Gezond afvallen
maandag 14 augustus 2017 om 09:14
In dit topic helpen we elkaar om van die vervelende extra kilo's af te komen. Gezellig met elkaar kletsen, tips geven en advies vragen, elkaar motiveren en af en toe ook gewoon lekker klagen, het mag hier allemaal! Wel vallen we op een gezonde manier af, geen crashdieeten, maar we veranderen onze levenstijl.
Op maandag wegen we, geef dan je nieuwe gewicht dikgedrukt door, dan wordt het aangepast in de tabel.
Op maandag wegen we, geef dan je nieuwe gewicht dikgedrukt door, dan wordt het aangepast in de tabel.
| Naam | Lengte | Gestart | Startgewicht | Huidig gewicht | Streefgewicht | Totaal |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Summernight | 1.64 | 14-08-2017 | 74,4 | 73,5 | 65 | -0,9 |
| Julia65 | ?? | 21-08-2017 | 72,1 | 69,5 | 62 | -2,6 |
| Treurniet12 | 1.67 | 15-07-2017 | 63,2 | 56,9 | 56 | -6,3 |
| Leyla18 | 1.68 | 14-08-2017 | 93 | 93,5 | 80 | +0,5 |
| Gekopbloemen | 1.70 | 14-08-2017 | 63,3 | 62,4 | 59 | -0,7 |
| HermoineG | 1.81 | 14-08-2017 | 95,0 | 95,0 | 85 | -0 |
| Lievezuster | 1.70 | 14-08-2017 | 75,0 | 70,3 | 65 | -4,7 |
| Lilly1970 | 1.74 | 14-08-2017 | 68,0 | 67,7 | 63 | -0,3 |
| Banaaninmijnoor | 1.70 | 17-08-2017 | 70,0 | 70,0 | 62 | -0 |
| Misslotus17 | 1.79 | 21-08-2017 | 73,2 | 71,0 | 69 | -2,2 |
| Spiritinthesky | 1.80 | 28-08-2017 | 82,6 | 83,2 | 75 | +0,6 |
| Afya | 1.78 | 28-08-2017 | 92,1 | 90 | 78 | -2,1 |
| Dutch_trien | 1.78 | 28-08-2017 | 100 | 100 | ?? | -0 |
| Paarsmetroze | 1.75 | 28-08-2017 | 88 | 87,1 | 78 | -0,9 |
| Bam_1984 | 1.69 | 29-08-2017 | 92,9 | 90,7 | 75 | -2,3 |
| Phloxx | 1.67 | 23-08-2017 | 68,5 | 67 | 62 | -1,5 |
| Thankyouforthedays | 1.77 | 12-04-2017 | 71,5 | 64,2 | 60 | -7,3 |
| Kyreza | ?? | ?? | 59,7 | ?? | ?? | ?? |
anoniem_352714 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 13:46
91.08% gewijzigd
donderdag 31 augustus 2017 om 17:54
Julia; voorlopig is alleen sporten buitenshuis geen optie. Maar ik wandel en fiets wel met de kinderen. Ik zou graag weer de 'verslaving' aan sporten willen terugkrijgen.
Waarom kies je voor 3 eetmomenten? Misschien heb je het eerder genoemd. Elke 3 uur iets eten en kleine porties is volgens mij beter voor je vetverbranding?
Bam; eerst je drankjes vervangen door koffie? Dat lust je misschien niet. Maar dan zijn suikers en zoetstoffen al aangepakt
. Ik wil ook minderen met koffie, of er helemaal vanaf. Als we dan toch gezond bezig moeten zijn
Waarom kies je voor 3 eetmomenten? Misschien heb je het eerder genoemd. Elke 3 uur iets eten en kleine porties is volgens mij beter voor je vetverbranding?
Bam; eerst je drankjes vervangen door koffie? Dat lust je misschien niet. Maar dan zijn suikers en zoetstoffen al aangepakt
donderdag 31 augustus 2017 om 18:33
Afya dat het beter is voor de verbranding, daar geloof ik zelf niet zo in.
En als ik "maar" 3 keer per dag eet ben ik ook niet hele dag met eten bezig, dan hoef ik niet te denken aan tussendoortjes of dit mag ik niet, dit mag ik wel en zorgt het ervoor dat ik niet teveel eet.
Dit werkt het beste voor mij.
En als ik "maar" 3 keer per dag eet ben ik ook niet hele dag met eten bezig, dan hoef ik niet te denken aan tussendoortjes of dit mag ik niet, dit mag ik wel en zorgt het ervoor dat ik niet teveel eet.
Dit werkt het beste voor mij.
donderdag 31 augustus 2017 om 19:01
Afya, nee dat krijg ik echt niet weg. Heb het vorig jaar weer eens geprobeerd te drinken, maar bleghhh... thee lust ik wel, mijn verlof is afgelopen dus moet morgen weer gaan werken (in een bakkerij
), dan zal ik wel weer meer thee gaan drinken.
Vandaag iig weer een goede dag
Vandaag iig weer een goede dag
~ It takes a rad mama to be a father too ~
vrijdag 1 september 2017 om 12:50
Welkom Bam! Ik heb je in de tabel gezet.
Ik begin eindelijk op te knappen! Bedankt voor alle beterschapswensen
Nog steeds alleen maar aangekomen, maar goed, ik ga er weer vol voor. Gaat uiteindelijk niet om zo snel mogelijk afvallen (maar dat wil ik wel). Kan de laatste week, doordat ik ziek ben en veel tijd heb om na te denken en van alles op internet zie en lees, ook niet meer realistisch over onze kinderwens nadenken
Wil het liefst NU stoppen met anticonceptie en er voor gaan. Hoop dat het zorgt voor extra motivatie om af te vallen.
Ga het weekend denk ik ook nog maar even een uurtje mountainbiken, kijken of het nog wat helpt voor maandag
Hebben jullie leuke plannen voor 't weekend?
Zullen we een beetje bijhouden of iedereen mee blijft schrijven en anders mensen (tijdelijk) uit de tabel halen? Dan blijft het overzichtelijk!
Ik begin eindelijk op te knappen! Bedankt voor alle beterschapswensen
Nog steeds alleen maar aangekomen, maar goed, ik ga er weer vol voor. Gaat uiteindelijk niet om zo snel mogelijk afvallen (maar dat wil ik wel). Kan de laatste week, doordat ik ziek ben en veel tijd heb om na te denken en van alles op internet zie en lees, ook niet meer realistisch over onze kinderwens nadenken
Ga het weekend denk ik ook nog maar even een uurtje mountainbiken, kijken of het nog wat helpt voor maandag
Hebben jullie leuke plannen voor 't weekend?
Zullen we een beetje bijhouden of iedereen mee blijft schrijven en anders mensen (tijdelijk) uit de tabel halen? Dan blijft het overzichtelijk!
vrijdag 1 september 2017 om 17:09
Summernight aaaah fijn dat het iets beter gaat!
Dat over die koffie wist ik niet, maar als dat zo is is dat handig! Weer wat geleerd.
Morgen gaat men eerste slechte dag worden. Feest van vriendin waar ik me niet ga inhouden met eten/drinken. Begint morgen middag al op tijd dus word maandag vast niet veel goeds op weegschaal, maar heb er wel zin in.
En verder gaat het hier allemaal prima, gisteravond nog lekker cardio gedaan in de sportschool en eten gaat ook prima tot nu toe.
Iedereen fijn weekend!!
Dat over die koffie wist ik niet, maar als dat zo is is dat handig! Weer wat geleerd.
Morgen gaat men eerste slechte dag worden. Feest van vriendin waar ik me niet ga inhouden met eten/drinken. Begint morgen middag al op tijd dus word maandag vast niet veel goeds op weegschaal, maar heb er wel zin in.
En verder gaat het hier allemaal prima, gisteravond nog lekker cardio gedaan in de sportschool en eten gaat ook prima tot nu toe.
Iedereen fijn weekend!!
vrijdag 1 september 2017 om 21:21
Julia: zeker doen als het voor je werkt, en de koffie blijven drinken dan.
Bam: hmmm al dat lekkers in de bakkerij voor je neus elke dag. Wij halen vaak gebak in het weekend. Nu verschillende soorten fruit.
Summernight: Fijndat je bijna opgeknapt bent. Rustig aan op de mountainbike. Wij zijn uitgenodigd voor het offerfeest, dus veeel eten dit weekend. Ik zal me proberen te beheersen. Dat is misschien mijn belangrijkste leerdoel.
Fijn weekend allemaal
Bam: hmmm al dat lekkers in de bakkerij voor je neus elke dag. Wij halen vaak gebak in het weekend. Nu verschillende soorten fruit.
Summernight: Fijndat je bijna opgeknapt bent. Rustig aan op de mountainbike. Wij zijn uitgenodigd voor het offerfeest, dus veeel eten dit weekend. Ik zal me proberen te beheersen. Dat is misschien mijn belangrijkste leerdoel.
Fijn weekend allemaal
zaterdag 2 september 2017 om 09:42
Sunmernight wat fijn dat het beter gaat!
Nu ben ik behoorlijk beroerd heb een borstontsteking. Brrr.. wat is dat verschikkelijk!
Dat van die koffie klopt ja.. drink sinds 3 weken koffie en het is ook goed voor de stoelgang.
Fijn weekend allemaal! En maak goede keuzes met het eten.. en als je iets zondigs eet: geniet er dan wel heel erg van!!
Nu ben ik behoorlijk beroerd heb een borstontsteking. Brrr.. wat is dat verschikkelijk!
Dat van die koffie klopt ja.. drink sinds 3 weken koffie en het is ook goed voor de stoelgang.
Fijn weekend allemaal! En maak goede keuzes met het eten.. en als je iets zondigs eet: geniet er dan wel heel erg van!!
zaterdag 2 september 2017 om 11:35
julia65 Nou, het sporten, shape, ging donderdag totaal niet. Ben na 10 minuten afgehaakt☹ ze bouwde de les zo snel op, al die pasjes, ik snapte er niets van, stond gewoon verstijfd. Dus niets voor mij, weten we dat ook weer. Houden we het gewoon bij PRAMA, pilates en spinning.
Pilates was vrij intensief en best moeilijk, constant je bekkenbodemspieren aanspannen. Daarnaast erg veel buikspieroefeningen. Hadden hele gemengde groep, wat jonger, wat ouder, man, vrouw...leuke les in ieder geval!
Knap trouwens dat jij het redt met 3x per dag eten. Ik hou dat niet vol. Voor mij is het beter 5 a 6 keer per dag te eten. Anders krijg ik trek en maak ik de verkeerde keuzes.
afya Mijn sportschool heeft kinderopvang elke ochtend, misschien is zoiets iets voor jou? Thuis sporten heb ik ook veel geprobeerd, maar dat hou ik nooit lang vol. Daarnaast ben ik bang dat ik bepaalde oefeningen niet goed doe, verkeerde houding en zo, en heb nogal snel last van mijn rug.
Ik ben trouwens pas een week aan het sporten hoor, dus voor mij is ook nog de vraag of ik het netjes vol blijf houden.
Pilates was vrij intensief en best moeilijk, constant je bekkenbodemspieren aanspannen. Daarnaast erg veel buikspieroefeningen. Hadden hele gemengde groep, wat jonger, wat ouder, man, vrouw...leuke les in ieder geval!
Knap trouwens dat jij het redt met 3x per dag eten. Ik hou dat niet vol. Voor mij is het beter 5 a 6 keer per dag te eten. Anders krijg ik trek en maak ik de verkeerde keuzes.
afya Mijn sportschool heeft kinderopvang elke ochtend, misschien is zoiets iets voor jou? Thuis sporten heb ik ook veel geprobeerd, maar dat hou ik nooit lang vol. Daarnaast ben ik bang dat ik bepaalde oefeningen niet goed doe, verkeerde houding en zo, en heb nogal snel last van mijn rug.
Ik ben trouwens pas een week aan het sporten hoor, dus voor mij is ook nog de vraag of ik het netjes vol blijf houden.
zaterdag 2 september 2017 om 11:44
Ik was nog niet klaar
Fijn summernight dat het beter gaat, al lekker op de fiets gezeten?
Balen lievezuster van die ontsteking, niet fijn!
En allemaal leuke (en lekkere) weekend plannen komen er voorbij. Geniet ervan allen!
Bij mij is het deze week qua goed en regelmatig eten erg goed gegaan. Netjes 5/6 keer per dag gegeten en veel groente en peulvruchten. Alleen was ik donderdag bij vrienden en dan zeg ik toch geen nee tegen dat wijntje en een chipje vind ik toch lekkerder dan een druif op zo n moment.
En gister geborreld
Conclusie voor mij is dus dat het mis gaat tijdens de sociale gelegenheden...
Maar vanochtend me wel weer braaf laten afbeulen tijdens de spinning interval training.
Van het weekend veel voorbereiden voor volgende week. Moet echt weer aan de bak maandag. Nog lesrooster maken, lessen bedenken, etc etc en huis is weer eens ontploft.
Fijn weekend allen!
Fijn summernight dat het beter gaat, al lekker op de fiets gezeten?
Balen lievezuster van die ontsteking, niet fijn!
En allemaal leuke (en lekkere) weekend plannen komen er voorbij. Geniet ervan allen!
Bij mij is het deze week qua goed en regelmatig eten erg goed gegaan. Netjes 5/6 keer per dag gegeten en veel groente en peulvruchten. Alleen was ik donderdag bij vrienden en dan zeg ik toch geen nee tegen dat wijntje en een chipje vind ik toch lekkerder dan een druif op zo n moment.
En gister geborreld
Conclusie voor mij is dus dat het mis gaat tijdens de sociale gelegenheden...
Maar vanochtend me wel weer braaf laten afbeulen tijdens de spinning interval training.
Van het weekend veel voorbereiden voor volgende week. Moet echt weer aan de bak maandag. Nog lesrooster maken, lessen bedenken, etc etc en huis is weer eens ontploft.
Fijn weekend allen!
zondag 3 september 2017 om 00:39
Hi dames! Hier gaat het goed. Net terug van een gezellig avondje bij vrienden. Heb ik (naast een glaasje water) ook twee wijntjes gedronken en een klein stukje taart op. Geen 'lijnkeuze', maar voor mij hoort dit wel bij gezond afvallen. Niet elke avond twee wijntjes en ook niet elke week een hele fles of een halve taart. Maar in 't weekend wil ik dit gewoon kunnen doen. Ik vind ook dat dit erbij hoort en zeg dit niet om het goed te praten. Ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken?
Ik zou zo graag een gezonde levensstijl hebben met in 't weekend af en toe wat lekkers!
Ik zou zo graag een gezonde levensstijl hebben met in 't weekend af en toe wat lekkers!
zondag 3 september 2017 om 11:30
summernight ik sta er precies hetzelfde in. Wil ook een gezonde levenstijl, maar een wijntje, biertje, taartje, chipje, iets te calorierijk eten, moet af en toe ook kunnen. Ik denk dat het draait om hier een goede balans in te vinden.
Dus als ik met vrienden ben, voor mij is dat meestal doordeweeks, dan neem ik rustig een wijntje, biertje of ga lekker uit eten, maar de andere dagen zorg ik er dan voor dat ook goed en gezond eet en drink.
Ik denk wel dat, omdat ik nu echt af wil vallen, ik iets moet minderen, maar dat ik als ik eenmaal op gewicht ben, echt die balans moet gaan vinden.
En wat een heerlijk weer vandaag! Ik kom net terug uit de sportschool en heerlijk in het zonnetje langs de singel gefietst, allemaal sporters om me heen, roeiers, hardlopers, wielrenners, kids op weg naar voetbal en de hockey, ik voel me dan zo sportief en goed bezig
Dus als ik met vrienden ben, voor mij is dat meestal doordeweeks, dan neem ik rustig een wijntje, biertje of ga lekker uit eten, maar de andere dagen zorg ik er dan voor dat ook goed en gezond eet en drink.
Ik denk wel dat, omdat ik nu echt af wil vallen, ik iets moet minderen, maar dat ik als ik eenmaal op gewicht ben, echt die balans moet gaan vinden.
En wat een heerlijk weer vandaag! Ik kom net terug uit de sportschool en heerlijk in het zonnetje langs de singel gefietst, allemaal sporters om me heen, roeiers, hardlopers, wielrenners, kids op weg naar voetbal en de hockey, ik voel me dan zo sportief en goed bezig
zondag 3 september 2017 om 11:34
Ik denk dat het soms het lijnen makkelijker kan maken, als je jezelf soms wel toestaat eens (met mate) te genieten van iets als een wijntje, chipje, of gebakje. Als ik straks klaar ben met lijnen wordt er door de week weer normaal gegeten en wat opgelet, en in het weekend kan er ook een lekker wijntje bij, en/of hapjes.
Hier werden gisteren pizza's besteld, en ik heb zelf ook een hele opgegeten (ok, dat was misschien een beetje overdreven. Maar lekker dat ie was!). Maar ernaast water gedronken ipv ook bier of wijn te drinken, dat dan weer wel.
En vandaag dus weer verder lijnen. Ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt.
Fijne zondag allemaal!
Hier werden gisteren pizza's besteld, en ik heb zelf ook een hele opgegeten (ok, dat was misschien een beetje overdreven. Maar lekker dat ie was!). Maar ernaast water gedronken ipv ook bier of wijn te drinken, dat dan weer wel.
En vandaag dus weer verder lijnen. Ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt.
Fijne zondag allemaal!
zondag 3 september 2017 om 23:05
Phloxx, welkom! Je bent dus al goed bezig en weet je wat moet aanpassen! Qua lekkers is chips ook mijn favoriet. Dat koop ik nu dus ook niet
Morgen wegen, mijn 1e keer sinds ik ben gestart, ben benieuwd.
Nu gauw slapen, morgen na 6 weken vrij weer werken. 5.30 de wekker al, maar heb toch voor morgen weer een lesje spinning geboekt om 18 uur, dus gelijk door uit werk, wel lange dag zo, maar als ik eerst naar huis ga, kom ik de bank niet meer af
Toi toi toi alles morgen
Morgen wegen, mijn 1e keer sinds ik ben gestart, ben benieuwd.
Nu gauw slapen, morgen na 6 weken vrij weer werken. 5.30 de wekker al, maar heb toch voor morgen weer een lesje spinning geboekt om 18 uur, dus gelijk door uit werk, wel lange dag zo, maar als ik eerst naar huis ga, kom ik de bank niet meer af
Toi toi toi alles morgen
maandag 4 september 2017 om 07:13
Nieuw gewicht: 83,2
Aangekomen: +0,6
Totaal: +0,6
Toch iets minder lekker biertjes en wijntjes denk ik...
Qua eten gaat het prima, zou wel minder kunnen gaan eten een tijdje, maar dat schiet niet op. Als ik dan later weer normale hoeveelheden ga eten, zit het er meteen weer aan. Hopelijk gaat er volgende week wel wat af
maandag 4 september 2017 om 08:10
Welkom pioxx!
Balen spiritinthesky!
Mijn resultaten:
Nieuw gewicht: 71.0
Afgevallen:-0.3
Totaal:-4.0
Terwijl ik dit weekend nergens op gelet heb en zelfs frisdrank op heb en roze koeken.. ben weer hersteld van de borstontsteking poeh wat vervelend is dat!
En andere dames hopelijk goede resultaten.
Balen spiritinthesky!
Mijn resultaten:
Nieuw gewicht: 71.0
Afgevallen:-0.3
Totaal:-4.0
Terwijl ik dit weekend nergens op gelet heb en zelfs frisdrank op heb en roze koeken.. ben weer hersteld van de borstontsteking poeh wat vervelend is dat!
En andere dames hopelijk goede resultaten.
anoniem_192365 wijzigde dit bericht op 04-09-2017 09:16
4.25% gewijzigd
maandag 4 september 2017 om 08:55
Welkom Phloxx! Klinkt alsof je al heel gezond leeft en eet. Ik zie dat je op woensdag weegt. Zou je wel op maandag je resultaat door willen geven? Anders blijf ik bezig met aanpassen van de tabel en dat is een hoop werk
Jammer jeetjemina! Heel veel succes!
Spiritinthesky Jammer dat je bent aangekomen! Maar wie weet volgende week. Wat goed dat je gelijk gaat spinnen! Heel veel succes met je eerste werkdag!
Lievezuster Netjes hoor! Fijn dat je bent genezen van je borstontsteking. Ohhh roze koeken, lekker!!
Ik ben ook weer helemaal beter. Heb een heerlijk weekend gehad met wijntjes, uiteten en er echt van kunnen genieten. Vanmorgen gewogen en ik woog 72.9, dus dat betekent 0.4 eraf! Tevreden mee! Zo fijn dat ik gewoon eet, eet gewoon brood, pasta, aardappels, drink een wijntje etc en toch afval. Alleen veel meer gematigd.
Jammer jeetjemina! Heel veel succes!
Spiritinthesky Jammer dat je bent aangekomen! Maar wie weet volgende week. Wat goed dat je gelijk gaat spinnen! Heel veel succes met je eerste werkdag!
Lievezuster Netjes hoor! Fijn dat je bent genezen van je borstontsteking. Ohhh roze koeken, lekker!!
Ik ben ook weer helemaal beter. Heb een heerlijk weekend gehad met wijntjes, uiteten en er echt van kunnen genieten. Vanmorgen gewogen en ik woog 72.9, dus dat betekent 0.4 eraf! Tevreden mee! Zo fijn dat ik gewoon eet, eet gewoon brood, pasta, aardappels, drink een wijntje etc en toch afval. Alleen veel meer gematigd.
maandag 4 september 2017 om 10:28
Nieuw gewicht: 87,5
Eraf: niks
Totaal: -0,5

Ik ben ook niet streng genoeg geweest, dus logisch. Nieuwe week, nieuwe kansen!
Ik merk wel dat ik (nog) niet zo ben van het kletsen tussendoor, maar hopelijk mag ik wel met jullie mee blijven doen?
lievezuster, heftig he, een borstontsteking? Ik voelde me zo beroerd, spierpijn overal, koorts etc. Gelukkig dat je aan de beterende hand bent.
Summernight, fijn dat je weer bent opgeknapt! Kinderwens? Leuk!! Heb je al een kind(eren) of zou het de eerste zijn?
Phloxx, dat heb ik dus met chocolade....
Spiritinthesky: dat zou ook niks voor mij zijn, zo'n sportles met allemaal pasjes op muziek. Ik snap al niks van links en recht als ik voor een spiegel sta. Zou voor de rest van de groep wel goed zijn om de lachspieren te trainen.
Eraf: niks
Totaal: -0,5
Ik ben ook niet streng genoeg geweest, dus logisch. Nieuwe week, nieuwe kansen!
Ik merk wel dat ik (nog) niet zo ben van het kletsen tussendoor, maar hopelijk mag ik wel met jullie mee blijven doen?
lievezuster, heftig he, een borstontsteking? Ik voelde me zo beroerd, spierpijn overal, koorts etc. Gelukkig dat je aan de beterende hand bent.
Summernight, fijn dat je weer bent opgeknapt! Kinderwens? Leuk!! Heb je al een kind(eren) of zou het de eerste zijn?
Phloxx, dat heb ik dus met chocolade....
Spiritinthesky: dat zou ook niks voor mij zijn, zo'n sportles met allemaal pasjes op muziek. Ik snap al niks van links en recht als ik voor een spiegel sta. Zou voor de rest van de groep wel goed zijn om de lachspieren te trainen.
maandag 4 september 2017 om 10:29
summernight schreef: ↑14-08-2017 09:14In dit topic helpen we elkaar om van die vervelende extra kilo's af te komen. Gezellig met elkaar kletsen, tips geven en advies vragen, elkaar motiveren en af en toe ook gewoon lekker klagen, het mag hier allemaal! Wel vallen we op een gezonde manier af, geen crashdieeten, maar we veranderen onze levenstijl.
Naam Lengte Gestart Startgewicht Huidig gewicht Streefgewicht Totaal Summernight 1.64 14-08-2017 74,4 72,9 65 -1,5 Julia65 ?? 21-08-2017 72,1 70,2 62 -1,9 Treurniet12 1.67 15-07-2017 63,2 57,7 56 -5,5 Leyla18 1.68 14-08-2017 93 93,5 80 +0,5 Gekopbloemen 1.70 14-08-2017 63,3 62,4 59 -0,7 HermoineG 1.81 14-08-2017 95,0 95,0 85 -0 Lievezuster 1.70 14-08-2017 75,0 71,0 65 -4,0 Lilly1970 1.74 14-08-2017 68,0 67,7 63 -0,3 Banaaninmijnoor 1.70 17-08-2017 70,0 70,0 62 -0 Misslotus17 1.79 21-08-2017 73,2 71,6 69 -1,6 Spiritinthesky 1.80 28-08-2017 82,6 83,2 75 +0,6 Afya 1.78 28-08-2017 92,1 92,1 78 -0 Dutch_trien 1.78 28-08-2017 100 100 ?? -0 Paarsmetroze 1.75 28-08-2017 88 87,5 78 -0,5 Bam_1984 1.69 29-08-2017 92,9 91,9 75 -1 Phloxx 1.67 23-08-2017 68,5 67 62 -1,5
maandag 4 september 2017 om 10:31
Oh ja, ik zit te denken om zo'n horloge achtig iets te kopen waarmee je je beweging van de dag kan bijhouden. Soort ouderwetse stappenteller. Ik wil eigenlijk zo min mogelijk functies en gedoe erop, mail en whatsapp enzo liever niet, alleen zo'n ding waarop je kan zien of je niet teveel op je stoel hebt gezeten. Iemand een tip?