De verraders 2025
vrijdag 9 mei 2025 om 22:44
Het is weer begonnen! Vanaf 9 mei iedere vrijdag om 20.00 op RTL 4
De deelnemers:
Eric de Munck (verslaggever) vermoord
Lale Gül (schrijfster) verbannen
Lidewij Welten (hockeyspeelster) vermoord
Vinchenzo (zanger) verbannen
Sanne Vogel (actrice) vermoord
Frederik Brom (acteur) verbannen
Omar Ahaddaf (acteur) vermoord
Duncan Tromp (TikTokker) verbannen
Jan van Halst (oud-voetballer) (analist) vermoord
Annick Boer (actrice) verrader verbannen
Shay Kreuger (presentatrice) verbannen
Kim Feenstra (fotomodel) verrader verbannen
Churandy Martina (atleet) vermoord
Barry Paf (radio-dj) verbannen
Joost Dowib (Josylvio) (rapper) verrader
Dimeo van der Horst (basketballer) verrader
Christiaan Bauer (zoon Frans Bauer)
Julia Heetman (influencer)
Estelle Cruijff
De deelnemers:
Eric de Munck (verslaggever) vermoord
Lale Gül (schrijfster) verbannen
Lidewij Welten (hockeyspeelster) vermoord
Vinchenzo (zanger) verbannen
Sanne Vogel (actrice) vermoord
Frederik Brom (acteur) verbannen
Omar Ahaddaf (acteur) vermoord
Duncan Tromp (TikTokker) verbannen
Jan van Halst (oud-voetballer) (analist) vermoord
Annick Boer (actrice) verrader verbannen
Shay Kreuger (presentatrice) verbannen
Kim Feenstra (fotomodel) verrader verbannen
Churandy Martina (atleet) vermoord
Barry Paf (radio-dj) verbannen
Joost Dowib (Josylvio) (rapper) verrader
Dimeo van der Horst (basketballer) verrader
Christiaan Bauer (zoon Frans Bauer)
Julia Heetman (influencer)
Estelle Cruijff
pelle wijzigde dit bericht op 29-06-2025 15:04
72.45% gewijzigd
zaterdag 14 juni 2025 om 21:59
Oh echt, ik dacht ook in de 50. Ze heeft zo'n standaard botox-filler-etc gezicht. Dat oogt ouder vind ik, terwijl ze het doen om jonger te lijken.
Ik vind haar wel heel aardig overkomen, lief mens met ook lekker wat pit. Had van te voren niet echt een beeld van haar.
zaterdag 14 juni 2025 om 22:00
Ik zei precies hetzelfde tegen man. Ik vergeet altijd dat hij meedoet. Bijna niet in beeld. En wordt inderdaad ook nooit genoemd als verdachte.PoesMinoes schreef: ↑13-06-2025 23:44Het valt mij op dat Churandy Martina zo weinig in beeld en nog minder aan het woord is. De laatste aflevering iets meer maar ik heb hem in het begin nauwelijks gezien. Zijn naam wordt ook nooit genoemd als verdachte.
zaterdag 14 juni 2025 om 22:04
Die is al eerder aan bod gekomen. De verraders moeten 3 mensen op de dodenlijst zetten. Dat mag ook een verrader zijn (anders zou iedereen weten dat degenen op de dodenlijst een getrouwe is). En de volgende nacht mogen ze alleen iemand vermoorden op de dodenlijst. Eerder dit seizoen konden de anderen iemand reden van de dodenlijst (met de karaoke), dat is niet altijd zo.
zaterdag 14 juni 2025 om 23:08
Inderdaad. Een van de deelnemers zei dat hij zo grappig is. Wij hebben daar helemaal niks van gezien, jammer.PoesMinoes schreef: ↑13-06-2025 23:44Het valt mij op dat Churandy Martina zo weinig in beeld en nog minder aan het woord is. De laatste aflevering iets meer maar ik heb hem in het begin nauwelijks gezien. Zijn naam wordt ook nooit genoemd als verdachte.
zaterdag 14 juni 2025 om 23:20
Ja dat vind ik ook. Heel vreemd, dat ze iemand zo weinig in beeld laten zien en er zo weinig quotes van hebben. Afgelopen aflevering hoorde ik hem iets zeggen, maar ze lieten ondertussen andere spelers zien. Het was zo apart dat het me opviel.PoesMinoes schreef: ↑13-06-2025 23:44Het valt mij op dat Churandy Martina zo weinig in beeld en nog minder aan het woord is. De laatste aflevering iets meer maar ik heb hem in het begin nauwelijks gezien. Zijn naam wordt ook nooit genoemd als verdachte.
Misschien komt hij ver in het spel en is hij in latere afleveringen meer te zien?
Komt hij eigenlijk wel eens voor in de apart opgenomen interviews?
zaterdag 21 juni 2025 om 12:55
Hoezo valt lelijk gedrag binnen de functie van de verraders? Ja, qua liegen en bedriegen en manipuleren. Maar zo’n flauwe sneer van Joost heeft toch niks met zijn rol te maken?
zaterdag 21 juni 2025 om 12:57
Inderdaad. Ik vond het denigrerend richting Barry, had niets met het spel te maken.ZuurSnoepje schreef: ↑21-06-2025 12:55Hoezo valt lelijk gedrag binnen de functie van de verraders? Ja, qua liegen en bedriegen en manipuleren. Maar zo’n flauwe sneer van Joost heeft toch niks met zijn rol te maken?
zaterdag 21 juni 2025 om 12:59
Churandy had gelijk dat er veel slechte getrouwen zijn, ze vertrouwen teveel op hun vrienden.
Ik vond het heel netjes van Kim dat ze rustig bleef toen Joost haar voor de bus gooide. De meeste verraders die geofferd worden, gaan uithalen en/of hinten. Ik hoop dat Dimeo hetzelfde doet bij Joost. Ik vind Joost niet leuk.
Ik vond het heel netjes van Kim dat ze rustig bleef toen Joost haar voor de bus gooide. De meeste verraders die geofferd worden, gaan uithalen en/of hinten. Ik hoop dat Dimeo hetzelfde doet bij Joost. Ik vind Joost niet leuk.
zaterdag 21 juni 2025 om 15:39
zaterdag 21 juni 2025 om 17:58
Ik heb dat gemist. Maar inderdaad raar. Hij heet toch ook gewoon Joost?
Anderen noemen hem in ieder geval ook zo.
Misschien kan hij niet hebben dat Barry hem verdenkt en hem niet blind vertrouwt zoals anderen dat wel doen?
zaterdag 21 juni 2025 om 18:55
zaterdag 21 juni 2025 om 19:02

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in