Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 11.
vrijdag 24 november 2023 om 12:27
Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter
. Daar worden we blij van.
Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 24-11-2023 16:54
87.42% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
dinsdag 1 juli 2025 om 15:17
Ik ga even in mijn oven zitten om af te koelen.
Ik zit op het station, alle treinen vertraging, trein kapot, bermbrand ergens.
Ik kom 3 hele minuten te laat, wat voor mij fantastisch is. Ik ben altijd achterlijk veel te vroeg.

Ik zit op het station, alle treinen vertraging, trein kapot, bermbrand ergens.
Ik kom 3 hele minuten te laat, wat voor mij fantastisch is. Ik ben altijd achterlijk veel te vroeg.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 1 juli 2025 om 17:15
Net op Qmusic allemaal gejubel over het weer. Niet te doen.
Nieuws: heetste 1 juli ooit. Reactie: muziekje met Ohlala.
En bij het weerbericht: vanavond blijft het nog lang lekker.
Echt Rot op.
Ik kwam net thuis van werk en werd echt even duizelig van de hitte. Verslikte me ook in een ei en intens hoesten. Werd duizelig, paniek aanval dus huisarts spoed gebeld. Ze zei paniekaanval en schrik en combi met hitte. Lig nu even voor pampus op de grond op koeldeken.
Echt Rot op.
Ik kwam net thuis van werk en werd echt even duizelig van de hitte. Verslikte me ook in een ei en intens hoesten. Werd duizelig, paniek aanval dus huisarts spoed gebeld. Ze zei paniekaanval en schrik en combi met hitte. Lig nu even voor pampus op de grond op koeldeken.
dinsdag 1 juli 2025 om 17:20
dinsdag 1 juli 2025 om 17:45
Ah wat naar! Ben je nu wel weer wat rustiger?muts87 schreef: ↑01-07-2025 17:15Net op Qmusic allemaal gejubel over het weer. Niet te doen.
Echt Rot op.
Ook een Pluviofiel
dinsdag 1 juli 2025 om 18:24
Ja, dit.
Het is hier nu 37,5 volgens buienradar. Zit weer even buiten in schaduw, maar merk dat ademhaling verkeerd dreigt te gaan. Paniekgedachten ook van: 'Wat als we deze zomer nog veel meer van dit soort weken krijgen?".
En over paar weken zal overlast van wespen gaan beginnen. Veel bloemen zijn door droogte dan al uitgebloeid (net als ik) en dan komen ze ons lastig vallen.
Ben doodsbang voor die beesten.
dinsdag 1 juli 2025 om 18:54
muts87 schreef: ↑01-07-2025 17:15Net op Qmusic allemaal gejubel over het weer. Niet te doen.
Echt Rot op.

dinsdag 1 juli 2025 om 20:23
dinsdag 1 juli 2025 om 20:46
dinsdag 1 juli 2025 om 21:57
Nu nog steeds 32 graden echt verschrikkelijk.. je kunt alleen maar lamlendig hangen en maar wachten op lagere temperaturen (en aftellen naar de Herfst)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in