Entertainment alle pijlers

Een huis vol MET SPOILERS (dus alles mag)

29-08-2023 08:54 194 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk een huis vol via npo start vooruit. Dit topic is bedoeld om lekker te kleppen en te roddelen over de afleveringen. Als je nog via de tv kijkt dan zou ik hier niet mee komen lezen om te voorkomen dat je alle spoilers ongewild toch leest.

Dus dames (en heren) brand maar los!!!
poohtjesschrijft schreef:
17-03-2025 12:44
Toch niet in de Jelies sekte he ?
Ik zag ze eerst in een huis bij de kust, maar toen er werd gezegt dat ze naar Cañada del Trigo gingen, heb ik gezien dat het niet meer dan 200 inwoners heeft en ligt 15 min van Pinoso.
Ik weet niet of ze in dezelfde sekte zitten maar ik snap niet waarom je uit Nederland weggaat en je gaat naar een dorp waar allemaal Nederlanders wonen.

Of misschien wonen ze daar niet en wonen ze ergens helemaal ver weg, maar dat denk ik niet.
17-03-2025 12:44
Toch niet in de Jelies sekte he ?
Ik denk van niet, ze zijn van hun geloof afgestapt.
#doeslief
Ik zag wel op de insta van de verleg dat Pim weer een week naar nl is om te werken, dus hij heeft in Spanje nog geen werk dan tot nu toe.
Popcorn schreef:
17-03-2025 13:27
Ik zag wel op de insta van de verleg dat Pim weer een week naar nl is om te werken, dus hij heeft in Spanje nog geen werk dan tot nu toe.
Zo eenvoudig is het in die regio ook niet om een baan te vinden , zeker als je de taal niet spreekt
Ik vind het wel echt bijzonder dat vader Verleg dan weer 6 weken in NL zit, terwijl zij al die tijd met 5 kleine kinderen zit in een oord waar niks gebeurt. Zij spreekt dus 6 weken lang nauwelijks een volwassene, behalve dat ze af en toe met mensen zal bellen en ze zit met vijf kinderen die hun ei nauwelijks kwijt kunnen. Ik zou er echt voor bedanken. Sowieso vind ik hem een zak hooi; onderneemt zij die hele reis in haar eentje, met vijf kinderen, min of meer midden in de nacht, en dan vergeet hij ontbijt in huis te halen. Sorry hoor, maar wat voor kleuter ben je dan?
Ja dat vond ik echt heel erg dat hij geen ontbijt kon regelen!! Had hij een smoes over die bkr registraties ofzo of ander papier werk wat geregeld moet worden maar daar hadden ze elkaar al over de telefoon over gesproken… heel erg apart ja dat hij geen half uur kon vinden om even fatsoenlijk eten in huis te hebben.
17-03-2025 13:56
Zo eenvoudig is het in die regio ook niet om een baan te vinden , zeker als je de taal niet spreekt
Ja daarom vind ik het echt zo onvoorbereid. Zonder een zak geld , een buffertje te hebben om dan met je vrouw en kinderen naar een ander land alvast te gaan wetende dat je nog lang zelf weer terug moet
Caresse en Arie zijn leuke schoonkinderen!
Popcorn schreef:
17-03-2025 14:49
Ja dat vond ik echt heel erg dat hij geen ontbijt kon regelen!! Had hij een smoes over die bkr registraties ofzo of ander papier werk wat geregeld moet worden maar daar hadden ze elkaar al over de telefoon over gesproken… heel erg apart ja dat hij geen half uur kon vinden om even fatsoenlijk eten in huis te hebben.

Ja eens hoor , hoe moeilijk is het om even wat brood, eitjes/ beleg en wat te drinken te halen . Hij heeft vast zitten te gamen tot diep in de nacht of zo.
Popcorn schreef:
17-03-2025 13:27
Inmiddels werkt hij fulltime, is later in een aflevering te zien. Er werd gezegd dat hij in het callcenter van een Nederlandse internetprovider werkt. Zal dan Odido of KPN zijn denk ik, want die hebben beide vestigingen in Spanje. Pim vertelde dat hij een klant aan de telefoon had de boos was omdat het geluid van zijn tv niet harder wilde, toen Pim zei dat ze niets met de tv te maken hebben maar alleen met de internetverbinding had de klant gevraagd waar is jullie kantoor want dan kom ik langs waarop Pim reageerde: In Spanje :biggrin: :biggrin: :biggrin: Misschien dat hij voor zijn werk even een weekje naar Nederland moest. Een kennis van mij werkt voor KPN in Spanje en moet ook af en toe naar Nederland voor extra training/cursus.
Hij is niet lang na hun vertrek weer naar Nederland teruggegaan om geld te verdienen. In zijn oude baan als docent.

Tijdens zijn afwezigheid heeft Melissa en kinderen hun intrede in het huis gedaan. Daar was hij niet bij.

Toen hij zich later weer bij zijn gezin in Spanje heeft gevoegd heeft hij daar een baan in een callcenter aangenomen.
Man man man, Melissa heeft geen 5, maar 6 kinderen. Wat een vervelende kleuter is die vent zeg :facepalm:
...
Zag gister een aflevering dat hij zei dat hij een kort nachtje had gehad omdat hij aan het gamen was geweest.

Melissa wilde een muurtje verven. Hij had beter gelijk de kinderen mee naar buiten kunnen nemen. De kleine Thijmen had verf op z’n lippen en misschien wel in z’n mond.
In een artikel dat vandaag in het AD staat vertelt Pim dat hij op afstand werkt voor een bedrijf dat eindtoetsen voor de basisschool maakt en dat hij daarom soms naar Nederland moet. Dus hij werkt kennelijk niet meer voor dat callcenter.
Popcorn schreef:
20-03-2025 16:56
Zag gister een aflevering dat hij zei dat hij een kort nachtje had gehad omdat hij aan het gamen was geweest.

Melissa wilde een muurtje verven. Hij had beter gelijk de kinderen mee naar buiten kunnen nemen. De kleine Thijmen had verf op z’n lippen en misschien wel in z’n mond.
Ja dat van dat gamen stond hier al. Maar wat zo raar is waarom vind zij dat allemaal oké? Jesus echt, beetje peper in die #€%% kinderen heb je toch samen? Hij kan toch wel iets doen, tot nu alleen van die verhalen vertellen...
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
LisaMarie schreef:
21-03-2025 16:39
Ja dat van dat gamen stond hier al. Maar wat zo raar is waarom vind zij dat allemaal oké? Jesus echt, beetje peper in die #€%% kinderen heb je toch samen? Hij kan toch wel iets doen, tot nu alleen van die verhalen vertellen...
Hij zegt vaak over zichzelf dat hij er slecht in is…. Over verschillende dingen.
In het begin van de afleveringen zei Melissa een keer: niet zo onzeker over jezelf denken.

Ik weet niet wat het is…
Koffieleut123 schreef:
21-03-2025 11:30
In een artikel dat vandaag in het AD staat vertelt Pim dat hij op afstand werkt voor een bedrijf dat eindtoetsen voor de basisschool maakt en dat hij daarom soms naar Nederland moet. Dus hij werkt kennelijk niet meer voor dat callcenter.
Of hij heeft 2 banen. Voor dat callcenter kan hij ook vanuit huis werken.
Koffieleut123 schreef:
21-03-2025 11:30
Zou goed kunnen natuurlijk.
De opnames waren van vorige zomer (gezien het seizoen op de camping van de Kraantjes tenminste).
LisaMarie schreef:
21-03-2025 16:39
Misschien jans worstenbroodje van deze week in z'n #€%%
#doeslief

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven