Man scheldt mij uit.

17-03-2018 19:09 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Mijn partner weermee ik 8 jaar samen ben en 2 prachtige dochters samen heb scheldt mij uit. Het gaat van debiel naar kanker idioot tot zelfs hoer.
Hij zegt geen sorry achteraf en doet alsof het de normaalse zaak van de wereld is. Wanneer ik aangeef dat dit niet normaal is probeert hij het vervolgens in mijn schoenen te schuiven.

Ik besef dat dit niet gezond is. Hoe kan hij ooit inzien en besseffen dat wat hij zegt, kwetsend is en niet normaal is?!
En dat deed hij niet voordat je die 2 dochters van hem kreeg?
Mijn partner waarmee ik 8 jaar samen ben en 2 prachtige dochters samen heb scheldt mij uit.

Hij zegt geen sorry achteraf en doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Wanneer is het begonnen? Is er een oorzaak? Wat scheelt eraan dat hij niet beseft dat het niet okee is?
s-groot wijzigde dit bericht op 17-03-2018 19:30
48.76% gewijzigd
Zolang hij met jou getrouwd is, zal hij dat niet beseffen.
En dat doet hij zomaar ineens vanuit het niets de afgelopen maand? En de afgelopen jaren was hij de meest liefhebbende en voorbeeldige partner die je je maar kon wensen? En jij zelf bent helemaal de perfecte echtgenote en het komt zomaar opeens uit het niets?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Zo hey! Die van mij had meteen zijn spullen mogen pakken. Lekker voorbeeld ook.
Ik ga er even vanuit dat je niet werkt, Ga werken aan je zelfstandigheid, inkomen inschrijven sociaal huur.
Vooruitzien is beter dan genezen.
Relatietherapie? Kunnen jullie misschien leren om op een normale manier ruzie te maken en te kijken naar wat er echt speelt.
Heb je aangegeven dat je hier niet van gediend bent? Zou ik niet accepteren en als hij het blijft doen zou ik hem de deur uitzetten.
Dat gaat hij niet inzien.

Naar mijn idee ben je beter af zonder hem, plus dat het geen goed voorbeeld is voor je dochters die denken dadelijk ook dat ze zo behandeld mogen worden
Vind het vooral schokkend dat hij dat uit zichzelf niet inziet. Dat jij vraagt hoe je hem dat moet laten inzien is helemaal triest.
Als dit zomaar vanuit het niets is ontstaan dan gaat je man vreemd en is het zijn geweten dat zo tegen je schreeuwt.
Het is erger geworden na de geboorte van ons 2de dochter ongeveer een half jaar terug. Ik ben zeker niet de heilligste maar ik scheldt niemand uit. Zeker mijn partner niet vind het respectloos. Hij heeft dit vaker gedaan maar niet zo vaak zoals na de geboorte van ons 2de dochtertje.
Wat ik nog zorgwekkender vindt, is dat bijna niemand, zeker jongeren niet (en dan bedoel ik onder de 40) nog normaal in een relatie lijkt te kunnen samenleven. Een relatie is geven en nemen, en niet alleen maar over IK en die ander moet daar alles aan doen. Soms en soms heel vaak moet je die IK ook even opzij schuiven terwille van die ander, of die IK even aanpassen. Waarom is dat voor steeds meer mensen zo moeilijk? Zodra je een relatie gaat smeden, gaat het niet meer alleen om IK.
Wat hij zegt is dus niet waar? Ook niet een beetje?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
pejeka schreef:
17-03-2018 19:12
En dat doet hij zomaar ineens vanuit het niets de afgelopen maand? En de afgelopen jaren was hij de meest liefhebbende en voorbeeldige partner die je je maar kon wensen? En jij zelf bent helemaal de perfecte echtgenote en het komt zomaar opeens uit het niets?
De vragen die jij stelt vind ik heel relevant.
Ik zou ze alleen met een minder aanvallende toon stellen.

Als mijn man op deze manier ruzie met mij zou maken, zou mijn liefde voor hem compleet afsterven. Wat een taal...

Hier maken we ook weleens ruzie, maar echt niet dat we elkaar op deze manier figuurlijk de grond instampen. Een Sorry, zou voor mij na afloop echt niet voldoen. Voor mijn man ook niet trouwens.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 17-03-2018 19:22
0.00% gewijzigd
pejeka schreef:
17-03-2018 19:20
Wat ik nog zorgwekkender vindt, is dat bijna niemand, zeker jongeren niet (en dan bedoel ik onder de 40) nog normaal in een relatie lijkt te kunnen samenleven. Een relatie is geven en nemen, en niet alleen maar over IK en die ander moet daar alles aan doen. Soms en soms heel vaak moet je die IK ook even opzij schuiven terwille van die ander, of die IK even aanpassen. Waarom is dat voor steeds meer mensen zo moeilijk? Zodra je een relatie gaat smeden, gaat het niet meer alleen om IK.
En wat wil je hier mee zeggen?
In de ruzie dat hij hoer zei en kankeridioot was omdat ik hem aansprak op het feit dat hij na vieze sex filmpjes keek en daar niet van gediend bent. Volgens hem vinden vrouwen dit niet erg als een man dit doet en ben ik de enige die hierom in zijn woorden over zeikt. Ik ga nu elke avond al om half 8 opbed liggen. Hij speelt alleen maar op zijn xbox en als ik op de bank ga zitten en ik wil een leuk gesprek voeren. Negeert hij mij of zegt hij ja ik ben nu bezig hoor ben nog nooit zo ongelukkig geweest.
Cateautje schreef:
17-03-2018 19:17
Als dit zomaar vanuit het niets is ontstaan dan gaat je man vreemd en is het zijn geweten dat zo tegen je schreeuwt.
Hoe kom je aan die wijsheid?
Bjort schreef:
17-03-2018 19:22
En wat wil je hier mee zeggen?
Dat relaties precies zo zijn als toen Jezus werd geboren. Alleen gaan mensen tegenwoordig sneller scheiden. Ofzo.
MonteCara* schreef:
17-03-2018 19:21
De vragen die jij stelt vind ik heel relevant.
Ik zou ze alleen met een minder aanvallende toon stellen.
Niks aanvallends aan. Van fluwelen doekjes knapt niemand op. Gewoon de realiteit onder ogen zien. Of had ik TO eerst over de bol moeten aaien en dan heel voorzichtig vragen of heel misschien het heel wellicht mogelijk zou zijn dat...
CatarinaCatty schreef:
17-03-2018 19:23
In de ruzie dat hij hoer zei en kankeridioot was omdat ik hem aansprak op het feit dat hij na vieze sex filmpjes keek en daar niet van gediend bent. Volgens hem vinden vrouwen dit niet erg als een man dit doet en ben ik de enige die hierom in zijn woorden over zeikt. Ik ga nu elke avond al om half 8 opbed liggen. Hij speelt alleen maar op zijn xbox en als ik op de bank ga zitten en ik wil een leuk gesprek voeren. Negeert hij mij of zegt hij ja ik ben nu bezig hoor ben nog nooit zo ongelukkig geweest.
Klinkt gezellig.
En voor de tweede was alles goed en aardig?
Het is erger geworden na de geboorte van de 2e dochter. Dus daarvoor deed hij het ook al? En dat vond jij geen reden om te vertrekken? Nee, we nemen er gewoon nog een 2e bij. :facepalm:
Maar verder is hij zeker wel errug lief.........
ik geef mn bek ook maar een douw
CatarinaCatty schreef:
17-03-2018 19:23
Wat doe je nog bij hem?

Je bent naar mijn mening beter af zonder hem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven