Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2376 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
06-04-2025 20:32
Elixer op Npo/Nl ziet. Nederlandse serie met oa Hanna Verboom over een familie in de farmaceutische industrie. We hebben nu 3 afl gezien.
En is het leuk?
Lost Boys and Fairies werd hier al genoemd— die kan ik echt aanraden. Zo mooi— ging recht mij hart in!

Nu kijken manlief en ik Il Gattopardo op
Netflix— Siciliaanse prins wordt geconfronteerd met een nieuwe moderne wereld en de Italiaanse eenwording. Ook een geweldige serie!
SunShine35 schreef:
06-04-2025 22:17
En is het leuk?
Ja vind ik wel.
Ik kijk momenteel "Boundless" op Prime. Serie over de ontdekkingsreis van Fernando Magellhaan. Mooi verhaal natuurlijk maar wat is het de hele tijd donker, ik heb soms moeite om de beelden te zien. Het is of avond, of nacht of in een donkere ruimte die alleen verlicht wordt door kaarsen. Autentiek natuurlijk maar maakt het moeilijk om te volgen.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Waar is het speciale adolescense topic heen?
SunShine35 schreef:
10-04-2025 17:50
Waar is het speciale adolescense topic heen?
Dat bestaat nog steeds.
actueel/adolescence-met-spoilers/list_m ... dolescence
“Draco dormiens nunquam titillandus”. - Motto van Zweinstein
Explorista schreef:
10-04-2025 18:16
Dat bestaat nog steeds.
actueel/adolescence-met-spoilers/list_m ... dolescence
Thnx
The order op prime gekeken voor de helft, want moet slapen.
Aanrader.
This is us op Disney.
Erg mooi!
Billy_mean schreef:
10-04-2025 22:56
This is us op Disney.
Erg mooi!
Ja, prachtige serie idd.
Billy_mean schreef:
10-04-2025 22:56
This is us op Disney.
Erg mooi!
Ook op Amazon trouwens
Weet niet of die al genoemd is maar op Netflix staat een docu: Bad influence. Gaat over hele jonge kindvlogger met haar vriendengroep en hoe ze daarop terugkijken. Durf er niet meer over te vertellen ivm spoileren.
op HBO ; The Pitt, met Noah Wyle in de rol van een leidinggevende arts op de spoedeisende hulp van een ziekenhuis in Pittsburgh. Zit erg goed in elkaar en pakt echt vanaf moment 1. Ik vind het een aanrader.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
11-04-2025 14:35
op HBO ; The Pitt, met Noah Wyle in de rol van een leidinggevende arts op de spoedeisende hulp van een ziekenhuis in Pittsburgh. Zit erg goed in elkaar en pakt echt vanaf moment 1. Ik vind het een aanrader.
Ja ik vind 'm ook erg goed!
Nu The last of us in de herhaling, aangezien seizoen 2 binnenkort op HBO komt.
biol schreef:
Grappig, ik kom er helemaal niet echt in. Het voelt zo clean allemaal.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Moiren schreef:
12-04-2025 11:41
En gelukkig maar dat smaken verschillen toch? Anders zouden we allemaal hetzelfde zijn. Dat is ook zo saai! 😬..

Iedereen was toen helemaal wild over GoT. Ik vond (en vind) er echt geen snars aan.. zoveel mensen zoveel smaken.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
12-04-2025 13:27
En gelukkig maar dat smaken verschillen toch? Anders zouden we allemaal hetzelfde zijn. Dat is ook zo saai! 😬..

Iedereen was toen helemaal wild over GoT. Ik vond (en vind) er echt geen snars aan.. zoveel mensen zoveel smaken.
Wat een rare comment. Ik ver/beoordeel helemaal niemand, geef alleen aan dat ik er niet echt in kom, en jij gaat passief agressief lopen doen.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Moiren schreef:
12-04-2025 16:08
Wat een rare comment. Ik ver/beoordeel helemaal niemand, geef alleen aan dat ik er niet echt in kom, en jij gaat passief agressief lopen doen.
Dat lees je echt verkeerd…. Was absoluut niet passief agressief bedoeld
biol schreef:
12-04-2025 17:05
Dat lees je echt verkeerd…. Was absoluut niet passief agressief bedoeld
Ik zou niet weten hoe het anders te lezen. Neutraal is het iig niet.
biol schreef:
ik ook!
Moiren schreef:
12-04-2025 11:41
ik vind dat juist niet , vind het juist wat rauwer dan bijvoorbeeld Greys anatomy of The resident.
dolfje schreef:
12-04-2025 18:45
ik vind dat juist niet , vind het juist wat rauwer dan bijvoorbeeld Greys anatomy of The resident.
Lean als in weinig diepgang karakters. Ze blijven vlak, doordat je nauwelijks wat van ze te weten komt.
Moiren schreef:
12-04-2025 18:49
Lean als in weinig diepgang karakters. Ze blijven vlak, doordat je nauwelijks wat van ze te weten komt.
Ik vind dat juist helemaal niet zo storend, in veel van zulke series is het onrealistisch over hoe vaak het over de karakters hun ( liefdes) leven gaat tijdens een werkdag.
Ik heb mijn voor eeuwig-50%korting abonnement op HBO opgezegd, maar zet die the Pitt op het lijstje. Dan ga ik kijken als ik weer een aantal HBO-series heb die ik wil zien.
dolfje schreef:
12-04-2025 19:11
Ik vind dat juist helemaal niet zo storend, in veel van zulke series is het onrealistisch over hoe vaak het over de karakters hun ( liefdes) leven gaat tijdens een werkdag.
Je kan vaak een ziekenhuisserie-bingo doen. Auto-brewelry syndroom (of hoe je dat ook schrijft):check. Vader die geen bio-vader blijkt en daardoor niet kan doneren:check. Crash door hackers of ander onheil: check.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven