Drinkbeker

04-09-2017 11:26 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie heeft een goede tip? Ik ben op zoek naar een fijne drinkbeker voor mijn zoontje die absoluut niet lekt... heb er al een aantal gehad en in op een gegeven moment gaan ze toch lekken....
Als er alleen water ingaat, vind ik die van Sigg ideaal. Je kunt ze o.a. bij Bever kopen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alles gaat een keer stuk. Zeker in kinderhanden. ;)

Maar een dopler gaat hier best lang mee. Die van mijn oudste al 2,5 jaar. De mijne al 4 jaar.

Mepalbekers redden de 2 jaar ook gewoon.
Het is niet zo zeer kapot gaan hoor... maar dan blijken ze toch te lekken, zo bedoel ik t meer ;)

Er gaat veelal water in ja, maar ook weleens slimpie of sap.. dus dan geen aanrader?
Mepal vind ik prima kwaliteit, ik koop regelmatig (na 1,5 à 2 jaar) een nieuw rubbertje en dan sluit het weer prima.
Mepalbekers houden het toch zeker wel 1 schooljaar, maar meestal wel langer, vol.
Am Yisrael Chai!
De dopper inderdaad. Lekt niet.
Dopper!

Edit. Ik weet niet hoe melk het erin doet, ik gebruik het alleen voor water.
Wij gebruiken de flessen van Dopper. Ieder heeft z'n eigen kleurtje. Maar we doen er wel alleen water in, niks anders.

Ik heb ook drinkflessen van Tupperware, maar ik vind Dopper veel fijner.
Ik heb het geluk dat kind 2 bekers van de action heeft die nog steeds niet lekken.
Wij hebben bekers van mepal (gaan al vijf jaar probleemloos mee, gaan ook gewoon in de vaatwasser) en bekers van klean kanteen, fijne bekers van rvs. Daar heb je verschillende doppen voor; de sportdop is niet lekvrij, de 'gewone' draaidop wel.
Ik gebruik de Rvs kinderfles van Klean kanteen. Er zit een schroefdop op en deze lekt niet
Ik heb Mepal bekers uit het kleuterjaar van mijn oudste die nog niet lekken, 14 jaar oud dus. Dat zijn wel gewone schroefbekers, die met rietjes of ploptuitjes e.d. lekken al als je ze koopt.
Mepal werkt hier wel ruim een jaar (als er geen grappige vriendjes zijn die een lek prikken in het rubberen dopje....). Nu heb ik een tegenhanger van de dopper uit Engeland (sistema). Ik weet niet of die in NL verkrijgbaar zijn, maar die sluiten super goed en kosten niet de hoofdprijs.
Zonder oorzaak geen gevolg
MinkeDeWit schreef:
04-09-2017 13:06
Ik heb Mepal bekers uit het kleuterjaar van mijn oudste die nog niet lekken, 14 jaar oud dus. Dat zijn wel gewone schroefbekers, die met rietjes of ploptuitjes e.d. lekken al als je ze koopt.
Inderdaad, wel de gewone beker met draaideksel nemen.
Zonder oorzaak geen gevolg
watdachtjehiervan schreef:
04-09-2017 11:36
De dopper inderdaad. Lekt niet.
Helaas alleen als de kinderen weten hoe je die goed sluit... Hier continue Doppers die toch wat lekken. Het werkt alleen goed als de Dopper van buiten droog is volgens mij.
Zoon heeft Mepal voor melk en sistema voor water. Werkt prima!
Mepal en ik heb de dop met een 'drukknop', soort bidon. Bekers gaan al meerdere jaren mee, en je moet er alleen op letten dat je het grijze rondje (?) aan de binnenkant goed aandraait en dan lekken ze niet.
Hier tevreden over de sistema twist n sip maar pas over een tijdje zal ik neem zeggen of ie het een halve schooldag bij kleuter in eigen gebruik uithoudt. ;-)
Heb hier al jaren een Mepal met schroefdeksel
En een Dopper maar daar is het rubber een keer van gaan schimmelen maar die kon vervangen worden.
Mepal lekt hier echt als de ziekte. De enige die hier niet lekken zijn Contigo bekers en een Nike waterbidon
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven