allemaal haha.

Ik lekker gewerkt, schoongemaakt en nu relaxen...Morgenochtend spinnen en dan weer op naar het huis van mn ouders...genieten van de zon!

Morgen ga ik idd weer op de weegschaal, kijken wat ie nu doet. Ben trouwens wel ongi...Dat schijnt toch soms verschil te maken in gewicht?!

Fijne avond meiden! xx
Een nachtkus voor het slapengaan van mij!
Btw Mariek, in de openingspost van dit forum staan alle links voor de downloads van Start to Run.
Pps. Ik zie trouwens (nu pas) dat we (op de 100kilo+ dames na) het meest aantal posts van het lijf & lijn forum hebben!

*Daar moet op gedronken worden hi ha ho!*

(mag er ook een gebakje bij?! )
Hey Marieke, ga je ook hardlopen met Evy? Is leuk hoor. Maar het wordt wel steeds zwaarder... vanmorgen ging ik voor les 21 : 2x10min en 1x12 min hardlopen... het ging echt bagger! Baal er vreselijk van. Vrijdag nog een poging doen om deze les wel gewoon uit te lopen.

De bbq ging trouwens niet door inderdaad, het ging hier ook los aan het eind van de middag. Jammer, want er kwamen vrienden eten en dan vind ik bbqen altijd wel erg leuk. Toen maar twee ovenschotels gemaakt, uiteindelijk nog wel buiten kunnen eten.

Heb nu niet zoveel tijd om op jullie allen te reageren... sorry. Misschien later vandaag nog! Fijne dag allemaal!
Hellooo!!

Even snel, want spring zo in de auto om te sporten (hoe tegenstrijdig).

Ik heb me weer gewogen, nu was het 51,0 kg! Nu snap (en geloof) ik er helemaal niks meer van!! :s Morgen kijken op de weegschaal van mn ouders..

Have a nice day!
Weer niet zoveel tijd, kom alleen ff lijstje plempen (oei wat ego-dagje! Ekskoesee mwah!)

O: drinkontbijt + mueslireep (voor hardlopen)

O: 2 bbh light kaas (na hardlopen)

T: bekertje yoghurt met flakes

L: paar wortels, 2 bbh kaas/tomaat

T: druiven, paar wortels

D: aardappelkroketjes uit de oven, tartaartje met champs/ui, pastasalade (alweer vrienden te eten, grrr waarom wordt ik nooit uitgenodigd!!!)

Vanavond nog een verjaardag dus waarschijnlijk komen er nog wel wat hapjes bij....

Hoe is het met jullie? Lekker aan het genieten van het mooie weer of -net als ik- hard an die arbeit??

Baaaai maar weer!! xxx
Heeeey....

Jahoor, ook weer hard aan de arbeid geweest. Zat er al om 7.30 uur,pffff.... Zware dag. Nog 2 diensten, druk aan het aftellen dus. Leek me wel wat dat Evy, de download komt langzaam binnen. Had ook al op dat topic gekeken,maar die links werken niet Ik download direct de 10 km ook ... meestal lukt het me wel om sowieso 15 a 20 min achterelkaar te rennen,ben benieuwd. Verder deze week nog niet gesport,maar ook bewust voor gekozen om even mijn energie te sparen voor mn laatste werkweek,anders zit ik dadelijk van vermoeidheid weer te huilen daar :-)

Raar eetdagje voor mijn gevoel, we gingen met de jongeren weg met een huifkar en picknicken.

O: 1 bh kaas, 1 bh jam

T: appel,banaan,biscuitje

L: paar plakjes stokbrood met wat verschillende salades.

T: tussendoor snoepjes in de hobbelkar

T: net pakje sultana

D: pasta,groenten,gehakt en yoghurtijsje na

Ben bij de Aldi geweest, even voorraadje sap,fris,melk etc etc gekocht.Altijd moeilijk om me daar te bedwingen qua snoeperij. Moeilijker dan in een gewone winkel, apart vind ik dat.

Revival kan kennelijk lekker koken??? Succes maar weer vanaaf!

De rest ook allemaal fijne dag/avond nog!

-x-
Was ik nog weer eventjes...

Revival lekker gekookt en gegeten?? Ook nog een verjaardag toch? En wat ging er bagger met Evy dan??

Eyris.... ik ken het gevoel hoor, dat walgen van jezelf.Paar jaar geleden 30 kg afgevallen en sindsdien ben ik ook wel meer met eten bezig, gewoon ook omdat ik dat nooit meer wil. Ik ken denk ik daarom ook wel de valkuil en lees dat tussen de regels door in je berichtjes, tenminste dat gevoel roept het bij me op. Denk echt niet dat je aankomt van een boterham meer, je sport zoveel.Zelf zat ik op het laatst ook op een erg karig lijstje,zoiets als die van jou.Toen ik weer meer ging eten viel ik juist af, niet direct,maar uiteindelijk wel omdat mijn stofwisseling juist weer sneller ging werken.

Nog aan het spinnen geweest vanochtend??

Noor, proost!!!! Waar kan je dat zien dan van die posts?? Ik ben trots op ons!

Hier een bagger avondje... Gaat het overdag niet zo lekker met eten, dan ga ik s avonds vrolijk door. Toch al verpest gevoel en morgen doen we het weer anders idee, dom, maar goed.

Na het eten nog een tweede toetje, 2 rijstwafels met yoghurtlaagje, later weer 2 eierkoeken (wel van die kleintjes = samen zo'n grote qua calo's) en dan later nog wat wasabi krokantjes. Hmmz, uiteindelijk maar de zak weggegooid, kan ik ook niet in de verleiding komen. Zo, dat is ook weer opgebiecht. Bij deze wil ik als stok achter de deur met jullie de afspraak maken dat ik in ieder geval de komende twee dagen op mijn werk niet meer snoep!!!!!!

Trusten voor strakkies!
Het is wel te merken dat een aantal op vakantie zijn haha, zo rustig! Wanneer ga jij Revival en Noor, wanneer ga jij?

Marieke, jij gaat dus niet weg? Wel gewoon dagjes erop uit?

Maar we posten dus wel genoeg om op de 2e plek van meest geposte topics te komen . Laten we afspreken dat we allemaal één dag mogen genieten van iets lekkers haha (maar dat doen we toch al wel, ik wel iig).

Revival, jij hebt idd vaak thuis etentjes! Je gerechten zien er altijd ook zo lekker uit haha. Maar is het zo dat vrienden echt vaker bij jou komen dan andersom? Vind je koken wel leuk om te doen? (ik wel!)

Was het leuk op de verjaardag?

Succes met werken weer!

Marieke, jammer dat je iets teveel hebt gegeten...Het is idd vaak die gedachte 'ach ik heb het toch al verpest', en dan 'mag' het nog van jezelf en dan is de rest ook niet meer erg. Die gedachte had ik eerder ook, maar nu eigenlijk al heel lang niet meer. Je moet gewoon bedenken dat álles wat je in je mond stopt het weer extra erg maakt...Maar als je zin in dingen hebt, kun je door blijven gaan. Hoop voor je dat het lukt om morgen met goede moed ertegen aan te gaan! Niet snoepen op je werk he .

Hoe gaat het eigenlijk met je kat?

Ik zou eigenlijk wel eens naar een dietiste willen, en niet om echt af te vallen. Maar om te kijken wat nou mijn balansgewicht is en of ik meer zou kunnen eten en dan op hetzelfde gewicht zal blijven...hoe dat zit allemaal. Maarja, dat moet via de huisarts geloof ik..En het is helemaal niks ergs ofzo, vind het eigenlijk alleen wel interessant om te weten . Denk ook dat het wel wat geld kost helaas..

Ik hou het nu iig nog zo aan, heb namelijk niet het idee voor mezelf dat het te weinig is...Ook met sociale gelegenheden enzo eet ik weer meer (mss wel teveel haha). Morgen ga ik ook uitgebreid eten, jammie!

Vandaag:

O: optimel en muesli/cruesli en appel

L: 2 crackers (1 jam, 1 hagelslag), 1 boterham vruchtenhagel, optimel met appel en hagelslag

D: mini pizza van AH geitenkaas (lekker!), wortelsalade met appel en rozijnen, appelmoes, heel beetje vanille vla

Heb nog gespint vanmorgen idd.

Ik heb net het programma Eten en Daten gekeken, kennen jullie dat? Vond het een beetje een rare vrouw dit keer haha, en ook niet echt leuke mannen. Vorige keer was leuker!

Nou meiden, slaap lekker en bis snel!

xx
Whaaaahhh bijna vakantie!!! Ben al helemaal in de mood met dit lekkere weer, terrasjes, buiten eten, heerlijk! Ik vertrek trouwens zondagnacht Eyris.

Kreeg gisteren weer eters inderdaad, vind ik niet erg hoor, gezellig juist! Maar ja, je hebt er wel werk van, en aangezien ik gewoon fulltime werk is het soms wel even haasten en vliegen... Gisteren trouwens geen tartaartjes gemaakt maar gemarineerde zalmspiezen met een goed gevulde pastasalade en en stokbrood. Lekker zomerse maaltijd. Daarna dus nog op verjaardag, twee drankjes en 2 blokjes kaas gehad, keurig toch?!

Vandaag:

O: grote bak yoghurt met druiven en flakes

T: 3 rijstewafels met yoghurtlaagje (ja ik ben ook bij aldi geweest, net als marieke )

L: pistoletje gezond, karnemelk

T: appel, evt. liga fruitkick

D: ???

Morgen wil ik weer gaan hardlopen. Weet niet waarom het niet ging Marieke, mn benen wilden op een gegeven moment gewoon niet meer vooruit. Was net wakker en het was al warm, daar hou ik het maar op!

Marieke wat een gezelligheid op je werk, met de huifkar op pad, leuk! Is dat voor de fun of zit er nog een pedagogisch doel aan gekoppeld? Weten de jongeren al dat je weggaat? Ze moeten natuurlijk wel een spectaculair afscheid voor je organiseren he Is je kat weer beter trouwens? Die van mij gaat straks uit logeren tijdens de vakantie, benieuwd hoe dat gaat. Je ouders nog gesproken na het gesprek met je moeder eigenlijk, en zo ja, verliep het nu ook 'relaxter'?

Ooohh word gebeld, baaaii!
Hoi pipeloi!

Owww, Revival wat een heerlijk vooruitzicht!! Ik heb er ook veel zin in, vrij vrij vrij!

Klinkt weer lekker die maaltijd van jou...

Hahaha, toevallig van die rijstwafels, ze zijn wel lekker idd, maar aantal calo's valt me nog tegen

Jammer van het hardlopen,maar dat heeft iedereen wel eens, volgende keer gaat het vast betersss. Vergeet niet dat lopen met dit weer ook wel extreem vermoeiend is.

Mja, de huifkar.... Het is een vakantieprogramma dat nu loopt. Veel jongeren zijn wat angstig en vinden iets doen in groepen lastig, dus dat is wel een leermoment. Verder is het gewoon opvulling van de dag. Zo leuk vind ik dat dus niet, ben niet zo van het ondernemende. Daar heb ik niet voor gestudeerd denk ik dan. Het is ook een erg lege groep, trekken aan een dood paard voelt het vaak. Niets is leuk, alles is een last, bwaaa.

De jongeren weten nog steeds van niets, althans dat hoop ik. Weet ook helemaal niet of het zo zeker is of ik vertrek, er wordt op eens erg moeilijk gedaan over het salaris. Ze willen me gelijk over laten steken terwijl in de vacature een hogere functieschaal staat. Dan moet ik er dus op inleveren, qua reiskosten enzo. Daarnaast is het gewoon een hele zware doelgroep daar, het zat/zit niet voor niets in een hogere schaal. Helemaal niet leuk om met dit gezeik te beginnen. Ben dus ook nog niet in gesprek gegaan met p&o omdat dit nu het aanbod is en ik er dus niet mee akkoord ga. Eerst afwachten totdat die vrouw terug is van vakantie dus. Maar ik ga echt niet voor minder werken als mijn collega's daar en ik wil er ook niet op achteruit gaan. Ik vind dat ik nu al weinig krijg.

Kat heeft niet meer gebraakt, maar duidelijk is dat hij dit weer niet tof vindt. Ouders niet meer gesproken, had vanochtend wel een gemiste oproep van ze.

Revival heb je trouwens je broer nog gesproken? Hoe gaat het daar mee?

Werkse verdersss

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven