Heropend: maddie mccann

woensdag 3 juni 2020 om 21:29

dinsdag 9 juni 2020 om 23:36
S-Meds schreef: ↑09-06-2020 23:28Ik citeer uit het politiedossier over het sample uit de auto, verkorte weergaveL het sample gaf geen compleet DNA beeld, daarvoor was het te klein. Wat wel aangetroffen is matchte met het DNA van Maddie.
An incomplete DNA result was obtained from cellular material on the swab 3a. The swab contained very little information and showed low level indications of DNA from more than one person. However, all of the confirmed DNA components within this result match the corresponding components in the DNA profile of Madeline McCann. LCN DNA profiling is highly sensitive it is not possible to attribute this DNA profile to a particular body fluid.
What we need to consider, as scientists, is whether the match is genuine and legitimate; because Madeline has deposited DNA as a result of being in the car or whether Madeline merely appears to match the result by chance. The individual components in Madeline's profile are not unique to her, it is the specific combination of 19 components that makes her profile unique above all others. Elements of Madeline's profile are also present within the the profiles of many of the scientists here in Birmingham, myself included. it's important to stress that 50% of Madeline's profile will be shared with each parent. It is not possible in a mixture of more than two people, to determine or evaluate which specific DNA components pair with each other. Namely, we cannot separate the components out into 3 individual DNA profiles.
Staat ook in het boek van Amaral en aangezien Madeleine een kind is van Kate en Gerry zal er altijd een component zijn dat matcht met haar DNA (staat ook in het rapport)
Daar komt nog bij dat dit het voorlopige rapport van september 2007 betreft met wat - voorzichtige - resultaten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
dinsdag 9 juni 2020 om 23:38
DankjeikBedoelHetGoed schreef: ↑09-06-2020 23:31Ik meen dat dit interview is van 25 mei 2020. Dat is 22 dagen na dato.

dinsdag 9 juni 2020 om 23:39
Dit is vijf weken later!!ikBedoelHetGoed schreef: ↑09-06-2020 23:05Even ter herinnering, het eerste interview dat zij gaven na de verdwijning. Laat het alsjeblieft op je inwerken. Dit is toch te bizar voor woorden.
https://youtu.be/zzKS6HnTKOM
bizar. Kate vertelt dat ze ontdekte dat Maddie weg was: I can not go into details about that. Waarom niet?
De eerste dagen voelde ze zich schuldig maar in het interview zegt kate dat dit overging omdat ze zo gesteund werken.
We dit grieve, but we need to be in control zegt Gerry. Dat zegt wel alles
Waar het om ging is dat het onwaarschijnlijk is dat Maddie na 21.45 (begin etentje) in die kast heeft gelegen met vanaf 22.00 (na Kates alarm) diverse zoektochten door het appartement.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

nog ergerikBedoelHetGoed schreef: ↑09-06-2020 23:31Ik meen dat dit interview is van 25 mei 2020. Dat is 22 dagen na dato.

dinsdag 9 juni 2020 om 23:41
Absoluut, het was een mediacircus.
Zeggen de journalisten zelf ook, ze gingen zelfs mee naar Engeland.
Of het natuurlijk 100% sluitend is geweest weet ik niet maar de cameraploegen logeerden voor de deur.

dinsdag 9 juni 2020 om 23:47
Dat Gerry de vermissing van zijn dochter vergelijkt met het hebben van een lege bankrekening, dat zegt alles voor mij.S-Meds schreef: ↑09-06-2020 23:39Dit is vijf weken later!!
bizar. Kate vertelt dat ze ontdekte dat Maddie weg was: I can not go into details about that. Waarom niet?
De eerste dagen voelde ze zich schuldig maar in het interview zegt kate dat dit overging omdat ze zo gesteund werken.
We dit grieve, but we need to be in control zegt Gerry. Dat zegt wel alles
In de commentaren onder de video staan ook rake uitspraken. "Deze mensen gedragen zich alsof ze een stuk bagage kwijt zijn."

dinsdag 9 juni 2020 om 23:47
ja toen was ze al weg. Kijk maar naar de verklaring van die Ierse familie. https://www.belfasttelegraph.co.uk/news ... 64036.htmlhollebollegijs schreef: ↑09-06-2020 23:39Waar het om ging is dat het onwaarschijnlijk is dat Maddie na 21.45 (begin etentje) in die kast heeft gelegen met vanaf 22.00 (na Kates alarm) diverse zoektochten door het appartement.
Wat hier echter niet vermeld wordt is dat die Ieren Gerry aanwezen als de man die ze hebben gezien.
uit de files; De verklaring van dhr. Smith
would like to state that the statement I made on 26th May 2007 in Portugal is correct. The description of the individual that I saw on 3rd May 2007 carrying a child is as follows. He was average build, 5 foot 10' in height, brown hair cut short, aged 40 years approximately. Wearing beige trousers and darkish top maybe a jacket or blazer. He had a full head of hair with a tight cut. This individual was alone. I saw Gerard McCann (sic) going down the plane stairs carrying one of his children on 9th September 2007 BBC news at 10 PM, I have been shown the video clip by Sergeant Hogan which I recognise. A clip I have seen before on the Internet. In relation to the video clips of Gerard McCann and the person I saw on 3rd May 2007 when I saw the BBC news at 10 PM on 9th September 2007 something struck me that it could have been the same person. It was the way Gerard McCann turned his head down which was similar to what the individual did on 3rd May 2007 when we met him. It may have been the way he was carrying the child either. I would be 60-80% sure that it was Gerard McCann that I met that night carrying a child.

dinsdag 9 juni 2020 om 23:48
er is een hele periode geweest dat ze hebben verzocht om rust. Ze verbleven toen niet meer in het resort en de media was er alleen als ze op tournee gingen. lees maar de verklaringen van de burenhollebollegijs schreef: ↑09-06-2020 23:41Absoluut, het was een mediacircus.
Zeggen de journalisten zelf ook, ze gingen zelfs mee naar Engeland.
Of het natuurlijk 100% sluitend is geweest weet ik niet maar de cameraploegen logeerden voor de deur.

dinsdag 9 juni 2020 om 23:51

dinsdag 9 juni 2020 om 23:54
In één van de scenario's is Maddie in die tas gestopt en heeft in die kast gelegen voordat ze naar een (tijdelijke) verstopplek op loopafstand gebracht is. Uiteraard was dit al vóór 22:00 uur toen Kate alarm sloeg.hollebollegijs schreef: ↑09-06-2020 23:06Dat kan niet, vrienden en politie hebben appartement direct doorzocht.
Er is meteen een zoektocht georganiseerd waarbij ook het personeel en gasten van het appartement hebben geholpen, binnen en buiten en in de omgeving
Het zou kunnen dat ze 25 dagen later nog in de Renault Scenic is overgeladen, maar toen werden ze 24 uur per dag gevolgd door de pers dus dat is niet erg waarschijnlijk. Misschien dat iets dat in aanraking met het lijkje is geweest is meegenomen in de auto.

dinsdag 9 juni 2020 om 23:56
Indirect geuroverdracht zou uitgesloten zijn.Blankepit schreef: ↑09-06-2020 23:54In één van de scenario's is Maddie in die tas gestopt en heeft in die kast gelegen voordat ze naar een (tijdelijke) verstopplek op loopafstand gebracht is. Uiteraard was dit al vóór 22:00 uur toen Kate alarm sloeg.
Het zou kunnen dat ze 25 dagen later nog in de Renault Scenic is overgeladen, maar toen werden ze 24 uur per dag gevolgd door de pers dus dat is niet erg waarschijnlijk. Misschien dat iets dat in aanraking met het lijkje is geweest is meegenomen in de auto.
woensdag 10 juni 2020 om 00:02
Dat is het beeld wat werd geschetst, het klopt echter niet.Blankepit schreef: ↑09-06-2020 23:54In één van de scenario's is Maddie in die tas gestopt en heeft in die kast gelegen voordat ze naar een (tijdelijke) verstopplek op loopafstand gebracht is. Uiteraard was dit al vóór 22:00 uur toen Kate alarm sloeg.

woensdag 10 juni 2020 om 00:07
Wat is daar raar aan?
Zodra die auto ging rijden, volgden meerdere motoren. Ik weet het natuurlijk niet 100% zeker maar ik denk niet dat ze ongemerkt met die auto erop uit konden trekken voor een paar uur.
woensdag 10 juni 2020 om 00:09

woensdag 10 juni 2020 om 00:10
Ok, maar vertrouw de Britse tabloids maar niet. Ze gingen zelfs mee aan boord van de vlucht naar Engeland en niet bescheiden.

woensdag 10 juni 2020 om 00:18
woensdag 10 juni 2020 om 00:51
We weten helemaal niet of er een ongeluk is gebeurd.S-Meds schreef: ↑09-06-2020 22:18alle deuren van je huurauto open zetten dag en nacht is heel bizar
maar juist de vondst van het DNA van maddie in die auto vertelt het verhaal
er is een ongeluk gebeurd en maddie overleed. misschien had ze slaapmedicatie gehad maar feit is dat ze alleen was gelaten en de mccanns verantwoordelijk waren voor haar dood. Ze verbergen het lichaam in de kast (hond) en Gerry verstopt het later die avond. Kijk naar de getuigenis van het Ierse gezin, die zagen een man met een slapend kind en wezen en herkenden later Gerry daarin. Ze verzinnen een scenario en maken een tijdlijn (op het kleurboek). Ze besluiten dat het op ontvoering moet lijken. Ze vernielen de jaloezieen en zetten het raam open. Ze vergeten het bed rommelig te maken. Ze besluiten dat ze het onvoeringsverhaal breeduit moeten meten om zo de politie van hun spoor af te halen. Kate belt de Sun en ze bellen belangrijker vrienden en politici. De verstopplek van het lichaam zit ze niet lekker. Ze proberen het onderzoek zo ver mogelijk van de plek te leiden. Vanaf het begin hebben ze al geroepen dat Maddie al de grens over kon zijn. De tournee door Europa volgt en alle tientallen sightings helpen ook. Maar de begraafplek is een risico, het is te dichtbij het resort. Ze halen het op en begraven het ergens diep in het natuurgebied in die omgeving.
Misschien is Maddie wel door toedoen van een van haar ouders overleden.
We hebben geen idee wat daar heeft plaats gevonden, alleen dat ze in het appartement gestorven is.
woensdag 10 juni 2020 om 08:45
Echt niet normaal. 3 weken na haar verdwijning!ikBedoelHetGoed schreef: ↑09-06-2020 23:47Dat Gerry de vermissing van zijn dochter vergelijkt met het hebben van een lege bankrekening, dat zegt alles voor mij.
In de commentaren onder de video staan ook rake uitspraken. "Deze mensen gedragen zich alsof ze een stuk bagage kwijt zijn."

woensdag 10 juni 2020 om 08:51
Volgens mij klopt dit niet. En ik vind het allemaal véél te toevallig. Dagenlang die autodeuren en klep open laten, een hond die lijkgeur ruikt aan de auto en sleutel (wéér toevallig bij de McCanns!), de McCanns die zeggen dat het door bedorven vlees of zelfs luiers van de tweeling komt, terwijl zij als artsen dondersgoed weten dat deze honden getraind om menselijke lijkgeur te detecteren.
Lichaamsvloeistoffen die waarschijnlijk van Maddie zijn in combinatie met die lijklucht. Precies de knuffel van Madeleine waar die lucht ook aan zit.
Toeval bestaat, maar in dit geval geef ik het 0,0001% kans dat het allemaal toeval is.