Netflix deel 9 en spoileren NIET toegestaan
zaterdag 14 oktober 2023 om 15:24
Deel 9 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-8-spoilers-z ... #p34986816
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-8-spoilers-z ... #p34986816
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 17-10-2023 12:00
31.36% gewijzigd
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
zondag 22 juni 2025 om 13:54
Is ook geen tip

Het is echt precies hetzelfde: hele rijke mensen, het filmen van huizen, autoritjes aan de telefoon, af en toe even wat ellende tussendoor.
Alleen bij de Kardashians zijn er meer mensen in de serie.
zondag 22 juni 2025 om 14:09
meeste realityseries zijn niet gescript maar wel is wel een ''storyline'' of een onderwerp.KamilleT schreef: ↑22-06-2025 09:45Het wordt op dezelfde manier gebracht als al die zogenaamde spontane reality series. Natuurlijk is het grotendeels gescript en echt spontane momenten heb ik nog niet kunnen vinden, of misschien alleen Wesley (die heeft echt alleen maar primair gedrag volgens mij).
Nou ja, ik zit bijna bij het eind dus kijk het wel af.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 22 juni 2025 om 15:46
Ik bedoelde niet gescript als in dat vaststaat wat de acteurs moeten zeggen, maar wel dat iemand besluit om nu voor de camera zus en zo issue aan te kaarten en dat het dan soms volledig uit de hand loopt. Dat zie je vooral bij Selling Sunset e.d., die mensen lijken wel allemaal niet echt te zijn. In deze serie is het allemaal wat braver en is iedereen alleen maar heel lief voor elkaar.
Weet iemand hoe Yolanthe het voor elkaar heeft gekregen dat ze in de VS mag wonen?
zondag 22 juni 2025 om 17:51
neem me niet kwalijk...KamilleT schreef: ↑22-06-2025 15:46Ik bedoelde niet gescript als in dat vaststaat wat de acteurs moeten zeggen, maar wel dat iemand besluit om nu voor de camera zus en zo issue aan te kaarten en dat het dan soms volledig uit de hand loopt. Dat zie je vooral bij Selling Sunset e.d., die mensen lijken wel allemaal niet echt te zijn. In deze serie is het allemaal wat braver en is iedereen alleen maar heel lief voor elkaar.
Weet iemand hoe Yolanthe het voor elkaar heeft gekregen dat ze in de VS mag wonen?

ja bij housewives ook, vaak gooien producers ook olie op het vuur voor bepaalde scenes.
volgens mij via een acteer klus en toen is het balletje vanzelf gaan rollen
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 22 juni 2025 om 19:59

maandag 23 juni 2025 om 11:55
Ik heb de serie Yolanthe helemaal gekeken en sta er een beetje dubbel in. Aan de ene kant vind ik haar werk voor Free a girl echt bewonderenswaardig en lijkt het me een lieve vrouw met een groot doorzettingsvermogen. Aan de andere kant vind ik het moeilijk om te zien dat ze haar kind weghaalt bij de rest van zijn familie en vervolgens constant aan het reizen is en hij vooral met volwassenen om lijkt te gaan.
Daarnaast vond ik veel stukken inderdaad oninteressant. Ik denk niet dat ik nog een seizoen zou kijken. Maar ik heb zeker wel bewondering en respect voor deze vrouw gekregen.
Daarnaast vond ik veel stukken inderdaad oninteressant. Ik denk niet dat ik nog een seizoen zou kijken. Maar ik heb zeker wel bewondering en respect voor deze vrouw gekregen.
maandag 23 juni 2025 om 12:08
Ik moet nog 1 aflevering. Ik vond het ook een leuke serie.
Tegelijkertijd ben ik ook Sirens aan het kijken (The Survivors kijk ik samen, Sirens alleen), daar kom ik minder soepel doorheen.
maandag 23 juni 2025 om 12:48
Ik denk niet dat mensen nu in de rij staan om in de VS te wonen.KamilleT schreef: ↑22-06-2025 15:46Ik bedoelde niet gescript als in dat vaststaat wat de acteurs moeten zeggen, maar wel dat iemand besluit om nu voor de camera zus en zo issue aan te kaarten en dat het dan soms volledig uit de hand loopt. Dat zie je vooral bij Selling Sunset e.d., die mensen lijken wel allemaal niet echt te zijn. In deze serie is het allemaal wat braver en is iedereen alleen maar heel lief voor elkaar.
Misschien nam ze geld en bekendheid mee?
maandag 23 juni 2025 om 14:05
maandag 23 juni 2025 om 14:11
Ze kreeg na de scheiding van Wesley 19 miljoen mee en zelf had ze ook wel wat.SunShine35 schreef: ↑23-06-2025 12:48Ik denk niet dat mensen nu in de rij staan om in de VS te wonen.
Misschien nam ze geld en bekendheid mee?
De realiteit haalt de werkelijkheid in
maandag 23 juni 2025 om 19:15
Ja, ze neemt haar kindje mee naar de andere kant van de wereld, maar wij weten niet hoe vaak ze weg is, wij weten ook niet hoe vaak ze per jaar naar Nederland gaat en hoe vaak familie naar haar toe komt en hoe lang ze blijven. Wij zien beelden in de serie die gekozen zijn en wij weten niet hoe het altijd is.
Net als dat je zegt dat hij vooral met volwassenen om lijkt te gaan: hoe weet je dat? Je ziet geknipte beelden in een aflevering. Het is trouwens sowieso geen goed idee om andere kinderen, dus eventuele vriendjes, van deze jonge leeftijd te filmen in de USA. En hij gaat toch ook naar school?
Ik ga er vanuit dat je mening puur gebaseerd is op wat je in deze serie ziet, en dat is natuurlijk aan alle kanten gevormd door regisseurs etc. Het is geen echt beeld van een volledig leven.
Overigens heb ik ook een bepaalde mening over Yolanthe hoor, maar ze doet ook veel goede dingen, en ik vond het leuk om even een kijkje te kunnen nemen in een leven van iemand die zo "over the top" leeft.
En nu ga ik weer op zoek naar een nieuwe leuke serie op Netflix

loulou39 wijzigde dit bericht op 23-06-2025 19:24
7.25% gewijzigd
maandag 23 juni 2025 om 21:54
dinsdag 24 juni 2025 om 08:59
Ik heb heel de serie niet gezien (boeit me ook nul) maar vraag me af waarom ze daar nu nog vrijwillig wil blijven, helemaal alleen met een kind. Lijkt me voor de familie ook vreselijk..
Dat ze ooit geld van Wesley heeft gehad ontkend ze op fb zag ik gisteren, dat geloof ik an sich ook wel. Ze heeft zelf echt wel genoeg bekendheid om haar eigen geld te verdienen.
Dat ze ooit geld van Wesley heeft gehad ontkend ze op fb zag ik gisteren, dat geloof ik an sich ook wel. Ze heeft zelf echt wel genoeg bekendheid om haar eigen geld te verdienen.
dinsdag 24 juni 2025 om 20:16

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in