Het Blok 2025
vrijdag 23 mei 2025 om 21:11
Naomi is zogenaamde momfluencer. Ze wilde heel graag bekend worden. Daarom was ze met die Micheal van de Plas. Heeft ze allerlei cosmetische ingrepen cadeau ( bbl, borst, lippen, kin implantaten etc) gekregen van een of andere slechte kliniek, ivf traject met die Michael. En alles op Instagram. Toen leerde ze haar huidige man kennen en ging ze daar van alles mee posten. Ze wil gewoon heel graag bekend zijn. Ik denk echt niet dat het een slecht mens is alleen wil ze te graag te makkelijk bekende influencer zijn.Elizabethie schreef: ↑23-05-2025 09:18Ja, aanvankelijk vond ik ze leuk en positief, harde werkers. Maar alleen Victor werkt nog hard. Zij begint diva gedrag te vertonen. En Anouk en Maurits houden de "vriendschap" in stand voor de duur van de verbouwing denk ik. Daarna verdwijnen ze heel snel weer in hun eigen bubbel.
Verder vind ik he5 een stom programma. Niets is realistisch qua tijd.
ach.. ik doe ook maar wat..
vrijdag 23 mei 2025 om 22:43
Uiteindelijk moeten ze nog meer dan 700 betalen want het bleek ex-btw te zijn.kiddootje schreef: ↑23-05-2025 20:49Ik vind het echt te belachelijk voor woorden worden.
Dat ze nu €700 moeten betalen ipv €650 voor het cement storten omdat die lui moesten wachten omdat niet alle badkamers zover waren. Terwijl de cementstorters veel te vroeg waren.
Ray had hier echt wat van moeten zeggen.
En waarom mochten ze niet zelf bepalen of ze wel of niet op zondag wilden doorwerken? Ipv de hele groep wel of niet? Hiervan vind ik ook dat Ray z’n mond had moeten opentrekken.
Het slaat werkelijk nergens meer op.
vrijdag 23 mei 2025 om 23:36
Vivamensje schreef: ↑23-05-2025 22:43Uiteindelijk moeten ze nog meer dan 700 betalen want het bleek ex-btw te zijn.
Klopt, maar dat was wel duidelijk gezegd.
Nu zijn er dus wel koppels die zondag gaan doorklussen. Groot gelijk.
Het is wel knip en plakwerk met wat we zien:
Heidi en Marc moesten de badkamervloer nog isoleren, dus de platen moesten eruit.
Vervolgens zie je hun in de stress die platen weer leggen, zonder de isolatie, dus eerder gefilmd. Maar wij moesten natuurlijk denken dat ze niet op tijd klaar zouden zijn voor de cementvloer
zaterdag 24 mei 2025 om 07:57
En ze zei later dat ze om 13:30u klaar waren! Ruim op tijd dus. Dus onzin dat ze zouden moeten betalen voor vertraging.kiddootje schreef: ↑23-05-2025 23:36Klopt, maar dat was wel duidelijk gezegd.
Nu zijn er dus wel koppels die zondag gaan doorklussen. Groot gelijk.
Het is wel knip en plakwerk met wat we zien:
Heidi en Marc moesten de badkamervloer nog isoleren, dus de platen moesten eruit.
Vervolgens zie je hun in de stress die platen weer leggen, zonder de isolatie, dus eerder gefilmd. Maar wij moesten natuurlijk denken dat ze niet op tijd klaar zouden zijn voor de cementvloer![]()
Hoe is het eigenlijk met de lekkage van Chris afgelopen? Of was dat letterlijk die ene scène en toen al opgelost?
zaterdag 24 mei 2025 om 20:47
zaterdag 24 mei 2025 om 21:39
Anouk en Maurits maken gebruik van de contacten van Vic dus dat doen ze juist heel slim door vriendjes te zijn imo.Stormke81 schreef: ↑24-05-2025 20:47Anouk en Maurits moeten zich focussen op zichzelf. Ze zijn heel beïnvloedbaar door Naomi. Zelf de badkamer misschien ook niet klaar krijgen en dan is ineens de zondag niet heilig.
Naomi doet naar. Die betonstorter was gewoon te vroeg. Ik zou niet extra betalen. Afspraak is afspraak...
zaterdag 24 mei 2025 om 22:37
Dat zal best, maar het worden wel copy drammertjes.Badeendje92 schreef: ↑24-05-2025 21:39Anouk en Maurits maken gebruik van de contacten van Vic dus dat doen ze juist heel slim door vriendjes te zijn imo.
zaterdag 24 mei 2025 om 23:33
In ieder programma kom je vaak dezelfde mensen tegen.Krulliebollie73 schreef: ↑23-05-2025 21:11Naomi is zogenaamde momfluencer. Ze wilde heel graag bekend worden. Daarom was ze met die Micheal van de Plas. Heeft ze allerlei cosmetische ingrepen cadeau ( bbl, borst, lippen, kin implantaten etc) gekregen van een of andere slechte kliniek, ivf traject met die Michael. En alles op Instagram. Toen leerde ze haar huidige man kennen en ging ze daar van alles mee posten. Ze wil gewoon heel graag bekend zijn. Ik denk echt niet dat het een slecht mens is alleen wil ze te graag te makkelijk bekende influencer zijn.
Verder vind ik he5 een stom programma. Niets is realistisch qua tijd.
Het lijkt wel of er een soort database is waar ze mensen uit plukken als er niet genoeg mensen zichzelf vrijwillig opgeven voor programma's.
Zo had je een vrouw Moirama(?) die eerst in "Een jaar van je leven" zat en later opdook in "Bondgenoten"
Er zijn veel mensen die je werkelijk in iedere tv quiz tegen komt.
Er zijn genoeg mensen die hopen op hun doorbraak en dus overal aan mee (willen) doen.
maandag 26 mei 2025 om 21:55
Leuk dat Marit en Roelie gewonnen hebben! Ik vond het er ook heel mooi uitzien (vooral de natte kant, wastafel en spiegel vond ik niet zo) en heel praktisch.
Badkamer Viktor en Naomi is ook mooi, maar voor een groot deel door de ramen/het daglicht en dat is niet hun verdienste. En die douchekoppen hangen helemaal niet lekker zo. Dus hele kant van de badkamer gaat nat zijn want de glazen douchewand is gewoon te kort.
Vond de andere badkamers ook allemaal mooi eigenlijk. Behalve die van Mark en Heidy, dat is gewoon niet mijn smaak. Denk dat niet veel mensen daarvoor denken "mooie badkamer". Zag er wel netjes uit.
Badkamer Viktor en Naomi is ook mooi, maar voor een groot deel door de ramen/het daglicht en dat is niet hun verdienste. En die douchekoppen hangen helemaal niet lekker zo. Dus hele kant van de badkamer gaat nat zijn want de glazen douchewand is gewoon te kort.
Vond de andere badkamers ook allemaal mooi eigenlijk. Behalve die van Mark en Heidy, dat is gewoon niet mijn smaak. Denk dat niet veel mensen daarvoor denken "mooie badkamer". Zag er wel netjes uit.
maandag 26 mei 2025 om 21:59
Ik vind vooral Mark zo onsympathiek dat dat doordrenkt in mijn beoordeling van hun werk.
En ik vond hun badkamer echt heel lelijk.
Ik vond de badkamer van Naomi en Vic prachtig alleen zou ik nooit meer kiezen voor een inloop douche. Maar goed dat is een keuze.
De badkamer van dat artistieke stel vond ook niks.. en bij zoon en vader snapte ik de indeling ook niet. 2 douches, dat ga je in praktijk zo enorm weinig gebruiken..
En ik vond hun badkamer echt heel lelijk.
Ik vond de badkamer van Naomi en Vic prachtig alleen zou ik nooit meer kiezen voor een inloop douche. Maar goed dat is een keuze.
De badkamer van dat artistieke stel vond ook niks.. en bij zoon en vader snapte ik de indeling ook niet. 2 douches, dat ga je in praktijk zo enorm weinig gebruiken..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 26 mei 2025 om 22:02
maandag 26 mei 2025 om 22:28
Waar ik in het begin Naomi en Victor mee vond vallen, vind ik hen inmiddels de naarste mensen uit Het Blok. Zo volledig van zichzelf en denigrerend naar anderen. Alles moet om hen draaien en gaat er iets niet zoals zij willen, dan blijven ze klagen.
Ik vond de badkamer van de zussen ook het mooist geworden, terechte winnaars deze week. Ik hoop dat ze zich een beetje staande houden met een Mark en Naomi die morgen blijkbaar wederom naar gaan lopen doen richting hen.
De badkamer van Wilfred en Edith vond ik trouwens ook echt zo slecht niet. Vond het ook niet storend dat je 'tegen het meubel aanliep' zoals de jury het zei.
Ik vond de badkamer van de zussen ook het mooist geworden, terechte winnaars deze week. Ik hoop dat ze zich een beetje staande houden met een Mark en Naomi die morgen blijkbaar wederom naar gaan lopen doen richting hen.
De badkamer van Wilfred en Edith vond ik trouwens ook echt zo slecht niet. Vond het ook niet storend dat je 'tegen het meubel aanliep' zoals de jury het zei.
maandag 26 mei 2025 om 22:33
Badkamer van Victor en Naomi vond ik wel het mooist maar vind henzelf echt strontvervelend. Wat een air.
Badkamer van de meiden vond ik niet mooi leken wel bakstenen. Maar ik gun het hen wel. Benieuwd naar hoe ze volgende week kwal Mark aanpakt. Vindhoe ze discussies aangaat altijd heel fair en rechtvaardig.
Kunstenaarsstel verkeerde indeling en heel lelijk badkamermeubel.
Badkamer van de meiden vond ik niet mooi leken wel bakstenen. Maar ik gun het hen wel. Benieuwd naar hoe ze volgende week kwal Mark aanpakt. Vindhoe ze discussies aangaat altijd heel fair en rechtvaardig.
Kunstenaarsstel verkeerde indeling en heel lelijk badkamermeubel.
Poep, wie heeft jou gescheten?
maandag 26 mei 2025 om 22:35
maandag 26 mei 2025 om 23:47
Dat zou ik ook veel eerlijker vinden. En die juryleden komen zeker niet professioneel over.xiongmao schreef: ↑26-05-2025 22:35Ik vind het trouwens wel eerlijker als meerdere juryleden punten geven en er dan een winnaar uit komt. Nu is het echt een beetje smoezen en dan is er een winnaar...
Sowieso, wie zijn deze juryleden? Echt niks aan. Hadden toevallig nog een contract kopen bij Net5 of zo.
Leuk dat die meiden gewonnen hebben, al vond ik hun badkamer niet de mooiste. De indeling was wel goed en fijn met een bad.
Morgen breekt de pleuris uit met Naomi en man. Je zag de gezichten al, zij vinden sowieso dat ze recht hebben op de prijs, want ze zijn zeker van hun zaak. Ik vond hun badkamer mooi, wel een beetje steriel, maar die douches raar.
dinsdag 27 mei 2025 om 18:56
Ik begin wel veel meer respect voor Marit en Roelie te krijgen. Die moeten echt alles leren en uitzoeken en doen alles samen, juist omdat ze er geen verstand van hebben/hadden.
Hoe anders dan al die mannen die denken overal verstand van te hebben of vrienden hebben die kunnen helpen en hun vrouwen die af en toe een likje verf aanbrengen.
Top dat die meiden gewonnen hebben.
Hoe anders dan al die mannen die denken overal verstand van te hebben of vrienden hebben die kunnen helpen en hun vrouwen die af en toe een likje verf aanbrengen.
dinsdag 27 mei 2025 om 19:07
Ja en Marc kan dat natuurlijk niet verkroppen. Hij deed ook zo denigrerend over ze tegen zijn vriend.Ikje schreef: ↑27-05-2025 18:56Ik begin wel veel meer respect voor Marit en Roelie te krijgen. Die moeten echt alles leren en uitzoeken en doen alles samen, juist omdat ze er geen verstand van hebben/hadden.
dinsdag 27 mei 2025 om 19:37
Hmmm, ik vind de kluskwaliteiten tussen de deelnemers wel erg groot. Het zou eerlijker (en leuker) zijn om enkel voor professionele klussers of alleen voor klusamateurs te kiezen. Nu maken de klusamateurs weinig kans. Daarom dubbel zo tof dat Marit & Roeli de badkamer hebben gewonnen.
Ik zou er als professionele klusser trouwens niet op voorstaan dat je sneller met een kamer klaar bent (kuch: Victor). Das toch logisch als je concurrent in het dagelijks leven iets met financiën doet of beleidsambtenaar is.
Ik zou er als professionele klusser trouwens niet op voorstaan dat je sneller met een kamer klaar bent (kuch: Victor). Das toch logisch als je concurrent in het dagelijks leven iets met financiën doet of beleidsambtenaar is.
dinsdag 27 mei 2025 om 19:59
Nou echt hoor! Dat het 13-jarige meisjes waren.Vivamensje schreef: ↑27-05-2025 19:07Ja en Marc kan dat natuurlijk niet verkroppen. Hij deed ook zo denigrerend over ze tegen zijn vriend.
Echt. Wat een sneue opmerking was dat zeg.
Heel erg verdient dat Marit en Roelie gewonnen hebben!
dinsdag 27 mei 2025 om 21:41

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in