Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Ohja, op m'n lijstje vergeten:

- 1 tictacje

En zojuist:

- honingdropjes (met als excuus: keelpijn)

Peas on earth!
Age... dat deed het ook, ik hoop alleen dat het ongesteldheid en geen M&M's zijn...
Zoooo leuk! Aanstaand weekend ben ik bij m'n moeder: zondag vieren broer en ik verjaardag voor familie.

En zaterdagavond ga ik met m'n zusje boodschappen (einkaufen!) doen in Duitsland

Vind ik altijd zo tof! Moet wel die hele gang met chocola weerstaan, maar dat kan ik best!

De Marktkauf is tot 22u 's avonds open, ook op zaterdag, joehoe!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 maart 2009 @ 22:10:

Ohja, op m'n lijstje vergeten:

- 1 tictacje Wat is er in jóu gevaren?
quote:Mevrouwdekees schreef op 02 maart 2009 @ 22:12:

Age... dat deed het ook, ik hoop alleen dat het ongesteldheid en geen M&M's zijn...Whahaha hóe herkenbaar... de M&M's (en nog veel meer) en de ongesteldheid gingen namelijk gelijk op... ben dus benieuwd aankomende vrijdag...
Peas on earth!
quote:Tientje79 schreef op 02 maart 2009 @ 22:13:

[...]

Wat is er in jóu gevaren?

Jaja... ik ging helemaal los vandaag

Moet je nagaan dat het als volgt ging: collega bood overheerlijk engels dropje aan. Erwt zei stoer 'nee'. Collega bood vervolgens hoestsnoepje aan. Erwt zei nog een keer 'nee'. Collega deed laatste poging en bood tictacje aan (en meldde erbij dat dat maar 1 calorie was), waarop Erwt tictacje zo ongeveer weggriste
Peas on earth!
Wie mijn Hyves heeft kan nu het bewijs zien dat ik écht de allerleukste neefjes en nichtjes heb.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 maart 2009 @ 22:16:

[...]

Jaja... ik ging helemaal los vandaag

Moet je nagaan dat het als volgt ging: collega bood overheerlijk engels dropje aan. Erwt zei stoer 'nee'. Collega bood vervolgens hoestsnoepje aan. Erwt zei nog een keer 'nee'. Collega deed laatste poging en bood tictacje aan (en meldde erbij dat dat maar 1 calorie was), waarop Erwt tictacje zo ongeveer weggriste

Denk dat buurman die net langsliep toen ik dit berichtje las (in de keuken, hoe verslaafd ben je dan) echt twijfelt aan mijn geestesvermogens. Moest echt heel hard lachen

Meid, wat een zelfbeheersing! En dat terwijl je tot het uiterste getergd werd. Echt, als jij geen plek op de achterste bankjes veiliggesteld hebt, weet ik het ook niet meer
quote:Mevrouwdekees schreef op 02 maart 2009 @ 22:19:

Wie mijn Hyves heeft kan nu het bewijs zien dat ik écht de allerleukste neefjes en nichtjes heb.Ik heb jou niet
Wel toch Tien? Doe ff vriendje worden dan.
quote:Tientje79 schreef op 02 maart 2009 @ 22:19:

[...]

Denk dat buurman die net langsliep toen ik dit berichtje las (in de keuken, hoe verslaafd ben je dan) echt twijfelt aan mijn geestesvermogens. Moest echt heel hard lachen

Meid, wat een zelfbeheersing! En dat terwijl je tot het uiterste getergd werd. Echt, als jij geen plek op de achterste bankjes veiliggesteld hebt, weet ik het ook niet meer

Peas on earth!
Haha, en onmiddellijk zie ik zoefzaf Agent op mijn hyves verschijnen.
Ik heb je ook niet! *is nieuwsgierig naar neefje en nichtje*

Enne... Erwt: 1 calorie heb je bij het weggrissen al verbrand joh
Wegen tijdens of vlakna ongesteldheid is idd geen optie. Werkt demotiverend. En hier snap ik het niet meer. Ik heb de ongesteldheid er op zitten en nu komen de pukkels... Ik spoor niet hoor....
quote:Mevrouwdekees schreef op 02 maart 2009 @ 22:21:

Wel toch Tien? Doe ff vriendje worden dan.Als jij mij nu ook eens zoekt, volgens mij kan ik je niet vinden namelijk. Ben blont he...
Pukkels zijn beetje traag van begrip Floor

En MdK, wij zijn vrienden (jij en ik) hahaha
quote:Vinyl schreef op 02 maart 2009 @ 22:24:

Ik heb je ook niet! *is nieuwsgierig naar neefje en nichtje*

Enne... Erwt: 1 calorie heb je bij het weggrissen al verbrand joh Vinyl en Tien uitgenodigd!
Wat een droppies!

Oei, niet rammelen eierstokken!
Toch jammer dat Drift geen hyves heeft! Enne, Flora, ben je ook genegen om nieuwe vrienden te maken?
Ik snap ineens de klepperende eierstokken van MdK...
Dan ga ik ze nu toespreken, en hard hopen dat ze vrijdag weg zijn.... zit niet op die dingen te wachten tijdens een stap avond!

Absoluut genegen om vrienden te worden!! Ehm, hoe doen jullie dat?
quote:Mevrouwdekees schreef op 02 maart 2009 @ 22:23:

Haha, en onmiddellijk zie ik zoefzaf Agent op mijn hyves verschijnen.

Ja haha! Ik was weer aan het multitasken: was met broer aan de telefoon en kan dan wel foto's gaan kijken. Uitgebreid hier reageren gaat niet echt

En je hebt leuke neefjes en nichtjes, maar de mijne zijn nog een tikkeltje leuker hoor!!
Ik denk dat je ze allemaal bij mij vandaan kan plukken
Mooie guppies hé? Die in het zwembad en die met roze schoentjes zijn broers en zus, dan nog dat andere blije mannetje die heeft nog een jonger broertje die niet op hyves staat. Vind ze ook heel erg lief allemaal. Als je dan ook nog bedenkt dat met name het meisje erg op Kees lijkt (want zus Kees en Kees lijken ook erg op elkaar) snap je wel dat ik dat wel zie zitten.
quote:AgentL schreef op 02 maart 2009 @ 22:01:

Drift, werk jij nu niet in de eigen stad? Misschien zin om eens na het werk af te spreken om een hapje te eten in de stad?

Werk nog steeds niet in de eigen stad maar op zich zijn er wel mogelijkheden voor een keer een hapje eten.

Op maandag reis ik met de trein dus dan ben ik aan het einde van de dag sowieso in het centrum. En eens per twee weken heb ik op woensdag aan het einde van de middag in de stad supervisie, dan is het daarna ook makkelijk afspreken. Gaan we doen dus

Moos, ik kan me zo goed voorstellen dat jij inmiddels dol bent van vermoeidheid. Ondanks dat het leuk is. Het is ook gewoon zwaar wat je allemaal doet!

Erwt, mijn interesse ligt ook behoorlijk bij de as-II problematiek!

Wat hadden jullie nou nog meer geschreven?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven