Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 1841 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Peertjes juist, ik herinner het me weer.
Ik begrijp dat dit je afschrikt maar ik vertelde je dat ik daar ook ervaring mee heb en dat net positief zie.
Maar ik begrijp je echt wel.
Tijd gaat raad geven. Veel plezier!
Peertjes schreef:
13-04-2025 08:58
Pringle, waarom heb je hem destijds afgewezen?
Zeker cute en dapper. Hij weet dus ook wat hij wil 😉
Het is qua uiterlijk echt niet mijn type en er waren wat dingetjes in onze chats waar ik de ick van kreeg. Tijdens onze ontmoeting (was via vrienden) hadden we wel echt een heel goede klik en zijn we de hele avond met elkaar opgetrokken, maar ik denk niet dat ik het op hem zou kunnen, zeg maar :$
Pringle schreef:
13-04-2025 09:02
Het is qua uiterlijk echt niet mijn type en er waren wat dingetjes in onze chats waar ik de ick van kreeg. Tijdens onze ontmoeting (was via vrienden) hadden we wel echt een heel goede klik en zijn we de hele avond met elkaar opgetrokken, maar ik denk niet dat ik het op hem zou kunnen, zeg maar :$
Als je iemand beter leert kennen kan dat echt veranderen. Mijn langste/beste relatie was met iemand die ik helemaal niet aantrekkelijk vond maar toen ik hem beter leerde kennen vond ik hem mooier en mooier.
Pringle schreef:
13-04-2025 09:02
Ooooohhhh jaaa, ik weet het weer 😄

Ja, lastig. Ik weet wel meteen of ik het met iemand zou kunnen of niet en dat veranderd bij mij ook niet. Maar ik hoor ook wel dat mensen iemand juist aantrekkelijk gaan vinden wanneer ze iemand beter leren kennen.
peertjes wijzigde dit bericht op 13-04-2025 09:11
20.77% gewijzigd
Attraverso schreef:
13-04-2025 09:07
Als je iemand beter leert kennen kan dat echt veranderen. Mijn langste/beste relatie was met iemand die ik helemaal niet aantrekkelijk vond maar toen ik hem beter leerde kennen vond ik hem mooier en mooier.
Ik weet uit ervaring dat dat bij mij echt niet zo werkt. Maar goed, misschien ga ik toch voor gewoon een gezellige dag :)
Attraverso schreef:
13-04-2025 08:59
Peertjes juist, ik herinner het me weer.
Ik begrijp dat dit je afschrikt maar ik vertelde je dat ik daar ook ervaring mee heb en dat net positief zie.
Maar ik begrijp je echt wel.
Tijd gaat raad geven. Veel plezier!
Ja, hij blijft toch in m'n hoofd zitten dus kan ik maar beter met hem afspreken.
Ik hoop dat ik vandaag wat meer duidelijkheid krijg voor mezelf.
Peertjes schreef:
13-04-2025 08:52
Weet niet zo goed waarom ik zenuwachtig ben geworden na de eerste ontmoeting. Dat is denk ik gekomen na die eerste date dat hij eea vertelde ( heb dat hier toen geschreven en gewist ivm privacy) over wat hij heeft meegemaakt zeg maar.
En verder ook dat hij wel degelijk erg serieus is wb daten, hij weet wat hij wil zeg maar.

Hij heeft iig wel iets in mij losgemaakt, dat is mij duidelijk.
Maar ik hoop vandaag te ontdekken wat het nu precies is; is dat nu een goed teken of juist niet.
Ik ga dus wel op eea doorvragen vandaag over dingen waarover we de vorige keer hebben gesproken.

Ja, we appen wel bijna dagelijks. Hij meer dan ik, maar hij houdt stug vol als ik eens niet heb gereageerd.
Hmm, dat laatste zou me wel een beetje zorgen baren denk ik, dat hij blijft door appen als jij niet reageert. Dat komt bij mij nogal opdringerig over en zou me een beetje benauwen/irriteren. Je kan dat interperteren als: hij wil gewoon graag en vindt je erg leuk. Maar ik vind het vooral nogal, tja, opdringerig. Heb je dat niet?
Ik kan me niet meer echt herinneren wat je toen getypt had over wat hij verteld had, sorry.
Ik ga even verder lezen.
I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things.
Jujubee schreef:
13-04-2025 09:21
Hmm, dat laatste zou me wel een beetje zorgen baren denk ik, dat hij blijft door appen als jij niet reageert. Dat komt bij mij nogal opdringerig over en zou me een beetje benauwen/irriteren. Je kan dat interperteren als: hij wil gewoon graag en vindt je erg leuk. Maar ik vind het vooral nogal, tja, opdringerig. Heb je dat niet?
Ik kan me niet meer echt herinneren wat je toen getypt had over wat hij verteld had, sorry.
Ik ga even verder lezen.
Ik snap wat je bedoelt en zoiets zou me direct irriteren, juist omdat ik niet zo'n apper ben.
Maar het gaat juist heel relaxed: geen verplichte goedemorgens en hoe was jouw dag en lekker geslapen enzo.
Soms appen we wat meer en gewoon lekker luchtig, maar ik was afg periode best heel druk. Vergeet dan nog weleens te appen, dus heel relaxed juist dat hij daar geen waarde aan hangt of over wie wel of niet als laatste heeft gereageerd.
Ah zo, dan heb ik niks gezegd. Gelukkig maar.
Herkenbaar trouwens, vergeten te appen, ik ben er ook heel slecht in, haha. Ik ben zo'n chaoot.
Ga er gewoon lekker relaxed in en je ziet wel waar het schip strand toch? Veel plezier vandaag en laat het ons weten he. :proud:

@ Pringle, leuk dat je toch gaat afspreken! Ik hoop dat het gezellig wordt. Zelf krijg ik ook geen gevoelens voor iemand die ik niet aantrekkelijk vind, dat groeit hier ook niet zo. Maar wie weet hou je er een leuke goede vriend aan over. Je weet nooit.
I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things.
Attraverso schreef:
13-04-2025 08:40
Heb de date een week uitgesteld, intussen snipverkouden.
Dat gaat vlot via Breeze.
Dat is niet fijn! Beterschap!

En nu ga ik de rest ook even bijlezen :) Sport ontwijkend gedrag haha
Mimali schreef:
13-04-2025 08:15
Het is rustig hier, dat beloofd niet veel goeds wat swipen én daten betreft haha..
Hier in ieder geval niet. Ik heb de verlegen man op een nette manier aangegeven dat ik het hierbij wil laten. Vond hij heel fijn dat ik dat zei ipv meteen te ontmatchen. En verder is alles stilgevallen, wat is dat toch met al die ongeïnteresseerde mannen tegenwoordig? Ik vraag en zij antwoorden. Ik wil wederzijdse interesse!

@ Peertjes: Wat leuk dat je vanmiddag een date hebt! Vind je midgetgolfen glow in the dark niet leuk? Dat kun je binnen doen en dan heb je meteen een activiteit.
Pupke schreef:
13-04-2025 10:00
Hier in ieder geval niet. Ik heb de verlegen man op een nette manier aangegeven dat ik het hierbij wil laten. Vond hij heel fijn dat ik dat zei ipv meteen te ontmatchen. En verder is alles stilgevallen, wat is dat toch met al die ongeïnteresseerde mannen tegenwoordig? Ik vraag en zij antwoorden. Ik wil wederzijdse interesse!

@ Peertjes: Wat leuk dat je vanmiddag een date hebt! Vind je midgetgolfen glow in the dark niet leuk? Dat kun je binnen doen en dan heb je meteen een activiteit.
Nou precies dat.. ik had de man die antwoord gaf en verder niks vroeg nog een berichtje gestuurd met een knipoog van zo komen we niet verder hé..
Gee reactie..llike me dan niet of zeg als de interesse er toch niet is.
Is toch een kleine moeite lijkt me
Jujubee schreef:
13-04-2025 09:42
Ah zo, dan heb ik niks gezegd. Gelukkig maar.
Herkenbaar trouwens, vergeten te appen, ik ben er ook heel slecht in, haha. Ik ben zo'n chaoot.
Ga er gewoon lekker relaxed in en je ziet wel waar het schip strand toch? Veel plezier vandaag en laat het ons weten he. :proud:

Ik laat het zeker weten 😉

En dank jullie nog even voor de tips wat te doen vandaag. Maar misschien valt het mee met het weer en kunnen we nog stukje wandelen en anders gaan we gewoon weer wat drinken en eten.
Bioscoop vind ik leuk met m'n dochter en schoondochters. Met een man wil ik wel kunnen praten en hem kunnen aankijken, anders zit ik gehyper focust in de film en zie ik niets van de man 😆
En midgetgolf als je een gezellige middag wil met familie of collega's. Hoewel die glow in de dark natuurlijk wél het juiste licht heeft om er 'sprankelend ' uit te zien 🤣
peertjes wijzigde dit bericht op 13-04-2025 10:44
7.92% gewijzigd
Mimali schreef:
13-04-2025 10:08
Nou precies dat.. ik had de man die antwoord gaf en verder niks vroeg nog een berichtje gestuurd met een knipoog van zo komen we niet verder hé..
Wat een sukkel zeg.
Mimali schreef:

Zo'n iemand is alleen maar aan het chatten uit verveling en voor wat aandacht. Niet vanwege echte interesse. Gewoon ontmatchen en dooeeeii
Mimali schreef:
Nou dat dus! Waarom like je iemand als je geen zin hebt om een gesprek op gang te houden. Ik stuurde wel eens een gifje van krekels :lol:
**
Peertjes schreef:
13-04-2025 10:36
En midgetgolf als je een gezellige middag wil met familie of collega's. Hoewel die glow in de dark natuurlijk wél het juiste licht heeft om er 'sprankelend ' uit te zien 🤣
Glow in the dark midgetgolf is echt leuk hoor! Ik heb dat 2x gedaan met een date haha! Was heel gezellig want je bent op een leuke manier bezig en daardoor raak je snel spanning kwijt 😊 En ja, het licht is echt fantastisch!🤣
Pupke schreef:
13-04-2025 11:50
Nou dat dus! Waarom like je iemand als je geen zin hebt om een gesprek op gang te houden. Ik stuurde wel eens een gifje van krekels :lol:
**

Glow in the dark midgetgolf is echt leuk hoor! Ik heb dat 2x gedaan met een date haha! Was heel gezellig want je bent op een leuke manier bezig en daardoor raak je snel spanning kwijt 😊 En ja, het licht is echt fantastisch!🤣
🤣
Die ga ik sturen naar de match die helemaal niet is begonnen met praten🤣
Mimali schreef:
13-04-2025 11:54
🤣
Die ga ik sturen naar de match die helemaal niet is begonnen met praten🤣
Nee joh, laat gaan. Hij heeft gewoon geen interesse, klaar en door.

@Pupke: op zondag naar Glow in the Dark midgetgolf staat garant voor heel veel opgehypete kinderen en de drinkgelegenheid is daar meestal ook op ingericht. Ik vind dat echt helemaal niks voor een date, dan zou ik eerder gaan poolen ofzo 😅
Pringle schreef:
13-04-2025 12:05
Nee joh, laat gaan. Hij heeft gewoon geen interesse, klaar en door.

@Pupke: op zondag naar Glow in the Dark midgetgolf staat garant voor heel veel opgehypete kinderen en de drinkgelegenheid is daar meestal ook op ingericht. Ik vind dat echt helemaal niks voor een date, dan zou ik eerder gaan poolen ofzo 😅
Gewoon voor de lol meer niet..
Mimali schreef:
13-04-2025 12:12
Gewoon voor de lol meer niet..
Haha ja daarom deed ik het ook! Je hebt zo’n gifje met ‘Hello’ en dan krekels met tjirp tjirp.. Ja, vind ik echt hilarisch :lol:

@ Pringle: Haha soms heb je daar inderdaad hyperactieve kinderen. Zelf vind ik poolen dan weer niet leuk :facepalm: Maar dat maakt ook niet uit, zo vind iedereen weer wat anders leuk🙂
Hier ook geen succes gesprekken lopen dood of beginnen niet eens. Vraag me soms af of het ooit nog wel wel raak mag zijn…

Niet opgeven natuurlijk maar wat is het tegenwoordig toch lastig… Zijn alle leuke mannen verstopt ofzo?
Kat91 schreef:
13-04-2025 15:12
Hier ook geen succes, gesprekken lopen dood of beginnen niet eens. Vraag me soms af of het ooit nog wel wel raak mag zijn…

Niet opgeven natuurlijk maar wat is het tegenwoordig toch lastig… Zijn alle leuke mannen verstopt ofzo?
Dubbel
mimali wijzigde dit bericht op 13-04-2025 17:30
98.00% gewijzigd
Kat91 schreef:
13-04-2025 15:12
Hier ook geen succes gesprekken lopen dood of beginnen niet eens. Vraag me soms af of het ooit nog wel wel raak mag zijn…

Het lijkt er wel op ja pff..
Kom nu maar weer tevoorschijn dan lang genoeg gezocht 🤣
Ik dacht dat mannen jagers waren maar dat is verleden tijd zeker🤣
Mimali schreef:
13-04-2025 15:56
Het lijkt er wel op ja pff..
Kom nu maar weer tevoorschijn dan lang genoeg gezocht 🤣
Ik dacht dat mannen jagers waren maar dat is verleden tijd zeker🤣
Sta je daar van versteld als mannen hier in een ander topic kunnen lezen dat er vrouwen zijn die het een belediging vinden als ze van een man een complimentje krijgen over hun uiterlijk?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven