Entertainment alle pijlers

The Voice of Holland (seizoen 8)

19-10-2017 21:05 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond start het weer! Kijk je mee?
Post hier dan alles wat jij erover kwijt wil.

Rentree Anouk
In het nieuwe seizoen keert Anouk gelukig terug in de rode draaiende coachstoel. De blondine is altijd goed voor wat extra spanning en sensatie en een fijne sneer hier en daar. Vorig jaar was Anouk niet van de partij omdat ze een baby kreeg. De andere stoelen worden bezet door Ali B, Waylon en Sanne Hans.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Yes!! Sam kan zo naar cafe Nol!
Tja dit dus.
vrouwjagersma schreef:
19-01-2018 21:16
Ik zeg het niet graag, maar als kind moest ik altijd Brel luisteren en jullie weten dat ik van zingende blonde tokkienezen houd, maar dat is echt heiligschennis. Dat kan gewoon niet. Foei!
Dit dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
19-01-2018 21:17
Door haar accent wordt het een smartlap, en dat is zo niet wat dit bij dit nummer hoort.
Anouk zei dat ook. Maar nu wel op een beschaafde manier. Hoe zou dat toch komen...
Nou euhhh Anouk.. Hou heel erg van haar eerlijkheid maar je hoeft iemand gewoon niet af te kammen.. Het mag een tikkie aardiger.. Als iemand zo over haar kinders praat zou ik graag willen weten of ze dat ok zou vinden ;)
Enigme schreef:
19-01-2018 21:22
Nou euhhh Anouk.. Hou heel erg van haar eerlijkheid maar je hoeft iemand gewoon niet af te kammen.. Het mag een tikkie aardiger.. Als iemand zo over haar kinders praat zou ik graag willen weten of ze dat ok zou vinden ;)
Dit is geen privé situatie, je weet dat je met je snuit op tv kunt komen, je weet hoe Anouk kan reageren.
Dat is het risico wat je neemt door mee te doen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik krijg nu een schoolbandgevoel. Wel aardig maar meer niet.
Eindelijk een beetje een kroeggevoel. Fijn.
Ik vind het leuk.
vrouwjagersma schreef:
19-01-2018 21:31
Karaokebar hoor
vrouwjagersma schreef:
19-01-2018 21:31
Dit. :-D
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik snap niets van de keuzes van Sanne.
Nou Team Sanne gaat The Voice niet winnen.
Ze laat de meest musikale persoon uit haar team gaan.

Wat is Sanne slecht bezig. o_o
Enn schreef:
19-01-2018 21:34
Ik snap niets van de keuzes van Sanne.
Ik ook niet :nooo:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tampaxropeje schreef:
19-01-2018 21:35
Ze laat de meest musikale persoon uit haar team gaan.

Wat is Sanne slecht bezig. o_o
Ja, blijkbaar mis ik een luister gen.
Ik haat dit liedje. Next.
:hello:
STRATEN HUILEN NIET
-zucht-

Wéér Nederlandstalig, het lijkt vanavond wel een braderie.
Kinderen Voor Kinderen deel II
vrouwjagersma schreef:
19-01-2018 21:37
STRATEN HUILEN NIET
DEZE STRAAT INMIDDELS WEL
Waarom schreeuwt hij zo?
Het ging echt te gek...
blègh.
Enn schreef:
19-01-2018 21:38
DEZE STRAAT INMIDDELS WEL
:proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven