Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 254 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
BeeDifferent schreef:
11-07-2025 23:54
Moeder Mo zette vooral zichzelf weer ontzettend voor lul vond ik.
Dat zegt heel veel over die mensen vind ik. Ze komen zo nep en overdreven over.
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Frizz schreef:
12-07-2025 00:05
Ik vind dat echt niet ‘haha’ eerder bizar. Een 53jarige die zich de grote zus van twee jonge kinderen noemt. Heeft ze écht het idee dat ze het met haar pappie doet?
Ja klopt!! Het is gewoon echt te bizar voor woorden!!
Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.
SunShine35 schreef:
12-07-2025 09:13
Leuke aflevering. Leuk om iedereen weer te zien. Ik denk ook dat Judith zwanger is. Gelukkig maar, want na die dreun van die geit lukt het misschien niet meer :-D

Apart dat Mike en Denise alweer verhuisd zijn. Daar liep alles toch? Jammer dat papa en mama ook weer mee moesten. Mo blijft een kreng….
Het was mij niet duidelijk of ze helemaal naar Spanje verhuisd zijn. Denise stond bij een makelaar naar woningen te kijken. Het lijkt me logischer dat ze voor de serie iets gaan opzetten in Spanje en er dan af en toe zijn, en dan in Oostenrijk zijn als het winter is.
Popcorn schreef:
12-07-2025 09:43
Ja klopt!! Het is gewoon echt te bizar voor woorden!!
Wat mij vooral opviel, en het is misschien lelijk dat ik het zeg, is dat ze er allebei zo vlekkerig uitzagen. Bij Albert zou het drank kunnen zijn, maar had het idee dat Joyce met haar yoga wel wat gezonder leefde.
Pelle schreef:
04-07-2025 08:02
Ik heb de aflevering van de aftrap, waarin de kandidaten worden voorgesteld, nog niet gekeken, dat bewaar ik tot het bijna begint. Maar blijkbaar hebben 2 kandidaten niet genoeg aanmeldingen gekregen.

Danny doet toch niet mee aan ‘B&B vol liefde’ vanwege onvoldoende matches

Naast Danny doet ook de 71-jarige Wilma uit Tsjechië tóch niet mee aan B&B vol liefde. Na De aftrap zijn ook voor haar niet voldoende aanmeldingen gekomen.

https://www.libelle.nl/shownieuws/dann ... ~be2a2fdc/
Vanavond De aftrap gekeken, er blijken zelfs 4 afvallers te zijn.

Afvallers
In de aftrapaflevering van deze nieuwe reeks werden ook Jos (Valencia), Patrick (Valencia), Wilma (Tsjechië) en Danny (La Palma) voorgesteld. Zij doen dus niet meer mee met het programma. Jos heeft zich teruggetrokken, omdat zijn plannen voor een B&B gewijzigd zijn. Patrick kon op voorhand geen match vinden. Danny laat dinsdag in een bericht weten dat er niet genoeg aanmeldingen voor hem waren. Vermoedelijk heeft ook Wilma te weinig matches.

Ik loop nog niet echt warm voor de kandidaten. Dick in Suriname lijkt me leuk om te volgen. En Petra op Lesbos.
Vivamensje schreef:
13-07-2025 05:09
Het was mij niet duidelijk of ze helemaal naar Spanje verhuisd zijn. Denise stond bij een makelaar naar woningen te kijken. Het lijkt me logischer dat ze voor de serie iets gaan opzetten in Spanje en er dan af en toe zijn, en dan in Oostenrijk zijn als het winter is.
Zo werd het ook verteld. Winter in Oostenrijk en buiten het wintersportseizoen in Spanje.
pelle wijzigde dit bericht op 14-07-2025 07:12
0.12% gewijzigd
Ik wil de aftrap kijken, heeft iemand een linkje voor mij? Ik kon het somehow niet vinden op videoland?!
Pimpelmeesje87 schreef:
14-07-2025 01:37
Ik wil de aftrap kijken, heeft iemand een linkje voor mij? Ik kon het somehow niet vinden op videoland?!
Bij mij leek hij ook weg. Maar bij mij stond hij nog bij verder kijken.
Maar ik heb hem nu toch gevonden. Er gaat blijkbaar iets fout bij de titels, je moet De aftrap 2024 hebben. Dan start bij mij het huidige seizoen.
Woehoe, ze staan erop!! Ik kan vanmiddag in de trein pas kijken. Iemand al eerste indrukken?
Cesarinajoy schreef:
14-07-2025 08:38
Woehoe, ze staan erop!! Ik kan vanmiddag in de trein pas kijken. Iemand al eerste indrukken?
Het is heel erg, maar ik heb bijna alle afleveringen al gezien.. maar wel af en toe in slaap gevallen, haha. 1e afleveringen vond ik erg saai. Wel prachtige B&Bs en landschappen. Begin het nu wat leuker te vinden. Het valt me wel weer op dat de meeste B&B houders hoge eisen stellen: iemand moet hetzelfde zijn als hij/zij, veel initiatief nemen, heel energiek zijn, en eerst klusjes doen en daarna pas wat leuks. Ook de eerste irritaties zijn er al. En er wordt enorm veel wijn gedronken.
Ik ben begonnen aan aflevering 1. Ik zit toevallig deze week noodgedwongen thuis en mag niet teveel doen, dus dit programma komt weer als geroepen.

Het valt mij op dat die man in Frankrijk best veel reacties heeft van niet van origine Nederlanders, terwijl hij geen Francaise wilde omdat hij bang was dat ze dan niet op een diep niveau konden communiceren. Ben benieuwd, er lijken me wel wat flamboyante types tussen te zitten.
Tvp ik ga nu beginnen :)
Dit is met spoilers toch ?
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 14-07-2025 11:51
36.00% gewijzigd
Die broodjes bij Jean-Paul waren gewoon zwart 🤣 las al wel juice over hem die ik nu wel geloof .
1 aflevering gezien.
Wat een leuke vrouw is Ingrid. Maar die eerste man nu bij haar heeft Joop vibes (van vorig jaar bij Anja)
Ilya lijkt me een stugge. Typisch zeeuws ook. Leuke vrouw die Kim bij hem. Maar zie geen match. En wat heeft hij opvallend veel reacties van buitenlandse dames.

Ik gun het de oudere dame Magda enorm. Vitaal mens nog.

Jean Paul is een typetje. Doet me aan Gaston Starreveld denken. Leuke vrouw ook bij hem.
Kim vindt niet veel leuk of lekker . Ze eet het liefst kipsate of schnitzel , houdt niet van koken , houdt niet van tuinieren . Alles wat hij leuk vindt. Ze woont het liefst dicht bij haar moeder , waarom ze gereageerd heeft is me een raadsel .
Yildizlar2 schreef:
14-07-2025 10:24
Tvp ik ga nu beginnen :)
Dit is met spoilers toch ?
Alles wat op Videoland staat, mag besproken worden.
Als mensen nog niet bij zijn met kijken, moeten ze wegblijven uit dit topic of voor lief nemen dat ze al dingen lezen.
madamecannibale schreef:
14-07-2025 09:37
Ik ben begonnen aan aflevering 1. Ik zit toevallig deze week noodgedwongen thuis en mag niet teveel doen, dus dit programma komt weer als geroepen.

Het valt mij op dat die man in Frankrijk best veel reacties heeft van niet van origine Nederlanders, terwijl hij geen Francaise wilde omdat hij bang was dat ze dan niet op een diep niveau konden communiceren. Ben benieuwd, er lijken me wel wat flamboyante types tussen te zitten.
Hier moest ik wel een beetje zuur om gniffelen. Hij wilde inderdaad een diepere connectie met de vrouw, op dieper niveau met haar kunnen communiceren, dus daarom zocht hij geen Française maar een Nederlandse. En bij het eerste en beste leuk uitziende, jongere niet al te best Nederlands sprekend oostblokvrouwtje was het: 'Leuk! Laat maar komen!' :-D
Pelle schreef:
14-07-2025 13:44
Alles wat op Videoland staat, mag besproken worden.
Als mensen nog niet bij zijn met kijken, moeten ze wegblijven uit dit topic of voor lief nemen dat ze al dingen lezen.
Fijn !
Ik kreeg een beetje Malgosya vibes van de tweede dame bij Ilya . Iets te opgedirkt om lekker met hem in de tuin te wroeten vermoed ik en ze wil zich ook een prinsesje voelen .
Eerste aflevering gezien en ik kan het nu al allemaal niet onthouden wie bij wie logeert.
Jean-Paul (met zijn leren colbert) probeert Renate een beetje dronken te voeren met cava volgens mij. Hij heeft haar in ieder shot Cava aangeboden.
Illja lijkt mij wel een oké vent. Kim een beetje druk, misschien van de zenuwen, en ik dacht dat ze ergens halverwege de 60 was maar ze blijkt dus veel jonger te zijn. En Violetta bij Illja is toch gewoon Malgosya die haar naam heeft veranderd?
Ik heb nog geen aflevering van dit seizoen gezien maar wil nog wel effe mijn zegje doen over de “Hoe is het nu met” aflevering.

Die Joyce plaatst zich gewoon in de rol van dochter van Albert!!! Zij spoort echt niet. En Albert die van die rare maniertjes heeft. Goed dat iedereen anders is natuurlijk maar hij is zo akward in zijn gedragingen. Echt wat een raar stel is dat samen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik zit bij aflevering 1 op het moment. Zag dat er nog een ander topic is maar daar mag je niet spoileren dus ik blijf daar maar weg voor ik spoiler.
Wat een jankers al zeg, die man met zijn paard, vrouw die een briefje van de kinderen heeft, pfff. De supermarkt manager vind ik sowieso wel een jan doedeltje, niks voor Ingrid.
Noëlle_ismijnnaam schreef:
14-07-2025 18:29
Ik zit bij aflevering 1 op het moment. Zag dat er nog een ander topic is maar daar mag je niet spoileren dus ik blijf daar maar weg voor ik spoiler.
Wat een jankers al zeg, die man met zijn paard, vrouw die een briefje van de kinderen heeft, pfff. De supermarkt manager vind ik sowieso wel een jan doedeltje, niks voor Ingrid.
Ik dacht nog bij die vrouw met dat briefje: ga niet huilen, zo corny weer. Maar daar kwam het al. Net vers aangekomen. Maar goed, gemakkelijk lullen van afstand. Denk dat je al zo'n aanloop hebt gehad voordat je daadwerkelijk in een B&B van een persoon staat, dat het misschien ook wel uitputting is en dat je dat je ondertussen emotioneel zo wiebelig als wat bent.
Die Kim bij Ilya constant met die flauwe grappen, wat zou ik mij vreselijk irriteren zeg. Ze vindt ook niks leuk
Tvp, zit nu in aflevering 1. Verheug mij echt op het nieuwe seizoen….heerlijke tv!
Jillian69 schreef:
14-07-2025 13:47
Hier moest ik wel een beetje zuur om gniffelen. Hij wilde inderdaad een diepere connectie met de vrouw, op dieper niveau met haar kunnen communiceren, dus daarom zocht hij geen Française maar een Nederlandse. En bij het eerste en beste leuk uitziende, jongere niet al te best Nederlands sprekend oostblokvrouwtje was het: 'Leuk! Laat maar komen!' :-D
Haha, inderdaad.
Maar ik krijg sowieso het idee dat ze een beetje te (gemaakt?) enthousiast reageren allemaal. Iedereen mag komen. Zag maar 1x een afvaller. Maar misschien zenden ze niet alles uit.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven