Fijne relaxte radiozender
zondag 23 maart 2025 om 11:20
Normaal luister ik meestal Radio2. Alleen vind ik in de weekenden Jeroen van Inkel niet fijn meer (nog steeds fijne stem maar steeds meer 'witte man van middelbare leeftijd'-humor). Dus ik zoek een relaxte radiozender voor in het weekend: muziek (mag heel breed) en praten. Ik schakel wel terug voor spijkers met koppen!
538 en Qmusic vind ik zo geforceerd vrolijk, als het niet de DJ is, dan wel de bumpers ( ja, ik word oud
)
Wie heeft er in het weekend een fijne (internet-)radiozender waardoor je een beetje chill aan het weekend begint?
538 en Qmusic vind ik zo geforceerd vrolijk, als het niet de DJ is, dan wel de bumpers ( ja, ik word oud

Wie heeft er in het weekend een fijne (internet-)radiozender waardoor je een beetje chill aan het weekend begint?
zondag 23 maart 2025 om 13:14
Goed idee, ga ik omroep Brabant eens proberen (mijn dialect, dus valt me niet op). Die hadden mijn ouders voreger ook opNana_Mouskouri schreef: ↑23-03-2025 12:09Ik weet dat ze een slechte reputatie hebben, maar vlak de regionale zender niet uit. Ik wijk nog weleens uit naar Radio Noord en dat is echt een fijne zender. Laagdrempelig zonder achterlijk te zijn, onverwachte muziekkeuzes, fijne sfeer en nooit luisteraars in de zeik nemen (de hoofdreden waarom ik wegzap van zenders).
Merkwaardig genoeg kan ik de jinglekermis van Van Inkel wel waarderen omdat hij nog enige vorm van zelfspot heeft. En ik heb een zwak voor Eddy Keur. Maar Ruud de Wild vind ik zo'n onsympathieke kerel, die probeer ik echt te mijden.

Maar dat segment van ; bestaat iemand met deze foute naam' mag echt vandaag nog van de radio af: pestgedrag! (Ik hoop maar dat iemand van NPO2 hier meeleest

zondag 23 maart 2025 om 13:33
Omroep Brabant, vooral op zaterdag met Christel de Laat en jordy graat.
De Belgische zender nostalgie met de de jaren 60 tot en met de jaren 90.
Graat en de Laat is zo leuk. Je hoort gewoon dat ze er plezier in hebben. Dus veel humor.
De Belgische zender nostalgie met de de jaren 60 tot en met de jaren 90.
Graat en de Laat is zo leuk. Je hoort gewoon dat ze er plezier in hebben. Dus veel humor.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zondag 23 maart 2025 om 13:37
zondag 23 maart 2025 om 13:43
Als je van ver moet komen zou ik ze bellen, dan reserveren ze een plekje voor je. Anders zou ik er wel op tijd zijn ja, zeker met een wat bekendere artiest die de muziek doet is het druk. Ik heb geen idee hoe laat de Florin open gaat dus hoe vroeg je er precies al naar binnen kan weet ik ook niet. Maar ik vind het altijd wel leuk om er naar toe te gaan, ik hou van de combinatie Dolf en Willemijn en het sfeertje wat er hangt.
zondag 23 maart 2025 om 14:06
Door de week in de ochtend Arbeidsvitaminen van 9-12 uur op radio 5, van alles en nog wat muziek. En van 14-16 uur luister ik meestal de Bonanza op Veronica.
In het weekend ‘s ochtends Jeroen van Inkel op radio 2. En Spijkers met Koppen.
In het weekend ‘s ochtends Jeroen van Inkel op radio 2. En Spijkers met Koppen.
meisjemetdeparel wijzigde dit bericht op 23-03-2025 14:09
5.26% gewijzigd
zondag 23 maart 2025 om 14:08
zondag 23 maart 2025 om 20:42
Heb echt een hekel aan geouwehoer. Dus hier zenders zonder gepraat.
Arow classic rock, veronica goud van oud, sublime fm, soul en jazz. Af en toe een uitschieter naar radio 10. Maar niet als Gerard Ekdom erop is ( ja ik weet dat hij nu op een andere zender zit, maar weet niet welke). Vond Gerard leuk in de goede jaren van 3fm. Maar nu veel van hetzelfde.
Niet echt tip dus voor je to. Sorry
Arow classic rock, veronica goud van oud, sublime fm, soul en jazz. Af en toe een uitschieter naar radio 10. Maar niet als Gerard Ekdom erop is ( ja ik weet dat hij nu op een andere zender zit, maar weet niet welke). Vond Gerard leuk in de goede jaren van 3fm. Maar nu veel van hetzelfde.
Niet echt tip dus voor je to. Sorry
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!
zondag 23 maart 2025 om 21:09
Helemaal eens! Ik luister heel graag naar Rob en Carolien maar die Rick, brrrr…vivapimpelmees schreef: ↑23-03-2025 11:37Veronica. Behalve Rick van Veldhuizen vanwege dezelfde oude witte mannen humor. Joe vind ik echt niet leuk, zeker Coen en Sander vind ik afgrijselijk.
Radio 2 is hard achteruit gegaan met Jeroen, Ruud en Eddy.
Tijdens het werk luister ik soms naar Radio Paradise, is een internetzender met wat alternatievere muziek.
Wat eten we vanavond?
maandag 24 maart 2025 om 08:25
Sinds ik internetradio op mijn installatie kan ontvangen luister ik niet meer naar de reguliere radio. Ik trek het zinloze gewauwel, het lachen om niets, het inbellen van mensen voor domme radiospelletjes en al die reclame niet meer. (Ik word echt oud merk ik). Nu heel de dag non-stop muziek; heerlijk.
De persoon die zegt dat het niet kan, moet de persoon die het aan het doen is niet voor de voeten lopen.
maandag 24 maart 2025 om 19:48
Ik vind radio over het algemeen best gezellig, met de juiste dj's en nieuws, maar ik erger me wel aan de grote hoeveelheid radioreclame. 5 minuten voor het hele uur, 5 minuten erna én nog 7 minuten op het halve uur.
Ik kan echter ook niet echt leuke playlists vinden op Spotify die een beetje van-alles-en-nog-wat hebben. Dus een combi van hip Q music, relaxmuziek Skyradio, rock van Veronica, wat ouds van Joe en Radio10 en af en toe een lekkere meezinger
Wat betreft dj's deel ik de mening van de meesten hier. Ik kan écht niet luisteren naar Jeroen van Inkel. Die man praat met een fake-stem van jaren80-radio. Ruud de Wild hakkelt en stottert alleen maar. Eddie Keur vindt zichzelf echt hilarisch en Rob van Someren is ook niet te doen. Tim Kleijn met de 538 ochtendshow vind ik trouwens wel leuk, maar die Rik mag van mij meteen inpakken, heel irritant en arrogant.
Ik vind Barend en Benner ook vervelend om te luisteren, hij schreeuwt alleen maar en zij zit ernaast te hinneken.
Doe mij maar Domien of Frank Dane!
Ik kan echter ook niet echt leuke playlists vinden op Spotify die een beetje van-alles-en-nog-wat hebben. Dus een combi van hip Q music, relaxmuziek Skyradio, rock van Veronica, wat ouds van Joe en Radio10 en af en toe een lekkere meezinger
Wat betreft dj's deel ik de mening van de meesten hier. Ik kan écht niet luisteren naar Jeroen van Inkel. Die man praat met een fake-stem van jaren80-radio. Ruud de Wild hakkelt en stottert alleen maar. Eddie Keur vindt zichzelf echt hilarisch en Rob van Someren is ook niet te doen. Tim Kleijn met de 538 ochtendshow vind ik trouwens wel leuk, maar die Rik mag van mij meteen inpakken, heel irritant en arrogant.
Ik vind Barend en Benner ook vervelend om te luisteren, hij schreeuwt alleen maar en zij zit ernaast te hinneken.
Doe mij maar Domien of Frank Dane!
maandag 24 maart 2025 om 20:00
Ocherrum schreef: ↑23-03-2025 13:14Goed idee, ga ik omroep Brabant eens proberen (mijn dialect, dus valt me niet op). Die hadden mijn ouders voreger ook opla la la oud worden... En helemaal met je eens: ik vind de jingles van Jeroen ook helemaal leuk en de foute humor van Eddy Keur ook - met mate - super waarderen alleen in de ochtend moet ik echt meer mellow opstarten.
Maar dat segment van ; bestaat iemand met deze foute naam' mag echt vandaag nog van de radio af: pestgedrag! (Ik hoop maar dat iemand van NPO2 hier meeleest)
De naam die echt zou moeten bestaan
Afschuwelijk. Willekeurig mensen bellen en voor lul zetten. Sinds mijn eerste werkdag leer ik de kinderen in mijn klas direct bij de eerste grap of verbastering van een naam dat dat een no-go is. Je kan er niets aan doen of veranderen dus gewoon niet doen...inderdaad, het is pestgedrag.
En toen hoorde ik dat item.

Ik dacht dat ik de enige was.
maandag 24 maart 2025 om 20:03
Ja ik ook. Op Radio 2 vind ik hen leuk, en Annemieke.
Bij Veronica luister ik heel graag naar Rob Stenders. Ben geen Ekdom fan.
Wout en Frank vind ik ook best aardig maar na 1600 schakel ik soms over naar Radio 10, Gijs Staverman.
dinsdag 25 maart 2025 om 15:59
Eigenlijk hetzelfde als Jeroen van Inkel: vroeger leuk, nu niet meer. Nu is Gijs wel aardig maar - vind ik - meer van de ik-heb-geen-humor-maar-ik-vind-mezelf-wel-erg-grappig.
Maar goed, ik vind mezelf ook erg grappig dus dat kan de beste overkomen

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in