Queen Elizabeth ❤️ overleden

08-09-2022 14:47 2823 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees dat het niet goed gaat met koningin Elizabeth. Ik zag haar deze week op tv toen de nieuwe premier langskwam en je zag dat ze donkere vlekken op haar handen had.

Nu lees ik dat ze onder verscherpt medisch toezicht staat en dat prins Charles en prins William naar haar onderweg zijn.

Dat klinkt niet goed. Ze ziet er op beelden vaak uit als een lief omaatje maar het is een taaie denk ik. Had medelijden met haar toen prins Philip stierf. Vond de begrafenis mooi om te zien. Hoe stijf dat allemaal gaat in Engeland.

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor. Zit alleen op mijn werk en was het nieuws aan het lezen. Normaal zou ik dan een opmerking tegen mijn collega hebben gemaakt van goh het is wat he met de koningin van Engeland. Mijn collega is alleen nu op vakantie dus nu zet ik het hier maar neer ;-).
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-09-2022 20:28
Reden: We hebben de titel aangepast naar eentje passend aan de huidige situatie. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
0.00% gewijzigd
Op IG zijn nu beelden te zien van de bezoeken in Wales door Charles en Camilla.
Ze hebben de tekstberichtjes die ze erbij hebben gezet zowel in het Engels als in het Welsh gezet.

Anne is in Glasgow, Edward en Sophie zijn in Manchester en Kate en William in Sandringham.
Ze vliegen al dan niet letterlijk van hot naar her om zoveel mogelijk de tekenen van eer zoals bloemenzee of speciale gedenkingen bij te wonen.
Wat zullen deze mensen straks helemaal na alles afgepeigerd zijn.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Star⁴ schreef:
16-09-2022 17:24
David Beckham heeft gewoon 12 uur in de rij gestaan :worship:
:flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
16-09-2022 19:23
:flirting:
Every inch a gentleman zolang hij maar niet gaat praten :biggrin:
Ik zou willen dat je tijd voor me inschenkt. Sholeh
Joppie schreef:
16-09-2022 19:29
Haha, ja, hij moet mooi zijn en zijn mond houden
Joppie schreef:
Haha, ja, echt hè. :biggrin:
Ik zie nu op de bbc hoe de kinderen van de koningin bij de kist waken. Ik vraag me af: wat zouden ze al die tijd denken? Mooi hoor die tradities.
Joppie schreef:
Onjuist.
Die man heeft een prachtige stem.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Subnautica schreef:
16-09-2022 20:52
Ik zie nu op de bbc hoe de kinderen van de koningin bij de kist waken. Ik vraag me af: wat zouden ze al die tijd denken? Mooi hoor die tradities.
Hoelang gaan ze daar staan?
Joppie schreef:
16-09-2022 20:57
15 minuten.

Een groot deel van de rest van de familie staat op een van de bordessen.
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire." -Voltaire
Joppie schreef:
16-09-2022 20:57
Ze gaan alweer zie ik. Zijn niet lang geweest.
Ik zie dat ze nu vertrekken.
Al 42 rouwenden naar het ziekenhuis gebracht met oa hoofdwonden door flauwvallen.
En twee vrouwen zouden seksueel misbruikt zijn.
Een 19 jarige man is hier vandaag voor bij de rechtbank geweest
Dit geeft wel een andere kijk op dit onderwerp https://m.youtube.com/watch?v=Pzek8B-SDvQ
en https://m.youtube.com/watch?v=E0l6oify2o8
feow schreef:
16-09-2022 20:56
Onjuist.
Die man heeft een prachtige stem.
Beetje hoog, maar wel mooi accent

Die man kan bij mij sowieso niets fout doen :love:
goedzo schreef:
16-09-2022 21:16
Dit geeft wel een andere kijk op dit onderwerp https://m.youtube.com/watch?v=Pzek8B-SDvQ
en https://m.youtube.com/watch?v=E0l6oify2o8

Ik vond dit een beetje flauw. Hier hebben ook rijenlang mensen gestaan om prins Claus de laatste eer te bewijzen.
Such fun!1
Bbc staat weer aan kopje thee er bij .
Mooi al die verhalen van mensen waarom ze hun respect willen betonen .
Had het er net met man over wij hebben Koningin Juliana koningin Beatrix en koning Willem-Alexander al mee gemaakt en zelfs de kans dat we nog mee maken dat Amalia gekroond gaat worden . Daar hebben ze al die tijd alleen Elizabeth meegemaakt blijft bijzonder .
Joppie schreef:
16-09-2022 09:16
Ja Andrew is tuig van de richel🤢
En Harry is volgens mij vooral erg zoekende naar zijn eigen ik, verwerking van alle ellende in zijn leven en staat erg onder invloed van Meghan
Wat een onzin over Harry. Hij is geen kleuter.
muts87 schreef:
16-09-2022 11:52
Of haar schoonvader nou koning is of niet, ze zou sowieso de vuile was niet meer buiten moeten hangen.
En verder moet ze lekker met haar leven doen wat ze wil. Monarchie is een Middeleeuws instituut waar zij verder niets meer mee heeft.
Gelukkig bepaalt niemand voor een ander wat die 'zou moeten'. Daar zijn namelijk helemaal geen regels voor. Ik vond het verfrissend dat Harry en Meghan eerlijk vertelden hoe zij hun tijd als lid van het koningshuis hebben beleefd.

Met je laatste zin ben ik het eens.
The queuetime is now 24 hours :O
Positive_vibes schreef:
15-09-2022 21:54
Ze heeft daar toen ook zelf gewoon over gezegd dat ze op een wedding diet was en dat ze behoorlijke druk voelde.

Lijkt me alleen maar menselijk. We worden allemaal doodgegooid met maatschappelijke druk over hoe je eruit ‘moet’ zien. En dan is zij de aangetrouwde jonge vrouw van de troonopvolger wiens elke stap gevolgd en geportretteerd wordt en die zelfs uren na een bevalling weer bevallig op de stoep moet staan… Je zou van minder helemaal gestoord worden.
Toch die sociale druk dus. Ik vond haar er op haar bruiloft ook echt onzettend mager uitzien. Begrijp ook niet waarom, want op je bruiloft wil je er op je mooist uitzien. Niet op je dunst. Dat die twee hetzelfde zijn in je hoofd betekent eigenlijk al dat er iets niet goed gaat. Jammer dat ze het ongezonde schoonheidsideaal uit de haute coutureblaadjes geïnternaliseerd heeft.
Yildizlar2 schreef:
17-09-2022 08:37
The queuetime is now 24 hours :O
Nee ik zou het er niet voor over hebben. Heb al respect voor David Beckham die er 12 uur stond.
Lachattenoir schreef:
17-09-2022 08:32
Wat een onzin over Harry. Hij is geen kleuter.
Ik zeg ook volgens mij, zet het niet meer als een feit. Het kan onzin zijn maar ik zie wat ik zie of denk te zien.
Als je volwassen bent kun je nog steeds zoekende zijn en onder invloed van iemand
Gelukkig geen regen, want zo te zien koud

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Voor het eerst dat ik achterkleinkinderen aanwezig zie, ben benieuwd wat er maandag gaat gebeuren

Afbeelding

Afbeelding
Even om terug te komen op de stoet van woensdag, mijn baas was zo enthousiast dat ze het kantoor dicht gooide zodat we allemaal konden gaan kijken. Een paar uur rijen dik gestaan in Westminster in de brandende zon, er vielen wel een paar mensen flauw, maar die stonden er ook al van ‘s ochtends vroeg.

Het was wel een interessante vorm van team building… uiteindelijk niet echt iets van de kist gezien omdat het zo druk was maar het was wel indrukwekkend om mee te maken. Vooral de stilte en Big Ben die af en toe een sombere ‘doooong’ liet horen was echt kippenvel. Op de terugweg naar kantoor heb ik wel de hele stoet terug zien komen en ook de gun carriage zonder de kist.

Maar ik heb wel genoeg meegemaakt nu om niet ook nog een dag in de kou in de rij te staan! Wel typisch Brits ook om van in de rij staan een hele gebeurtenis te maken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven