Entertainment alle pijlers

Netflix deel 9 en spoileren NIET toegestaan

14-10-2023 15:24 2407 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 9 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

Link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-8-spoilers-z ... #p34986816
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 17-10-2023 12:00
31.36% gewijzigd
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Moiren schreef:
22-06-2025 12:46
Nooit gezien.
Is ook geen tip :-D, ik denk dat je daar niets aan vindt.

Het is echt precies hetzelfde: hele rijke mensen, het filmen van huizen, autoritjes aan de telefoon, af en toe even wat ellende tussendoor.
Alleen bij de Kardashians zijn er meer mensen in de serie.
KamilleT schreef:
22-06-2025 09:45
Het wordt op dezelfde manier gebracht als al die zogenaamde spontane reality series. Natuurlijk is het grotendeels gescript en echt spontane momenten heb ik nog niet kunnen vinden, of misschien alleen Wesley (die heeft echt alleen maar primair gedrag volgens mij).
Nou ja, ik zit bijna bij het eind dus kijk het wel af.
meeste realityseries zijn niet gescript maar wel is wel een ''storyline'' of een onderwerp.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
22-06-2025 14:09
meeste realityseries zijn niet gescript maar wel is wel een ''storyline'' of een onderwerp.
Ik bedoelde niet gescript als in dat vaststaat wat de acteurs moeten zeggen, maar wel dat iemand besluit om nu voor de camera zus en zo issue aan te kaarten en dat het dan soms volledig uit de hand loopt. Dat zie je vooral bij Selling Sunset e.d., die mensen lijken wel allemaal niet echt te zijn. In deze serie is het allemaal wat braver en is iedereen alleen maar heel lief voor elkaar.
Weet iemand hoe Yolanthe het voor elkaar heeft gekregen dat ze in de VS mag wonen?
Purrmaid schreef:
22-06-2025 11:42
Ik heb gisteren 4 afl. Yolanthe gekeken. Nep of niet, ik bleef wel hangen.
Hier ook zo, zit inmiddels in 5 geloof ik.
KamilleT schreef:
22-06-2025 15:46
Ik bedoelde niet gescript als in dat vaststaat wat de acteurs moeten zeggen, maar wel dat iemand besluit om nu voor de camera zus en zo issue aan te kaarten en dat het dan soms volledig uit de hand loopt. Dat zie je vooral bij Selling Sunset e.d., die mensen lijken wel allemaal niet echt te zijn. In deze serie is het allemaal wat braver en is iedereen alleen maar heel lief voor elkaar.
Weet iemand hoe Yolanthe het voor elkaar heeft gekregen dat ze in de VS mag wonen?
neem me niet kwalijk...
Afbeelding

ja bij housewives ook, vaak gooien producers ook olie op het vuur voor bepaalde scenes.
volgens mij via een acteer klus en toen is het balletje vanzelf gaan rollen
dolfje schreef:
22-06-2025 16:35
Hier ook zo, zit inmiddels in 5 geloof ik.
Ik zit nu in aflevering 5 en zonder te spoileren: ik ben helemaal onder de indruk nu.
Van mij mogen er stiekem wel wat meer afleveringen zijn, ik zit er helemaal in nu.
Ik ben inmiddels klaar met de serie van Yolanthe. Vond het best wel boeiend.
Leuke miniserie, in 1 avond gekeken: The Survivors.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dolfje schreef:
22-06-2025 21:29

Ook klaar. De laatste 2 afleveringen konden me niet heel erg meer boeien.
Ik heb de serie Yolanthe helemaal gekeken en sta er een beetje dubbel in. Aan de ene kant vind ik haar werk voor Free a girl echt bewonderenswaardig en lijkt het me een lieve vrouw met een groot doorzettingsvermogen. Aan de andere kant vind ik het moeilijk om te zien dat ze haar kind weghaalt bij de rest van zijn familie en vervolgens constant aan het reizen is en hij vooral met volwassenen om lijkt te gaan.
Daarnaast vond ik veel stukken inderdaad oninteressant. Ik denk niet dat ik nog een seizoen zou kijken. Maar ik heb zeker wel bewondering en respect voor deze vrouw gekregen.
blijfgewoonbianca schreef:
22-06-2025 21:32
Leuke miniserie, in 1 avond gekeken: The Survivors.
Ik moet nog 1 aflevering. Ik vond het ook een leuke serie.
Tegelijkertijd ben ik ook Sirens aan het kijken (The Survivors kijk ik samen, Sirens alleen), daar kom ik minder soepel doorheen.
KamilleT schreef:
22-06-2025 15:46
Ik denk niet dat mensen nu in de rij staan om in de VS te wonen.
Misschien nam ze geld en bekendheid mee?
dolfje schreef:
22-06-2025 21:29
Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar nog steeds niet door afl 1 heen. Ik denk dat dit gewoon niet mijn genre tv is.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
SunShine35 schreef:
23-06-2025 12:48
Ik denk niet dat mensen nu in de rij staan om in de VS te wonen.
Misschien nam ze geld en bekendheid mee?
Ze kreeg na de scheiding van Wesley 19 miljoen mee en zelf had ze ook wel wat.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
yasmijn schreef:
23-06-2025 14:11
19 miljoen????? Das een hoop geld.
Dan hoef je nooit meer te werken.
Molly schreef:
23-06-2025 11:55
Aan de andere kant vind ik het moeilijk om te zien dat ze haar kind weghaalt bij de rest van zijn familie en vervolgens constant aan het reizen is en hij vooral met volwassenen om lijkt te gaan.
Ja, ze neemt haar kindje mee naar de andere kant van de wereld, maar wij weten niet hoe vaak ze weg is, wij weten ook niet hoe vaak ze per jaar naar Nederland gaat en hoe vaak familie naar haar toe komt en hoe lang ze blijven. Wij zien beelden in de serie die gekozen zijn en wij weten niet hoe het altijd is.

Net als dat je zegt dat hij vooral met volwassenen om lijkt te gaan: hoe weet je dat? Je ziet geknipte beelden in een aflevering. Het is trouwens sowieso geen goed idee om andere kinderen, dus eventuele vriendjes, van deze jonge leeftijd te filmen in de USA. En hij gaat toch ook naar school?
Ik ga er vanuit dat je mening puur gebaseerd is op wat je in deze serie ziet, en dat is natuurlijk aan alle kanten gevormd door regisseurs etc. Het is geen echt beeld van een volledig leven.

Overigens heb ik ook een bepaalde mening over Yolanthe hoor, maar ze doet ook veel goede dingen, en ik vond het leuk om even een kijkje te kunnen nemen in een leven van iemand die zo "over the top" leeft.

En nu ga ik weer op zoek naar een nieuwe leuke serie op Netflix :-D
loulou39 wijzigde dit bericht op 23-06-2025 19:24
7.25% gewijzigd
yasmijn schreef:
23-06-2025 14:11
Ze ontkent dat ze ook maar iets van hem heeft gekregen.
Moiren schreef:
23-06-2025 14:05
Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar nog steeds niet door afl 1 heen. Ik denk dat dit gewoon niet mijn genre tv is.
Ja dat kan natuurlijk. Ik hou ervan.
Ondertussen spelletjes spelen op de iPad en zulke series staan dan op.
Ik heb heel de serie niet gezien (boeit me ook nul) maar vraag me af waarom ze daar nu nog vrijwillig wil blijven, helemaal alleen met een kind. Lijkt me voor de familie ook vreselijk..
Dat ze ooit geld van Wesley heeft gehad ontkend ze op fb zag ik gisteren, dat geloof ik an sich ook wel. Ze heeft zelf echt wel genoeg bekendheid om haar eigen geld te verdienen.
Waarom zou ze daar niet vrijwillig willen blijven?
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ik heb net Trainwreck Poop Cruise gekeken. Wat een kut verhaal :pukey:
Ook een Pluviofiel
Moiren schreef:
24-06-2025 17:52
Waarom zou ze daar niet vrijwillig willen blijven?
als je het internet/nieuws moet geloven is het niet de beste plek sinds die oranje clown aan de macht is :whistle:
Rouge__ schreef:
24-06-2025 19:47
als je het internet/nieuws moet geloven is het niet de beste plek sinds die oranje clown aan de macht is :whistle:
Als je rijk en legaal bent heb je daar geen last van denk ik.
xiongmao schreef:
24-06-2025 19:54
Als je rijk en legaal bent heb je daar geen last van denk ik.
dan nog hangt natuurlijk ook van je kleur af, hoorde dat ze soms ook legale op pakken :bonk: maar goed
Djessy schreef:
24-06-2025 19:11
Ik heb net Trainwreck Poop Cruise gekeken. Wat een kut verhaal :pukey:
:rofl: wat had je gedacht met zo'n titel, kan weinig goeds uit voortkomen :P

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven