De verraders 2025
vrijdag 9 mei 2025 om 22:44
Het is weer begonnen! Vanaf 9 mei iedere vrijdag om 20.00 op RTL 4
De deelnemers:
Eric de Munck (verslaggever) vermoord
Lale Gül (schrijfster) verbannen
Lidewij Welten (hockeyspeelster) vermoord
Vinchenzo (zanger) verbannen
Sanne Vogel (actrice) vermoord
Frederik Brom (acteur) verbannen
Omar Ahaddaf (acteur) vermoord
Duncan Tromp (TikTokker) verbannen
Jan van Halst (oud-voetballer) (analist) vermoord
Annick Boer (actrice) verrader verbannen
Shay Kreuger (presentatrice) verbannen
Kim Feenstra (fotomodel) verrader verbannen
Churandy Martina (atleet) vermoord
Barry Paf (radio-dj) verbannen
Joost Dowib (Josylvio) (rapper) verrader
Dimeo van der Horst (basketballer) verrader
Christiaan Bauer (zoon Frans Bauer)
Julia Heetman (influencer)
Estelle Cruijff
De deelnemers:
Eric de Munck (verslaggever) vermoord
Lale Gül (schrijfster) verbannen
Lidewij Welten (hockeyspeelster) vermoord
Vinchenzo (zanger) verbannen
Sanne Vogel (actrice) vermoord
Frederik Brom (acteur) verbannen
Omar Ahaddaf (acteur) vermoord
Duncan Tromp (TikTokker) verbannen
Jan van Halst (oud-voetballer) (analist) vermoord
Annick Boer (actrice) verrader verbannen
Shay Kreuger (presentatrice) verbannen
Kim Feenstra (fotomodel) verrader verbannen
Churandy Martina (atleet) vermoord
Barry Paf (radio-dj) verbannen
Joost Dowib (Josylvio) (rapper) verrader
Dimeo van der Horst (basketballer) verrader
Christiaan Bauer (zoon Frans Bauer)
Julia Heetman (influencer)
Estelle Cruijff
pelle wijzigde dit bericht op 29-06-2025 15:04
72.45% gewijzigd
zaterdag 21 juni 2025 om 21:11
Nou dat dus, ik hoop ook dat hij er snel wordt uitgeknikkerd maar die Christiaan heeft echt zo'n plaat voor zijn kop dat die hem maar blijft helpen. Ik heb de neiging om door het beeldscherm heen te roepen dat ie eens wakker moet worden.
maandag 23 juni 2025 om 07:49
Heel naar hoe Joost (!) het speelt. Iemand die hem verdenkt moet vermoord worden, maar iemand die Dimeo verdenkt niet. Als ik Dimeo was... Kim was een ontzettend goede verrader, echt jammer dat ze eruit is.
Ik ben bang dat Churrandy vermoord wordt de volgende keer, aangezien hij nu ineens in beeld is.
Ik ben bang dat Churrandy vermoord wordt de volgende keer, aangezien hij nu ineens in beeld is.
Such fun!1
vrijdag 27 juni 2025 om 21:54
vrijdag 27 juni 2025 om 22:09
vrijdag 27 juni 2025 om 23:39
Maar dit was de laatste ronde tafel toch? Dus ik snap niet zo goed hoe het dan verder moet, want Julia weet dan dat Joost een verrader is. Ik zou niet weten hoe Joost zich hier uit moet werken, Estelle gaat haar vast wel geloven, dus ik ben heel benieuwd.PoesMinoes schreef: ↑27-06-2025 21:54Hahaha, leuke aflevering, meerdere plottwists. Julia gaat Joost vragen en dan moet hij zeggen dat hij een verrader is. Estelle gelooft (hopelijk) Julia en gaan de volgende stemronde Joost eruit werken. Als Christiaan tenminste niet zo dom is om Julia niet te geloven.
zondag 29 juni 2025 om 11:11
zondag 29 juni 2025 om 14:57
Barry is verbannen. Je bedoelt Christiaan? Christiaan gelooft alles wat Joost zegt dus ik ben er helemaal niet van overtuigd dat hij nu opeens Julia gelooft. En Estelle twijfelt dus of die Julia wel zal geloven? Ze wilde haar toch eigenlijk in eerste instantie verbannen.Pelle schreef: ↑29-06-2025 11:11Bijzondere twist. Ik vind het wel leuk.
In principe had ook een verrader het flesje kunnen winnen.
Joost zou nog kunnen zeggen dat Julia liegt en dat ze zelf een verrader is.
Maar ik denk dat Estelle haar wel gelooft. En Barry waarschijnlijk ook.
Dan is het de vraag wat Dimeo gaat doen.
zondag 29 juni 2025 om 15:03
Oh ja, je hebt gelijk. Barry is verbannen, dat was ik vergeten. Ik bedoelde wel Barry.PoesMinoes schreef: ↑29-06-2025 14:57Barry is verbannen. Je bedoelt Christiaan? Christiaan gelooft alles wat Joost zegt dus ik ben er helemaal niet van overtuigd dat hij nu opeens Julia gelooft. En Estelle twijfelt dus of die Julia wel zal geloven? Ze wilde haar toch eigenlijk in eerste instantie verbannen.
Nou dan wordt het nog lastig voor Julia. Nee Christiaan blijft Joost geloven ben ik bang. Ik denk wel dat Estelle Julia zal geloven. Alsnog de sleutelrol voor Dimeo denk ik. Als Christiaan achter Joost blijft staan, kan Dimeo de dames misschien overtuigen dat Joost en Christiaan de verraders zijn.
zondag 29 juni 2025 om 16:07
ik denk niet dat iemand gaat geloven dat Christiaan een verrader is.
het lijkt er sterk op de Julia, Joost gaat vragen om wat mee te drinken. En anders is met Dimeo. Julia komt in de ochtend met het verhaal dat joost/dimeo een verrader is.
Ik verwacht dat dan ook getwijfeld gaat worden aan Julia, de meeste mensen dachten afgelopen aflevering ook al dat ze zich bij de verraders aangesloten had, en dus verrader is. Wie gaan ze dan geloven: Julia of Joost?
Christiaan gaat Joost geloven, en als de sfeer goed blijft dan zal Dimeo ook bij deze groep aansluiten.
wat Estelle gaat doen is me nog niet duidelijk, ook zij dacht eerder dat Julia een verrader was maar later leek ze haar toch te vertrouwen.
Chris-Joost-Dimeo kunnen Julia weg stemmen maar als dan blijkt dat ze een getrouwe is, heeft Dimeo/Joost toch nog een probleem.
het lijkt er sterk op de Julia, Joost gaat vragen om wat mee te drinken. En anders is met Dimeo. Julia komt in de ochtend met het verhaal dat joost/dimeo een verrader is.
Ik verwacht dat dan ook getwijfeld gaat worden aan Julia, de meeste mensen dachten afgelopen aflevering ook al dat ze zich bij de verraders aangesloten had, en dus verrader is. Wie gaan ze dan geloven: Julia of Joost?
Christiaan gaat Joost geloven, en als de sfeer goed blijft dan zal Dimeo ook bij deze groep aansluiten.
wat Estelle gaat doen is me nog niet duidelijk, ook zij dacht eerder dat Julia een verrader was maar later leek ze haar toch te vertrouwen.
Chris-Joost-Dimeo kunnen Julia weg stemmen maar als dan blijkt dat ze een getrouwe is, heeft Dimeo/Joost toch nog een probleem.
zondag 29 juni 2025 om 16:30
Goed punt. Als ze Julia wegstemmen, blijkt ze toch de waarheid gesproken te hebben en dan is degene waarmee ze een drankje mee heeft gedronken de klos. De andere verrader kan dan maar beter mee stemmen.
Maar hoe vaak moeten ze nog stemmen? En ze weten ook niet zeker dat er nog 2 verraders zijn.
zondag 29 juni 2025 om 16:49
Dus eigenlijk is het helemaal niet slim om Julia weg te stemmen want dan blijkt dat zij de waarheid heeft gesproken. Maar wie moeten ze dan wegstemmen, Estelle? Christiaan? Maar wat voor smoes moeten ze dan verzinnen om hun weg te stemmen. Interessante ontwikkeling wel.Pelle schreef: ↑29-06-2025 16:30Goed punt. Als ze Julia wegstemmen, blijkt ze toch de waarheid gesproken te hebben en dan is degene waarmee ze een drankje mee heeft gedronken de klos. De andere verrader kan dan maar beter mee stemmen.
Maar hoe vaak moeten ze nog stemmen? En ze weten ook niet zeker dat er nog 2 verraders zijn.
zondag 29 juni 2025 om 16:56
Het is de finale dus volgens mij moeten ze net zo lang gaan stemmen, tot de overblijvende mensen allemaal er van overtuigd zijn dat ze alleen met getrouwen zijn.
Zolang er ook maar 1 kandidaat is die denkt dat er nog een verrader in de groep zit, zullen ze door gaan met stem rondes.
Dimeo gaat het daarom denk ik ook echt niet redden in de finale.
Zolang er ook maar 1 kandidaat is die denkt dat er nog een verrader in de groep zit, zullen ze door gaan met stem rondes.
Dimeo gaat het daarom denk ik ook echt niet redden in de finale.
vrijdag 4 juli 2025 om 21:58
Die Christiaan, hahaha, ineens een masterplan tegen zijn bestie Joost. Wat heeft hij het ineens goed gespeeld.
En Estelle heeft zichzelf in de voet geschoten door door te willen spelen. Ze wist zeker dat Christiaan met haar mee zou gaan om Julia te verbannen, maar dat pakte verrassend anders uit. Gelukkig maar!
Heel leuk en verdiend dat Julia en Christiaan gewonnen hebben.
En Estelle heeft zichzelf in de voet geschoten door door te willen spelen. Ze wist zeker dat Christiaan met haar mee zou gaan om Julia te verbannen, maar dat pakte verrassend anders uit. Gelukkig maar!
Heel leuk en verdiend dat Julia en Christiaan gewonnen hebben.
vrijdag 4 juli 2025 om 22:26
Het bord voor Christiaan zn kop is eindelijk verdwenen! Wat een topper, hahaha. Mooi dat Estelle is verbannen, die dacht het slim te spelen. Wat zal Julia zich gefrustreerd hebben gevoeld, die geeft de verrader op een gouden plaatje en dan nog wordt ze erbij genaaid.
Ik merk trouwens wel dat ik alle nieuwe verandering elk seizoen een beetje moe begin te worden. In seizoen 1 begonnen we puur met verbannen en moorden, inmiddels zijn er dolken, schilden, drankjes, verraders die de identiteit niet mogen noemen, enzovoorts.
Ik merk trouwens wel dat ik alle nieuwe verandering elk seizoen een beetje moe begin te worden. In seizoen 1 begonnen we puur met verbannen en moorden, inmiddels zijn er dolken, schilden, drankjes, verraders die de identiteit niet mogen noemen, enzovoorts.
vrijdag 4 juli 2025 om 23:33
Eens, hij heeft het echt goed gespeeld. Leuke twist vond ik, zo op het eind.PoesMinoes schreef: ↑04-07-2025 23:18Dat praatje van Christiaan toen hij op de stip stond. Echt geweldig, had ik niet achter hem gezocht.
zaterdag 5 juli 2025 om 19:27
Nee ze heeft de dolk niet ingezet.Kattengekje schreef: ↑05-07-2025 18:45Heeft Estelle haar dolk nu gebruikt in de finale? Ik heb het helemaal gemist
zaterdag 5 juli 2025 om 19:57
Mocht dat niet meer in de laatste stemronde? Dan was het 2-2 geweest.
Ik vond het te veel gemanipuleerd door de makers. In de eerste series werd er op het einde nog een spel gespeeld, wie er uiteindelijk het zilver kreeg. Was veel leuker
zaterdag 5 juli 2025 om 19:59
In de laatste mocht het niet meer.Kattengekje schreef: ↑05-07-2025 19:57Mocht dat niet meer in de laatste stemronde? Dan was het 2-2 geweest.
Ik vond het te veel gemanipuleerd door de makers. In de eerste series werd er op het einde nog een spel gespeeld, wie er uiteindelijk het zilver kreeg. Was veel leuker
Toen ze nog met zijn vieren waren, mocht ze hem nog inzetten en wist ze al dat ze hem bij een eventuele volgende ronde niet mocht inzetten.
maandag 7 juli 2025 om 20:50
Vond ik ook echt heel leuk van hem!!PoesMinoes schreef: ↑04-07-2025 23:18Dat praatje van Christiaan toen hij op de stip stond. Echt geweldig, had ik niet achter hem gezocht.
En ik vond het ook leuk dat hij toch Julia koos inplaats van Estelle. Het voelde voor hem als een risico maar hij deed het toch.
Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in