Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3671 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja het scheelt echt dat ik hem ken. Ben ook echt geen type voor dating apps, ik moet voelen hoe iemand is. Dat heb ik niet van een foto of een tekst. Heb er ook echt wel zin in. Maar ik kan daar niet als een verliefde puber gaan zitten, dan denkt hij dat ik knettergek ben. ;)
Attraverso schreef:
04-07-2025 08:26
Gaan jullie nog contact hebben voor het werk of anders?

Nee, niets meer. En ik ga ook niets sturen. Hij zei me dat hij vaak alleen zou zijn deze zomer en er tegenop keek en heb nog gezegd dat we er altijd gewoon voor het leuke gezelschap samen een dag komen op uit trekken... het is aan hem.
Nee, gelijk heb je. Je hebt nog een voorstel gedaan en nu is het aan hem.

Ik bedacht mij dat ik hem bijvoorbeeld maandag nog even zou kunnen bellen ivm een mail die ik nog moet sturen met eea.
En dan kijk hoe dat telefoontje loopt en stel dat we weer zo zitten te kletsen, misschien dan voorstellen om voor de vakantie eens ergens wat te drinken los van werk?
Maar wil ook geen ongemakkelijke situaties creëren voor hem en voor mijzelf wil ik ook geen onprofessionele indruk achterlaten mocht hij afwijzen.

Vandaag zie ik vriendin die hem aan mij heeft geïntroduceerd. Misschien kan zij hem nog even stiekem uithoren ofzo 😆
Idd_ schreef:
04-07-2025 08:27
Ja kan echt niet. Ik denk dat je die evt. uitnodiging toch even serieus moet overwegen. ;-D
🤣
En dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn ( gewiste) berichtje 😘
Peertjes ja dat kan je doen, jullie zullen wel over hem praten waarschijnlijk en jij kan ook laten vallen dat je wel een drankje met hem zou willen doen... zij kan bemiddelen. Zo spannend.

Happening geniet van het gevoel!
Ik denk dat de meeste mensen liever iemand in het echt leren kennen dan op een app hoor.
Ik zou het doen Peertjes, vraag gewoon of hij zin heeft om iets te drinken. Je weet natuurlijk niet of hij dat ook wil, dan wordt het wel een rare situatie haha. Maar ik zou inderdaad wat Attra ook zegt eerst even je vriendin ‘uithoren’…

Hahah Happening! Heel fijn dat je hem al kent en dat je nu al een soort van verliefd bent is niets mis mee. Lekker fantaseren is ook leuk! En mocht het niets zijn dan ga je weer door met je leven😊
Nog geen update van Care..?
Peertjes schreef:
04-07-2025 21:29
Nog geen update van Care..?
😱 Nee, nu je het zegt!
Care! Waar ben je? Ben je ontvoerd? Ook dan willen we graag weten hoe het is gegaan🙂
Ook wel heel benieuwd. Hopelijk is er geen reden tot ongerustheid...
Attraverso schreef:
05-07-2025 08:44
Ook wel heel benieuwd. Hopelijk is er geen reden tot ongerustheid...
Nee, dat laatste inderdaad speelde ook door mijn hoofd.
Peertjes schreef:
05-07-2025 09:57
Nee, dat laatste inderdaad speelde ook door mijn hoofd.
Dat is niet te hopen nee..
Ik dacht gisteravond aan d'r en vanmorgen direct weer. Je kent elkaar helemaal niet verder maar toch denk je er dan aan en gaat er toch stiekem door je gedachten of alles wel oké zou zijn.
Dat vind ik nog steeds zo bijzonder en fijn dat we zo met elkaar meeleven terwijl we elkaar verder helemaal niet kennen nee..

Ik zie mijn date vanavond weer, hij komt naar mij en blijft slapen..
Misschien snel maar we zijn allebei bijna nooit alleen thuis en vind het wel relaxed lekker thuis..
Mimali schreef:
05-07-2025 10:08
Dat vind ik nog steeds zo bijzonder en fijn dat we zo met elkaar meeleven terwijl we elkaar verder helemaal niet kennen nee..

Misschien snel maar we zijn allebei bijna nooit alleen thuis en vind het wel relaxed lekker thuis..
Hartstikke leuk Mimali en ben je mal, helemaal niet snel! Vind best dat je daar nu wel oud genoeg voor bent heur 😅
Ja en een pb'tje sturen heeft ook geen zin op dit forum waar meer niet werkt dan wel.
Mimali dat is niet snel... geniet!

Hoop dat we straks, samen met care, allemaal moeten lachen om onze ongerustheid.
attraverso wijzigde dit bericht op 05-07-2025 10:20
0.86% gewijzigd
Peertjes schreef:
05-07-2025 10:13
Hartstikke leuk Mimali en ben je mal, helemaal niet snel! Vind best dat je daar nu wel oud genoeg voor bent heur 😅
Haha je hebt ook gelijk ja...
En als het goed voelt waarom niet..
Attraverso schreef:
05-07-2025 10:19
Mimali dat is niet snel... geniet!

Hoop dat we straks, samen met care, allemaal moeten lachen om onze ongerustheid.
Genieten doe ik zeker.. het is zo fijn..

Dat hoop ik ook ja🤞
Peertjes schreef:
05-07-2025 10:04
Ik dacht gisteravond aan d'r en vanmorgen direct weer. Je kent elkaar helemaal niet verder maar toch denk je er dan aan en gaat er toch stiekem door je gedachten of alles wel oké zou zijn.
Nee klopt maar dat vind ik zo ontzettend fijn aan dit forum/topic. We delen veel met elkaar op date vlak, vinden herkenning, geven tips, beuren iemand op etc.. echt heel waardevol❤️ Maar ik hoop in ieder geval ook dat er niets ergs aan de hand is..

Mimali schreef:
05-07-2025 10:08
Jaaaaa écht super, super, super leuk! :-D Helemaal niet snel, als het goed voelt dan voelt het goed :)
Mimali, oooh wat fijn! En idd helemaal niet te snel hoor, jullie zijn al wat weekjes verder en het voelt goed. Ik vind het zó leuk voor je!

Hier ook wachtend op Care.. Ik hoop dat ze het gewoon te druk heeft gehad om een update te komen geven.
Lief van jullie..

Idd_ hoe gaat het bij jou, nog steeds contact met je date?
Mimali, we hadden gisteravond nog even contact. Hij kwam alleen niet terug op het feit dat hij afgelopen week aangaf dat we misschien gisteren elkaar nog even konden zien. Uiteindelijk vroeg ik er zelf naar en sindsdien geen reactie meer.. Zag wel dat hij later nog even online was op de datingsite en vanmorgen ook. Begrijp er even weinig van. Of onze appjes zijn niet aangekomen ofzo, maar dat zou wel heel toevallig zijn weer.
Idd_ schreef:
05-07-2025 12:28
Mimali, we hadden gisteravond nog even contact. Hij kwam alleen niet terug op het feit dat hij afgelopen week aangaf dat we misschien gisteren elkaar nog even konden zien. Uiteindelijk vroeg ik er zelf naar en sindsdien geen reactie meer.. Zag wel dat hij later nog even online was op de datingsite en vanmorgen ook. Begrijp er even weinig van. Of onze appjes zijn niet aangekomen ofzo, maar dat zou wel heel toevallig zijn weer.
Dat is wel weer apart ja..
Jullie chatten nog via de datingapp?
Lijkt me toch wel dat dat aankomt...
Mimali schreef:
05-07-2025 12:31
Dat is wel weer apart ja..
Jullie chatten nog via de datingapp?
Lijkt me toch wel dat dat aankomt...

Nee afgelopen week alleen via WhatsApp. Wel heel summier, maar hij had het ook heel druk en veel last van moeheid. Maar als hij wat stuurde was het met hartjes/kusjes erbij. Niet dat die smileys zoveel zeggen, maar had het idee dat het wel goed zat.
Idd_ schreef:
05-07-2025 12:39
Nee afgelopen week alleen via WhatsApp. Wel heel summier, maar hij had het ook heel druk en veel last van moeheid. Maar als hij wat stuurde was het met hartjes/kusjes erbij. Niet dat die smileys zoveel zeggen, maar had het idee dat het wel goed zat.
Jij kan toch ook enkel zien dat hij online is op de dating app wanneer je zelf ook online gaat? En dat kan hij dan ook weer zien, toch? Heb daar in het verleden wel eens misverstanden over gehad...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven