Entertainment alle pijlers

De verraders 2025

09-05-2025 22:44 123 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is weer begonnen! Vanaf 9 mei iedere vrijdag om 20.00 op RTL 4

De deelnemers:

Eric de Munck (verslaggever) vermoord
Lale Gül (schrijfster) verbannen
Lidewij Welten (hockeyspeelster) vermoord
Vinchenzo (zanger) verbannen
Sanne Vogel (actrice) vermoord
Frederik Brom (acteur) verbannen
Omar Ahaddaf (acteur) vermoord
Duncan Tromp (TikTokker) verbannen
Jan van Halst (oud-voetballer) (analist) vermoord
Annick Boer (actrice) verrader verbannen
Shay Kreuger (presentatrice) verbannen
Kim Feenstra (fotomodel) verrader verbannen
Churandy Martina (atleet) vermoord
Barry Paf (radio-dj) verbannen

Joost Dowib (Josylvio) (rapper) verrader
Dimeo van der Horst (basketballer) verrader

Christiaan Bauer (zoon Frans Bauer)
Julia Heetman (influencer)
Estelle Cruijff
pelle wijzigde dit bericht op 29-06-2025 15:04
72.45% gewijzigd
Ja, hij heeft meerdere gezichten, een goede eigenschap voor een verrader.
Het valt mij op dat Churandy Martina zo weinig in beeld en nog minder aan het woord is. De laatste aflevering iets meer maar ik heb hem in het begin nauwelijks gezien. Zijn naam wordt ook nooit genoemd als verdachte.
Wat is de dodenlijst?

Ik zat btw Estelle even te googelen en viel bijna van de bank. Ik dacht dat ze stukken ouder was dan ik (50-ish), maar ze is gewoon van 1978! Niet te geloven.
Such fun!1
MarindaH schreef:
14-06-2025 21:49
Wat is de dodenlijst?

Ik zat btw Estelle even te googelen en viel bijna van de bank. Ik dacht dat ze stukken ouder was dan ik (50-ish), maar ze is gewoon van 1978! Niet te geloven.
Oh echt, ik dacht ook in de 50. Ze heeft zo'n standaard botox-filler-etc gezicht. Dat oogt ouder vind ik, terwijl ze het doen om jonger te lijken.
Ik vind haar wel heel aardig overkomen, lief mens met ook lekker wat pit. Had van te voren niet echt een beeld van haar.
PoesMinoes schreef:
13-06-2025 23:44
Het valt mij op dat Churandy Martina zo weinig in beeld en nog minder aan het woord is. De laatste aflevering iets meer maar ik heb hem in het begin nauwelijks gezien. Zijn naam wordt ook nooit genoemd als verdachte.
Ik zei precies hetzelfde tegen man. Ik vergeet altijd dat hij meedoet. Bijna niet in beeld. En wordt inderdaad ook nooit genoemd als verdachte.
MarindaH schreef:
14-06-2025 21:49
Wat is de dodenlijst?
Die is al eerder aan bod gekomen. De verraders moeten 3 mensen op de dodenlijst zetten. Dat mag ook een verrader zijn (anders zou iedereen weten dat degenen op de dodenlijst een getrouwe is). En de volgende nacht mogen ze alleen iemand vermoorden op de dodenlijst. Eerder dit seizoen konden de anderen iemand reden van de dodenlijst (met de karaoke), dat is niet altijd zo.
Ooo ja, toen ze in die gevangenissen zaten buiten.
Such fun!1
PoesMinoes schreef:
Inderdaad. Een van de deelnemers zei dat hij zo grappig is. Wij hebben daar helemaal niks van gezien, jammer.
Dubbel
PoesMinoes schreef:
Ja dat vind ik ook. Heel vreemd, dat ze iemand zo weinig in beeld laten zien en er zo weinig quotes van hebben. Afgelopen aflevering hoorde ik hem iets zeggen, maar ze lieten ondertussen andere spelers zien. Het was zo apart dat het me opviel.
Misschien komt hij ver in het spel en is hij in latere afleveringen meer te zien?
Komt hij eigenlijk wel eens voor in de apart opgenomen interviews?
Dat vond ik ook met die acteur van Mocro Maffia. Weet zijn naam even niet. Die hoorde je ook nooit.
Carpe Diem!
Ik vind het heel leuk dat Churandy en Barry nu ook in beeld beginnen te komen.

Joost speelt dit heel smerig, maar ongelofelijk slim.
Iedereen noemt hem Joost maar toen Barry Joost zei corrigeerde hij hem met het is Josilvio. Dat vond ik een beetje raar.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Quinnepin schreef:
20-06-2025 23:28
Iedereen noemt hem Joost maar toen Barry Joost zei corrigeerde hij hem met het is Josilvio. Dat vond ik een beetje raar.
Ja dat vond ik ook vreemd!
Quinnepin schreef:
Wat een lelijk gedrag laat hij hier zien. Neigt wat naar pesterij.
Als verrader vertoon je altijd “lelijk” gedrag, dat is nu eenmaal de functie. Ik vind dat Josilvio het goed doet, het is een leuk seizoen dit keer.
Hakika schreef:
21-06-2025 12:52
Als verrader vertoon je altijd “lelijk” gedrag, dat is nu eenmaal de functie. Ik vind dat Josilvio het goed doet, het is een leuk seizoen dit keer.
Hoezo valt lelijk gedrag binnen de functie van de verraders? Ja, qua liegen en bedriegen en manipuleren. Maar zo’n flauwe sneer van Joost heeft toch niks met zijn rol te maken?
ZuurSnoepje schreef:
21-06-2025 12:55
Hoezo valt lelijk gedrag binnen de functie van de verraders? Ja, qua liegen en bedriegen en manipuleren. Maar zo’n flauwe sneer van Joost heeft toch niks met zijn rol te maken?
Inderdaad. Ik vond het denigrerend richting Barry, had niets met het spel te maken.
Churandy had gelijk dat er veel slechte getrouwen zijn, ze vertrouwen teveel op hun vrienden.
Ik vond het heel netjes van Kim dat ze rustig bleef toen Joost haar voor de bus gooide. De meeste verraders die geofferd worden, gaan uithalen en/of hinten. Ik hoop dat Dimeo hetzelfde doet bij Joost. Ik vind Joost niet leuk.
Quinnepin schreef:
Dat was echt niet oké, wat een hooghartigheid. Hopelijk kan Barry hem eruit wieberen.
Quinnepin schreef:
Ik heb dat gemist. Maar inderdaad raar. Hij heet toch ook gewoon Joost?
Anderen noemen hem in ieder geval ook zo.
Misschien kan hij niet hebben dat Barry hem verdenkt en hem niet blind vertrouwt zoals anderen dat wel doen?
Hopelijk gaan Barry, Churandy en Dimeo samenwerken om Joost eruit te werken.
Maar er moet eerst nog gemoord worden.
Wie stonden er ook alweer op de dodenlijst?
Ik heb een stukje terug gekeken en op de dodenlijst staan:
Churandy
Christiaan
Julia
Estelle

Dus alleen Barry niet. Die kan niet vermoord worden.
Christiaan heeft het schild. Dus die kan ook niet vermoord worden.
Ik weet, het is een spel, maar wat speelt Joost het vies zeg. Hoop dat ze hem eruit kunnen knikkeren. Hij heeft het ook steeds over 'ik', 'ik heb dat besloten, ik heb zus gedaan.' Dan verbeterd ie zich snel.
Bah, naar ventje.
Ook een Pluviofiel
Pelle schreef:
21-06-2025 18:01
Hopelijk gaan Barry, Churandy en Dimeo samenwerken om Joost eruit te werken.
Maar er moet eerst nog gemoord worden.
Wie stonden er ook alweer op de dodenlijst?
Dat hoop ik ook, zou het echt jammer vinden als Churandy vermoord wordt volgende week.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven