Hoe warm is het nu bij jou in huis?
zondag 29 juni 2025 om 00:17
Wij zijn recent verhuisd en ons nieuwe huis is heel veel koeler dan de oude, heerlijk! (Met dit weer althans, misschien hoor je me klagen in de winter).
Maar ik ben heel benieuwd hoe warm het bij iedereen is!
Ik lig nu in bed, dus kan zelf pas morgenochtend onze temperatuur delen
Ik gok zo rond 23,5
Maar ik ben heel benieuwd hoe warm het bij iedereen is!
Ik lig nu in bed, dus kan zelf pas morgenochtend onze temperatuur delen

Ik gok zo rond 23,5
woensdag 2 juli 2025 om 20:32
Woonkamer hier van 27 naar 24,5, voelt heel aangenaam met een fris briesje. Eerste verdieping is ook flink afgekoeld, denk zelfs koeler dan beneden. Maar ik was vergeten de rolluiken op zolder naar boven te doen, daar is het nog steeds 30+. Maar we gaan toch nooit vroeg slapen, dus er is nog afkoeltijd.
woensdag 2 juli 2025 om 20:39
Ja herkenbaar

Voor iedereen een groene tuin
woensdag 2 juli 2025 om 21:06
Hier ook van 28,2 naar 27,5. En toen ging het regenen en moest ik de ramen dichtdoen. En nu is het weer 28 graden.....
Het zit, zoals iemand anders ook zei, in de stenen. Hier ook nieuwbouw en de hitte zit echt in het huis.
Tegen de tijd dat het echt weer iets koeler is in huis, wordt het weer tegen de 30 graden zag ik op buienradar...
woensdag 2 juli 2025 om 21:25
Nee, geen airco.
Een 'koel' huis, max was 25,6.
En nu al uren alles tegen elkaar open met een fris windje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 2 juli 2025 om 22:26
loulou39 schreef: ↑02-07-2025 21:06Hier ook van 28,2 naar 27,5. En toen ging het regenen en moest ik de ramen dichtdoen. En nu is het weer 28 graden.....
Het zit, zoals iemand anders ook zei, in de stenen. Hier ook nieuwbouw en de hitte zit echt in het huis.
Tegen de tijd dat het echt weer iets koeler is in huis, wordt het weer tegen de 30 graden zag ik op buienradar...
Hier geen nieuwbouw (wel isolatie en HR++ glas) maar het blijft idd in de stenen en structuur zelf zitten. Inmiddels in de woonkamer naar 26,5 gedaald! Hopelijk daalt het bij jou en andere forummers ook.
woensdag 2 juli 2025 om 22:39
In de woonkamer (zuiden en straatkant) is het 28 graden. Ik heb lage vensterbanken dan is veiligheidsglas verplicht, dat isoleert nog een beetje extra.
In de slaapkamers is het minder warm, daar waait het ook wel lekker door. Ik woon nu zo’n beetje met de katjes op het dakterras, daar is altijd wel een plek in de schaduw.
In de slaapkamers is het minder warm, daar waait het ook wel lekker door. Ik woon nu zo’n beetje met de katjes op het dakterras, daar is altijd wel een plek in de schaduw.
woensdag 2 juli 2025 om 23:37
Ja maar doordat de deur open staat waait er koude wind naar binnen dus dan voelt het wel kouder ookal zegt de thermostaat anders. Nu is het nog 25 graden binnen, in de slaapkamer koeler. Maar ik ben wel kouwelijk ja haha.

woensdag 2 juli 2025 om 23:47
donderdag 3 juli 2025 om 00:31
Ik lag vannacht te denken of er nog meer mensen lekker onder hun dekbed lagen, zoals ik. En ik was dus niet de enigeUgli schreef: ↑02-07-2025 23:37Ja maar doordat de deur open staat waait er koude wind naar binnen dus dan voelt het wel kouder ookal zegt de thermostaat anders. Nu is het nog 25 graden binnen, in de slaapkamer koeler. Maar ik ben wel kouwelijk ja haha.Ik lag deze nacht opgerold in mijn dekbed en mijn vriend lag zonder dekbed of deken helemaal au naturel te smelten naast me.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 3 juli 2025 om 08:01

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in