Arme kinderen

27-04-2018 19:38 148 berichten
De buurman en buurvrouw zijn weer zo tegen elkaar aan het schreeuwen. Ook tegen die kinderen. De twee jongsten zijn vijf. Die schreeuwen eerst terug en daarna is het huilen. Ze worden door hun vader nagejouwd terwijl ze afdruipen. En hun moeder, die kan schreeuwen!

Elke ochtend begint er ook mee. Het gaat al weken zo. En op z'n Facebook elke week wel foto's van z'n schatjes.
Ik zou met name medelijden hebben met je oren.

Briefje door de bus doen?
Hamsterweken schreef:
27-04-2018 19:41
Ga in een fatsoenlijke buurt wonen.
Strak plan
Of melden bij AMK lees ik altijd op viva.
Amant toch, dit valt me tegen van je. Je bent toch zo'n stoere vent waar niet mee te spotten valt? Hup, bel aan, overschreeuw ze een keer en opgelost, toch?!
GenieInABottle schreef:
27-04-2018 19:48
Amant toch, dit valt me tegen van je. Je bent toch zo'n stoere vent waar niet mee te spotten valt? Hup, bel aan, overschreeuw ze een keer en opgelost, toch?!
Alsof ik die mensen kan helpen. Echt niet.
Of neem ze mee met je hobby en vergeet uitleg te geven, zeker weten dat van een zachte landing geen sprake is, zij de eerste tijd uit de running, kinderen ergens veilig en jouw oren hebben rust. En het belangrijkste natuurlijk: als je het opneemt kun je aan anderen laten zien hoe het niet moet :idee:
Zou zo maar trending kunnen worden ;-D
Ik zou er iets van zeggen. En de oren van een buurman zieliger dan kinderen van 5? :sarcastic:
Amant schreef:
27-04-2018 19:50
Alsof ik die mensen kan helpen. Echt niet.
Duhh, niet helpen, gewoon zeggen dat ze hun kop moeten houden PUNT!
Komop man, jij, met jouw voorkomen, je hoeft alleen te kijken dude.
HasseSimonsdochter schreef:
27-04-2018 19:50
Ik zou er iets van zeggen. En de oren van een buurman zieliger dan kinderen van 5? :sarcastic:
Ik heb niet bepaald de illusie dat dit een serieus topic is van Amant hoor :P
Feitelijk wil ik me ervan overtuigen dat die mensen inderdaad hulp krijgen.
Waarom kijk jij elke week op zijn Facebook?
Als ze om 22u vanavond nog staan te gillen: Politie bellen wegens geluidsoverlast.
Het is een blank gezin (dat mag je tegenwoordig zeggen. Het voelt een beetje eng, maar okee)
Alle reacties Link kopieren
.
feow wijzigde dit bericht op 27-04-2018 20:01
Reden: Soms kun je beter je mond houden, dat mag al jaren.
97.73% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oh, als ze de kinderen promoten op smoelenboek, hebben ze misschien ruzie over de prijs die ze gaan vragen als ze overstappen op marktplaats. Heb je een glas? Hup tegen de muur en even naar de details luisteren. Deze mag je hier neer zetten en dan kunnen we beter meedenken!
Amant schreef:
27-04-2018 19:54
Het is een blank gezin (dat mag je tegenwoordig zeggen. Het voelt een beetje eng, maar okee)
Al was het een pimpelpaars gezin met groene sproeten ...
Wat heeft dat er weer mee te maken?
Hamsterweken schreef:
27-04-2018 19:56
Of bestel pizza's voor ze, dan hoor je in ieder geval voor even alleen malende kaken en geen geschreeuw.
Kom je er dan achter dat ze Paleo eten, heb je weer gezeiks.
Tornacense schreef:
27-04-2018 19:57
Al was het een pimpelpaars gezin met groene sproeten ...
Wat heeft dat er weer mee te maken?
Dat Armant uit een goede wijk komt natuurlijk.
GenieInABottle schreef:
27-04-2018 19:57
Kom je er dan achter dat ze Paleo eten, heb je weer gezeiks.
Of blijkt er één allergisch aan tomatensaus of mozarella ... heb je heel de nacht een kind dat het uitgilt van de pijn.
Amant schreef:
27-04-2018 19:52
Feitelijk wil ik me ervan overtuigen dat die mensen inderdaad hulp krijgen.
Als iedereen de andere kant op kijkt weet geen instantie dat betreffend gezin hulp nodig heeft.
Hamsterweken schreef:
27-04-2018 19:41
Ga in een fatsoenlijke buurt wonen.
Dat slaat nergens op, dus in een fatsoenlijke buurt wordt er niet tegen kinderen geschreeuwd?
Hamsterweken schreef:
27-04-2018 19:55
White trash dus zeg maar als het ware?
Eenvoudige mensen.
kreef schreef:
27-04-2018 19:59
Dat slaat nergens op, dus in een fatsoenlijke buurt wordt er niet tegen kinderen geschreeuwd?
In ieder geval niet zo hard dat de buren het kunnen horen.
Armant, ik had toch zeker verwacht dat jij adult movies, op het volume van een opstijgende Boeing, op zou zetten rond een uurtje op 11 in de avond als ze weer stonden te schreeuwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven