Entertainment alle pijlers

zwanger in showbizzland

18-03-2009 18:18 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Viva heeft de lente in hun bol.. alle onderwerpen met 5000 of meer berichten zijn verwijdert?

Dus bij deze beginnen we over nieuw
hmmm de titties van Brad

En Harlow is idd ook een kjoetiepaai
Ik vind het maar niks, oorbellen bij zulke kleine kinderen als Emme van JLO.
The time is now
Milla Jovovich met Ever.

Kate Winslet met Mia en Joe.

Anouk Smulders bevallen van onze redactie

AMSTERDAM - Model en presentatrice Anouk Smulders is vrijdagnacht bevallen van haar tweede kindje.

Het meisje heet Bo Lily Josslyn. Volgens RTL Boulevard moeten moeder en dochter nog even in het ziekenhuis blijven.

Anouk is getrouwd met paparazzo Edwin Smulders. Ze hebben samen al een zoontje van drie: Max
quote:toffifee schreef op 30 mei 2009 @ 13:09:

Dat moet een zware bevalling geweest zijn
zou pa met de camera beaver shots gemaakt hebben? gelijk op de loer liggen met de camera
---29/05 Angeline Jolie zou opnieuw zwanger zijn. Wie de vader van het kind is, zou nog niet duidelijk zijn. Dat melden de Amerikaanse media.

De 33-jarige actrice heeft al zes kinderen, waarvan er drie geadopteerd zijn. De vader van haar drie biologische kinderen is acteur Brad Pitt. Het koppel liet onlangs nog uitschijnen dat een nieuw kind welkom is. "Onze kinderen zijn fantastisch. We zouden graag nog een kindje krijgen, dus wie weet…", zei Pitt.

Volgens een vriend van het koppel zou Jolie nu opnieuw zwanger zijn, maar er is wel een probleem: "Ze willen het nog niet bekend maken omdat ze niet weten wie de vader is. Brad en Angie hebben al even geen seks meer gehad, dus nu zijn ze aan het uitzoeken wie de vader kan zijn. Dan pas zal Angie het nieuw bekendmaken."---
Het is natuurlijk de vraag of het waar is, maar als ze niet weet wie de vader is....lijkt me dat het huwelijk dan voorbij is.
Ik heb geen hotline met die twee, maar het lijkt me dat al die verhalen als zou het niet meer gaan, gewoon roddels zijn. Er verschijnen nog altijd leuke foto's van die twee met hun kinderen. De roddelpers zou de roddelpers niet zijn als zouden ze van een mug een olifant maken. En al die zogenoemde insiders geloof ik ook niet.
quote:josephine69 schreef op 30 mei 2009 @ 13:28:

[...]

Dat moet een zware bevalling geweest zijn snap niet dat ze maar zo'n klein artikeltje heeft in de Telegraaf. Destijds werd er aan de octomama meer aandacht besteedt.
quote:Christiane04 schreef op 30 mei 2009 @ 20:54:

Ik heb geen hotline met die twee, maar het lijkt me dat al die verhalen als zou het niet meer gaan, gewoon roddels zijn. Er verschijnen nog altijd leuke foto's van die twee met hun kinderen. De roddelpers zou de roddelpers niet zijn als zouden ze van een mug een olifant maken. En al die zogenoemde insiders geloof ik ook niet.Ik denk dat het voor hun carriere en image goed is als ze nog steeds gezien worden als one happy family. het zouden de eerste niet zijn die op maandag nog knuffelend en in love op een feestje staan en die woensdag bekent maken dat ze gaan scheiden want het kan echt niet meer.
Zag laatst nog op, ik denk, PerezHilton, dat ze hartstikke lam gefotografeerd was op een feestje. Lijkt me niet dat je dan zwanger bent? Althans mag toch hopen van niet..
Ik zat gisteren te kijken naar beelden van Pinkpop. Daar was Jacqueline Govaert met haar zoontje Billy. Ik zei al eerder dat de oortjes van het ventje een tikkie laag staan, maar nu viel het me weer enorm op....

Kan er nog geen foto van vinden.
Jennifer Hudson Is Pregnant.

Grammy-winning singer and Oscar-winning actress Jennifer Hudson can add mom-to-be to her resume after a weekend baby shower in her honor was held in downtown Chicago, the Chicago Tribune reports.

Another paper, the Chicago Sun-Times, reports Jennifer is seven months along.

quote:dalida schreef op 01 juni 2009 @ 08:21:

Jennifer Hudson Is Pregnant.Wat leuk voor haar! Zeker na alle ellende die ze heeft meegemaakt.
Charlotte Church met vriend en kids Ruby en Dexter
CNN) -- The daughter of actor Billy Bob Thornton has been arrested in Florida on charges of child neglect resulting in the death of an infant, police said Sunday.

Friday's arrest of Amanda Brumfield stemmed from an incident in which a child fell, said Officer Lee Stevens of the Ocoee, Florida, police. No other details were available Sunday.

Thornton's publicist, Arnold Robinson, said the actor is estranged from his daughter "and has had no contact with her for quite some time."

"When informed about this situation, he [Thornton] commented that, 'Anytime a baby's life is lost is an unimaginable tragedy and my heart goes out to the baby's family and loved ones,' " Robinson told CNN in a written statement.
quote:misschicken schreef op 01 juni 2009 @ 07:44:

Ik zat gisteren te kijken naar beelden van Pinkpop. Daar was Jacqueline Govaert met haar zoontje Billy. Ik zei al eerder dat de oortjes van het ventje een tikkie laag staan, maar nu viel het me weer enorm op....

Kan er nog geen foto van vinden.Ik heb het ook gezien, ik vond dan zijn oortjes niet overdreven laag staan als wel groot en bobbelig. Geen schattige kleine baby-oortjes i.i.g.
Wearing floral frocks, Geri Halliwell and daughter Bluebell Madonna, 3, were snapped strolling in sunny London on Friday.

Hugh Jackman and 3-year-old daughter Ava Eliot stop for a second on the sidewalk to fix an errant zipper on the way to dinner on Friday evening in Manhattan.

While Angelina Jolie and family are on Long Island in New York while she shoots Salt, middle son Pax Jolie-Pitt has been photographed around town sporting some cool new sneaks from Graffeeti.

Whoa mama! Due this week with her baby girl, Kelly Rutherford stocks up on feminine finds for her newborn - and shows off her full-term belly in a pretty silk dress - at the Beverly Hills lola et moi store on Thursday.

Actress Halle Berry totes daughter Nahla Ariela, 14 months - and her simian stuffed animal! - as the pair leave a friend's home in Los Angeles on Sunday.

Nicole Kidman To Adopt Vietnamese Baby?

Baby rumors are swirling about the 41-year-old Aussie actress. Hollywood is buzzing that she is pregnant.

Meanwhile, Dang Minh Dao, deputy of the Department of International Adoption at the Ministry of Justice in Hanoi told Australia's New Idea magazine: 'Yes, Nicole Kidman wants a baby from Vietnam. We've been approached by the American Embassy. This is very sensitive information. We are keeping it closed.'
Jessica Alba en Honor.

Sasha Schreiber's Sweet Treat.

Alexander 'Sasha' Pete Schreiber cools down with a soft-serve cone - with sprinkles! - while Naomi Watts and Liev Schreiber look on during a steamy Saturday in New York City.

Forget that toy car! 16-month-old Harlow Madden finds a cozier ride in mom Nicole Richie's arms while out for a lunch at the Cheesecake Factory with dad Joel Madden on Sunday in Pasadena, Calif.

Renzo en Mara in blijde verwachting

AMSTERDAM - Een vurige wens gaat in vervulling voor Hans Kazàn. De 56-jarige goochelaar wordt opa.

„Renzo en Mara verwachten begin december hun eerste kindje”, vertelt Hans trots vanuit Spanje, waar hij permanent woont. „Mijn vrouw Wendy en ik zijn in de wolken.”

Omdat Mara als assistente optreedt in de shows van Magic Unlimited, dat zij met Renzo en Hans’ andere zoon Oscar vormt, moest Hans spoorslags op zoek naar een vervangster. „Er staan al veel optredens gepland in onder andere Frankrijk, Nederland, België en Spanje. Gelukkig hebben we onze dochter Lara bereid gevonden om tijdens het zwangerschaps- en bevallingsverlof van Mara in te vallen”, zegt hij. „Sinds een paar maanden is Lara al aan het repeteren. Vanaf eind augustus neemt ze het stokje bij Magic Unlimited volledig over.”

Mara voelt zich fantastisch, vertelt de aanstaande opa. „En nu is het afwachten totdat het buikje gaat groeien”, glimt hij trots. „Voorlopig zal er dan ook niet worden getrouwd. Renzo gaan nu een nog diepere verbintenis met elkaar aan. En daar is de hele familie Kazàn hartstikke trots op!”
quote:toffifee schreef op 30 mei 2009 @ 13:09:

AMSTERDAM - Model en presentatrice Anouk Smulders is vrijdagnacht bevallen van haar tweede kindje.

Het meisje heet Bo Lily Josslyn. Volgens RTL Boulevard moeten moeder en dochter nog even in het ziekenhuis blijven.

Anouk is getrouwd met paparazzo Edwin Smulders. Ze hebben samen al een zoontje van drie: Max

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven