Ergernissen in de supermarkt deel 4

24-08-2019 13:59 1942 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat deel 3 vol is, gaan we hier verder!

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Lady*Voldemort schreef:
16-03-2025 09:56
Ik zal wel weer een ongeneeslijke smeerpijp zijn, maar ik verorber met vrij grote regelmaat voedsel uit zo'n bak en ik ben er nog nooit ziek van geworden.
Ja ik ook hoor. Je wil ook niet weten wat ze met je eten doen in een restaurant/ hotel etc. Daar zitten ook wel eens mensen aan hun neus oid en dan aan je broodje ;)
Voor iedereen een groene tuin
Lemon schreef:
16-03-2025 10:56
Goed voor de weerstand, al pak ik (met de tang!) vaak wel een broodje dat meer achter in die bak ligt
Ik pak ze met het zakje om mijn hand, want met die tang heb ik altijd ruzie. En als er nog maar twee liggen die ik toch allebei wil hebben pak ik ze zelfs zonder zakje :proud:
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Jujubee schreef:
16-03-2025 10:58
Tja, ik heb helaas dankzij corona al een flut immuunsysteem dus ik blijf er maar ver uit de buurt.
Begrijpelijk en dan is het goed dat je een alternatief kunt kiezen met de verpakte broodjes om thuis af te bakken.
xiongmao schreef:
15-03-2025 10:56
Mijn ergernis is de ah wifi, die valt continu weg en dan kan je dus niet scannen. Ik heb het opgegeven en scan nu zelf bij de kassa ipv al tijdens het winkelen.

Heb je geen internetbundel?
TAFKAPML
Lady*Voldemort schreef:
16-03-2025 11:00
Ik pak ze met het zakje om mijn hand, want met die tang heb ik altijd ruzie. En als er nog maar twee liggen die ik toch allebei wil hebben pak ik ze zelfs zonder zakje :proud:
Oh, dat is wel een slim plan, want ik vind die tang ook iedere keer weer een uitdaging.

Ik vind het systeem bij de Lidl wel slim. Daar schuif je het broodje met een soort schepje uit een bak en kun je het pas daarna pakken. De bakken zijn aan de zijkant zodanig afgesloten dat de broodjes er wel uit, maar je hand er niet in kan.
Juultje schreef:
13-03-2025 08:35
Vakkenvullers (mijn kinderen en aanhang ;-) ) vinden dit ook superirritant.

Ik was van de week op zoek naar selderij in een pot, van die witte sliertjes, maar dat had mijn ah niet. Bestaat dat nog wel?

En ik hou van augurken, lekker op een boterham met ham of kaas. Ik ben (nog) geen 50, dochter houdt er ook van en is zeker geen 50 en ook niet zwanger.
Niet bij AH geloof ik maar wel bij jumbo
https://www.jumbo.com/producten/kuhne-s ... -522963POT
love2dance schreef:
16-03-2025 11:20
Niet bij AH geloof ik maar wel bij jumbo
https://www.jumbo.com/producten/kuhne-s ... -522963POT
Dan ga ik daar eens kijken binnenkort.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ik had gisteren ook een enorme ergernis in de appie. ik zag een snoeppapiertje op de grond liggen!
Lemon schreef:
16-03-2025 11:13
Oh, dat is wel een slim plan, want ik vind die tang ook iedere keer weer een uitdaging.

Ik vind het systeem bij de Lidl wel slim. Daar schuif je het broodje met een soort schepje uit een bak en kun je het pas daarna pakken. De bakken zijn aan de zijkant zodanig afgesloten dat de broodjes er wel uit, maar je hand er niet in kan.
Bij Duitse supermarkten hebben ze vaak plastic handschoentjes liggen, om broodjes te pakken. Wel hygiënisch maar niet echt milieuvriendelijk
Voor iedereen een groene tuin
grenada schreef:
16-03-2025 11:42
ik had gisteren ook een enorme ergernis in de appie. ik zag een snoeppapiertje op de grond liggen!
En toen heb je dat opgeraapt en in de vuilnisbak gedaan?
Je hoeft niet overal iets van te vinden.
grenada schreef:
16-03-2025 11:42
Jeetje! Meteen de vestigingsmanager erbij gehaald zeker?
(Herman Finkers)
Lemon schreef:
16-03-2025 10:56
Goed voor de weerstand, al pak ik (met de tang!) vaak wel een broodje dat meer achter in die bak ligt
Ik vraag me altijd af hoe vaak die tang echt schoon wordt gemaakt.
Ik pak echt nooit wat uit graaibakken. Brrrr.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Ik heb dat meer met de karretjes. In corona-tijden werden die regelmatig gewassen door de supermarkt, maar ze worden nu steeds viezer.
Lemon schreef:
16-03-2025 12:55
Ik heb dat meer met de karretjes. In corona-tijden werden die regelmatig gewassen door de supermarkt, maar ze worden nu steeds viezer.
Dat wassen stelde ook niet veel voor hoor, tenminste niet bij 'mijn' Appie. Eén sprietsje desinfecteer over de beugel, een veegje met een viezig lapje en dat was het wel.
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
16-03-2025 13:00
Dat wassen stelde ook niet veel voor hoor, tenminste niet bij 'mijn' Appie. Eén sprietsje desinfecteer over de beugel, een veegje met een viezig lapje en dat was het wel.
Ik ben toch altijd vies van de karretjes en mandjes in de supermarkt . Heb altijd ontsmetting zeep in de auto liggen ook al voor de corona.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Lady*Voldemort schreef:
16-03-2025 13:00
Nee, hier kwam regelmatig een soort mobiele wasstraat waar al die karretjes doorheen gingen.
Zoiets: https://cleanshopping.nl/mobiele-wasstraat
Daar kwamen ze wel echt schoon uit.
lemon wijzigde dit bericht op 16-03-2025 13:03
0.34% gewijzigd
Lemon schreef:
16-03-2025 12:55
Die waren altijd al te goor. De Dirk hier spant de kroon, de manies zijn zo enorm ranzig, zelf een varken wil daar niet uit eten.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Lemon schreef:
16-03-2025 13:03
Nee, hier kwam regelmatig een soort mobiele wasstraat waar al die karretjes doorheen gingen.
Zoiets: https://cleanshopping.nl/mobiele-wasstraat
Daar kwamen ze wel echt schoon uit.
Dat zie ik hier nog steeds af en toe.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Juultje schreef:
16-03-2025 13:47

Bij ons ook.

Maar na een (halve) dag zijn de handgrepen natuurlijk al weer vol bacteriën. Voor het oog schoon, dat wel.
TAFKAPML
Purrmaid schreef:
16-03-2025 11:05
Moet je niet verplicht op het netwerk van de supermarkt voor zelfscannen?

Wat ik irritant vind zijn die bakjes waar de appeltaart van AH in zit. Die sluiten niet goed af waardoor ze in de winkel vaak al open staan. Bah
Juultje schreef:
16-03-2025 13:47
Aan de karretjes te zien, is die hier al heel lang niet meer geweest.
Purrmaid schreef:
16-03-2025 11:05
Ja heb ik, maar voor de zelfscan moet ik op hun interne wifi anders werkt het niet. Al begin ik daar nu aan te twijfelen. Volgende keer eens proberen.
Lemon schreef:
16-03-2025 15:34
Aan de karretjes te zien, is die hier al heel lang niet meer geweest.
Hier ook niet, maar aangezien verreweg de meeste boodschappen verpakt zijn zal het mijn tijd wel duren.
Oh ja, en ik laat de boel sinds kort wekelijks bezorgen, dat scheelt ook een jas. Hoewel je natuurlijk ook maar nooit weet wat die gasten in het distributiecentrum allemaal uitspoken met die kratten en zo.
(Herman Finkers)
Lemon_Pledge schreef:
16-03-2025 15:26
Moet je niet verplicht op het netwerk van de supermarkt voor zelfscannen?

Wat ik irritant vind zijn die bakjes waar de appeltaart van AH in zit. Die sluiten niet goed af waardoor ze in de winkel vaak al open staan. Bah
Maar er gaan toch geen mensen met hun vingers aan die taart zitten als de deksel niet helemaal sluit? En als ze daar mee klaar zijn de deksel weer zo netjes mogelijk terugzetten?
Appletje schreef:
16-03-2025 16:08
Maar er gaan toch geen mensen met hun vingers aan die taart zitten als de deksel niet helemaal sluit? En als ze daar mee klaar zijn de deksel weer zo netjes mogelijk terugzetten?
Nee lijkt mij ook niet. Maar het is wel irritant, want die bakjes gaan ook gerust open in je tas en dan liggen je appelflappen open en bloot verspreid tussen je andere boodschappen, al dan niet geplet en dan zitten al je potten pindakaas en pakjes aardappelpuree onder de appelprut.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 16-03-2025 16:27
10.40% gewijzigd
(Herman Finkers)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven