Entertainment alle pijlers

Ik zoek...

24-03-2006 20:32 709 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier alle boeken, liedjes, songteksten, etc. die je zoekt.
Heb m zelf ook niet gezien, hoor.

Was aan t googlen... hihi...

Maar dan google ik ook effe verder.

Morgan Freeman is hier ook poulair, dus denk dat wij m ook maar ns moeten gaan kijken.

Maar eerst willen we Hard Candy gaan kijken, als ie n keertje niet verhuurd is.
Hide en Seek heeft ook wel iets weg van je verhaal. Maar dan is Robert de Niro de hoofdpersoon en das toch echt geen vrouw.

Wel gave film!
Hide and seek, brrr, dat was een slechte film. Maar misschien komt dat omdat ik allergisch ben voor Dakota Flanning. De grap met de film die ik zoek is dat de persoon van het begin af aan verdacht wordt (en het waarschijnlijk niet is, maar dat weet ik niet zeker). In veel films, zoals in Hide and Seek, kom je er pas op het laatst achter dat de hoofdpersoon de dader is en was hij juist niet verdacht. Met google ga je er denk ik niet komen, ik heb zelf al van alles geprobeerd. Iemand moet het net weten, dat is denk ik mijn enige hoop voor wat betreft deze film. Maar probeer het vooral!

Hard Candy, die moet je eigenlijk in de bios zien. Hij is briljant en meer ga ik er niet over vertellen.
Wie kan mij helpen?

Ik zoek de aflevring van 24 die afgelopen zaterdag is uitgezonden. Ben al bij Fox op de site geweest en daar is het niet te vinden.

Gisteren door wat te googlen bij een site terecht gekomen en aan het downloaden geslagen, maar nu is het opgeslagen als torrent-bestand? Help, wat is dat en kan ik dat veranderen?

Weet iemand een ander plekje waar ik dit kan vinden?

Dank je!
Ik hoorde gisteren een liedje op tv, wat volgens mij nog niet erg oud is.

Het is een relaxed liedje met ongeveer dezelfde sound als racoon. De tekst is "all my li-ife, .... a miracle".

Op de puntjes moet misschien staan: "i've been waiting for". Ik heb gegoogled, maar ik kom er niet uit. Jullie tips?
Ik heb ooit een film, een soort sprookje gezien op de tv. In dat land waar het zich afspeelde mag geen muziek of lawaai gemaakt worden. Er ligt sneeuw en er zijn 2 kinderen en een oma die een muziekinstrument verborgen houdt. Er was ook en soort koning die verbiedt dat lawaai. Zoiets heb ik onthouden en ik heb al gegoogeld, weet iemand welke film ik bedoel?
quote:

Ik hoorde gisteren een liedje op tv, wat volgens mij nog niet erg oud is.

Het is een relaxed liedje met ongeveer dezelfde sound als racoon. De tekst is "all my li-ife, .... a miracle".

Op de puntjes moet misschien staan: "i've been waiting for". Ik heb gegoogled, maar ik kom er niet uit. Jullie tips?

Ik kom alleen deze tegen wat er qua tekst op lijkt maar ik ken het nummer niet en heb ook geen idee of het bekend is en of het oud of nieuw is.

Dela

I know why the dog howls at the moon

In my African Dream

Johnny clegg Discography

One day I looked up and there you stood

Like a simple question looking for an answer

Now I am a whale listening to some inner call

Swimming blindly to throw myself upon your shores

But what if I don't find when I have landed

Would you leave me here to die on your shores stranded?

I think I know why the dog howls at the moon.

I say:

"Dela! Dela! Ngiyadela!

(Content, content I am content)

When I am with you!

Dela! Sondela! Mama sondela!

(Closer, closer, come closer mama)

I burn for you!

Chorus :

I've been waiting for you all my life -- waiting for a miracle

I've been waiting day and night -- day and night

I've been waiting for you all my life -- waiting for redemption

I've been waiting day and night -- I burn for you

A blind bird sings inside the cage that is my heart

And the image of your face comes to me when I'm alone in the dark

If I could give a shape to this ache that I have for you

If I could find the voice that says the words that capture you

I think I know, I think I know

I say:

"Dela! Dela! Ngiyadela!

(Content, content I am content)

When I am with you!

Dela! Sondela! Mama sondela!

(Closer, closer, come closer mama)

I burn for you!

Chorus :

I've been waiting for you all my life -- waiting for a miracle

I've been waiting day and night -- day and night

I've been waiting for you all my life -- waiting for redemption

I've been waiting day and night -- I burn for you
Hey hey, denk dat je een kleine vergissing hebt gemaakt bij de tekst... en het niet is a-miracle maar america. Toen ik de tekst zag staan kwam dat nummer nl in mijn hoofd...vind het erg leuk!

"America" is de hit van Razorlight:

What a drag it is

The shape i'm in

Well I go out somewhere

Then I come home again

I light a cigarette

'Cause I can't get no sleep

Theres nothing on the TV nothing on the radio

That means that much to me

All my life

Watching America

All my life

There's panic in America

Oh Oh Oh, Oh

There's trouble in America

Oh Oh Oh, Oh

Yesterday was easy

Happiness came and went

I got the movie script

But I don't know what it meant

I light a cigarette

'Cause I can't get no sleep

That means that much to me

That I can believe in

All my life

Watching America

All my life

There's panic in America

Oh Oh Oh, Oh

There's trouble in America

Oh Oh Oh, Oh

There's panic in America

Oh Oh Oh, Oh

Yesterday was easy

Yes I got the news

When you get it straight, but stand up you just can't lose

Give you my confidence, all my faith in life

Dont stand me up

Don't let me down

I need you tonight

To hold me, say you'll be here

To hold..

All my life

Watching America

All my life

There's panic in America

Oh Oh Oh, Oh

She's just in America

Oh Oh Oh, Oh

Tell me how does it feel

Tell me how does it feel

Tell me how does it feel

Tell me how does it feel
quote:

Wie kan mij helpen?

Ik zoek de aflevring van 24 die afgelopen zaterdag is uitgezonden. Ben al bij Fox op de site geweest en daar is het niet te vinden.

Gisteren door wat te googlen bij een site terecht gekomen en aan het downloaden geslagen, maar nu is het opgeslagen als torrent-bestand? Help, wat is dat en kan ik dat veranderen?

Weet iemand een ander plekje waar ik dit kan vinden?

Dank je! Hoi Oesje,

Je kan even kijken bij een ander topic hier op deze pijler, heet iets van tv series downloaden, daar heb ik iets geschreven over downloaden. Als je een torrent hebt gedownload, heb je een client nodig om de aflevering daadwerkelijk te downloaden, bijvoorbeeld Azureus (even google'n). Het is best wel wat werk om alles in te stellen, te zoeken en te downloaden voor 1 enkele aflevering. Staat deze afl. niet bij Limewire? Is misschien iets handiger.

Suc6!
quote:

Hoi ik heb jullie hulp nodig!

Laatst moest ik opeens aan een film denken die ik een aantal jaren geleden heb gezien op Ned 3. Hij ging over een jongetje van een jaar of 12 die met zichzelf in de knoop zat, thuis had ie probelemen en hij had ook een vriendje en samen haalden ze geloof ik wat kattenkwaad uit. Hij was erg gefascineerd door vuur. Maar goed ging allemaal niet goed met hem en hij moest ook naar de psychiater. Uiteindelijk zie je hem zitten in een kast, je weet wel zo'n kast onder schuin dak en tekent hij nog op zijn muur...deze heeft hij helemaal ondergetekend met allemaal rare figuren en dan steekt hij de muur aan en gaat in de kast liggen of terwijl, hij pleegt zelfmoord. De film heeft destijds ontzettend veel indruk op mij gemaakt. Maar kan hem dus niet terugvinden. Heb al geprobeerd te googlen op steekworden en via moviemeter, maar tot dusver niks. Komen volgens mij ook geen bekende acteurs in voor. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

Ik weet ook niet welke film het is. Wat ik wel weet is dat ik toen voor het eerst het nummer 'Creep' hoorde van Radiohead. Zo mooi, en passend bij die film. Je hoorde het nummer aan het einde, als die jongen op zolder zelfmoord pleegt door de boel in brand te zetten.

Het maakte destijds ook een diepe indruk op mij, ik weet precies welke film je bedoeld.
Hmmm, ik heb ook al gegoogled op Radiohead en filmmuziek maar ik kom alleen maar uit op 'cyclo.' En dat is hem niet.

Het is een Engelse film, volgens mij. En het huis waarin hij zat is volgens mij best groot. Het jongetje zat in ieder geval op zolder in dat huis.

Nou wil ik het weten ook!
Hee Ninky.

Ik dacht net dat ik hem had. Bleek dat ik jouw bericht had gegoogled op moviemeter! De trefwoorden kwamen precies overeen. Jammer maar helaas.

Waarschijnlijk komen we er niet achter. Of over een paar jaar ineens. Grrr.
Ring, het afgelopen half uur heb ik voor jullie gezocht naar die film. (ik houd van dat soort zoekopdrachten:)).

Het enige wat ik heb kunnen vinden is een forum waar ook naar deze film werd gevraagd. De enige extra informatie die daar in stond was dat die persoon dacht dat het zich in Toronto afspeelde. Kan dat kloppen? Als dat klopt heb je alweer een aanknopingspunt.

Ik ken de film verder niet, vandaar.
Hoi Ring1981 en Voyager!

Bedankt voor het meehelpen zoeken! Ik heb ook al aardig wat afgegoogled...zo frustrerend..helemaal omdat ik die jongen ook helemaal voor me zie en zijn vriendje ook..maar heb dus geen idee wie die acteurs zijn. Ik was me niet bewust dat Creep het nummer was wat er bij gedraaid werd...alweer klein beetje info er bij in ieder geval!

Ook mooi dacht je dat je eindelijk wat had, was het mijn bericht..ja ik heb alle hulptroepen ingeschakeld, maar was er dus tot nu toe weinig mee opgeschoten. Ik zet mijn zoektocht in ieder geval voort, mocht ik iets vinden dan laat ik het weten!
Ik zoek een uitvoering van het liedje "Peerke Groen" van Miel Cools. Ik heb van alles gepoogd om het te pakken te krijgen. NB: ik wil het legaal hebben, niks geen illegale kopie of zo, maar het is nergens meer te krijgen, ook via de website van Miel zelf heb ik het gepoogd en ik heb hem zelf een mailtje gestuurd maar het is niet te krijgen snik. ;(

We hadden het toen ik klein was (jah is 25 jaar geleden zo'n beetje) op LP. De LP is weg en ik wil het zo vreselijk graag weer in mijn bezit hebben...
Oh en die film waar Voyager naar verwijst ihkv de soundtrack met Radiohead/Creep is S.F.W uit 1994 met Reese Witherspoon. Ik denk niet dat dit de film is waar je naar op zoek bent helaas, dit gaat over een gijzeling van tieners als ik het goed begrepen heb. Zie http://www.imdb.com/title/tt0111048/ voor meer info. Ik ga nog even verder zoeken want ben geintrigeerd door dit soort zoekopdrachten
Ninky, heel erg bedankt, het was inderdaad America van Razorlight!
quote:

Hoi Oesje,

Je kan even kijken bij een ander topic hier op deze pijler, heet iets van tv series downloaden, daar heb ik iets geschreven over downloaden. Als je een torrent hebt gedownload, heb je een client nodig om de aflevering daadwerkelijk te downloaden, bijvoorbeeld Azureus (even google'n). Het is best wel wat werk om alles in te stellen, te zoeken en te downloaden voor 1 enkele aflevering. Staat deze afl. niet bij Limewire? Is misschien iets handiger.

Suc6!

Ik zal er wel overheen kijken, maar ik kan dat topic niet vinden :(

Limewire heb ik nog nooit gebruikt, is dat niet net iets als Kazaa is/was? Een jaar of 4 geleden gebruikte ik vaak Kazaa om muziek te downloaden maar ik heb daardoor gigantische problemen gekregen met de pc, werd heel traag en ging gekke dingen doen. Ik wist niet hoe snel ik het van mijn pc af moest halen... Is Limewire veilig in gebruik?
Nee het is volgens mij geen Amerikaanse film, maar een Engelse film. In ieder geval geen bekende. Reese Witherspoon en Stephen Dorff speelden er niet in mee, volgens mij alleen maar relatief onbekende acteurs. Het kan ook best een tv-film zijn geweest (dan wordt het zoeken nog lastiger).

Het gaat over een extreem moeilijk jongetje van een jaar of 10-12 wat alles en iedereen terroriseert en geobsedeerd is door vuur. Hij tekent ook wel eens, en al zijn tekeningen zijn naargeestige situaties in donkere kleuren. Op een gegeven moment moet hij naar de psychiater. Volgens mij moet hij dan zeggen wat hij ziet in plaatjes die de psychiater hem laat zien. Het jongetje ziet er alleen maar naargeestige dingen in (vuur, duivels enz.).

Uiteindelijk is het jongetjes zo depressief, dat hij op zolder wegkruipt in een kast of ruimte met een schuin dak. In die ruimte hangen allemaal 'enge' tekeningen. Hij pleegt daar zelfmoord, door de boel in de hens te zetten. Dan hoor je ook het liedje 'Creep' van Radiohead.

Het is echt een onmogelijke zoekopdracht! Ik wil het ook graag weten omdat het me frusteert dat ik het verhaal en de sfeer nog zo goed ken, maar niet meer de titel weet. Ninky zoekt ook naar de film en dat verbaasde me, dat hij ook zoveel indruk op iemand anders heeft gemaakt. Toevallig dacht ik namelijk net aan die film toen ik hier op het forum zag dat er naar werd gezocht. Vreemd!

O ja, 'Creep' van Radiohead is uitgekomen in september 1992. En het moet echt al meer dan vijf jaar geleden zijn dat ik die film heb gezien. Dus in het tijdsbestek van 1992-2002 zou die film moeten zijn uitgekomen en op televisie moeten zijn geweest. Misschien is het zelfs al tien jaar geleden dat ik die film heb gezien. Het meest waarschijnlijk lijkt me tussen 1992-1997.

Wie dit kan uitpluizen is echt geweldig!
quote:

Laat ik het ook eens hier proberen dan. Ik zoek een film. Het is een thriller en gaat over een politieagent (volgens mij een vrouw, maar dat weet ik niet zeker) die achter een moordenaar aan zit. Alleen wijst alles erop dat zij zelf de moordenaar is en telkens als er weer iets gebeurt heeft zij een black out.

Ik heb ook al uitgebreid gezocht via google en imdb en in de videotheek gevraagd ("oh ja, die ken ik wel, maar hoe heet die ook al weer? Was het niet taking lives? Nee? Black out dan? Ook niet? Hmm, het was wel zoiets, maar nee, ik zou het verder ook niet weten. Maar ik ken hem wel, ja, goeie film was dat") en heb het al bijna opgegeven. Tenzij hier iemand hem kent! Twisted aka the blackout murdes?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
GOED NIEUWS!!! IK HEB HEM!!!! Ja het duurde even, maar ben uiteindelijk gaan zoeken naar een site met jonge acteurs en vond er eentje met allemaal foto's van bekenden filmkids. En zag opeens eentje uit de film er tussen, Brendan Fletcher...en de film heet "little criminals". Toen ik de namen in de film zag wist ik het ook meteen weer...hij krijgt op imdb een 8,1 dus heeft op meer mensen indruk gemaakt. 

Plot summary for little criminals (1995)

Des is an eleven year old kid who has had a really bad deal in life. Crime and mischief are the main staples of his life and he and his friends cruise around the city and do things like vandalize, steal, light fires, and mug people. He thinks that he is untouchable because he cannot be charged until he is twelve. Cory becomes Des' best friend and they carry on like nothing can stop them; however, Des ends up at an assessment centre for troubled youths and may begin a new life without crime.

En ook aardig wat awards gewonnen...

en.wikipedia.org/wiki/Little_Criminals_(film)

Jeetje...zoek net even verder en de ene hoofdrolspeler is in het echt bij een auto ongeluk om het leven gekomen in 2000. Ben er even stil van...
Zie dat de link naar niet goed is...hier:

en.wikipedia.org/wiki/Little_Criminals_(film)
Goed man! Zenuwslopend is dat he, als je iets niet kan vinden wat je wil weten. Heel slim van jou om te gaan zoeken naar jonge acteurs.

Zou de Videoland hem hebben? Kan ik weer even mijn geheugen opfrissen...
Hij is niet uitgekomen op DVD of wat dan ook. Het is inderdaad een tele-film. Niet uit Engeland maar uit Canada. Tsja.
quote:

Laat ik het ook eens hier proberen dan. Ik zoek een film. Het is een thriller en gaat over een politieagent (volgens mij een vrouw, maar dat weet ik niet zeker) die achter een moordenaar aan zit. Alleen wijst alles erop dat zij zelf de moordenaar is en telkens als er weer iets gebeurt heeft zij een black out.

Ik heb ook al uitgebreid gezocht via google en imdb en in de videotheek gevraagd ("oh ja, die ken ik wel, maar hoe heet die ook al weer? Was het niet taking lives? Nee? Black out dan? Ook niet? Hmm, het was wel zoiets, maar nee, ik zou het verder ook niet weten. Maar ik ken hem wel, ja, goeie film was dat") en heb het al bijna opgegeven. Tenzij hier iemand hem kent! Ha! Ik ken hem, die is met Ashley Judd (ook uit Kiss the Girls toch?) en Andy Garcia! Ik ga ff zoeken voor je op google.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven