Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 902 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ladyday21 schreef:
08-07-2025 21:50
Dat was Frank Kramer.
En die werkte later als (fiets)koerier. Hij kwam wel eens pakjes ophalen op mijn werk. Wat een ego... Ik had geen idee 'wie' hij was maar dat maakte hij me heel verontwaardigd flink duidelijk. Ik dacht alleen maar 'Gast, breng die drukproeven naar mijn klant'.
ja ik vind haar ook veel mooier zo. Een beetje botox/fillers vind ik nooit zo onaantrekkelijk maar vaak is het te veel.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ladyday21 schreef:
08-07-2025 21:50
Dat was Frank Kramer.
Oh ja!
Robbert-Jan en Suzanne van b&b vol liefde uit elkaar . Hun normen en waarden waren niet hetzelfde volgens Suzanne . Benieuwd wat daar gebeurd is .
Yildizlar2 schreef:
09-07-2025 12:55
Robbert-Jan en Suzanne van b&b vol liefde uit elkaar . Hun normen en waarden waren niet hetzelfde volgens Suzanne . Benieuwd wat daar gebeurd is .

Och wat jammer…
Such fun!1
Doet me denken dat ik vorig weekend op Rock Werchter was en daar die jongen uit Zweden zag, die met z’n wildernisboerderij, ik ben z’n naam vergeten. Hij leek daar met een vriend te zijn. Weten jullie dat ook weer!
Such fun!1
MarindaH schreef:
09-07-2025 19:17
Doet me denken dat ik vorig weekend op Rock Werchter was en daar die jongen uit Zweden zag, die met z’n wildernisboerderij, ik ben z’n naam vergeten. Hij leek daar met een vriend te zijn. Weten jullie dat ook weer!
Bram?
Ook een Pluviofiel
https://www.mediacourant.nl/2025/07/bas ... gecanceld/
Is deze man wel goed?

De manier hoe artiesten behandeld worden: de ene dag ben je de grote ster en de volgende dag word je nooit meer gebeld. Dat gaat héél lomp, daar heb ik talloze voorbeelden van.”

Dan vergelijkt hij zich met Marco Borsato. “Marco is natuurlijk hét voorbeeld van hoe de cancelcultuur een carrière en privéleven volledig de nek omdraait, op basis van één nog niet bewezen beschuldiging. Alles wat je daarover zegt, doet af aan wat ik daar nu over zeg. Grúwelijk.”

Ten eerste, bizarre vergelijking, heeft Bastiaan ook zo'n aantijging in de pijplijn hangen ofzo?

Daarnaast heeft Marco al toegegeven dat hij aan dat meisje heeft gezeten, aan de moeder en de therapeut toch?

En er bestaat helaas geen cancelcultuur. Er bestaan geeneens een cultuur waarbij mensen die aantoonbaar slecht of naar gedrag vertonen echt gecanceld worden.
Zie de huidige staat van de wereld. :?: :?:

Er bestaat eerder een cultuur waarbij mensen belachelijk en schadelijk gedrag vertonen en als iemand daar ook maar iets van vindt, het slachtoffer gaan spelen.
Yuk. Oh, om het zelfvertrouwen en de ongefilterde onbeschaamdheid van een gemiddelde witte man van middelbare leeftijd te hebben.
https://www.ad.nl/show/failliete-tv-ste ... ~adf3a7cc/

Tonnen verlies leed de Bossche sanitairzaak, blijkt uit de jaarrekeningen van 2021, 2022 en 2023. Bovendien dienden de broers die cijfers niet of te laat in en zijn de cijfers van 2024 ook nog niet gereed, blijkt uit het faillissementsverslag. Voor curator Willem Berendsen staat daarom vast dat er sprake is van ‘onbehoorlijk bestuur’ en dat dit ‘een belangrijke oorzaak van het faillissement’ is.

Toch zegt Brunswijk dat het ‘uitstekend’ met hem gaat. „Soms gaan dingen in het leven goed, soms niet. Maar het faillissement houdt me niet echt bezig;
gezondheid is belangrijker. Natuurlijk is het niet leuk, maar ik denk dat er nog altijd veel mensen op de wereld zijn die met mij willen ruilen. Ik ben komiek. Dat is wat ik ben.”

Tja, ik hoop bij dit soort mensen altijd dat de curator vind dat faillissementsfraude betreft, wat kan bij mensen die bewust met cijfers googelen, want dan kunnen ze voor een deel toch gaan betalen.Ipv dat alles kwijtgescholden wordt. :roll:
missnuada wijzigde dit bericht op 10-07-2025 09:31
0.18% gewijzigd
Yildizlar2 schreef:
09-07-2025 12:55
Klinkt inderdaad alsof daar gedoe is ontstaan.
MissNuada schreef:
09-07-2025 19:57
Is deze man wel goed?

De manier hoe artiesten behandeld worden: de ene dag ben je de grote ster en de volgende dag word je nooit meer gebeld. Dat gaat héél lomp, daar heb ik talloze voorbeelden van.”

Wat een ego heeft deze man. Misschien was de nieuwe muziek die hij maakte gewoon bagger en werd het daarom niet gedraaid.
Maar nee, het ligt aan de cancelcultuur en de macht van de radio.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het komt doordat het een oude witte man is, die moeten ze altijd hebben.
meisje85 schreef:
10-07-2025 09:50
Het komt doordat het een oude witte man is, die moeten ze altijd hebben.
Bij oude boze witte man moet ik altijd aan Mart Smeets denken
MissNuada schreef:
10-07-2025 09:20
https://www.ad.nl/show/failliete-tv-ste ... ~adf3a7cc/

Toch zegt Brunswijk dat het ‘uitstekend’ met hem gaat. „Soms gaan dingen in het leven goed, soms niet. Maar het faillissement houdt me niet echt bezig; gezondheid is belangrijker. Natuurlijk is het niet leuk, maar ik denk dat er nog altijd veel mensen op de wereld zijn die met mij willen ruilen. Ik ben komiek. Dat is wat ik ben.”
Tja, ik hoop bij dit soort mensen altijd dat de curator vind dat faillissementsfraude betreft, wat kan bij mensen die bewust met cijfers googelen, want dan kunnen ze voor een deel toch gaan betalen.Ipv dat alles kwijtgescholden wordt. :roll:
Inderdaad, wat een nonchalante houding. Helemaal als het door wanbeleid komt.
En al die mensen die hun geld kwijt zijn, wat meestal het geval is bij een faillissement?
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Wat is eigenlijk de status van de zaak met Borsato? Dit speelt voor mijn gevoel al zo lang dat ik niet eens meer precies weet hoe of wat? Het betreft 1 aanklacht? En hij heeft schuld bekend?
Baudolino schreef:
10-07-2025 10:18
Wat is eigenlijk de status van de zaak met Borsato? Dit speelt voor mijn gevoel al zo lang dat ik niet eens meer precies weet hoe of wat? Het betreft 1 aanklacht? En hij heeft schuld bekend?
https://www.rechtspraak.nl/Organisatie- ... %20Utrecht.
Zo lang geleden al
Timetraveler schreef:
09-07-2025 20:46
Yuk. Oh, om het zelfvertrouwen en de ongefilterde onbeschaamdheid van een gemiddelde witte man van middelbare leeftijd te hebben.
De op dit moment populaire artiesten zijn niet groot geworden door de radiostations maar door de socials---> die ze zelf beheren. Het komt bij Bastiaan geen moment op dat hij misschien gewoon geen goede, aansprekende producten maakt en zelf verantwoordelijk is voor zijn imago.
MissNuada schreef:
09-07-2025 19:57
Is deze man wel goed?

Dan vergelijkt hij zich met Marco Borsato. “Marco is natuurlijk hét voorbeeld van hoe de cancelcultuur een carrière en privéleven volledig de nek omdraait, op basis van één nog niet bewezen beschuldiging. Alles wat je daarover zegt, doet af aan wat ik daar nu over zeg. Grúwelijk.”

Ten eerste, bizarre vergelijking, heeft Bastiaan ook zo'n aantijging in de pijplijn hangen ofzo?

Daarnaast heeft Marco al toegegeven dat hij aan dat meisje heeft gezeten, aan de moeder en de therapeut toch?

En er bestaat helaas geen cancelcultuur. Er bestaan geeneens een cultuur waarbij mensen die aantoonbaar slecht of naar gedrag vertonen echt gecanceld worden.
Zie de huidige staat van de wereld. :?: :?:

Er bestaat eerder een cultuur waarbij mensen belachelijk en schadelijk gedrag vertonen en als iemand daar ook maar iets van vindt, het slachtoffer gaan spelen.
Is hij dat op die foto?! met die bril en baard? Ik herken hem niet.
Lebow schreef:
10-07-2025 10:00
Inderdaad, wat een nonchalante houding. Helemaal als het door wanbeleid komt.
En al die mensen die hun geld kwijt zijn, wat meestal het geval is bij een faillissement?
Hij komt op mij over als iemand die een beetje wil lanterfanteren en denkt dat omdat hij bekend is het geld wel aan komt waaien.
Bastiaan heeft verdorie gewoon recht op exposure en zendtijd!
Maar het wordt hem afgenomen door radiobazen en dj's. Op deze manier komt de radioluisteraar niet in aanraking met de artiest die ze verdienen.
Hij heeft notabene een bekende vrouw en broer, en heeft zelfs nog in een boyband gezeten. Hij staat wel even wat hoger op de celebrity-ladder dan de meeste andere mensen. Dus hoezo wordt hij niet gedraaid op de radio?
Moet hij soms een gewone baan gaan zoeken? Ik vind het zeer schadelijk allemaal en dan ben ik dus bang dat we hem kwijt gaan raken aan Amerika.
Yakuzakiko schreef:
10-07-2025 11:55
Bastiaan heeft verdorie gewoon recht op exposure en zendtijd!
Maar het wordt hem afgenomen door radiobazen en dj's. Op deze manier komt de radioluisteraar niet in aanraking met de artiest die ze verdienen.
Hij heeft notabene een bekende vrouw en broer, en heeft zelfs nog in een boyband gezeten. Hij staat wel even wat hoger op de celebrity-ladder dan de meeste andere mensen. Dus hoezo wordt hij niet gedraaid op de radio?
Moet hij soms een gewone baan gaan zoeken? Ik vind het zeer schadelijk allemaal en dan ben ik dus bang dat we hem kwijt gaan raken aan Amerika.
Idd, vreselijk zou dat zijn. :lol:
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... uit-bb-vol

Goed zo Els. :lol: :lol:
Els word ik moe van.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven