Afvallen (>10kg) vanaf juli 2017, wie doet er mee?
woensdag 28 juni 2017 om 13:23
Hi Afvallers!
In onderstaande tabel houden we onze resultaten bij!
We zijn op 1 juli begonnen en ik ga elke zaterdag (of zondag als ik er niet aan toekom) de resultaten bijwerken in de tabel!
Laat op zaterdag dus even de tussenstand weten. Wanneer je 2 weken of meer je gewicht niet doorgeeft zal ik je uit de tabel halen... zo blijft hij overzichtelijk!
Bye Bye kilo's! Tot nooit!
In onderstaande tabel houden we onze resultaten bij!
We zijn op 1 juli begonnen en ik ga elke zaterdag (of zondag als ik er niet aan toekom) de resultaten bijwerken in de tabel!
Laat op zaterdag dus even de tussenstand weten. Wanneer je 2 weken of meer je gewicht niet doorgeeft zal ik je uit de tabel halen... zo blijft hij overzichtelijk!
Bye Bye kilo's! Tot nooit!
| Naam | Lengte | Doel | 01/07 | 08/07 | 15/07 | 22/07 | 29/07 | 05/08 | 12/08 | 19/08 | 26/08 | afgevallen tot nu toe |
| Myrre29 | 1.80 | 79 | 98.4 | 96.3 | 96.3 | 96 | 95.2 | (vak) | (vak) | 95.2 | 94.1 | -4.3 |
| Carolinetje | 1.74 | 62 | 76 | 75.5 | 75.5 | 74.9 | 74 | 73.2 | 73 | 73.1 | -2.9 | |
| Viva888 | 1.58 | 58 | 68.3 | 66.8 | 66.8 | 66.2 | 65.3 | 65.0 | 64.9 | 64.3 | -4.0 | |
| Moon-Alisa | 1.78 | 80 | 88 | 88 | 88.5 | 89.0 | 88.5 | 88.5 | 88.5 | 88.5 | 88.5 | -+0.5 |
| Snoesje666 | 1.63 | 70 | 96 | 94.5 | 93 | 93 | 92.5 | 92.5 | X | X | -3.5 | |
| Martjeb | 1.74 | 74 | 83 | 81.7 | 80.3 | 79.7 | 80.3 | 79.2 | 79.2 | -3.8 | ||
| Ninguna | 1.61 | 59 | 67 | 67.7 | 65.7 | 65.5 | 65.5 | 64.5 | 64.5 | 63.8 | 64.3 | -3.4 |
| M_W | 1.62 | 75 | 89 | 88.6 | 87.9 | 86.9 | 87 | (vak) | (vak) | 86.7 | 86.3 | -2.7 |
| Juliette87 | 1.73 | 75 | 85 | 84.5 | 84.5 | 83.6 | 83 | 82.6 | 82.2 | 81.1 | 80.3 | -4.2 |
| NymphadoraTonks | 1.76 | 65 | X | X | X | 88 | 86.7 | 85.7 | 85.2 | 84.6 | -3.4 | |
| Ikbenik | 1.61 | 60 | 65.8 | 65.4 | 65 | 64.4 | 64.8 | 64 | 64 | 62.6 | 62.6 | -3.2 |
| Whiterabbit | 1.65 | 70 | X | X | X | X | X | X | 76.6 | 75.8 | -0.8 | |
| 43.2 |
| Naam | Lengte | Doel | 02/09 | 09/09 | 16/09 | 23/09 | 30/09 | 07/10 | 14/10 | 21/10 | 28/10 | afgevallen tot nu toe |
| Myrre29 | 1.80 | 79 | 93.5 | |||||||||
| Carolinetje | 1.74 | 62 | 72 | 71 | -5.0 | |||||||
| Viva888 | 1.58 | 58 | X | 64 | -4.3 | |||||||
| Moon-Alisa | 1.78 | 80 | 88 | 88 | - | |||||||
| Snoesje666 | 1.63 | 70 | 93 | 93 | -3 | |||||||
| Martjeb | 1.74 | 74 | 79.5 | |||||||||
| Ninguna | 1.61 | 59 | 63.7 | 63.5 | -3.5 | |||||||
| M_W | 1.62 | 75 | 85 | 86 | -3.0 | |||||||
| Juliette87 | 1.73 | 75 | 80 | 80 | -5.0 | |||||||
| NymphadoraTonks | 1.76 | 65 | 82.5 | 81.8 | 6.2 | |||||||
| Ikbenik | 1.61 | 60 | 62.2 | 61 | -4.8 | |||||||
| Whiterabbit | 1.65 | 70 | 75.4 | 74.1 | -2.5 | |||||||
| Bois01 | 1.61 | 75 | 91.1 | 90.8 | 20.3 | |||||||
| Barlis | 1.78 | 75 | X | 83.8 | - | |||||||
anoniem_347675 wijzigde dit bericht op 10-09-2017 21:39
95.16% gewijzigd
dinsdag 1 augustus 2017 om 22:57
Ik doe zelf eigenlijk niks met Voedingscentrum. Probeer vaak zo puur mogelijk/ etiketten lezen/ niet teveel suiker. Maar wat raadt het voedingscentrum dan aan als broodbeleg? Want ik zie nu voorbij komen niet hartig en niet zoet en geen chocola.... maar wat dan wel? Of raden ze de boterhammen met beleg nu helemaal af?
Ik kwam binnen op het werk en manager zei dat ik er goed uit zie
t Is op werk wel bekend dat ik niet zo lekker in mijn vel zat. Maar het sporten / buitenlucht / daglicht doen me goed, denk ik. Ondanks dat er nog geen gewicht af is.
Ik merk wel dat ik meteen alweer andere dingen voor laat gaan. Uurtje langer gewerkt dus hardlopen is er niet van gekomen. Ik moet me er wel strenger aan gaan houden.
Ik kwam binnen op het werk en manager zei dat ik er goed uit zie
Ik merk wel dat ik meteen alweer andere dingen voor laat gaan. Uurtje langer gewerkt dus hardlopen is er niet van gekomen. Ik moet me er wel strenger aan gaan houden.
Je kunt méér.
dinsdag 1 augustus 2017 om 23:08
http://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/ser ... eleg-.aspx
Beleg uit de Schijf van Vijf
Dit zijn gezonde belegkeuzes uit de Schijf van Vijf:
Halvarine of margarine uit een kuipje op elke boterham Informatie
Zuivelproducten: 20+ en 30+ kaas, hüttenkäse, zuivelspread, mozzarella, zachte geitenkaas
Ei Informatie
Noten en notenpasta en pindakaas met 100% pinda’s of noten, zonder toegevoegd zout of suiker
Zelfgemaakte hummus (kikkererwtenspread) of andere bonenspread zonder zout
Vis zoals zalm, makreel, forel, tonijn of haring
Groente en fruit, zoals tomaat, komkommer, paprika, radijs, gebakken champignons, gegrilde courgette, avocado, banaan, appel en aardbei
Beleg buiten de Schijf van Vijf
Sommige belegsoorten staan niet in de Schijf van Vijf. We hebben een vuistregel bedacht voor het omgaan met producten buiten de Schijf van Vijf: ‘Kies elke dag niet vaker dan 3 tot 5 keer iets kleins buiten de Schijf van Vijf en daarnaast hooguit 3 keer per week wat groters’. Lees meer over het omgaan met producten buiten de Schijf van Vijf. Hieronder zie je 'dagelijkse keuzes' en 'wekelijkse keuzes' voor beleg.
Uit deze belegsoorten kun je dagelijks een keer iets kiezen:
Kipfilet, ham, boterhamworst, kalkoenfilet, knakworstje Informatie
Salades op brood zoals komkommersalade, selderijsalade
(Halva)jam, vruchtenhagel, appelstroop, honing, hagelslag, vlokken
Voorverpakte hummus Informatie
Uit deze belegsoorten kun je wekelijks een keer iets kiezen:
Rauwe ham, salami, runderrookvlees, ontbijtspek en bacon Informatie
Chocoladepasta en kokosbrood
Hier vind ik ze milder lijken dan in de app met meteen een balk die uitslaat bij snoep... en als je iets opzoekt krijg je dus wel jij kunt gezonder kiezen bladiebla.
Beleg uit de Schijf van Vijf
Dit zijn gezonde belegkeuzes uit de Schijf van Vijf:
Halvarine of margarine uit een kuipje op elke boterham Informatie
Zuivelproducten: 20+ en 30+ kaas, hüttenkäse, zuivelspread, mozzarella, zachte geitenkaas
Ei Informatie
Noten en notenpasta en pindakaas met 100% pinda’s of noten, zonder toegevoegd zout of suiker
Zelfgemaakte hummus (kikkererwtenspread) of andere bonenspread zonder zout
Vis zoals zalm, makreel, forel, tonijn of haring
Groente en fruit, zoals tomaat, komkommer, paprika, radijs, gebakken champignons, gegrilde courgette, avocado, banaan, appel en aardbei
Beleg buiten de Schijf van Vijf
Sommige belegsoorten staan niet in de Schijf van Vijf. We hebben een vuistregel bedacht voor het omgaan met producten buiten de Schijf van Vijf: ‘Kies elke dag niet vaker dan 3 tot 5 keer iets kleins buiten de Schijf van Vijf en daarnaast hooguit 3 keer per week wat groters’. Lees meer over het omgaan met producten buiten de Schijf van Vijf. Hieronder zie je 'dagelijkse keuzes' en 'wekelijkse keuzes' voor beleg.
Uit deze belegsoorten kun je dagelijks een keer iets kiezen:
Kipfilet, ham, boterhamworst, kalkoenfilet, knakworstje Informatie
Salades op brood zoals komkommersalade, selderijsalade
(Halva)jam, vruchtenhagel, appelstroop, honing, hagelslag, vlokken
Voorverpakte hummus Informatie
Uit deze belegsoorten kun je wekelijks een keer iets kiezen:
Rauwe ham, salami, runderrookvlees, ontbijtspek en bacon Informatie
Chocoladepasta en kokosbrood
Hier vind ik ze milder lijken dan in de app met meteen een balk die uitslaat bij snoep... en als je iets opzoekt krijg je dus wel jij kunt gezonder kiezen bladiebla.
Het Viva forum is papaja.
dinsdag 1 augustus 2017 om 23:13
woensdag 2 augustus 2017 om 21:31
Vandaag les 3 hardgelopen. Zit nu dus op 4x zwemmen en start to run les 3.
Verder kook ik eigenlijk nooit met pakjes en zakjes. Meer op gevoel of vanaf een recept van internet. Vandaag voor een keer een wereldgerecht gekookt. Haha dat ik zo raar ineens voor mij met zo'n stap voor stap beschrijving en al die zakjes. Uiteindelijk had ik veel meer vieze pannen dan wanneer ik zelf kook en duurde het langer. Maar het was wel lekker en in verhouding niet duur omdat die wereldgerechtdingen in de aanbieding waren.
Verder kook ik eigenlijk nooit met pakjes en zakjes. Meer op gevoel of vanaf een recept van internet. Vandaag voor een keer een wereldgerecht gekookt. Haha dat ik zo raar ineens voor mij met zo'n stap voor stap beschrijving en al die zakjes. Uiteindelijk had ik veel meer vieze pannen dan wanneer ik zelf kook en duurde het langer. Maar het was wel lekker en in verhouding niet duur omdat die wereldgerechtdingen in de aanbieding waren.
Je kunt méér.
woensdag 2 augustus 2017 om 21:52
Moon-Alisa, goed dat je bent begonnen met hardlopen! Respect.
Nymph.... ben je ook gaan hardlopen vandaag?
Ik durf niet goed hard te lopen, want ik heb ooit een lastige blessure gehad aan mijn knie. Maar ik probeer wel regelmatig thuis oefeningen te doen en zoveel mogelijk te fietsen voor boodschapjes, etc. Ik ben nog op zoek naar een sport die me ook wat laat zweten. Zwemmen is wel een goede, maar het zwembad is ver van mijn huis. Allemaal smoesjes, ik moet gewoon de stap zetten en eens kijken op welke tijden ik zou kunnen gaan.
Ik heb net een halve zak dropjes op, en ik heb straks nog een bbq, dus dat wordt wat morgen op de weegschaal.... Ik vind drop echt te lekker, dus ik koop het nooit, maar ik kreeg een zakje van iemand als bedankje. Pfff.... Moeilijk om je dan in te houden en er keurig maar 2-3 te nemen.
Morgen maar weer een balansdagje inlassen, haha.
Volgens mij heeft iedereen een moeilijk weekje, maar we kunnen het, meiden! Het is al mooi om niet aan te komen, maar op gewicht te blijven en dan gaan we volgende week weer flink aan de slag. Laten we denken aan de mooie winterlaarzen die in november weer dicht moeten kunnen! En aan een nieuw outfit in december!
Succes iedereen!
Nymph.... ben je ook gaan hardlopen vandaag?
Ik durf niet goed hard te lopen, want ik heb ooit een lastige blessure gehad aan mijn knie. Maar ik probeer wel regelmatig thuis oefeningen te doen en zoveel mogelijk te fietsen voor boodschapjes, etc. Ik ben nog op zoek naar een sport die me ook wat laat zweten. Zwemmen is wel een goede, maar het zwembad is ver van mijn huis. Allemaal smoesjes, ik moet gewoon de stap zetten en eens kijken op welke tijden ik zou kunnen gaan.
Ik heb net een halve zak dropjes op, en ik heb straks nog een bbq, dus dat wordt wat morgen op de weegschaal.... Ik vind drop echt te lekker, dus ik koop het nooit, maar ik kreeg een zakje van iemand als bedankje. Pfff.... Moeilijk om je dan in te houden en er keurig maar 2-3 te nemen.
Morgen maar weer een balansdagje inlassen, haha.
Volgens mij heeft iedereen een moeilijk weekje, maar we kunnen het, meiden! Het is al mooi om niet aan te komen, maar op gewicht te blijven en dan gaan we volgende week weer flink aan de slag. Laten we denken aan de mooie winterlaarzen die in november weer dicht moeten kunnen! En aan een nieuw outfit in december!
Succes iedereen!
woensdag 2 augustus 2017 om 22:04
Zoekend op het forum naar goede tips, kwam ik trouwens dit oude topic tegen met veel interessante ideeen over eten en bewust eten:
lijf-lijn/eten-met-je-verstand/list_messages/77214
woensdag 2 augustus 2017 om 22:38
Haha die winterlaarzen. Dat is een goede ja!
Euhm... ik heb jaren terug een paar mooie laarzen gekocht. Je kent het wel, eigenlijk niet nodig, duurder dan je wilt... steeds weer terug naar die winkel en passen en toch niet kopen en uiteindelijk toch maar wel.
Ze liepen ook echt lekker en daardoor heb ik ze soms misschien te makkelijk aangetrokken op lange stukken lopen waardoor ze nog redelijk snel versleten zijn. En eigenlijk ook niet meer dicht passen. Voor een avondje uitgaan vond ik ze nog wel kunnen, er zou toch alleen maar bier overheen gaan. Ik deed heeeeeeeeeeel veel moeite om ze aan + dicht te krijgen.
Totdat... ik na die avond met heel veel bier onverwacht met een man mee naar huis ging. De laarzen uittrekken was een heel gedoe en de volgende morgen was aantrekken nog lastiger. Genant...
Dus... tijd voor nieuwe laarzen idd
En even serieuzer: Ninguna jij schrijft over een knieblessure. Nou ben ik zelf ooit aan mijn benen geopereerd en ik vraag me wel eens af of ik er eens naar moet laten kijken, of hardlopen voor mij wel zo handig is. Ik heb geen last hoor en ik bouw heel langzaam op. Maar bij mij kan alles wel sneller slijten, dat zit ook in de familie. Aan de ene kant wil ik het niet weten, aan de andere kant: Misschien is er niks aan de hand en kan ik opgelucht verder hardlopen.
Destijds bij de laatste controle was alles goed hoor. Maar dat is ergens in de vorige eeuw geweest. Misschien is het nu anders.
Euhm... ik heb jaren terug een paar mooie laarzen gekocht. Je kent het wel, eigenlijk niet nodig, duurder dan je wilt... steeds weer terug naar die winkel en passen en toch niet kopen en uiteindelijk toch maar wel.
Ze liepen ook echt lekker en daardoor heb ik ze soms misschien te makkelijk aangetrokken op lange stukken lopen waardoor ze nog redelijk snel versleten zijn. En eigenlijk ook niet meer dicht passen. Voor een avondje uitgaan vond ik ze nog wel kunnen, er zou toch alleen maar bier overheen gaan. Ik deed heeeeeeeeeeel veel moeite om ze aan + dicht te krijgen.
Totdat... ik na die avond met heel veel bier onverwacht met een man mee naar huis ging. De laarzen uittrekken was een heel gedoe en de volgende morgen was aantrekken nog lastiger. Genant...
Dus... tijd voor nieuwe laarzen idd
En even serieuzer: Ninguna jij schrijft over een knieblessure. Nou ben ik zelf ooit aan mijn benen geopereerd en ik vraag me wel eens af of ik er eens naar moet laten kijken, of hardlopen voor mij wel zo handig is. Ik heb geen last hoor en ik bouw heel langzaam op. Maar bij mij kan alles wel sneller slijten, dat zit ook in de familie. Aan de ene kant wil ik het niet weten, aan de andere kant: Misschien is er niks aan de hand en kan ik opgelucht verder hardlopen.
Destijds bij de laatste controle was alles goed hoor. Maar dat is ergens in de vorige eeuw geweest. Misschien is het nu anders.
Je kunt méér.
donderdag 3 augustus 2017 om 19:59
Ik had gisteravond een enorme bijbel zitten tikken en toen drukte ik per ongeluk op een verkeerd knopje en *poef* alles weg
Ik heb ook last van de laarzen die ik niet meer pas, maar dan paardrijlaarzen... Ik las laatst een heel oud blundertopic van hier en daar was iemand met haar nieuwe prachtige laarzen naar de gynaecoloog. Alleen in het omkleedhokje kreeg ze met geen mogelijkheid meer die ritsen naar beneden. Dus lag ze daar in haar blote gat in de beugels mét leren laarzen nog aan. Diegene had het een stuk grappiger geschreven dan ik nu doe ben ik bang.
Ik ben gisteren nog gaan hardlopen. Les 1 van 0-5 km. Ik was nog steeds een tomaat, maar de weg om echt naar buiten te gaan was veel zwaarder dan het rennen zelf.
Ik heb wel hardloopschoenen in een hardloopwinkel gekocht. Ik moest echt rennen op een band en heb geen schoenen die ik mooi vind, maar die goed bij mijn voeten/loop passen. Als ik nu weer pijn in mn benen krijg bij elke stap dan stop ik met hardlopen. Niet mijn sport dan. Ik ben al een paar keer eerder begonnen met hardlopen, maar aantal keer ook weer gestopt.
Hardlopen is inderdaad wel iets waar je voorzichtig mee moet zijn.
Moon zou je dan weer niet opnieuw een check moeten?
Dat topic wil ik nog wel een keer gaan doorlezen!
Ik probeer vooral sporten te doen die ik leuk vind en gezond te eten wat ik lekker vind anders ga ik het niet volhouden. Die salade tussen de middag bevalt me veel beter dan gedacht. Ik heb nu alleen vaak lekkage in mijn tas. Heb daarom dit boek, een pot en een saladekommetje gekocht
Ik heb ook last van de laarzen die ik niet meer pas, maar dan paardrijlaarzen... Ik las laatst een heel oud blundertopic van hier en daar was iemand met haar nieuwe prachtige laarzen naar de gynaecoloog. Alleen in het omkleedhokje kreeg ze met geen mogelijkheid meer die ritsen naar beneden. Dus lag ze daar in haar blote gat in de beugels mét leren laarzen nog aan. Diegene had het een stuk grappiger geschreven dan ik nu doe ben ik bang.
Ik ben gisteren nog gaan hardlopen. Les 1 van 0-5 km. Ik was nog steeds een tomaat, maar de weg om echt naar buiten te gaan was veel zwaarder dan het rennen zelf.
Ik heb wel hardloopschoenen in een hardloopwinkel gekocht. Ik moest echt rennen op een band en heb geen schoenen die ik mooi vind, maar die goed bij mijn voeten/loop passen. Als ik nu weer pijn in mn benen krijg bij elke stap dan stop ik met hardlopen. Niet mijn sport dan. Ik ben al een paar keer eerder begonnen met hardlopen, maar aantal keer ook weer gestopt.
Hardlopen is inderdaad wel iets waar je voorzichtig mee moet zijn.
Moon zou je dan weer niet opnieuw een check moeten?
Dat topic wil ik nog wel een keer gaan doorlezen!
Ik probeer vooral sporten te doen die ik leuk vind en gezond te eten wat ik lekker vind anders ga ik het niet volhouden. Die salade tussen de middag bevalt me veel beter dan gedacht. Ik heb nu alleen vaak lekkage in mijn tas. Heb daarom dit boek, een pot en een saladekommetje gekocht
donderdag 3 augustus 2017 om 20:07
Twee dagen weg geweest. Veel teveel gegeten. Nog steeds niet ongesteld geworden trouwens, inmiddels echt al n dikke week (anderhalf?) later dan normaal, Pfff. .. schiet niet op zo. Ik zal toch niet in de overgang zijn..!?
Het hotel ontbijtbuffet had vers warm brood van de boer met echte margarine (zo'n dikke krul die je er overheen ziet smelten....) ..En dan verse kaas erop....
Oh, zo fout... Dat is mijn grootste verleiding; vers gebakken GOED eerlijk brood. Geurig en warm van binnen en met een krokante korst van buiten. Hmmm... dat kan ik NIET 'met mate' eten. Ben me echt te buiten gegaan. En als diner zalmfilet, gebakken aardappelen met Belgische mayonaise
Diepe berouwvolle zucht...
Het is maar goed dat onze vakantie ten einde loopt... terug naar 'normaal'...
Het hotel ontbijtbuffet had vers warm brood van de boer met echte margarine (zo'n dikke krul die je er overheen ziet smelten....) ..En dan verse kaas erop....
Het is maar goed dat onze vakantie ten einde loopt... terug naar 'normaal'...
vrijdag 4 augustus 2017 om 15:33
Pfff... Gelukkig vanmorgen eindelijk ongesteld geworden. Twee weken later dan je met een 'gewone' cyclus zou verwachten, maar mijn cyclus is altijd wat langer (ik heb pcos ). Zo vervelend als je er op zit te wachten en het komt maar niet. Alsof je lijf zijn adem inhoudt. Alsof er na een langdurige drukkende hittegolf eindelijk een onweersbui losbarst.
Vandaag ff een rustige dag met paracetamol en netflix inlassen. Netjes gezond eten. En dan hoop ik dat mijn gewicht in de komende week eindelijk weer n stukje naar beneden zakt.
Nympha; balen is dat ja, als dan heel je lap tekst ineens weg is, hè? Heb ik ook wel eens. Wil je ff naar beneden schollen om te kijken wat iemand ook alweer zei, en dan heb je blijkbaar de tekst naar beneden getrokken en alles 'ververst' (als in POEF! ALLES WEG!)
Vandaag ff een rustige dag met paracetamol en netflix inlassen. Netjes gezond eten. En dan hoop ik dat mijn gewicht in de komende week eindelijk weer n stukje naar beneden zakt.
Nympha; balen is dat ja, als dan heel je lap tekst ineens weg is, hè? Heb ik ook wel eens. Wil je ff naar beneden schollen om te kijken wat iemand ook alweer zei, en dan heb je blijkbaar de tekst naar beneden getrokken en alles 'ververst' (als in POEF! ALLES WEG!)
vrijdag 4 augustus 2017 om 15:40
Thanx vd tip! Leuk topic idd!Ninguna schreef: ↑02-08-2017 22:04Zoekend op het forum naar goede tips, kwam ik trouwens dit oude topic tegen met veel interessante ideeen over eten en bewust eten:
vrijdag 4 augustus 2017 om 19:20
Het zijn wel 120 pagina's trouwens. Lekker veel weg te lezen.
Het voedingscentrum is nu helemaal op tilt. Ik waag het om morgenochtend te ontbijten met kokosmelk volgens het boekje van salades to go. Kokosmelk light is onbekend bij de app en sowieso is kokosmelk natuurlijk weer een verboden product.
Het voedingscentrum is nu helemaal op tilt. Ik waag het om morgenochtend te ontbijten met kokosmelk volgens het boekje van salades to go. Kokosmelk light is onbekend bij de app en sowieso is kokosmelk natuurlijk weer een verboden product.
vrijdag 4 augustus 2017 om 20:29
Oeh, kokosmelk. Dar lees je idd héél veel tegenstrijdige berichten over. De ene site beweert dat het een soort 'superfood' zou zijn, en de volgende site claimt juist dat het slecht is (cholesterol, bloeddruk, hartziektes, builenpest en de hik
)
Ik wacht ff tot de wetenschap het heeft uitgeplozen voordat ik het aan mijn menu toevoeg.
Tot die tijd; "alles-met-mate" en gevarieerd. De enige leus die ze tig jaar geleden al riepen, en die nog steeds niet weerlegd is.
Wat ik op Netflix kijk?
Breaking bad, better call Saul, Dexter, Fargo, orange is the new black, house of cards, black mirror, je kunt beter vragen wat ik NIET kijk
Bovenstaande allemaal al gezien, dus als je nog tips of Aanraders hebt dan hoor ik het graag!
)Ik wacht ff tot de wetenschap het heeft uitgeplozen voordat ik het aan mijn menu toevoeg.
Tot die tijd; "alles-met-mate" en gevarieerd. De enige leus die ze tig jaar geleden al riepen, en die nog steeds niet weerlegd is.
Wat ik op Netflix kijk?
Breaking bad, better call Saul, Dexter, Fargo, orange is the new black, house of cards, black mirror, je kunt beter vragen wat ik NIET kijk
Bovenstaande allemaal al gezien, dus als je nog tips of Aanraders hebt dan hoor ik het graag!
vrijdag 4 augustus 2017 om 20:39
Beste allemaal, jullie zijn al even bezig maar zou ik nog aan mogen sluiten? Twee jaar geleden schreef ik ook mee in een afvaltopic .. .. Ik ben toen afgevallen van 94 kg naar 73 kg. Helaas nu in een jaar tijd weer op de 82. Ik wil erg graag naar de 70 kg en het schrijven en ervaringen delen in een topic heeft mij toen ook erg geholpen.
vrijdag 4 augustus 2017 om 21:13
Lijkt me gezellig als je ook mee gaat schrijven Lea. Ik ben daar wel een beetje bang voor dat ik na afvallen zo weer aan zal komen. Ik hoop dat blijvend veranderen en opletten er voor gaat zorgen dat dit mij niet zal gebeuren. Hoe ga jij het aanpakken?
Ik was ook niet van plan om elke dag kokosmelk te eten hoor. Het is gewoon voor zo af en toe. Ik eet nu elke ochtend 2 boterhammen met 30+ kaas en margarine-omdat-het-voedingscentrum-dat-zegt. Verder doe ik kokosmelk wel eens in de soep of in een curry.
Ik heb nu voor het eerst van mijn leven kokosmelk ingevroren omdat weggooien zonde is. Volgens een oud topic van viva kan dat :p
Morgen staat er een ontbijtpot met kokos en een lunchpot met salade voor me klaar :p
Ik vind house of cards en black mirror niet leuk, de rest heb ik ook allemaal gezien. Orphan Black vond ik vooral het eerste seizoen heel goed van, Broadchurch vind ik ook een aanrader. Sons of Anarchy ook. De Amerikaanse versie van The Killing (een van die detectives
) , How to get away with murder, The Bridge, River, Luther, The Fall, Happy Valley (geweldige hoofdrolspeelster) etc. etc.
Ik heb eigenlijk zoveel gekeken dat het nog een wonder is dat ik niet nog veel zwaarder ben. Ik denk dat ik een loopband zou moeten kopen en dan alleen lopend mag netflixen.
Ik was ook niet van plan om elke dag kokosmelk te eten hoor. Het is gewoon voor zo af en toe. Ik eet nu elke ochtend 2 boterhammen met 30+ kaas en margarine-omdat-het-voedingscentrum-dat-zegt. Verder doe ik kokosmelk wel eens in de soep of in een curry.
Ik heb nu voor het eerst van mijn leven kokosmelk ingevroren omdat weggooien zonde is. Volgens een oud topic van viva kan dat :p
Morgen staat er een ontbijtpot met kokos en een lunchpot met salade voor me klaar :p
Ik vind house of cards en black mirror niet leuk, de rest heb ik ook allemaal gezien. Orphan Black vond ik vooral het eerste seizoen heel goed van, Broadchurch vind ik ook een aanrader. Sons of Anarchy ook. De Amerikaanse versie van The Killing (een van die detectives
Ik heb eigenlijk zoveel gekeken dat het nog een wonder is dat ik niet nog veel zwaarder ben. Ik denk dat ik een loopband zou moeten kopen en dan alleen lopend mag netflixen.
vrijdag 4 augustus 2017 om 21:44
Ik hou ook niet van sporten, maar wel van paardrijden. Dat is stiekem natuurlijk ook sport. En ik vind het heel vervelend om met mijn conditie bezig te zijn als ik aan het paardrijden ben, dus ik loop nu ook hard.
Ik zou ook wel eens willen kijken of klimmen of paaldansen wat voor mij is. Maar ik zal niet zo snel meer naar de sportschool gaan. Ik snap gewoon geen drol van die apparaten, ook niet na een uitlegrondje
Is er bij jou niet iets wat je wel leuk lijkt en wat stiekem toch ook onder sport valt?
Ik zou ook wel eens willen kijken of klimmen of paaldansen wat voor mij is. Maar ik zal niet zo snel meer naar de sportschool gaan. Ik snap gewoon geen drol van die apparaten, ook niet na een uitlegrondje
Is er bij jou niet iets wat je wel leuk lijkt en wat stiekem toch ook onder sport valt?
vrijdag 4 augustus 2017 om 21:56
Ja ik wil ook gaan paardrijden. Maar ik wil dan eerst onder de 75 kg wegen. Ik wandel veel, maar misschien moet ik wat steviger gaan doorstappen. En hardlopen zou ik wel willen maar dan wil ik dat bij een vereniging doen...en ik heb eens stiekem gekeken en al die mensen waren aardig slank. Daar voel ik me nog niet op mijn gemak.
vrijdag 4 augustus 2017 om 21:57
NymphadoraTonks schreef: ↑04-08-2017 21:13(....)
Ik heb eigenlijk zoveel gekeken dat het nog een wonder is dat ik niet nog veel zwaarder ben. Ik denk dat ik een loopband zou moeten kopen en dan alleen lopend mag netflixen.![]()
DAT zou bij mij wel werken! Dan zou ik moeten oppassen dat ik niet TE dun word
In de sportschool sta ik vaak ook op zo'n crosstrainer met ingebouwde tv. Dan is dat best een uurtje vol te houden, in een rustig tempo, met een leuk programma op. Maar NETFLIX hebben ze daar niet.
Wel iets voor de ideeën bus
vrijdag 4 augustus 2017 om 22:01