Coronavirus COVID-19 alle pijlers

De grote wappendraad, deel 2

04-10-2023 20:37 1893 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een deel van de OP van het eerste deel gekopieerd:

Laten we verdergaan met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"

Met dank aan hollebollegijs.

Deel 1: coronavirus-covid-19/de-grote-wappen-dr ... p=34969427#
solomio wijzigde dit bericht op 04-10-2023 20:39
18.35% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
AnnaNiem schreef:
09-05-2025 13:15
De walvishaai die voor de kust gespot is, is uitgezet trouwens. Dat las ik op Facebook, dus het is waar. Door wie en waarom weet ik niet, doe je eigen onderzoek maar.
de wolven zijn ook uitgezet, zie maar, dit zijn Polen die wolven fokken met honden, en die zetten ze bij ons over de grens in opdracht van de overheid, om de boeren weg te pesten.

Afbeelding

Dat heb op feesboek gestaan dus het is waar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Je kon er op wachten ... :roll:

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Abby schreef:
09-05-2025 14:48
Melinda Gates is er natuurlijk jaren geleden al mee begonnen en er is ook een Oostenrijkse rfgename die een groot deel van haar fortuin weggegeven heeft.

Ze houdt net genoeg over om van te kunnen leven.

"Met een erfenis van miljoenen die op haar wachtte, koos Marlene Engelhorn voor een radicaal ander pad: geld weggeven in plaats van het te houden. ‘Ik heb een potje met geld en daar moet ik het nu mee doen.’
De boodschap van Marlene Engelhorm is overigens wel een heel andere dan die van Bill Gates. Terwij de laatste zij mede-rijkaards oproept een groot deel van hun fortuin weg te geven oftewel liefdadigheid, is Marlene Engelhorn van mening dat rijke mensen veel meer belasting zouden moeten betalen.
don't watch the movie, read the book
Sabeltandcavia schreef:
11-05-2025 20:41

Afbeelding
Ja, ik zag het ook alweer op FB.

David Dunning
Sabeltandcavia schreef:

Afbeelding
Nou ja de hitte kan ook natuurlijk, ik las vandaag dat die vliegtuigen die maar een korte streep in de lucht maken, vliegtuigen zijn die aluminiumdeeltjes in de lucht brengen. Die deeltjes reflecteren de zon, en verwarmen daardoor de aarde extra, dus ja extra hitte = oververhitting
Logisch toch? :facepalm:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Sabeltandcavia schreef:

Afbeelding
Ik lees ook weer dat soort berichten. Vreselijk zeg. Zodra zoiets op social media staat komen de wappies weer uit hun hol.
Vroeger was er geen social media en kwamen dit soort berichten minder snel naar voren. Maar sporters die overlijden aan een plotselinge hart dood komt al langer voor. Ik ken toevallig meerdere mensen die zoiets trefte al heel lang voor corona. Een wielrenner, een fanatiek biker, en iemand die ook aan het hardlopen was. Gelukkig overleefde twee het. Familielid van me is in 2006 aan hartstilstand overleden. Klasgenoot is gereanimeerd tijdens voetbal, ook al zeker 20 jaar geleden.
Dit soort dingen komen al heel lang voor. Zo bewijzen ook statistieken. Maar de wappies gaan er weer mee aan de haal.

En sowieso. Hardlopen met deze temperatuur is gevaarlijk. Ook al zegt men dan: ja zo warm was het niet. Vraag me af of die zelf wel eens midden in een stad met bijna 25 graden zo'n duursport gedaan hebben. Sowieso is volgens de wetenschap 3 tot 10 graden ideale temperatuur om hard te lopen
Irritante lui die wappies en maar over anderman's gevoelens heenwalsen...bah! 😠
Je pense donc je suis
Maleficent schreef:
10-05-2025 12:03
de wolven zijn ook uitgezet, zie maar, dit zijn Polen die wolven fokken met honden, en die zetten ze bij ons over de grens in opdracht van de overheid, om de boeren weg te pesten.

Afbeelding

Dat heb op feesboek gestaan dus het is waar.
Ja, dat lukt ook al aardig, die boeren wegpesten
muts87 schreef:
12-05-2025 08:48
Ik lees ook weer dat soort berichten. Vreselijk zeg. Zodra zoiets op social media staat komen de wappies weer uit hun hol.
Vroeger was er geen social media en kwamen dit soort berichten minder snel naar voren. Maar sporters die overlijden aan een plotselinge hart dood komt al langer voor. Ik ken toevallig meerdere mensen die zoiets trefte al heel lang voor corona. Een wielrenner, een fanatiek biker, en iemand die ook aan het hardlopen was. Gelukkig overleefde twee het. Familielid van me is in 2006 aan hartstilstand overleden. Klasgenoot is gereanimeerd tijdens voetbal, ook al zeker 20 jaar geleden.
Dit soort dingen komen al heel lang voor. Zo bewijzen ook statistieken. Maar de wappies gaan er weer mee aan de haal.

En sowieso. Hardlopen met deze temperatuur is gevaarlijk. Ook al zegt men dan: ja zo warm was het niet. Vraag me af of die zelf wel eens midden in een stad met bijna 25 graden zo'n duursport gedaan hebben. Sowieso is volgens de wetenschap 3 tot 10 graden ideale temperatuur om hard te lopen
Ik ken ook meerdere mensen die dit overkomen is, pre corona, allemaal tussen de 40 en 50 en helaas hebben ze dit niet allemaal overleefd.

Ik heb het zelf niet gezien, maar er was blijkbaar gisteravond bij het rtl nieuws een item, je kan bij sporten bij 20 graden al klachten krijgen.
Vandaag in het AD een artikel over internetpastor Pieter K. die geld inzamelde voor het opzetten van een coronatribunaal.
Zoals iedereen weet kwam er geen tribunaal.
Het zou gaan om honderdduizenden gedoneerde euro's die het heerschap in eigen zak gestoken heeft.
Er loopt een strafzaak tegen hem. Hij heeft 3 rechters geprobeerd te wraken. Dit is afgewezen door de Haagse rechtbank.

Zo ironisch weer. Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
AnnaNiem schreef:
13-05-2025 06:32
Ja, dat lukt ook al aardig, die boeren wegpesten
Erg trist inderdaad!
Je pense donc je suis
En wappies accepteren ook geen andere mening. Ze schreeuwen echt door je heen. Ik was aan de wandel in het bos in Denemarken met mijn vriend (zijn op vakantie). De aarde leek platter...oeh...ben ik nu besmet geraakt if heb ik het licht gezien? 😱
Je pense donc je suis
nlies schreef:
11-05-2025 22:28
Nou ja de hitte kan ook natuurlijk, ik las vandaag dat die vliegtuigen die maar een korte streep in de lucht maken, vliegtuigen zijn die aluminiumdeeltjes in de lucht brengen. Die deeltjes reflecteren de zon, en verwarmen daardoor de aarde extra, dus ja extra hitte = oververhitting
Logisch toch? :facepalm:

Ja nou dat weer :roll:
Lange strepen zijn chemtrails, en nu zijn korte strepen ook al verdacht?
Dus een vliegtuig moet eigenlijk streeploos door de lucht gaan.
huismuis
Hier zie ik geen strepen. Bij ons appartement geen vliegtuigen die in de lucht zijn. Dan zal ik wel van geluk kunnen spreken. 😂
Je pense donc je suis
Hier ook streeploos momenteel.
En dat onder de rook van Schiphol. Verdacht.

David Dunning
soms vraag ik mij af of die mensen die overal een complot in zien niet eens naar een psychiater moeten.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
13-05-2025 12:50
soms vraag ik mij af of die mensen die overal een complot in zien niet eens naar een psychiater moeten.
waarschijnlijk wel, maar dat zullen ze zelf niet zien. Zoals die man in de auto op de snelweg zegt als hij op de radio hoort dat er een spookrijder is gesignaleerd op die weg: 1 spookrijder? Ik zie alleen maar spookrijders
VGM1980 schreef:
13-05-2025 12:50
Zij vinden dat wij naar de psychiater moeten.

Hoewel: psychiaters zijn vast ook marionetten van Big Pharma.

David Dunning
Las ook een nieuwsbericht dat er steeds meer jongvolwassenen kanker kregen. Dat is een statistische trend de afgelopen 30 jaar: stijging kanker.
Wappies beginnen weer over de prikken uiteraard. Niet even artikel lezen of zo dat die stijging in 30 jaar duidelijk zichbaar is.
Zucht....
Alles komt door de gifspuiten.

Onderzoekers kunnen wel ophouden, de wappies weten de oorzaak.

Wat een geld kunnen we besparen.

David Dunning
Solomio schreef:
15-05-2025 10:15
Alles komt door de gifspuiten.

Onderzoekers kunnen wel ophouden, de wappies weten de oorzaak.

Wat een geld kunnen we besparen.
Nou hè. Stop maar gewoon met subsidies aan wetenschap. Sluit universiteiten. Geheel overbodig. Want iedereen weet het beter over ziektes, klimaatverandering etc.
muts87 schreef:
15-05-2025 10:46
Nou hè. Stop maar gewoon met subsidies aan wetenschap. Sluit universiteiten. Geheel overbodig. Want iedereen weet het beter over ziektes, klimaatverandering etc.
nou daar is die slimmerk in Amerika toch al mee begonnen?
nlies schreef:
15-05-2025 11:41
Precies.
nlies schreef:
15-05-2025 11:41
Precies, de Grote Gele Leider snapt het.

David Dunning
Hier nog steeds streeploos. Maar daar zal wel binnenkort verandering in komen. 🤔
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven