Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 1517 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Mimali schreef:
23-03-2025 08:58
Voor mij hoeft dat idd ook niet ,selfie's sturen, maak ze zelf ook niet amper van mezelf..
Wat heb je nu terug gestuurd?🙈

Nou wie weet komt het dan uit onverwachte hoek met een oude bekende haha..

Zou ik zeker doen, en zeker als het dichtbij is..

Hier nog steeds stil op de apps, en ik heb echt wel weer zin om iemand leuks tegen te komen maar helaas..
Nou, ik heb eigenlijk niet gereageerd op de selfie en eroverheen gekletst 🙈

Die vriend van vroeger heeft al een reactie teruggestuurd zie ik net. Wel beetje gekkig, maar ben ook benieuwd.

En heb die andere man ( de niet chatter) toch een reactie weer teruggestuurd.

Welke app zit je? Ik zit op Bumble maar wel betaald zodat je je likes kan zien. Ik kijk dan alleen naar gegeven likes en scroll verder niet.
Maar er zit echt bizar weinig tussen hoor. Ik wilde eigenlijk alweer mijn account verwijderen.
@Pupke, dat klinkt inderdaad niet goed. Ik zou ook niet meer reageren nu.
En stel dat hij echt lijdt aan mannengriep dan moet je hem sowieso cancelen 🤣
Peertjes schreef:
23-03-2025 09:21
Nou, ik heb eigenlijk niet gereageerd op de selfie en eroverheen gekletst 🙈

Die vriend van vroeger heeft al een reactie teruggestuurd zie ik net. Wel beetje gekkig, maar ben ook benieuwd.

En heb die andere man ( de niet chatter) toch een reactie weer teruggestuurd.

Welke app zit je? Ik zit op Bumble maar wel betaald zodat je je likes kan zien. Ik kijk dan alleen naar gegeven likes en scroll verder niet.
Maar er zit echt bizar weinig tussen hoor. Ik wilde eigenlijk alweer mijn account verwijderen.
Haha slim..

Lijkt me ook gek ja als je een bekende dan via een site tegenkomt..

Als je hem leuk genoeg vind zou ik zeker een koffie date of iets doen, in de buurt kost niet veel tijd en dan weet je het maar..

Ik zit op Lexa, Tinder en Breeze..
Lexa maand abonnement gehad niks opgeleverd, Tinder zie je ook onbetaald wie jou geliked heeft van degene die je tijdens het swipen tegen komt ..
En Breeze nog niks leuks gezien..
Bumble ook weleens gehad ook niet veel soeps..

Nou jij hebt toch 3 opties lopen noem dat maar weinig🤣
Peertjes schreef:
23-03-2025 09:21
Welke app zit je? Ik zit op Bumble maar wel betaald zodat je je likes kan zien. Ik kijk dan alleen naar gegeven likes en scroll verder niet. Maar er zit echt bizar weinig tussen hoor. Ik wilde eigenlijk alweer mijn account verwijderen.
Ik zit ook op Bumble (onbetaald) maar vind het aanbod echt heel karig en je bent zo door je likes heen! Ik zit ook nog op Tinder, wel heel veel aanbod maar weinig mannen kunnen praten haha. En wat betreft mijn ‘date’: Ik ga ook niets meer sturen hoor, helemaal geen zin in haha.
Pupke schreef:
23-03-2025 10:01
Ik zit ook op Bumble (onbetaald) maar vind het aanbod echt heel karig en je bent zo door je likes heen! Ik zit ook nog op Tinder, wel heel veel aanbod maar weinig mannen kunnen praten haha. En wat betreft mijn ‘date’: Ik ga ook niets meer sturen hoor, helemaal geen zin in haha.
Ja Tinder heeft altijd al het meeste aanbod gehad maar daar moet je weer heel goed filteren..

Nee dat zou ik ook niet doen, hoe ziek kan je zijn dat je niet even een appje terug kan sturen 🤔..

Mag ik vragen naar jullie leeftijd Pupke en Peertjes? Ik ben zelf 52 en denk echt dat dat geen makkelijke categorie is, maar wellicht zit ik ernaast..
Mimali schreef:
23-03-2025 10:11
Mag ik vragen naar jullie leeftijd Pupke en Peertjes? Ik ben zelf 52 en denk echt dat dat geen makkelijke categorie is, maar wellicht zit ik ernaast..
Ik ben iets ouder dan jij bent en net aan de praat met iemand die ik ook al jaren op Tinder af en aan zie voorbij komen.
We lopen beide tegen hetzelfde aan. Als je al zo lang alleen woont heb je je eigen gewoontes, hobby's en dingen die belangrijk zijn. Het is erg moeilijk om iemand te vinden die daar in past. Ik ben heel bewust gaan wonen waar ik nu woon, ga hier voor niemand meer weg. Ik bedoel niet zozeer uit mijn woning maar uit de omgeving. Heb mijn hobby's, niet zo alledaagse eetgewoontes,... Als je jong bent kan je samen nog naar een bepaalde richting groeien. Wij hebben onszelf al gevormd naar wie we willen zijn...
Attraverso schreef:
23-03-2025 10:38
Ik ben iets ouder dan jij bent en net aan de praat met iemand die ik ook al jaren op Tinder af en aan zie voorbij komen.
We lopen beide tegen hetzelfde aan. Als je al zo lang alleen woont heb je je eigen gewoontes, hobby's en dingen die belangrijk zijn. Het is erg moeilijk om iemand te vinden die daar in past. Ik ben heel bewust gaan wonen waar ik nu woon, ga hier voor niemand meer weg. Ik bedoel niet zozeer uit mijn woning maar uit de omgeving. Heb mijn hobby's, niet zo alledaagse eetgewoontes,... Als je jong bent kan je samen nog naar een bepaalde richting groeien. Wij hebben onszelf al gevormd naar wie we willen zijn...
Ja! Dat is precies de spijker op zijn kop..
Maar het moet toch mogelijk zijn om met iemand op een middenweg uit te komen denk ik weleens..
Mimali schreef:
23-03-2025 10:11
Ja Tinder heeft altijd al het meeste aanbod gehad maar daar moet je weer heel goed filteren..

Nee dat zou ik ook niet doen, hoe ziek kan je zijn dat je niet even een appje terug kan sturen 🤔..

Nou dat inderdaad! Je hebt altijd wel even tijd of energie om even een appje te sturen. Hetzelfde met mannen die een drukke dag hebben, je bent echt niet van 6u ‘s morgens tot ‘s avonds 23u constant bezig..

Ik ben 37! Ook geen makkelijke leeftijd want veel mannen rond deze leeftijd willen niet iets voor vast maar wel lekker rondscharrelen en veel hebben ook een kind of meerdere: zelf geen kinderwens en ik zou liever ook niet iemand treffen die 1-2 kinderen heeft omdat ik niet zoveel met kinderen heb :facepalm:
Pupke schreef:
23-03-2025 10:52
Nou dat inderdaad! Je hebt altijd wel even tijd of energie om even een appje te sturen. Hetzelfde met mannen die een drukke dag hebben, je bent echt niet van 6u ‘s morgens tot ‘s avonds 23u constant bezig..

Ik ben 37! Ook geen makkelijke leeftijd want veel mannen rond deze leeftijd willen niet iets voor vast maar wel lekker rondscharrelen en veel hebben ook een kind of meerdere: zelf geen kinderwens en ik zou liever ook niet iemand treffen die 1-2 kinderen heeft omdat ik niet zoveel met kinderen heb :facepalm:
Dat gaat niet meer veranderen hoor, ook 50+ mannen komen met die bagage. Mijn laatste date had er nog een jonger dan 10 jaar. Vaak 2de leg.
Pupke schreef:
23-03-2025 10:52

Die komen dan waarschijnlijk net uit een lange relatie, co ouderschap met jonge kinderen vaak, dan vinden ze scharrelen wel best ja en geen kinderen komt denk ik niet zoveel voor rond die leeftijd..
@Mimali. Iets jonger dan jij.

Ik heb het idee dat de leeftijdscategorie van Pupke helemaal lastig is; net gescheiden mannen die los willen, kleine kinderen en gedoe met omgangsregelingen ed.
Mannen tegen de 50 met kleine kinderen ga ik niet eens mee in gesprek. Daar zit ik echt niet meer op te wachten.
Peertjes schreef:
23-03-2025 11:17
Mannen tegen de 50 met kleine kinderen ga ik niet eens mee in gesprek. Daar zit ik echt niet meer op te wachten.
Ik deed dat normaal ook nooit maar aangezien het in de categorie 'geen (jonge) kinderen' niet lukte dacht ik het eens te wagen met laatste date. Nooit weer.
Peertjes schreef:
23-03-2025 11:17
Nee ik ook niet, ik ben juist zo blij met de vrijheid die ik nu zelf heb..
Attraverso schreef:
23-03-2025 11:23
Ik deed dat normaal ook nooit maar aangezien het in de categorie 'geen (jonge) kinderen' niet lukte dacht ik het eens te wagen met laatste date. Nooit weer.
Die man uit de figuurlijke 1950 bedoel je die nog zo'n jong kind had?
Attraverso schreef:
23-03-2025 11:06
Dat gaat niet meer veranderen hoor, ook 50+ mannen komen met die bagage. Mijn laatste date had er nog een jonger dan 10 jaar. Vaak 2de leg.
Dat zie ik inderdaad ook voorbij komen! Maar ik heb wel weer zin in een leuke man en date, vraag mij alleen af waar ze zijn haha
**
Peertjes schreef:
23-03-2025 11:15
Ik heb het idee dat de leeftijdscategorie van Pupke helemaal lastig is; net gescheiden mannen die los willen, kleine kinderen en gedoe met omgangsregelingen ed.
Klopt! Bij veel staat dat ook in hun bio dat ze uit een lange relatie komen en geen vastigheid willen. Maaaar we blijven positief! Uiteindelijk vinden we allemaal vast en zeker een leuke vent :-D
Dames, ik zit ook in dezelfde leeftijdscategorie van Pupke (iets ouder) en er zijn écht nog mannen die ook een serieuze relatie willen, écht!! En al is het niet hun intentie, zodra ze verliefd worden veranderd hun intentie!
Als een man interesse heeft en verliefd wordt, dan wil ie maar wat graag bij je zijn. Dus ajb niet denken dat mannen niets meer serieus willen, dat is niet zo!
Peertjes schreef:
23-03-2025 11:25
Die man uit de figuurlijke 1950 bedoel je die nog zo'n jong kind had?
Ja, achteraf gezien was dit ook iets waar ik op afknapte.
attraverso wijzigde dit bericht op 23-03-2025 12:43
39.43% gewijzigd
Kitty30plus schreef:
23-03-2025 12:00
Dames, ik zit ook in dezelfde leeftijdscategorie van Pupke (iets ouder) en er zijn écht nog mannen die ook een serieuze relatie willen, écht!! En al is het niet hun intentie, zodra ze verliefd worden veranderd hun intentie!
Als een man interesse heeft en verliefd wordt, dan wil ie maar wat graag bij je zijn. Dus ajb niet denken dat mannen niets meer serieus willen, dat is niet zo!
Ja maar dat is voor jou wel makkelijk praten hé, want jij hebt er 1 gevonden..
Maar ik denk echt dat het heel weinig meer voorkomt..
Pupke schreef:
23-03-2025 11:52
Dat zie ik inderdaad ook voorbij komen! Maar ik heb wel weer zin in een leuke man en date, vraag mij alleen af waar ze zijn haha
**

Klopt! Bij veel staat dat ook in hun bio dat ze uit een lange relatie komen en geen vastigheid willen. Maaaar we blijven positief! Uiteindelijk vinden we allemaal vast en zeker een leuke vent :-D
Ja waar zijn ze haha.. vraag ik me ook al heel lang af 🙈
Kitty30plus schreef:
23-03-2025 12:00
Ja natuurlijk maar het gaat er om dat je hoe langer hoe meer tegen bepaalde dingen botst waardoor de poel waar je uit vist heel klein is
Mimali schreef:
23-03-2025 12:03
Ja maar dat is voor jou wel makkelijk praten hé, want jij hebt er 1 gevonden..
Maar ik denk echt dat het heel weinig meer voorkomt..
Kitty heeft ook heel veel kikkers moeten kussen en hoe je het ook draait of keert... het is nog pril.
Ik heb zeker wat kikkers moeten kussen, maar er zaten ook serieuze kikkers bij 😉 althans die gewoon op zoek waren naar een serieuze relatie. Wil niet zeggen dat ik met iedereen een klik had, vaker niet dan wel. Gewoon de hoop niet opgeven!

En mijn relatie is dan nog pril, maar wel serieus! En daar draait het om uiteindelijk.
Mimali schreef:
23-03-2025 12:04
Ja waar zijn ze haha.. vraag ik me ook al heel lang af 🙈
Ze zijn er! Maar jij herkent ze niet. Je vindt niemand leuk toch? Althans ik las dat je op Lexa, Bumble en Breeze niks ziet. En dat is zonde want dat zouden in het echt leuke mannen kunnen zijn. Misschien gewoon eens gek doen en met iemand iets drinken die gewoon qua profiel en foto's een beetje mwoah is?

Je zult nooit met iemand eindigen die alle boxen aantikt, hoogstens de helft!
Kitty30plus schreef:
23-03-2025 12:10
Ik heb zeker wat kikkers moeten kussen, maar er zaten ook serieuze kikkers bij 😉 althans die gewoon op zoek waren naar een serieuze relatie. Wil niet zeggen dat ik met iedereen een klik had, vaker niet dan wel. Gewoon de hoop niet opgeven!

En mijn relatie is dan nog pril, maar wel serieus! En daar draait het om uiteindelijk.
Uiteraard. Je begint altijd met de intentie dat het serieus en nu hopelijk 'de laatste' is. Wens jullie overigens alle 'geluk'.
Ik kraai door al mijn ervaringen gewoon niet zo snel victorie, ben daar nogal nuchter in...

En ik zal er wel nog tegen komen. Gelukkig raak ik wel relatief makkelijk aan matchen/dates.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven