Heropend: maddie mccann

woensdag 3 juni 2020 om 21:29

dinsdag 9 juni 2020 om 22:10
Dat bbq vleespakket is ook al een greep uit de logische dingen wat je gaat doen als je dochter vermist is.S-Meds schreef: ↑09-06-2020 22:09dat ze haar hebben herbegraven zou kunnen verklaren waarom het lichaamsvocht met dna spoor van Maddie gevonden is in de kofferbak en waarom de huurauto dagenlang met open deuren en kofferbak voor het huis stond. De mccanns zeiden dat ze een barbecuevleespakket vergeten waren en dat was gaan stinken

dinsdag 9 juni 2020 om 22:16
Het wordt steeds gekker inderdaad. Ik had dit wel een keer gehoord, maar was het vergeten.
Mij zit nog steeds die blauwe sporttas dwars. Daar heeft blijkbaar niemand in gekeken? En daarna was hij weg. Dus kan het heel goed zijn dat ze Maddie de dag erna ergens heen hebben gebracht en haar later met een huurauto verder hebben vervoerd. Maar weet men zeker dat het om een tas ging die later weg was?

dinsdag 9 juni 2020 om 22:18
alle deuren van je huurauto open zetten dag en nacht is heel bizar
maar juist de vondst van het DNA van maddie in die auto vertelt het verhaal
er is een ongeluk gebeurd en maddie overleed. misschien had ze slaapmedicatie gehad maar feit is dat ze alleen was gelaten en de mccanns verantwoordelijk waren voor haar dood. Ze verbergen het lichaam in de kast (hond) en Gerry verstopt het later die avond. Kijk naar de getuigenis van het Ierse gezin, die zagen een man met een slapend kind en wezen en herkenden later Gerry daarin. Ze verzinnen een scenario en maken een tijdlijn (op het kleurboek). Ze besluiten dat het op ontvoering moet lijken. Ze vernielen de jaloezieen en zetten het raam open. Ze vergeten het bed rommelig te maken. Ze besluiten dat ze het onvoeringsverhaal breeduit moeten meten om zo de politie van hun spoor af te halen. Kate belt de Sun en ze bellen belangrijker vrienden en politici. De verstopplek van het lichaam zit ze niet lekker. Ze proberen het onderzoek zo ver mogelijk van de plek te leiden. Vanaf het begin hebben ze al geroepen dat Maddie al de grens over kon zijn. De tournee door Europa volgt en alle tientallen sightings helpen ook. Maar de begraafplek is een risico, het is te dichtbij het resort. Ze halen het op en begraven het ergens diep in het natuurgebied in die omgeving.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 09-06-2020 22:21
9.01% gewijzigd

dinsdag 9 juni 2020 om 22:21

dinsdag 9 juni 2020 om 22:24
ze lagen helemaal niet onder een vergrootglas. Dat is nu juist het falen van de Portugese politie (geven ze ook toe) en de effectiviteit van de tactiek van de mccanns. Gerry is een extreem slimme man. Iedereen was op zoek naar een ontvoerder of een ontvoerdersbende. Ze zochten nota bene in Marrokko maar pas later is het appartement onderzocht met opsporingshonden en goed forensisch onderzoek op de locatie is niet gedaan.Turtlerain schreef: ↑09-06-2020 22:21Totaal niet realistisch dus, dat scenario. En dat terwijl ze onder een vergrootglas zitten.

dinsdag 9 juni 2020 om 22:25
Goed punt.Sophiever schreef: ↑09-06-2020 22:09Maar waarom vanuit gaan dat de vrienden het weten. Niemand gaat toch zijn mond houden als ze weten dat vrienden van hun hun dochter hebben vermoord? Daar ga je toch geen onderdeel van worden? Dan ga je naar de politie en doe je wat je moet doen, vertellen wat is gebeurd, voor dat meisje.
Want als ik duistere bedoelingen had zou ik dat niet met mijn vrienden delen.
Maar de vraag is even: (1) weten deze vrienden er van en zo ja, waarom (iets duisters of chantabels) en (2) ze weten er echt niets van.
Het is mede daarom dat dit aspect zo ingewikkeld is.
Stel, ik behoor tot de Tapas 7.
Ik weet van een eventuele 'cover up' van de hele zaak. Laten we even aannemen: Maddie is echt gevallen met dodelijke afloop tussen de bank en het raam en de McCanns hebben mij dit als lid van de Tapas Seven verteld.
Dan zou elk weldenkend mens gezegd hebben: wees open en eerlijk over de zaak. Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Stel ik behoor tot de Tapas 7.
De McCanns hebben info over mij die ik niet naar buiten wil hebben.
Zij vragen mij om hun verhaal te ondersteunen.
Als zij mij laten vallen, heb ik veel te verliezen.
Ik vind het echt lastig.
Ik kan mij niet voorstellen dat een van de leden van de Tapas Seven niet ergens wroeging krijgt.
Of iets heeft van: het is KLAAR NU, ik ga de waarheid vertellen.
Ik vind het echt heel ingewikkeld.
Heel ingewikkeld.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

dinsdag 9 juni 2020 om 22:36
Bepaalde feiten passen uitstekend binnen de versie die Meds net post, maar: wanneer en op welke dag is Maddie in die versie ongeveer gestorven? En wanneer lag ze even in die kast? Is daar dan niet een onmogelijk risico mee genomen? Hebben de McCanns het hele etentje lang geloofwaardig toneel kunnen spelen of gebeurde het daarna pas? Hoe hebben Kate en Gerrie elkaar dan ingeseind? Of heeft Gerrie Maddie gevonden en was Kate eerst oprecht van streek en is ze pas later door Gerrie ingelicht dat Maddie in de kast lag?

dinsdag 9 juni 2020 om 22:41
Dit klinkt inderdaad het meest logisch. En heel misschien hebben ze 1 of 2 vrienden in vertrouwen genomen? En verder weet niemand het.S-Meds schreef: ↑09-06-2020 22:18alle deuren van je huurauto open zetten dag en nacht is heel bizar
maar juist de vondst van het DNA van maddie in die auto vertelt het verhaal
er is een ongeluk gebeurd en maddie overleed. misschien had ze slaapmedicatie gehad maar feit is dat ze alleen was gelaten en de mccanns verantwoordelijk waren voor haar dood. Ze verbergen het lichaam in de kast (hond) en Gerry verstopt het later die avond. Kijk naar de getuigenis van het Ierse gezin, die zagen een man met een slapend kind en wezen en herkenden later Gerry daarin. Ze verzinnen een scenario en maken een tijdlijn (op het kleurboek). Ze besluiten dat het op ontvoering moet lijken. Ze vernielen de jaloezieen en zetten het raam open. Ze vergeten het bed rommelig te maken. Ze besluiten dat ze het onvoeringsverhaal breeduit moeten meten om zo de politie van hun spoor af te halen. Kate belt de Sun en ze bellen belangrijker vrienden en politici. De verstopplek van het lichaam zit ze niet lekker. Ze proberen het onderzoek zo ver mogelijk van de plek te leiden. Vanaf het begin hebben ze al geroepen dat Maddie al de grens over kon zijn. De tournee door Europa volgt en alle tientallen sightings helpen ook. Maar de begraafplek is een risico, het is te dichtbij het resort. Ze halen het op en begraven het ergens diep in het natuurgebied in die omgeving.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 09-06-2020 22:43
0.20% gewijzigd

dinsdag 9 juni 2020 om 22:43
Op de dag van vermissing. Ze is het laatst gezien rond 6 uur. Om half 9 gingen de ouders tafelen. Vader is als eerst gaan kijken, toen een vriend maar die heeft alleen de tweeling zien liggen en later ging moeder en die meldde de verdwijning. Beste tijd om onopvallend tussenuit te knijpen voor een van de ouders is dus tussen 6 en half 9.snug schreef: ↑09-06-2020 22:36Bepaalde feiten passen uitstekend binnen de versie die Meds net post, maar: wanneer en op welke dag is Maddie in die versie ongeveer gestorven? En wanneer lag ze even in die kast? Is daar dan niet een onmogelijk risico mee genomen? Hebben de McCanns het hele etentje lang geloofwaardig toneel kunnen spelen of gebeurde het daarna pas? Hoe hebben Kate en Gerrie elkaar dan ingeseind? Of heeft Gerrie Maddie gevonden en was Kate eerst oprecht van streek en is ze pas later door Gerrie ingelicht dat Maddie in de kast lag?
dinsdag 9 juni 2020 om 22:47
De pers was toch op de zaak gedoken? Daags erna waren er constant cameraploegen en weet ik het allemaal. En dan zouden ze tussendoor effetjes dat lijkje hebben weggemaakt?S-Meds schreef: ↑09-06-2020 22:24ze lagen helemaal niet onder een vergrootglas. Dat is nu juist het falen van de Portugese politie (geven ze ook toe) en de effectiviteit van de tactiek van de mccanns. Gerry is een extreem slimme man. Iedereen was op zoek naar een ontvoerder of een ontvoerdersbende. Ze zochten nota bene in Marrokko maar pas later is het appartement onderzocht met opsporingshonden en goed forensisch onderzoek op de locatie is niet gedaan.
dinsdag 9 juni 2020 om 22:47
Dat was de familie Smit uit Ierland.
Die hebben een verklaring afgelegd maar waren 60 tot 80% zeker dat het Gerry was, niet 100% zeker.
Later bleek dit niet te kloppen omdat meerdere getuigen Gerry op dat tijdstip elders plaatsten, zelf de Portugese politie heeft deze getuigenis geschrapt als serieuze optie.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
dinsdag 9 juni 2020 om 22:50
Sophiever schreef: ↑09-06-2020 22:43Op de dag van vermissing. Ze is het laatst gezien rond 6 uur. Om half 9 gingen de ouders tafelen. Vader is als eerst gaan kijken, toen een vriend maar die heeft alleen de tweeling zien liggen en later ging moeder en die meldde de verdwijning. Beste tijd om onopvallend tussenuit te knijpen voor een van de ouders is dus tussen 6 en half 9.
Ze is voor het laatst levend gezien om 18.00
Dan zou ze hebben moeten overlijden voor het eten en de ouders het lichaam in vol daglicht hebben moeten verstoppen.
Het kan maar is riskant.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

dinsdag 9 juni 2020 om 22:51
Ja, en dan zouden de vrienden toch tijdens het etentje iets aan de McCanns gemerkt moeten hebben.Turtlerain schreef: ↑09-06-2020 22:47De pers was toch op de zaak gedoken? Daags erna waren er constant cameraploegen en weet ik het allemaal. En dan zouden ze tussendoor effetjes dat lijkje hebben weggemaakt?
dinsdag 9 juni 2020 om 22:52
Dat DNA kan van ouders of tweeling zijn, is nooit 100% aan Madeleine gekoppeld.
dinsdag 9 juni 2020 om 22:54
Turtlerain schreef: ↑09-06-2020 22:52Hoezo ga je een lijk in de kast verstoppen en vervolgens in paniek mensen naar de kamer halen om mee te helpen zoeken naar Maddie? Dan loop je toch een enorm risico dat dat lijkje ontdekt wordt.
In de theorie van Meds (niet onmogelijk) is Madeleine voor het eten overleden en verstopt.
Dit is ook het enige dat zou kunnen in de tijdslijn.

dinsdag 9 juni 2020 om 22:54
jawel. lees je in. In de Nederlandse rechtbank was het toelaatbaar bewijs geweesthollebollegijs schreef: ↑09-06-2020 22:52Dat DNA kan van ouders of tweeling zijn, is nooit 100% aan Madeleine gekoppeld.