Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 256 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Pimpelmeesje87 schreef:
06-07-2025 13:49
Kijken jullie op 11 juli ook nog even naar de 'hoe is het nu met'? https://www.instagram.com/p/DLsb54JsBN8/
Ja, die is hier al voorbij gekomen:

Liefde hangt al in de lucht vóór het nieuwe seizoen begint. Op vrijdag 11 juli om 20.30 uur warmt B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met? je alvast op bij RTL 4. Een ideale avond om nog één keer terug te duiken in oude liefdesverhalen, voordat het nieuwe avontuur van start gaat!
Ik kan echt niet wachten. Kijk er zo erg naar uit ❤️
Geen motto
Pelle schreef:
06-07-2025 13:53
Ja, die is hier al voorbij gekomen:

Liefde hangt al in de lucht vóór het nieuwe seizoen begint. Op vrijdag 11 juli om 20.30 uur warmt B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met? je alvast op bij RTL 4. Een ideale avond om nog één keer terug te duiken in oude liefdesverhalen, voordat het nieuwe avontuur van start gaat!
En dit ga ik ook kijken.
Geen motto
Ik ook, hoewel ik van sommige (Amy Rose, Els) wel behoorlijk moe ben geworden. Ben benieuwd naar Denise en MIke, dat zal wel dikke mik zijn maar ik vind het nog steeds een gekke combi, hij stuurde haar destijds zo resoluut naar huis...
Noëlle_ismijnnaam schreef:
06-07-2025 15:40
Ik ook, hoewel ik van sommige (Amy Rose, Els) wel behoorlijk moe ben geworden. Ben benieuwd naar Denise en MIke, dat zal wel dikke mik zijn maar ik vind het nog steeds een gekke combi, hij stuurde haar destijds zo resoluut naar huis...
Ze krijgen een reallifesoap. Opgenomen in Altea.
https://www.linda.nl/nieuws/entertainm ... ol-liefde/
Pelle schreef:
06-07-2025 16:22
Ze krijgen een reallifesoap. Opgenomen in Altea.
https://www.linda.nl/nieuws/entertainm ... ol-liefde/
Volgens mij is dit allemaal vooropgezet spel. Mark my words; einde van de serie gaan ze weer uit elkaar. Staat vast al in het script.
Ik weet niet of ik naar "hoe is het nu" ga kijken. Ben er vaak ook wel weer klaar mee na de laatste aflevering.
Wel zin in 9 weken b&b!
Ik ga de hoe is het nu ook kijken! Ben benieuwd
Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.
Pimpelmeesje87 schreef:
06-07-2025 19:48
Volgens mij is dit allemaal vooropgezet spel. Mark my words; einde van de serie gaan ze weer uit elkaar. Staat vast al in het script.
Ik heb dat ook ergens gelezen!
Wel een soort van zonde dat dat al is uitgekomen voor de serie.. maar het is bijna onvermijdelijk in deze tijden :hihi:

( Oja pimpelmeesje, even off-topic , ik heb trouwens hetzelfde fornuis als jou genomen en ben er echt heel erg blij mee. )
Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.
Popcorn schreef:
06-07-2025 20:02
Ik heb dat ook ergens gelezen!
Wel een soort van zonde dat dat al is uitgekomen voor de serie.. maar het is bijna onvermijdelijk in deze tijden :hihi:

( Oja pimpelmeesje, even off-topic , ik heb trouwens hetzelfde fornuis als jou genomen en ben er echt heel erg blij mee. )
:HA:

WAT?! Haha, wat geweldig! :cheer: Ik ben stomverbaasd dat je dat nog weet, maar zo leuk dat je het nog ff deelt! Blij voor je! :applause:

Sorry peeps, terug naar de topic! :flag:
Pimpelmeesje87 schreef:
06-07-2025 21:59
:HA:

WAT?! Haha, wat geweldig! :cheer: Ik ben stomverbaasd dat je dat nog weet, maar zo leuk dat je het nog ff deelt! Blij voor je! :applause:

Sorry peeps, terug naar de topic! :flag:
Hahaha ja zo’n naam vergeet je ook niet snel :hug:

Ja nog ff wachten tot de 11e , maar de dagen vliegen vaak zo voorbij :popcorn:
Ik kijk ook al naar het nieuwe seizoen uit. Maar totaal niet naar een realityserie van Mike en Denise en vooral moeder Mo. Met hen was ik wel klaar.
Neeee, Suzanne en Robert-Jan zijn uit elkaar... :cry:
Pimpelmeesje87 schreef:
09-07-2025 13:06
Neeee, Suzanne en Robert-Jan zijn uit elkaar... :cry:
Inderdaad. https://www.telegraaf.nl/entertainment ... 07958.html

Ik had er niet echt veel mee.
Leuke aflevering, “hoe is het nu met”, veel te zien, beetje oppervlakkig maar heel vrolijk. Iets te veel Leontien.
Heerlijke eerste aflevering! Veel plezier met kijken allemaal :popcorn:
Hij mag nu echt haar PAPPIE EN MAMMIE zijn :clown:

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... vol-liefde
Zijn er meer mensen die de hoe is het nu met aflevering van 2025 nog niet zien op videoland?
Geen motto
emanina schreef:
11-07-2025 14:12
Zijn er meer mensen die de hoe is het nu met aflevering van 2025 nog niet zien op videoland?
Bij mij staat hij er ook nog niet op. Alleen 2023 en 2024 en de trailer.
Maar ik kan toch nog niet kijken.
emanina schreef:
Ja, zie hem ook niet, zie alleen de promo. Maar ik begrijp dat anderen hem wél kunnen zien?
Palma1 schreef:
11-07-2025 14:17
Ja, zie hem ook niet, zie alleen de promo. Maar ik begrijp dat anderen hem wél kunnen zien?
Ja, gezien de reacties hier wel.
En hij zou er ook 11 juli op moeten staan.

Maar het gekke is dat ik via zoeken De aftrap 2025 ook niet meer vind.
Maar wel via verder kijken. Ik heb hem toen hij erop kwam een heel klein stukje gekeken, zodat hij bij verder kijken staat.
emanina schreef:
Bij mij staat er ook niets :cry:
Maar mensen gaan voorbij
Misschien kan je alleen kijken als je een betaald abbo hebt?
Ik heb hem ook al gezien op Videoland. Wat apart!
Pimpelmeesje87 schreef:
11-07-2025 14:46
Misschien kan je alleen kijken als je een betaald abbo hebt?
Dat heb ik.
Geen motto

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven