Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3552 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Pupke schreef:
27-06-2025 10:42
Match van net: ''Wat doe je voor werk?'
Ik geef antwoord en vraag wat hij doet.
Match ''Ik ben 2 jaar single en ik zoek een vaste relatie''

:rofl:
Zenuwen denk ik.
En? Was hij leuk?
Pupke schreef:
27-06-2025 10:42
Match van net: ''Wat doe je voor werk?'
Ik geef antwoord en vraag wat hij doet.
Match ''Ik ben 2 jaar single en ik zoek een vaste relatie''

🙈
Attraverso schreef:
27-06-2025 08:14
Hij lijkt me een 'good guy', Rustig, houdt van de natuur maar toch brede interesses, intelligent, we hebben hetzelfde favoriete land om op vakantie te gaan, hij durft zich kwetsbaar opstellen,...
Zijn werk trekt de aandacht, hij niet, hij werkt achter de schermen, vandaar dat hij zo 'anoniem' op een dating app kan zitten.
Weet niet of het me zal lukken om vragen te stellen over dingen die ik nu al weet, te doen alsof ik het niet weet...
Ik zou hem gewoon laten weten dat je hem gegoogled hebt hoor en wat je gevonden hebt is toch niet zo bijzonder?

Klinkt als een leuke man voor je maar kan je er mee leven dat hij maar weinig tijd voor je zal hebben of is dat tijdelijk?
Pioen00 schreef:
27-06-2025 11:05
Zenuwen denk ik.
En? Was hij leuk?
Wel een leuke man om te zien maar hij is communicatief zó vreemd. Hij voert volgens mij een random gesprek met zichzelf..
Zo ging het daarna verder:
Ik: ''Oké, heb je daarvoor een lange relatie gehad?''
Match: ''Ik ben zzp'er''
Ik: ''Oké leuk!'' -Ondertussen error in mijn hoofd-
Match: ''Ik ben 38''
Ik: ERROR ERROR ERROR
Match: ''Beetje zagen enzo''
Ik: ''Leuk hoor! Heb je nog plannen dit weekend?'' (Ik dacht gooi het even over een andere boeg)
Match: ''Waar woon je? Ik ben liever duidelijk, dan weet je waar je aan toe bent''

Schiet mij maar lek hoor!

Oja en nog een andere match die gepikeerd werd toen ik vroeg of hij broers/zussen had. Want dat was absoluut niet relevant en een hele rare vraag, wou ik soms meteen zijn familie ontmoeten ofzo?
Volgens mij trek ik alle vreemde mannen aan :lol:
Pupke schreef:
27-06-2025 11:38
Wel een leuke man om te zien maar hij is communicatief zó vreemd. Hij voert volgens mij een random gesprek met zichzelf..
Zo ging het daarna verder:
Ik: ''Oké, heb je daarvoor een lange relatie gehad?''
Match: ''Ik ben zzp'er''
Ik: ''Oké leuk!'' -Ondertussen error in mijn hoofd-
Match: ''Ik ben 38''
Ik: ERROR ERROR ERROR
Match: ''Beetje zagen enzo''
Ik: ''Leuk hoor! Heb je nog plannen dit weekend?'' (Ik dacht gooi het even over een andere boeg)
Match: ''Waar woon je? Ik ben liever duidelijk, dan weet je waar je aan toe bent''

Schiet mij maar lek hoor!

Oja en nog een andere match die gepikeerd werd toen ik vroeg of hij broers/zussen had. Want dat was absoluut niet relevant en een hele rare vraag, wou ik soms meteen zijn familie ontmoeten ofzo?
Volgens mij trek ik alle vreemde mannen aan :lol:

Het lijkt wel of hij 2 gesprekken door elkaar haalt ofzo🤔
Mimali schreef:
27-06-2025 11:42

Het lijkt wel of hij 2 gesprekken door elkaar haalt ofzo🤔
Dit is ook even door mijn hoofd geschoten..
Pupke schreef:
27-06-2025 11:45
Dit is ook even door mijn hoofd geschoten..
Je zou het haast denken.

Ooit in ver verleden had ik dat bij mijn ex.

Ik gok via msn of iets anders. We kenden elkaar via een forum. We hadden elkaar nog niet ontmoet.
Hij zat ook blijkbaar met zijn ex (goede vriendin ook toen van hem ) en mij in gesprek.
We zaten in gesprek en ik stelde vragen en ineens kreeg ik "je hoeft niet alles te weten"
Dus ik oke en dikke doe he en sloot af.

En toen kwam hij erachter dat hij het naar mij had gestuurd ipv ex.

Dus daarna paar smsjes dat het niet voor mij bedoeld was. 😂😂😂
Haha wat slecht!
De man is naast communicatief slecht ook nog eens heel erg ongeduldig.. Ik ging sporten dus reageerde niet, logisch.. ->
“en toen was het stil”
“hallo”
“knipoog smiley”
“hoi!”
“hoi hoi”
“geen intresse meer?”
“hoi”
“halloooo”
“flauw gevallen ofzo?”
“duim smiley”

Tussen elk bericht zat ongeveer 2 minuten🤣
Jeetje Pup, wat een figuur. Het is echt wel komisch, sorry😀
Ms moet je een boek maken met dit soort dialogen! Nog wat lachen door alle date ellende.
Attraverso, ik begrijp het probleem ook niet helemaal. Toch juist leuk als hij iets doet wat nogal hoog aangeschreven staat , kennelijk?

Ik ga me ook maar weer eens op een dating site aanmelden denk ik. Bumble houd ik even voor gezien. Dan toch maar weer tinder? En/of breeze.
Emmely schreef:
27-06-2025 14:08
Jeetje Pup, wat een figuur. Het is echt wel komisch, sorry😀
Ms moet je een boek maken met dit soort dialogen! Nog wat lachen door alle date ellende.

Ik ga me ook maar weer eens op een dating site aanmelden denk ik. Bumble houd ik even voor gezien. Dan toch maar weer tinder? En/of breeze.
Hahaha ergens is het heel grappig inderdaad! Ik screenshot zulke gesprekken ook en stuur deze naar vriendinnen, zij smullen er van🤣

Bumble vind ik ook niet zo leuk. Tinder kán leuk zijn.. Breeze heb ik zelf geen ervaring mee.
En toch heb ik mijn leuke man van Bumble😊..

Wat een verhaal Pupke..
Wat zei jij sorry ik lag ff aan de zuurstof na,het sporten , anders was ik idd flauwgevallen 😅
Enerverende gesprekken, Pupke. ;-D
Mimali schreef:
27-06-2025 15:36
En toch heb ik mijn leuke man van Bumble 😊..

Ik ook :$

Maar als ik in NL zou wonen (en nog/weer op de apps zou moeten) zou ik voor Breeze gaan. Meer daten, minder swipen.
The impossible only takes a little longer
Op Breeze komen maar een paar keer per week een paar profielen langs hier.

Pup je hebt ze weer getroffen... Die ene leek wel met meerderen tegelijk aan de praat geweest te zijn ofwel wat snotneuzen die zich kostelijk aan't amuseren waren...

Ik ben wat bekomen intussen, mijn date is uiteindelijk ook maar een mens...
Er vroeg iemand of hij wel tijd genoeg had om te daten, ik denk het wel, is enkel druk wanneer hij met een project bezig is.
Mimali schreef:
27-06-2025 15:36
En toch heb ik mijn leuke man van Bumble😊..

Wat een verhaal Pupke..
Wat zei jij sorry ik lag ff aan de zuurstof na,het sporten , anders was ik idd flauwgevallen 😅
Dit had ik moeten zeggen!
Attraverso schreef:
27-06-2025 18:50

Fijn. Als ik je zo over hem lees klinkt het verder ook heel positief.

Mijn date vanavond gaat door. Ben lekker nerveus maar erg nieuwsgierig naar hem. Dus ik zal wel moeten. ;-D
Leuk Idd! Het is echt heel normaal dat je nerveus bent maar onthoudt ‘Je gaat voor een gezellig uurtje!’ Een uur is zo voorbij! Haha! Veel plezier :-D
Idd_ schreef:
27-06-2025 19:03

Mijn date vanavond gaat door. Ben lekker nerveus maar erg nieuwsgierig naar hem. Dus ik zal wel moeten. ;-D
Spannend maar je gaat voor een leuk uurtje(of 2 of 3😃)
Veel plezier!
Attraverso schreef:
27-06-2025 18:50
Op Breeze komen maar een paar keer per week een paar profielen langs hier.

Pup je hebt ze weer getroffen... Die ene leek wel met meerderen tegelijk aan de praat geweest te zijn ofwel wat snotneuzen die zich kostelijk aan't amuseren waren...

Er vroeg iemand of hij wel tijd genoeg had om te daten, ik denk het wel, is enkel druk wanneer hij met een project bezig is.
Fijn dat het weer wat afgezakt is..
En zo is het ook hé, we zijn allemaal mensen en wat je doet in het dagelijks leven zou niet uit moeten maken..
Idd_ schreef:
Leuk idd! Morgen ben ik hoogstwaarschijnlijk weer om 5u wakker en het eerste wat ik dan ga doen is komen kijken hoe het geweest is 😊
Mimali schreef:
27-06-2025 19:53
Fijn dat het weer wat afgezakt is..
En zo is het ook hé, we zijn allemaal mensen en wat je doet in het dagelijks leven zou niet uit moeten maken..
Volgens mij heb ik iets gemist inz de date van Attraverso?
Idd_ schreef:

Veel plezier!
Peertjes schreef:
27-06-2025 20:44
Volgens mij heb ik iets gemist inz de date van Attraverso?
Ik heb mijn match gegoogeld nadat hij me uitnodigde voor een drankje omdat ik niet zo veel over hem ben te weten gekomen en ben/was nogal onder de indruk...
Hoop dat je een fijne date hebt Idd! En dat hij ih echt nog leuker is dan hij al leek.
Idd? Ik wacht al 2 uur :mrgreen:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven