Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 7 juni 2025 om 12:10
Dat wil ik geloven, ja!
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zaterdag 7 juni 2025 om 12:10
Je hebt met de één gewoon een andere band dan met de ander. Is dat zo onbegrijpelijk? De meesten hier kennen H al heel lang en kennen haar geschiedenis. Moeilijker is het niet hoor.ldp schreef: ↑07-06-2025 10:46Ja en dat is dus precies het probleem.
Van alle anonieme accounts weten we in principe niks. Als daar kennelijk accounts tussen zitten waar niet naar mag worden gewezen maar die wel met een speciale behandeling benaderd moeten worden dan werkt dat dus niet.
Iedereen heeft punten waar hij bovengemiddeld fel op reageert. En in sommige gevallen vinden we dat vermakelijk, in andere gevallen drukken we daar nog even extra op en in dit specifieke geval mag daar niks over gezegd worden. Want zielig.
Er zijn hier wel meer forummers met pek en veren van het forum gejonast die overduidelijk de een of andere beperking hadden maar die in hun onhandigheid op wat tenen hebben gestaan. Ook niet leuk maar een stuk minder mededogen.
Deze knuffelaandacht wordt wel heel selectief toegepast hoor.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 7 juni 2025 om 12:11
We zijn allemaal gewoon mensen he, waarom verwacht je dat de mensen hier allemaal heiligen zijn?
zaterdag 7 juni 2025 om 12:14
Dat hoeft niet, maar ga een ander dan niet verwijten dat die dat wel doet.MrsM schreef: ↑07-06-2025 11:21Maar als persoon A nou een keer onterecht uit de bocht vliegt, of meerdere keren, en D zegt daar dan op een gegeven moment iets van omdat diens begrippertje er even klaar mee is, is het dan terecht dat persoon A (ondanks het goede hart en de goede bedoelingen) hierop aangesproken wordt? Of is persoon D een botte hark die onnodig kwetsend is en geen rekening houdt met persoon A?
In hoeverre mag je van forummers verwachten altijd rekening te houden met de persoonlijke kenmerken van anderen?
zaterdag 7 juni 2025 om 12:28
24 uur per dag rock ’n roll. Midden op zee. Tegen de regels in, en precies daarom zo geliefd.
In 1966 draaide de BBC maar een paar uur per week popmuziek. Een groep eigenwijze DJ’s besloot dat anders te doen.
Vanaf hun piratenschip Radio Rock zonden ze dag en nacht muziek uit. Miljoenen mensen luisterden — tot grote frustratie van de overheid.
Een vrolijke film over vrijheid, vriendschap en de kracht van muziek.
Zaterdag 7 juni om 21.00 uur
Je ziet het bij ONS
ZIGGO 50 – KPN 89 – CaiWay 50
kijkbijons. nl
#theboatthatrocked #onstv #muziekfilm #filmklassieker #tvtip #nostalgie #kijkbijons
In 1966 draaide de BBC maar een paar uur per week popmuziek. Een groep eigenwijze DJ’s besloot dat anders te doen.
Vanaf hun piratenschip Radio Rock zonden ze dag en nacht muziek uit. Miljoenen mensen luisterden — tot grote frustratie van de overheid.
Een vrolijke film over vrijheid, vriendschap en de kracht van muziek.
#theboatthatrocked #onstv #muziekfilm #filmklassieker #tvtip #nostalgie #kijkbijons
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
zaterdag 7 juni 2025 om 12:29
Geheel met je eens.ldp schreef: ↑07-06-2025 10:46Ja en dat is dus precies het probleem.
Van alle anonieme accounts weten we in principe niks. Als daar kennelijk accounts tussen zitten waar niet naar mag worden gewezen maar die wel met een speciale behandeling benaderd moeten worden dan werkt dat dus niet.
Iedereen heeft punten waar hij bovengemiddeld fel op reageert. En in sommige gevallen vinden we dat vermakelijk, in andere gevallen drukken we daar nog even extra op en in dit specifieke geval mag daar niks over gezegd worden. Want zielig.
Er zijn hier wel meer forummers met pek en veren van het forum gejonast die overduidelijk de een of andere beperking hadden maar die in hun onhandigheid op wat tenen hebben gestaan. Ook niet leuk maar een stuk minder mededogen.
Deze knuffelaandacht wordt wel heel selectief toegepast hoor.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zaterdag 7 juni 2025 om 12:31
Ik erger me dan ook meer aan al dat gekoetsiekoetsie dan aan HA zelf.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zaterdag 7 juni 2025 om 12:32
Jezus, dat is echt heftig.
Misschien kan slachtofferhulp nog wat voor hem betekenen.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 7 juni 2025 om 12:36
De meesten kennen elkaar sowieso al heel lang, dus in dit geval blijft het een dubbele standaard.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zaterdag 7 juni 2025 om 13:34
Duurde bij mij ook even.OlleGrieze schreef: ↑07-06-2025 13:22Dan moet je wel weten wie het is. In dit geval viel mijn kwartje pas bij de pest-opmerking.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
zaterdag 7 juni 2025 om 14:03
Sterkte!
Oh, Spike, how could you ever know what it's like to be totally obsessed with a pony only to find out they're obsessed with somepony else?
zaterdag 7 juni 2025 om 14:03
zaterdag 7 juni 2025 om 14:35
Niet iedereen leest bij. Ik kan ook dagen hier niet zijn, soms lees ik bij, soms niet.
Richt je even een poosje op jezelf, het forum is nu even geen goede plek voor jou.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in