Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 903 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Mooi dat jij weg bent . Altijd zo onaardig reageren.
Strikje schreef:
05-07-2025 17:10
Weet je ook waarom er geen foto's mochten worden gemaakt van de eindmusical?
Ik zou het eerlijk gezegd ook moeilijk vinden om dat niet te doen als mijn kind mee zou doen. Tenzij er een goede reden is.

Weet jij de reden?
Het werd integraal opgenomen door school zelf. De reden die werd gegeven was dat het de kinderen afleidt.

Maar wat de reden ook is maakt niet uit, het is niet aan ons om te bepalen of je het een valide reden vindt, als het expliciet wordt gevraagd heb je je daaraan te houden.
En het voortdurende geklets had ook achterwege mogen blijven. Ik vind dat echt respectloos naar de kinderen en ook wel opvallend, dat je als volwassene niet gewoon een uurtje je mond kunt houden.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Homevideos: Sommige vind ik echt grappig maar andere lijken mwoah...in scene gezet. Da's minder. 🫤
Je pense donc je suis
Waarom wilde ik dit ook alweer? Ik heb helemaal geen zin meer.
Ik zou alleen maar bang zijn dat er weer een grote aardbeving komt.
huismuis
Ja we weten wel hoe gefortuneerd je bent dat hoef je niet te pas en te onpas in elk topic “subtiel” te vermelden .
Yessss, een rechtszaak. Hopelijk met de gewenste uitkomst!
Cum non tum age
Wat een rust. Wat een opluchting.
Hoe is dat mijn schuld? Ik heb jullie specifiek ingehuurd vanwege de complete all-in formule, van inmeten tot oplevering. Kan ik er wat aan doen dat je niet goed hebt gemeten. Het is niet alsof ik even in een week tijd een complete binnenmuur heb verplaatst O_o
Mannen met baardjes, te witte tanden, net iets te bruin, strakke shirtjes en strakke broekjes, witte sneakers en naar achter gekamd haar....brrrrr
Dat het belachelijk is dat ik zo van slag ben door een verliefdheid! En dat het nu wel klaar is!
Waarom zo triest om iemand die jou niet leuk vind en waarom treuren om wat nooit geweest is!!

Doe normaaaaaal!
BiRdiE schreef:
09-07-2025 20:06
Dat het belachelijk is dat ik zo van slag ben door een verliefdheid! En dat het nu wel klaar is!
Waarom zo triest om iemand die jou niet leuk vind en waarom treuren om wat nooit geweest is!!

Doe normaaaaaal!
Geef het tijd
Je bent zo ruimdenkend dat je bij de minste mening of uitspraak die maar iets buiten hyper woke valt gelijk ‘flabbergasted’ bent. En je bent zo’n sterke vrouw dat je het 8 uur journaal nog niet doorkomt zonder psychische bijstand.

Je mag jezelf natuurlijk ruimdenkend en sterk vinden. Ik vind je een wereldvreemde, wensdenkende kleuter met de ruggengraat van een naaktslak.
LemoosGaatDoor schreef:
10-07-2025 15:18
Je bent zo ruimdenkend dat je bij de minste mening of uitspraak die maar iets buiten hyper woke valt gelijk ‘flabbergasted’ bent. En je bent zo’n sterke vrouw dat je het 8 uur journaal nog niet doorkomt zonder psychische bijstand.

Je mag jezelf natuurlijk ruimdenkend en sterk vinden. Ik vind je een wereldvreemde, wensdenkende kleuter met de ruggengraat van een naaktslak.
😂
KatjaSasja schreef:
10-07-2025 07:54
Geef het tijd
Het duurt al maanden :facepalm:

En dan te bedenken dat ik de afgelopen 8 jaar een strong single lady, mom of two ben geweest.
Zou nu echt het liefst gewoon 24/7 in mijn bed liggen zwelgen :cry:
Beste incapabele teamleiders, ga lekker in de hoogste boom zitten die je kan vinden en laat mij gewoon mijn werk doen zonder al dat onprofessionele gezeik. Het zou me niets verbazen als jullie je oh zo belangrijke baantje bij drie pakken Bambix hebben gekregen. Stelletje prutsers!
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
MF blijf met je gore stift van mijn fiets af!!!! Ga die van je moer lekker bekladden mafkees
Relax we're all crazy, it's not a competition
Trots op mezelf en zo blij dat het afvallen lukt!!!, ik kan weer een beetje in de spiegel kijken naar mezelf 😊😊😊
Note to self: niet verbinden, niks verwachten. Ik ben de poets en niet meer dan dat.
huismuis
ZomerVlinder schreef:
11-07-2025 13:21
Trots op mezelf en zo blij dat het afvallen lukt!!!, ik kan weer een beetje in de spiegel kijken naar mezelf 😊😊😊
Dat is toch super. 👏👏👏 Hoeveel ben je al kwijt en hoeveel heb je nog te gaan?
Je pense donc je suis
De vakantie zit er weer op. Alles is gedaan in huis. Gelukkig weer half augustus 5 dagen weg. 🥳
Je pense donc je suis
Lebow schreef:
05-07-2025 19:07
Het werd integraal opgenomen door school zelf. De reden die werd gegeven was dat het de kinderen afleidt.

Maar wat de reden ook is maakt niet uit, het is niet aan ons om te bepalen of je het een valide reden vindt, als het expliciet wordt gevraagd heb je je daaraan te houden.
En het voortdurende geklets had ook achterwege mogen blijven. Ik vind dat echt respectloos naar de kinderen en ook wel opvallend, dat je als volwassene niet gewoon een uurtje je mond kunt houden.

Klopt, ben ik met je eens. Ik vroeg me alleen af waarom bij zo'n speciale gelegenheid geen foto's mochten worden gemaakt.
ZomerVlinder schreef:
11-07-2025 13:21

:) :worship:
Iedere handeling of melding weet jij in het negatieve te trekken, erg dat je zo in het leven staat.
Zure gleuf.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
LemoosGaatDoor schreef:
10-07-2025 15:18

🤣😅😂
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven