Heropend: maddie mccann

woensdag 3 juni 2020 om 21:29

dinsdag 9 juni 2020 om 22:57
ja. eerst in de kast, om een tijdlijn en verhaal te maken en daarna in de omgeving, waarschijnlijk in zo’n grot of gang waar er honderden van zijn. Toen kate alarm sloeg was het lichaam al verstopt. De chaos in het apartement kwam goed van pas om zo forensisch bewijs te verstoren maar niet al het bewijs: de vingerafdrukken van kate op het raam, de lijkgeur in de kast en op de knuffel en kleren van kate, het opgemaakte bed etc.hollebollegijs schreef: ↑09-06-2020 22:54In de theorie van Meds (niet onmogelijk) is Madeleine voor het eten overleden en verstopt.
Dit is ook het enige dat zou kunnen in de tijdslijn.
dinsdag 9 juni 2020 om 22:57
Daar wil ik dan graag een verklaring van een Nederlands forensisch expert van zien die het originele rapport heeft bestudeerd en zich er over uitspreekt, iedereen kan iets roepen op internet.
En dan nog, de spullen van Madeleine zijn in de auto vervoert, dat kan DNA sporen met zich meenemen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
dinsdag 9 juni 2020 om 22:58
Of juist tunnelvisie door deze zaak. Ik kan mij niet indenken dat deze zaak niet bepaalde emoties heeft opgeroepen bij Amaral. Dag maakt de kans op tegenoverdracht groter.
dinsdag 9 juni 2020 om 22:58
Ja, dat! En daarna een heel mediacircus opzetten en volop wentelen in de aandacht.
turtlerain wijzigde dit bericht op 09-06-2020 23:00
0.28% gewijzigd

dinsdag 9 juni 2020 om 22:59
heb jij nooit dat een vriendin wat down is of stilletjes? Wie weet was kate sowieso geen gezellig kletstype. Gerry is zeer overtuigend, kijk maar naar het interview uit 2015. Hun mediaoptreden na de dood/ verdwijning is sowieso goed geacteerd want in alle scenario’s moeten ze ontzettend veel verdriet hebben gehad. Toch hielden ze een soort van rockstar tournee door Europa

dinsdag 9 juni 2020 om 23:00
Een kind oppakken en rondlopen, een slapend kind is na etenstijd in de avond niet vreemd en niemand zou er raar van op kijken. Rigor mortis treed toch pas uren laten in? Dan is het net na de dood dus net een slapend kind.hollebollegijs schreef: ↑09-06-2020 22:50Ze is voor het laatst levend gezien om 18.00
Dan zou ze hebben moeten overlijden voor het eten en de ouders het lichaam in vol daglicht hebben moeten verstoppen.
Het kan maar is riskant.

dinsdag 9 juni 2020 om 23:02
Nee dus :
Optie 1) Ouders zijn compleet onschuldig en weten niet waar ze is.
Optie 2) Hebben een zeldzaam - Oscar waardig - toneelstuk opgevoerd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

dinsdag 9 juni 2020 om 23:02
Of maar 1 persoon weet het en is de ander de echte in paniek zijnde ouder.S-Meds schreef: ↑09-06-2020 22:59heb jij nooit dat een vriendin wat down is of stilletjes? Wie weet was kate sowieso geen gezellig kletstype. Gerry is zeer overtuigend, kijk maar naar het interview uit 2015. Hun mediaoptreden na de dood/ verdwijning is sowieso goed geacteerd want in alle scenario’s moeten ze ontzettend veel verdriet hebben gehad. Toch hielden ze een soort van rockstar tournee door Europa

dinsdag 9 juni 2020 om 23:03
Foei! 10 weesgegroetjes en je rozenkrans poetsen.pamelacourson schreef: ↑09-06-2020 23:02Ik geloof dat ik per ongeluk iemand gestaft heb, maar ik weet niet wie. Sorry!![]()

dinsdag 9 juni 2020 om 23:04
dinsdag 9 juni 2020 om 23:04

dinsdag 9 juni 2020 om 23:05
Even ter herinnering, het eerste interview dat zij gaven na de verdwijning. Laat het alsjeblieft op je inwerken. Dit is toch te bizar voor woorden.
https://youtu.be/zzKS6HnTKOM

Leuk meegepraat te hebbenpamelacourson schreef: ↑09-06-2020 23:02Ik geloof dat ik per ongeluk iemand gestaft heb, maar ik weet niet wie. Sorry!![]()

dinsdag 9 juni 2020 om 23:06
geen lichaamsvloeistoffen. Die verklaring is er, volgens mij heeft Peter er aandacht aan besteed in 2009 of 2010hollebollegijs schreef: ↑09-06-2020 22:57Daar wil ik dan graag een verklaring van een Nederlands forensisch expert van zien die het originele rapport heeft bestudeerd en zich er over uitspreekt, iedereen kan iets roepen op internet.
En dan nog, de spullen van Madeleine zijn in de auto vervoert, dat kan DNA sporen met zich meenemen.
dinsdag 9 juni 2020 om 23:06
Dat kan niet, vrienden en politie hebben appartement direct doorzocht.
Er is meteen een zoektocht georganiseerd waarbij ook het personeel en gasten van het appartement hebben geholpen, binnen en buiten en in de omgeving

dinsdag 9 juni 2020 om 23:08
Dit is wel een vreemd interview inderdaad. Hoe lang na de vermissing is dit opgenomen?ikBedoelHetGoed schreef: ↑09-06-2020 23:05Even ter herinnering, het eerste interview dat zij gaven na de verdwijning. Laat het alsjeblieft op je inwerken. Dit is toch te bizar voor woorden.