Mode & Beauty alle pijlers

Plussize panty in open schoen

30-04-2025 13:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een huidskleurige plussize panty met open tenen/naadloze tenen die ik in open schoen kan dragen.

Ik dacht deze bij de HEMA gevonden te hebben, maar waar ik normaal makkelijk in maat 48-52 panties van de HEMA pas, krijg ik deze gewoon niet over mijn boven benen heen. Op Google krijg ik ook geen vergelijkbare gevonden in mijn maat. Heeft iemand misschien de gouden tip? (Mijn echte maat is meer maat 42 aan de bovenkant, en maar 44-46 voor broeken).
Als je goede panty's wilt, is er in mijn ogen maar 1 fijn merk: Snag
apiejapie schreef:
30-04-2025 16:37
Die gaan bij mij net zo makkelijk kapot.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
apiejapie schreef:
Klopt maar hebben die teenloze?
vivapimpelmees schreef:
30-04-2025 16:45
Klopt maar hebben die teenloze?
Zo te zien niet. Maar ik was wel al op zoek naar die site, heb het heel vaak op Instagram voorbij zien komen maar was de naam vergeten. Dus ik sla hem wel op voor andere doeleinden!
apiejapie schreef:
Ik krijg eczeem van snag. Never nooit meer voor mij. Dus als je eczeemgevoelig bent wees dan voorzichtig en koop er éentje om uit te proberen.
Geen tip voor je maar ik merkte ook een bijzondere maatverschil bij de Hema op.
Normaal draag ik maat M 38/40 qua panty en nu wilde ik daar een paar panty's halen die erg klein waren, zelfs nog een XL gehaald waarvan het kruis maar tot halverwege mijn bovenbenen kwam. Heb ze maar terug gebracht.
Schildpadje schreef:
30-04-2025 17:44
Geen tip voor je maar ik merkte ook een bijzondere maatverschil bij de Hema op.
Normaal draag ik maat M 38/40 qua panty en nu wilde ik daar een paar panty's halen die erg klein waren, zelfs nog een XL gehaald waarvan het kruis maar tot halverwege mijn bovenbenen kwam. Heb ze maar terug gebracht.
Hema en maatvoering is echt drama. Vind ik qua kleding al, maar inderdaad met panty's is het verschrikkelijk.
apiejapie schreef:
30-04-2025 17:45
Hema en maatvoering is echt drama. Vind ik qua kleding al, maar inderdaad met panty's is het verschrikkelijk.
Oh man, inderdaad!

Welke maat zoek je TO? En welke kleur?
Oh wacht, ik had niet goed gelezen; huidskleurig.

Zoiets? Kwaliteit weet ik niet hoor. https://www.yoursclothing.nl/panty-met- ... lsrc=aw.ds
Deze? https://www.wehkamp.nl/zoeken/?term=pa ... 2%7D%5D%7D

Grootste maat is 44/46. Maar ik kan niet in de recensies vinden hoe hij valt qua maat.
Pimpelmeesje87 schreef:
30-04-2025 17:51
Oh wacht, ik had niet goed gelezen; huidskleurig.

Zoiets? Kwaliteit weet ik niet hoor. https://www.yoursclothing.nl/panty-met- ... lsrc=aw.ds
Ja zoiets inderdaad! Thnx! Kwaliteit maakt me in dit geval niet zo heel veel uit. Ik wil een dag netjes zijn op een bruiloft. Weet jij of het wel een betrouwbare site is/en hoe de maten vallen?
Pelle schreef:
30-04-2025 18:04
Deze? https://www.wehkamp.nl/zoeken/?term=pa ... 2%7D%5D%7D

Grootste maat is 44/46. Maar ik kan niet in de recensies vinden hoe hij valt qua maat.
Ik ben bang dat die te klein gaan zijn. Meestal neem ik van panties een maatje groter omdat ik aan de langere kant ben.
Oroblu en falke hebben ook beide teenloze panties. Ik vind beide merken fijn.
Moiren schreef:
30-04-2025 16:45
Die gaan bij mij net zo makkelijk kapot.
Maar wat doe jij ermee? Ik heb er van snags die ik al jaren heb en niet kapot te krijgen zijn.
De nieuwere lijken wel iets minder van kwaliteit
Oro blu. En Kunert hebben teenloze pantys
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Even een andere vraag die in mij opkomt; waarom is de panty nodig? Omdat het anders te koud is? Of bijvoorbeeld voor schurende bovenbenen? In dat geval zijn Bandalettes namelijk ook fantastisch, en dan hoef je niet te sjorren met een panty. Wilde je die tip niet onthouden ;-)
Herewegoagain schreef:
30-04-2025 20:45
Maar wat doe jij ermee? Ik heb er van snags die ik al jaren heb en niet kapot te krijgen zijn.
De nieuwere lijken wel iets minder van kwaliteit
Niets. Ik had leuke “net” panty’s met bloemen enzo. Allemaal bij eerste keer dragen al kapot. Ook degene die ik ter vervanging kreeg.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Moiren schreef:
01-05-2025 00:52
Niets. Ik had leuke “net” panty’s met bloemen enzo. Allemaal bij eerste keer dragen al kapot. Ook degene die ik ter vervanging kreeg.
Ah ja die heb ik ook die zijn delicaat. De normale panty’s zijn daarin een stuk steviger

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven