Entertainment alle pijlers

De verraders 2025

09-05-2025 22:44 123 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is weer begonnen! Vanaf 9 mei iedere vrijdag om 20.00 op RTL 4

De deelnemers:

Eric de Munck (verslaggever) vermoord
Lale Gül (schrijfster) verbannen
Lidewij Welten (hockeyspeelster) vermoord
Vinchenzo (zanger) verbannen
Sanne Vogel (actrice) vermoord
Frederik Brom (acteur) verbannen
Omar Ahaddaf (acteur) vermoord
Duncan Tromp (TikTokker) verbannen
Jan van Halst (oud-voetballer) (analist) vermoord
Annick Boer (actrice) verrader verbannen
Shay Kreuger (presentatrice) verbannen
Kim Feenstra (fotomodel) verrader verbannen
Churandy Martina (atleet) vermoord
Barry Paf (radio-dj) verbannen

Joost Dowib (Josylvio) (rapper) verrader
Dimeo van der Horst (basketballer) verrader

Christiaan Bauer (zoon Frans Bauer)
Julia Heetman (influencer)
Estelle Cruijff
pelle wijzigde dit bericht op 29-06-2025 15:04
72.45% gewijzigd
MarindaH schreef:
21-05-2025 18:42
Maar zelfs zo zeker dat ze zei ‘stem volgende keer maar op mij als ze het niet is’. Ik vind het raar.
Omdat ze het zeker dacht te weten. Net zoals Sanne 100% zeker wist dat Vinchenzo een verrader was.
Ze kon het helemaal niet zeker weten, want ze was nog geen verrader. Ze wist niet wie de verraders waren. Ze vond Annick alleen heel verdacht. Net zoals de helft Vinchenzo verdacht vond en de andere helft Frederik. Maar Lale vond zichzelf zo slim en dacht het spelletje al helemaal door te hebben.

Ze hoopte dat de groep met haar mee ging en als Annick dan inderdaad een verrader bleek te zijn, de groep haar zou vertrouwen. Ze wist natuurlijk al dat ze verrader zou worden, hoe fijn is het dan als er net door jou een verrader naar huis is. Dan verdenkt niemand je meer, in haar gedachtengang dan.
Ooooh wat is het genieten! Wat speelt Kim het goed zeg, die valt echt positief op bij mij, leuk.
Zo mooi om te zien wat voor een schapengedrag mensen laten zien bij de ronde tafel, ze hebben geen clou en gaan dan mee met degene die iets zegt wat op een argument lijkt. En Kim maar zeggen we moeten bij ons gevoel blijven :proud:
Ja Kim is echt super in dit spel.

Komt er aan het eind nog een reunie ofzo?
Such fun!1
Kim is echt een heel goede verrader. Ze is slim en heeft Sanne er uitgewieberd, die vol op haar zat. Niemand legde de link. En Joost speelt heel goed een getrouwe.
Estelle zit nog een beetje op Annick, door Lale. Maar voor de rest heeft niemand een idee. En ze stemmen allemaal mee met anderen. Dom dom.
Vind het jammer dat ik de redeneren niet kom te weten van Sanne. Ze had er 2 goed. Maar hoe kwam ze daarop?
Carpe Diem!
Pffffffff die Estelle is ook niet de slimste
Malibu123 schreef:
30-05-2025 21:02

Die is zo slim als haar nagels kort zijn...
Such fun!1
MarindaH schreef:
30-05-2025 23:10
Die is zo slim als haar nagels kort zijn...
Haha, inderdaad! En dat ook nog beweren dat het een moeilijke code was. Ehhhh… iedereen was er al uit, hoor.
Malibu123 schreef:
30-05-2025 21:02
Je ziet aan haar dat het licht aan is, maar niemand is thuis 😂. Vond het wel sneu dat Duncan weg gestemd werd juist door Julia terwijl hij er alles aan deed om haar in het spel te houden.
Carpe Diem!
misspatrice schreef:
02-06-2025 12:30
Je ziet aan haar dat het licht aan is, maar niemand is thuis 😂. Vond het wel sneu dat Duncan weg gestemd werd juist door Julia terwijl hij er alles aan deed om haar in het spel te houden.
Ja, dat was zeker sneu. Ook voor Julia, het spel is best heftig op sommige momenten. Ik geloof ook niet dat ik het zou kunnen.

Maar die Kim, wat doet ze het goed! Ik vind Kim sowieso al leuk, dus enig dat ze meedoet, nog leuker dat ze werd aangewezen als verrader en dan doet ze het ook nog zo goed! Ik hoop dat ze ver komt.
AnnaNiem schreef:
02-06-2025 13:04
Ja, dat was zeker sneu. Ook voor Julia, het spel is best heftig op sommige momenten. Ik geloof ook niet dat ik het zou kunnen.

Maar die Kim, wat doet ze het goed! Ik vind Kim sowieso al leuk, dus enig dat ze meedoet, nog leuker dat ze werd aangewezen als verrader en dan doet ze het ook nog zo goed! Ik hoop dat ze ver komt.
Die is goed en toch wordt ze door verschillende personen verdacht. Ik snap niet zo goed hoe zij zich dan verdacht heeft gemaakt?
Carpe Diem!
Joost speelt Kim er misschien ook nog wel uit. Hij wordt zelf door niemand verdacht. Hij is goed bezig.
misspatrice schreef:
02-06-2025 14:40
Die is goed en toch wordt ze door verschillende personen verdacht. Ik snap niet zo goed hoe zij zich dan verdacht heeft gemaakt?
Je verdenkt toch ook mensen waarvan je denkt: hij/zij zou een goede verrader zijn?
Maar zelf denk ik dat ze als getrouwe fanatieker zou zijn.
Blij dat Annick eruit is. Ik vond haar irritant.
Dat gejank over dat ene muntje. Het feit dat je maar 1 muntje hebt gekregen, betekent niet automatisch dat je het meest verdacht wordt. Maar dat je niet in de top 3 voorkomt van mensen die je het meest vertrouwt. De meeste kandidaten verdeelden hun munten over 2 a 3 kandidaten.
En dat ze dan vond dat zij met dat ene muntje recht had op een schild. Hele kromme redenering.
Ik ben benieuwd of ze er een verrader bij gaan halen.
Ik vind dit zo’n leuk programma.
Vind het in beeld brengen van dat roken zwaar irritant.
Dobbelsteen schreef:
08-06-2025 19:00
Ik vind dat ook wel bijzonder. Ik dacht dat dit niet meer zo op tv mocht komen.
Dobbelsteen schreef:
08-06-2025 19:00
Dat gebruiken zij als overleg-moment, dus logisch dat dat in beeld komt.
apppie schreef:
08-06-2025 19:44
Dat gebruiken zij als overleg-moment, dus logisch dat dat in beeld komt.
Ik vind dat niet logisch. Het had ook op een andere manier gekund, het overleg.
vivamensje wijzigde dit bericht op 09-06-2025 11:17
1.32% gewijzigd
Pelle schreef:
08-06-2025 17:43
Ik ben benieuwd of ze er een verrader bij gaan halen.
Ja, ik ook. Ik denk dat Kim er wel iemand bij wil. Maar Joost niet.
Meisjemetdeparel schreef:
08-06-2025 22:34
Ja, ik ook. Ik denk dat Kim er wel iemand bij wil. Maar Joost niet.
Dat denk ik ook. Joost gaat hartstikke goed zo, ik denk niet dat hij hieraan iets wil veranderen. Een verrader erbij voegt voor hem niets toe. Voor Kim zou het wel een meerwaarde zijn.
Vivamensje schreef:
08-06-2025 19:49
Ik vind dat niet logisch. Het had ook op een andere manier gekund, het overleg opent.

Ach, zolang drank gewoon kan op televisie, zie ik niet waarom roken niet zou mogen.
Such fun!1
Ik vind Joost wel erg onsympathiek worden hoor, als verrader. Het zou toch een mop zijn als Kim nu hem verdacht gaat maken.
Such fun!1
MarindaH schreef:
09-06-2025 08:37
Ach, zolang drank gewoon kan op televisie, zie ik niet waarom roken niet zou mogen.
Van mij mag al dat drinken ook wat minder.
Joost is heel sneaky en slim. Die gaat de finale wel halen denk ik als enige verrader.
Carpe Diem!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven