Sterilisatie
zaterdag 15 november 2008 om 00:46
zaterdag 15 november 2008 om 01:03
zaterdag 15 november 2008 om 01:13
quote:kadushi schreef op 15 november 2008 @ 01:03:
Gut, wat een gedoe, zeg. Je kunt toch zelf wel bedenken dat 20 zaadlozingen in 2 weken ook goed is? Wat wil je hier nou horen? Dat je geweldig bent omdat je meer dan één zaadlozing per dag hebt? Wil je dit nou echt op een Viva-forum plaatsen? Stumperd.
Was mijn eerste gedachte ook
Gut, wat een gedoe, zeg. Je kunt toch zelf wel bedenken dat 20 zaadlozingen in 2 weken ook goed is? Wat wil je hier nou horen? Dat je geweldig bent omdat je meer dan één zaadlozing per dag hebt? Wil je dit nou echt op een Viva-forum plaatsen? Stumperd.
Was mijn eerste gedachte ook
zaterdag 15 november 2008 om 02:00
U bent niet meteen onvruchtbaar. De uiteinden van de zaadleiders en de zaadblaasjes bevatten nog zaadcellen. Het duurt zes weken voordat deze zaadcellen weg zijn. Daarna moet u wat zaadvocht inleveren. Dit wordt onder een microscoop onderzocht om zeker te zijn dat er geen zaadcellen meer in zitten. Tot die tijd moet u een voorbehoedmiddel blijven gebruiken.
6 weken dus. ik dacht langer.
6 weken dus. ik dacht langer.
zaterdag 15 november 2008 om 08:33
Dat is tegen mijn man ook gezegd Tilalia.
Gewoon wat vaker handwerk en dan ben je sneller veilig.
Oud wordt inderdaad niet vervangen door nieuw en hoe sneller het oude eruit is hoe sneller je veilig ben.Wel eerst laten testen natuurlijk.
Oh en over de hechtingen; mijn man is niet de enige die gelijk de zelfde avond al weer naar boven wilde hoor
Gewoon wat vaker handwerk en dan ben je sneller veilig.
Oud wordt inderdaad niet vervangen door nieuw en hoe sneller het oude eruit is hoe sneller je veilig ben.Wel eerst laten testen natuurlijk.
Oh en over de hechtingen; mijn man is niet de enige die gelijk de zelfde avond al weer naar boven wilde hoor
zaterdag 15 november 2008 om 09:42
quote:kadushi schreef op 15 november 2008 @ 01:03:
Gut, wat een gedoe, zeg. Je kunt toch zelf wel bedenken dat 20 zaadlozingen in 2 weken ook goed is? Wat wil je hier nou horen? Dat je geweldig bent omdat je meer dan één zaadlozing per dag hebt? Wil je dit nou echt op een Viva-forum plaatsen? Stumperd.Stumperige reactie.
Gut, wat een gedoe, zeg. Je kunt toch zelf wel bedenken dat 20 zaadlozingen in 2 weken ook goed is? Wat wil je hier nou horen? Dat je geweldig bent omdat je meer dan één zaadlozing per dag hebt? Wil je dit nou echt op een Viva-forum plaatsen? Stumperd.Stumperige reactie.