Man scheldt mij uit.
zaterdag 17 maart 2018 om 19:09
Hallo Dames,
Mijn partner weermee ik 8 jaar samen ben en 2 prachtige dochters samen heb scheldt mij uit. Het gaat van debiel naar kanker idioot tot zelfs hoer.
Hij zegt geen sorry achteraf en doet alsof het de normaalse zaak van de wereld is. Wanneer ik aangeef dat dit niet normaal is probeert hij het vervolgens in mijn schoenen te schuiven.
Ik besef dat dit niet gezond is. Hoe kan hij ooit inzien en besseffen dat wat hij zegt, kwetsend is en niet normaal is?!
Mijn partner weermee ik 8 jaar samen ben en 2 prachtige dochters samen heb scheldt mij uit. Het gaat van debiel naar kanker idioot tot zelfs hoer.
Hij zegt geen sorry achteraf en doet alsof het de normaalse zaak van de wereld is. Wanneer ik aangeef dat dit niet normaal is probeert hij het vervolgens in mijn schoenen te schuiven.
Ik besef dat dit niet gezond is. Hoe kan hij ooit inzien en besseffen dat wat hij zegt, kwetsend is en niet normaal is?!
zaterdag 17 maart 2018 om 19:11
Mijn partner waarmee ik 8 jaar samen ben en 2 prachtige dochters samen heb scheldt mij uit.
Hij zegt geen sorry achteraf en doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Wanneer is het begonnen? Is er een oorzaak? Wat scheelt eraan dat hij niet beseft dat het niet okee is?
s-groot wijzigde dit bericht op 17-03-2018 19:30
48.76% gewijzigd
zaterdag 17 maart 2018 om 19:12
En dat doet hij zomaar ineens vanuit het niets de afgelopen maand? En de afgelopen jaren was hij de meest liefhebbende en voorbeeldige partner die je je maar kon wensen? En jij zelf bent helemaal de perfecte echtgenote en het komt zomaar opeens uit het niets?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 17 maart 2018 om 19:18
zaterdag 17 maart 2018 om 19:20
Wat ik nog zorgwekkender vindt, is dat bijna niemand, zeker jongeren niet (en dan bedoel ik onder de 40) nog normaal in een relatie lijkt te kunnen samenleven. Een relatie is geven en nemen, en niet alleen maar over IK en die ander moet daar alles aan doen. Soms en soms heel vaak moet je die IK ook even opzij schuiven terwille van die ander, of die IK even aanpassen. Waarom is dat voor steeds meer mensen zo moeilijk? Zodra je een relatie gaat smeden, gaat het niet meer alleen om IK.
zaterdag 17 maart 2018 om 19:21
De vragen die jij stelt vind ik heel relevant.
Ik zou ze alleen met een minder aanvallende toon stellen.
zaterdag 17 maart 2018 om 19:21
Als mijn man op deze manier ruzie met mij zou maken, zou mijn liefde voor hem compleet afsterven. Wat een taal...
Hier maken we ook weleens ruzie, maar echt niet dat we elkaar op deze manier figuurlijk de grond instampen. Een Sorry, zou voor mij na afloop echt niet voldoen. Voor mijn man ook niet trouwens.
Hier maken we ook weleens ruzie, maar echt niet dat we elkaar op deze manier figuurlijk de grond instampen. Een Sorry, zou voor mij na afloop echt niet voldoen. Voor mijn man ook niet trouwens.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 17-03-2018 19:22
0.00% gewijzigd
zaterdag 17 maart 2018 om 19:22
En wat wil je hier mee zeggen?pejeka schreef: ↑17-03-2018 19:20Wat ik nog zorgwekkender vindt, is dat bijna niemand, zeker jongeren niet (en dan bedoel ik onder de 40) nog normaal in een relatie lijkt te kunnen samenleven. Een relatie is geven en nemen, en niet alleen maar over IK en die ander moet daar alles aan doen. Soms en soms heel vaak moet je die IK ook even opzij schuiven terwille van die ander, of die IK even aanpassen. Waarom is dat voor steeds meer mensen zo moeilijk? Zodra je een relatie gaat smeden, gaat het niet meer alleen om IK.
zaterdag 17 maart 2018 om 19:23
In de ruzie dat hij hoer zei en kankeridioot was omdat ik hem aansprak op het feit dat hij na vieze sex filmpjes keek en daar niet van gediend bent. Volgens hem vinden vrouwen dit niet erg als een man dit doet en ben ik de enige die hierom in zijn woorden over zeikt. Ik ga nu elke avond al om half 8 opbed liggen. Hij speelt alleen maar op zijn xbox en als ik op de bank ga zitten en ik wil een leuk gesprek voeren. Negeert hij mij of zegt hij ja ik ben nu bezig hoor ben nog nooit zo ongelukkig geweest.
zaterdag 17 maart 2018 om 19:24
Niks aanvallends aan. Van fluwelen doekjes knapt niemand op. Gewoon de realiteit onder ogen zien. Of had ik TO eerst over de bol moeten aaien en dan heel voorzichtig vragen of heel misschien het heel wellicht mogelijk zou zijn dat...MonteCara* schreef: ↑17-03-2018 19:21De vragen die jij stelt vind ik heel relevant.
Ik zou ze alleen met een minder aanvallende toon stellen.
Klinkt gezellig.CatarinaCatty schreef: ↑17-03-2018 19:23In de ruzie dat hij hoer zei en kankeridioot was omdat ik hem aansprak op het feit dat hij na vieze sex filmpjes keek en daar niet van gediend bent. Volgens hem vinden vrouwen dit niet erg als een man dit doet en ben ik de enige die hierom in zijn woorden over zeikt. Ik ga nu elke avond al om half 8 opbed liggen. Hij speelt alleen maar op zijn xbox en als ik op de bank ga zitten en ik wil een leuk gesprek voeren. Negeert hij mij of zegt hij ja ik ben nu bezig hoor ben nog nooit zo ongelukkig geweest.
En voor de tweede was alles goed en aardig?
Wat doe je nog bij hem?CatarinaCatty schreef: ↑17-03-2018 19:23In de ruzie dat hij hoer zei en kankeridioot was omdat ik hem aansprak op het feit dat hij na vieze sex filmpjes keek en daar niet van gediend bent. Volgens hem vinden vrouwen dit niet erg als een man dit doet en ben ik de enige die hierom in zijn woorden over zeikt. Ik ga nu elke avond al om half 8 opbed liggen. Hij speelt alleen maar op zijn xbox en als ik op de bank ga zitten en ik wil een leuk gesprek voeren. Negeert hij mij of zegt hij ja ik ben nu bezig hoor ben nog nooit zo ongelukkig geweest.
Je bent naar mijn mening beter af zonder hem