Leuk cadeau voor vriend?

03-11-2020 15:46 61 berichten
Begin december is mijn vriend jarig. We zijn 7 maanden bij elkaar en ik wil hem graag iets leuks geven. Voor zover ik weet heeft hij geen materiële wensen, dus ik wil hem graag een ervaring of activiteit geven. Daarbij vind ik het wel heel belangrijk om de corona regels zo goed en kwaad als het kan na te leven. Daarom dacht ik aan een hotelovernachting in eigen stad waar we naartoe kunnen fietsen. Op zich leuk, maar ik ben benieuwd of jullie forummers kunnen helpen aan iets anders of originelers?

Even kort over hem: hij staat voor veel dingen open, werkt in de IT, is redelijk sportief, is niet per definitie modebewust in die zin dat hij de trends volgt, houdt van koken / eten en uit eten gaan.

Edit: een budget. Dat maakt eigenlijk niet zo gek veel uit. Geen honderden euro's natuurlijk, maar of het nou 50 of 200 euro is maakt niet echt wat uit
Een slipcursus?
Skydiven?
Een hotelovernachting, met goed diner ter plekke, vind ik een erg leuk idee!
Waarom moet het persé origineler zijn? Het is eerste keer dat hij jarig is sinds jullie samen zijn, dus ik neem aan dat je dit niet al tig keer eerder hebt gegeven :)
Een trio met een sexy vriendin
VelvetVolvo schreef:
03-11-2020 15:52
Een trio met een sexy vriendin
Helaas is niemand zó sexy als ik, dus dat wordt m niet..
NO-seven schreef:
03-11-2020 15:51
Skydiven?
Vind ik ook wel een goed idee. Of indoor..
Ik zou wel iets achter de hand houden voor als die hotelovernachting en diner niet meer mogelijk zijn.

Zijn er geen digitale lessen in bijv koken wat hem interesseert? Een bepaalde keuken, bepaalde gang of bepaald dieet? En als het weer mag is skydiven of - iets truttiger misschien maar wel heel mooi, zeker in de lente of zomer bij zonsopgang - een ballonvaart ook een mooie ervaring
Alle reacties Link kopieren
ik vermoed, dat hotelovernachtingen ook meer restricties krijgen. Of dat leuk wordt? geen idee

Je kunt ook een model auto huren, waar hij erg op kikt, een oude porsche oid

en als de regels allemaal in deember nog erg strak zijn, is een prachtige maaltijd thuis laten komen, van een goed restaurant ook altijd leuk.
Ninx123 schreef:
03-11-2020 15:53
ik ben vanaf nu fan van jou!
Ninx123 schreef:
Je moet ook nooit een trio doen met iemand erbij die knapper is dan jezelf.

Maar met een leuke vriendin, die net iets minder knap is, dat zou hij vast wel geil vinden.
Ninx123 schreef:
:rofl: mooie reactie.
lilalinda schreef:
03-11-2020 15:55
ik vermoed, dat hotelovernachtingen ook meer restricties krijgen. Of dat leuk wordt? geen idee

Je kunt ook een model auto huren, waar hij erg op kikt, een oude porsche oid

en als de regels allemaal in deember nog erg strak zijn, is een prachtige maaltijd thuis laten komen, van een goed restaurant ook altijd leuk.
Ja zoiets zou ik nu ook aan denken.
Drie gangen dinner thuis laten bezorgen?
Ja mensen, dat diner thuis laten bezorgen vind ik ook een heel leuk idee!
Hier voor onze trouwdag een strandhuisje gehuurd en daar sushi laten komen.
Had ook alle brieven van de afgelopen jaren via e-mail verzameld in één document en er een boek van gemaakt met een foto van ons als kaft.
Veel plezier!

P.s. Of een mooie 'partybox' voor een 'nuit inoubliable' met massageolie/veertjes?
De eerste verjaardag van mijn vriend (nadat het ‘aan’ was) kreeg hij van mij een weekendje weg (2 nachten in een hotel). Het was geweldig! November, koud, grote schepen, prachtige luchten, mooie stranden, leuke restaurants en een goedkoop maar knus hotelletje.
Ik heb alleen het hotel met ontbijt betaald trouwens, hij stond erop de etentjes te betalen. Nu, 16 jaar later, hebben we het er nog steeds over.
Dus afgezaagd of niet, ik vind een hotel een heel goed plan. :D
Oh, en een massage mag nog wel. Misschien vindt hij dat fijn? Een voetmassage van een uur? Of thuis een masseur voor jullie samen? Erna samen lekker douchen en loom onder de wol...
ontvoer hem naar het hotel
wortelsoep schreef:
03-11-2020 16:06
Oh, en een massage mag nog wel. Misschien vindt hij dat fijn? Een voetmassage van een uur? Of thuis een masseur voor jullie samen? Erna samen lekker douchen en loom onder de wol...
Leuk idee! Of misschien wild onder de wol met champagne ;-)
kerst schreef:
03-11-2020 16:07
ontvoer hem naar het hotel
Ik loop tegen de limieten van mijn eigen kracht aan in dat geval
wortelsoep schreef:
03-11-2020 16:05
Hier voor onze trouwdag een strandhuisje gehuurd en daar sushi laten komen.
Had ook alle brieven van de afgelopen jaren via e-mail verzameld in één document en er een boek van gemaakt met een foto van ons als kaft.
Veel plezier!

P.s. Of een mooie 'partybox' voor een 'nuit inoubliable' met massageolie/veertjes?
Super lief met die verzameling van brieven!
Ninx123 schreef:
03-11-2020 16:02
Ja mensen, dat diner thuis laten bezorgen vind ik ook een heel leuk idee!
je kan ook zelf koken met hulp van Jonny Boer ( zie de Librije online! , duur maar wel tof
guppekop schreef:
03-11-2020 16:14
je kan ook zelf koken met hulp van Jonny Boer ( zie de Librije online! , duur maar wel tof
Oeh! ook leuk!
Doen jullie al aan geocachen?

www.geocaching.com

Misschien een kort abonnement cadeau doen en een dagje een leuke serie gaan cachen? Lekkere mand of rugzak mee met lunch en drinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven