pakje bij buren, doen niet open
dinsdag 17 juni 2025 om 20:23
geen idee welke pijler dit hoort. We hebben een redelijk duur pak besteld, maar hebben de bezorgert gemist. Nu ligt het pakketje bij de buren (ken ze niet, paar huizen verderop) en die doen niet open al drie dagen. Ben al op verschillende tijden geweest, zag net dat ramen open waren gezet dus nog maar eens gebeld. Wat zal ik doen?
dinsdag 17 juni 2025 om 20:26
dinsdag 17 juni 2025 om 20:27
dinsdag 17 juni 2025 om 20:30
dinsdag 17 juni 2025 om 20:35
noorderlicht76 schreef: ↑17-06-2025 20:27nee, want de ramen zijn opengezet net. ik probeer wel een briefje
Die ramen kunnen natuurlijk door de plant/poes/tuin verzorger zijn open gezet.
dinsdag 17 juni 2025 om 22:51
Aanbellen dat je pizza's komt bezorgen. Meestal wordt er dan binnen 5 seconden open gedaan.noorderlicht76 schreef: ↑17-06-2025 20:30ik denk dat er studenten wonen dus zal wel loslopen hoop ik
woensdag 18 juni 2025 om 08:01
Dit inderdaad. Wel echt heel vervelend zeg.ShaunTheSheep schreef: ↑17-06-2025 23:48Hoor je wel een bel als je op het knopje drukt? Anders (ook) hard op de deur of het raam kloppen?
woensdag 18 juni 2025 om 08:03
Irritant dat je op deze manier nog steeds je bestelling niet hebt.
Maar uiteindelijk zal er wel iemand open doen.
In mijn straat nemen we regelmatig over en weer pakketten van buren aan.
Beter dan dat het op je stoep gepropt wordt.
Ik kwam laatst uit werk en er stond een grote doos pontificaal voor mijn voordeur. Zat een apparaat in van meer dan 700 euro. Vol in het zicht. Waar ik woon kun je nog geen oude fiets in je voortuin laten staan. Geen nette actie van de bezorger.
Maar uiteindelijk zal er wel iemand open doen.
In mijn straat nemen we regelmatig over en weer pakketten van buren aan.
Beter dan dat het op je stoep gepropt wordt.
Ik kwam laatst uit werk en er stond een grote doos pontificaal voor mijn voordeur. Zat een apparaat in van meer dan 700 euro. Vol in het zicht. Waar ik woon kun je nog geen oude fiets in je voortuin laten staan. Geen nette actie van de bezorger.
woensdag 18 juni 2025 om 11:22
Bij buren afgeven is prima!
Pontificaal in je voortuin plaatsen vind ik niet zo netjes.
Zeker als Track&trace mij laat weten dat ik het pakket tussen 17:00 en 20:00 uur kan verwachten. Dan denk ik op tijd te zijn om het zelf aan te pakken, en verwacht je zo'n bestelling niet om 17:00 uur in je voortuin aan te treffen.
Fijn dat de bezorger blijkbaar vooruit liep op de geschatte planning. Maar zo'n duur apparaat dan maar even droppen voor de deur met een dikke merknaam erop, is niet zo netjes. Dat mag toch wel gezegd worden.
En verder overigens hulde aan de meeste bezorgers. Ik zie vaak bekende gezichten die zich dagelijks een slag in de rondte rijden om alle klanten tevreden te houden.
woensdag 18 juni 2025 om 11:23
Oh, fijn!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in