TVOH 2015-2016 en weer verder.................

vrijdag 22 januari 2016 om 21:33

vrijdag 22 januari 2016 om 21:36
quote:barbaracartland schreef op 22 januari 2016 @ 21:33:
Van Hazes kon je dit wel hebben. Van haar niet. Waar ligt dat dan aan?
Hazes beleefde het.... en was beschonken.
Zij doet een ander dingetje omdat ze heus wel alle muzieksoorten kan zingen hoor! Anouk dramt over het Nederlands repertoire van die vreselijk lieve, echt enorm lieve andere zanger. Kan ze zelf niet achterblijven natuurlijk.
Van Hazes kon je dit wel hebben. Van haar niet. Waar ligt dat dan aan?
Hazes beleefde het.... en was beschonken.
Zij doet een ander dingetje omdat ze heus wel alle muzieksoorten kan zingen hoor! Anouk dramt over het Nederlands repertoire van die vreselijk lieve, echt enorm lieve andere zanger. Kan ze zelf niet achterblijven natuurlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 22 januari 2016 om 21:36
vrijdag 22 januari 2016 om 21:37

vrijdag 22 januari 2016 om 21:37
quote:barbaracartland schreef op 22 januari 2016 @ 21:31:
Zo mooi om vol overgave: "de koek is op" te zingen. Lijkt een beetje op "een vers kopje thee" ook zo'n knullige Nederpopuithaal. Ik zit nog te wachten op 'diepvriesspinazie is koud' of 'mijn fietsband is lek'Of op het Koningslied met drie vingers in de lucht
Zo mooi om vol overgave: "de koek is op" te zingen. Lijkt een beetje op "een vers kopje thee" ook zo'n knullige Nederpopuithaal. Ik zit nog te wachten op 'diepvriesspinazie is koud' of 'mijn fietsband is lek'Of op het Koningslied met drie vingers in de lucht
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 22 januari 2016 om 21:38