Lijf & Lijn alle pijlers

De ruilers willen nog meer kwijt!!

22-03-2009 11:38 578 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!! Naar aanleiding van alle gezelligheid op t ruiltopic, numaar met degene die willen ook samen aan de lijn... wie mee wil schrijven, mag mee doen....

naamleeftijdlengtestart gewichtstreef gewichtdeze week afgevallentotaal afgevallenbijzonder hedenNoa??1,68 64 kg57 kg1,51,5is de oudste en de wijsteMiss_Lemon251,6287 kgsport wel 3 keer in de week!!Sterretjeeeisookheelerggoedbezigkrijgt hier veel morele steun!!!!Jacqie??1,6286 kg70 kgVarisha241,6180 kg58 kgIk ben ik het is niet anders25welheelerggoedbezigmag nu niet lijnen, doet mee voor morele steun en netjes eten!Annedaisymay341,6569 kg57 kgLiefje83271.7195 kg80 kgKrissie16331,7778 kgstart na de pasenQueenie11,7358 kgParis_rose1,7868 kg63 kgwil 5 kg kwijt totaan oude gewichtTouch Of Pink251,7578 kg70 kgmag nog niet sporten ivm knieoperatieGolfmeisje291,7488 kg68 kg0.60.6Netje411.82135 kg99 kgis bijna jarig!!!Biol261,7995,875 kg1,01,0wil afvallen voor St. Maarten in dec!!![
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Heb nu geen tijd voor een uitgebreide reactie, maar ik wilde even laten weten dat ik heel lang geslapen heb vannacht en dat ik me al weet wat beter voel.

patatjes waren erg lekker en de sla ook echt. Vriend had er lekker ei en augurken enzo door heen gedaan. Heb zelf ook niks aan het eten hoeven doen. Heel fijn.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
He, hier ben ik weer een keertje..

Ikbenik, super dat je goed geslapen hebt en je je al wat beter voelt! En dan straks nog een leuk vooruitzicht met de mensen van het forum... Komt helemaal goed! En ook lekker dat je hebt kunnen genieten van je patatjes :-)

Hier gaat het wat minder.. Heb veel gesnoept de laatste paar dagen, de baas was jarig en trakteerde op gebakjes.. Bij ieder ander had ik de taart laten staan, maar ja, de baas he.. Was wel errug lekker :-) Gister met vriendinnetje uit eten geweest.. Heel gezellig, maar weer veel te veel veel te foute dingen gegeten.. En ik zit dan bij iedere hap te denken, dit moet ik niet doen, is niet goed... En dan voel ik me schuldig en neem ik als tegenreactie gewoon nog een hap... Heel handig..

Vandaag wel goed begonnen.. Allereerst ben ik weer ziek, toch niet goed uitgeziekt dus. Net even boodschappen gedaan, allemaal gezonde dingen gehaald.

Heb net ontbeten met 3 maisboterhammen, 2 met philadelphia light (errug lekker!!!!) en 1 met jam.. Kan er weer helemaal tegenaan dus!

Ben zo blij met dit forum, voel me nu echt alsof ik verantwoording moet afleggen voor mijn slechte eten.. En dat werkt :-) Dus bedankt allemaal lieve dames!!

Heel fijn weekend en succes en sterkte met alle moeilijke dingen!!!
Iedereen weg?? We gaan toch niet na nog niet eens 1 week al stoppen he dames???
Nee nee nee zekerrr niet golfmeisje!

Denk dat iedereen druk bezig met sporten is. Hihi.

Ik eet vanavond pizza. Maar maak 'm zelluf. Dus met heel veel groenten en tonijn. Toch nog gezond!

Maandag ga ik weer wegen...

Heb weer zo ontzettend mn best gedaan. Zou het echt erg vinden als ik weeeerr ben aangekomen..
Gelukkig maar Sterretje, zou niet goed zijn als we nu al afhaakten :-)

Hoe maak je je eigen pizza? Ik hou me aanbevolen voor het recept hoor!!

Ik snap dat je hoopt dat je afgevallen bent!! Zou wel een beloning zijn voor je goede gedrag!! En dit helpt waarschijnlijk niet, maar je zou je eens moeten indenken wat er gebeurd zou zijn als je niet zo goed had opgelet.. Dan was je misschien nog meer aangekomen! Op die manier heeft het zeker veel zin dat je zo goed bezig bent!! Wel volhouden hoor, wat die stomme weegschaal ook zegt maandag!

Ik heb ondertussen al gegeten.. Had zo'n trek dat ik maar vroeg mijn avondeten op heb.. Was zoooooooooo lekker!!

Heb een pastasalade op met de volgende dingetjes erin: pasta, rucolasla, gerookte kip, appel, radijsjes en een superlekkere dressing met mosterd, beetje olijfolie, balsamico azijn en citroensap!! Echt heerlijk en gezond!

En nu heb ik voor vanavond nog yoghurt met het bevroren fruit van de appie, bedankt nog voor de goede tip (weet even niet meer wie de tip gaf!)
Hoi hoi,

Ik ben er nog hoor! Al gaat het met lijnen wat minder, heb een dipje. Ben ongesteld.... ben erg moe.... wil allemaal eventjes niet. Merk dat ik dan dit topic een beetje mijdt (hoe bedoel je struisvogel gedrag )

Maar morgen nieuwe dag, nieuwe kansen!

Liefs,

ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Zo heb heerlijke dingen op bij de high tea. Het ontmoeten van de forummers was wel erg leuk, maar ook erg raar. Ineens een gezicht hebben bij de nicks!

Ik eet vanavond brood dus dat compenseert de slechte dingen van vanmiddag een beetje.

ADM, niet opgeven he. Ook bij een dipje kan je je hier melden. Juist dan!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Mijn avondmaaltijd was een maaltijdsalade, met tomaatjes, ei, mozzarella, pijnboompitjes, baby rucola, carpaccio, beetje peper en zout en olijfolie.
Hmmm klinkt lekker dames.

Krijg er spontaan weer honger van. En dat terwijl die pizza net in mn mik zit.

Ow golfmeisje, hihi. Het recept is echt te makkelijk.

Ik koop altijd al een kant en klare pizza bodem bij de appie. Daar zit ook al rode saus bij. Ligt in het koelvak.

Daarna groentes erop (welke je lekker vind), beetje kaas erover heen en hopppaaa!

Het is soms zo makkelijk!

Doe 'm altijd zo'n 40 minuten in de oven, anders wordt de korst niet knapperig.
Nou Sterretje, simpel of niet, denk dat ik het een keer ga proberen..

Net als de salade van Jacqie.. Hoe lekker kan iets klinken.. Alleen niet echt mager vrees ik met de mozzarella enzo, maar ja, dan maar eten op een "sport" dag!
Goedemorgen.

Gisteren ook die high tea gehad, met o.a. Ikbenik dus. Was gezellig en lekker. Ik heb dus allerlei zoetigheden gegeten en later nog wat roseetjes. Ik heb het even berekend en al met al heb ik niet echt teveel calorieen binnengekregen (wel ongezonde), dus heel erg is het niet. Zo meteen moet ik nog gaan hardlopen, niet echt zin, maarja.
Cum non tum age
Dikke knuffel ikbenik!

Noa, dat heeft ook wel een heleboel tranen en frustraties gekost. Na 17 weken bleek namelijk dat het probleem niet meer bij mijn ribben lag maar bij de spier die achter mijn schouder loopt, geirriteerd is en pijn naar mijn ribben uitstraalde. Gelukkig gaat het nu een stuk beter en zit ik een stuk beter in mijn vel.

Even een update: deze week was echt een drukke week en ik heb niet altijd fatsoenlijk gegeten. Naja, daarentegen heb ik gisteren een les RPM gevolgd (en 's avonds chips gegeten) en ik ga zo Body Pump doen (waar ik even geen zin in heb maar moet wel). Ik heb namelijk 'ontdekt' dat alles me wel iets oplevert: mijn lief zag gisteren een jurkje hangen en vond dat ik die echt moest passen. Ik pas gewoon in een 42! En daar wordt ik dan wel weer blij van

Weeg nu 87.2 kg en het plan is om volgende week in ieder geval weer minder dat 87 te wegen.

Heel veel succes de aankomende dagen meiden! Ik ga weer wat meer mijn best doen om mee te lezen!
Fijn dat je beter in je vel zit Miss Lemon!

Zelf Pizza maken is inderdaad heel makkelijk, en heel erg lekker. Ik maak het deeg dan ook nog zelf en dat is ook reuzesimpel. Als je dat recept ook wilt horen roep je maar!

Leuk dat de meeting leuk was, Noa en Ikbenik!

ADM: ik heb een beetje hetzelfde als jij, ook ongesteld, geen zin om op te letten etc. Al eet ik bij lang niet zoveel chocola, koekjes etc als eerst.

Vrijdag zijn we bij de Mc Donalds geweest (schaam schaam).Heb een nuggets menu genomen, medium met milkshake. En gisteravond zijn we ook wezen uit eten. Vooraf een visschotel en als hoofdgerecht biefstukpuntjes met pepersaus. Na heb ik ijs met kersen en slagroom genomen, en dat had ik beter niet kunnen doen want ik zat al tjokvol, dus niet alle slagroom opgegeten. Verder voel ik me deze week ook helemaal niet fit, erg veel last van mijn keel en ademhaling, dus ik doe ook niet veel aan beweging.

Deze week wordt het prachtig weer, dus is het weer lekker om te wandelen, fietsen etc.

Allemaal nog een gezellige dag! En succes!
...
Queenie, soms is het helemaal niet zo erg om een keer iets te eten wat eigenlijk niet zo goed voor je is. Dat hou ik mezelf in ieder geval voor en het werkt wel. Voel me namelijk altijd ontzettend schuldig als ik bijvoorbeeld een keer chips eet maar als je er van genoten hebt, dan is het toch ok?

Ik ga naar de sportschool...Nu nog even wat zin maken hahahahaha
Kom maar door hoor met het recept voor het zelfgemaakte deeg! Als ik dan nog een keertje puntjes (WW he) overhoud, ga ik die wellicht eens maken!

Hier verder qua eten prima, houd me keurig netjes aan mijn voorgedefinieerde plannen. Heb nu echt een knop omgezet in mijn hoofd!

Gaat het bij jullie ook goed?
Zo heb vandaag zeker 2500 cal. verbrand door trappen te lopen en verwoed op te ruimen. Heb vandaag op: wat nootjes en een gebakken ei. Avond eten weet ik nog niet. Trouwens wel mijn pak sap op dit weekend. Was wel errug lekker.
Goedemorgen!

Ik heb me vanmorgen gewogen en 62,5. Biol pas je het even aan in het schema?

Ik ben geen 1,5 kg afgevallen hoor, maar ik heb een beetje gesmokkeld, want de eerste keer dat ik me woog was met kleding en nu zonder. Die 64 kg in het begin klopt dus niet helemaal, maar goed, het geeft me wel een kickstart zo toch.

Ik moet er ook bij zeggen dat ik vorige week 5x ben gaan sporten.
Cum non tum age
Hi allemaal,

bij mij was het 87,7 vanmorgen. Vorige keer was 88,3 dus 6 onsjes deraf...

Doe ik het voor
he ladies, wijzigingen tot dusver zijn doorgevoerd hoor... was helemaal blij vanmorgen... 1kg eraf!!!en dat met 3 keer uit eten en een heleboel wijn!!!( pfff heb vrijdagavond volgens mij wel 2 flessen rose op..) Gisteren ook een wijntje of 5!!! oeps!

Drink bijna nooit, alleen als ik op stap ga, en dat was toevallig dit weekend..

etentjes waren allemaal leuk... vrijdagavond was een topper!!echt een heerlijke avond gehad...

als ik zo doorga, en gewoon iedere week netjes 1 kg afval dan ben ik graatmager als ik naar sint maarten ga.. hahah
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Haai!

Wauw wat goed Biol! Hahahah graatmager. Ja kijk maar uit, ik kan nu al je ribben tellen .

De rest: netjes!!

Ik heb ook gewogen.. weer 3 ons erbij. Is niet veel maar toch...

Ik baal.

Fijne week dames, geniet van het prachtige lenteweer!
Ik heb geen weegschaal. Althans, ik heb wel een weegschaal, maar op de een of andere manier is ie stuk en ik heb nooit de moeite genomen om een nieuwe te kopen

Hier gaat het nog redelijk. Bij ieder klein snoepje voel ik me schuldig, maar 1 of 2 snoepjes moet toch wel mogen...

Verder gezond gegeten, met banaan en druifjes als tussendoortje. Vanavond verse bami gemaakt.
Ik durfde vanochtend niet op de weegschaal. Vandaag laatste dag ongesteld dus morgen geen excuses meer en ga ik er weer tegen aan!

Ik voel me dikker dan ooit.... argh!!!!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Ik snap er helemaal niks van maar woog vanmorgen echt een kilo minder als vorige week. Terwijl ik me niet zo streng aan de gezonde lijn heb gehouden als de bedoeling was. Geeft me wel extra energie en zin om me er strenger aan te houden.

Sterretjee wat raar hè dat je dan toch aan komt terwijl jij juist zo gezond doet. Hoelang zit je nog aan die medicijnen vast?
Zat ik daar toch net een paar van die kroepoekchipjes te nassen, ik voelde jullie bijna naar me kijken. Ben dus gestopt.
Cum non tum age
quote:TouchOfPink schreef op 30 maart 2009 @ 20:00:

Ik snap er helemaal niks van maar woog vanmorgen echt een kilo minder als vorige week. Terwijl ik me niet zo streng aan de gezonde lijn heb gehouden als de bedoeling was. Geeft me wel extra energie en zin om me er strenger aan te houden.

Sterretjee wat raar hè dat je dan toch aan komt terwijl jij juist zo gezond doet. Hoelang zit je nog aan die medicijnen vast?

Goed hoor TOP!

Je hebt t verdiend!

Tja, zeker nog een jaar ben ik bang...

Wil graag overstappen op een andere AD, want vind het heel vervelend. Deze week met mn peut bespreken.

Fijne avond meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven